عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست (+عکس)

بیانکا سانسوری یا سنسوری یکی از خفن ترین و عجیب غریب ترین لباس هاي‌ اروپایی می پوشد او همسر کانیه وست می‌باشد در ادامه با عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه برهنه درکنار کانیه وست «+عکس» سایت ها عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه برهنه درکنار کانیه وست «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

بیانکا سنسوری عکس های عجیب و غریب 

وی “همسر کانیه وست” با مد سرگرم میشود.سانسوری پس از بـه نمایش گذاشتن یکسری از استایل‌هاي‌ شفاف در طول سفر طولانی این زوج بـه اروپا در تابستان امسال، در هفته مد لندن حضور پیدا کرد، جایی کـه در شوی مووالولا در روز شنبه شرکت کرد و لباس سر کرکی وحشی و بدنه‌اي جسارتی با دو طرف باز داشت.

عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست «+عکس»

یک منبع بـه دیلی میل شنبه در مورد “فیت فیت” جسورانه گفت: “این شبح برای بیانکا کـه اخیراً در حال آزمایش انتخاب هاي‌ مد خود بوده بسیار زیبا اسـت.”

 

این خودی اضافه کرد کـه وست در حال گرفتن عکس از “همسر” خود بود کـه در ماه ژانویه دریک مراسم غیر الزام آور قانونی با او ازدواج کرد، در حالی کـه این دو در پشت صحنه نمایش مد بودند.

"</p

دلیل لباس های عجیب بیانکا سانسوری

بیانکا سانسوری، “همسر کانیه وست”؛ از مد خوشش می‌آید.بـه گفته این خودی، سانسوری 28 ساله با همسرش «خیلی خوش می گذشت».

 


بیشتر بخوانید:‌ 10 بازیگر هالیوودی که فرزند طلاق هستند از دیکاپریو تا سلنا گومز «+عکس»


 

دلیل لباس های عجیب بیانکا سانسوری

آخرین نگاه معمار Yeezy تا حدودی انحراف از لباس‌هاي‌ جوراب‌بافی متمرکزی اسـت کـه او در سفر های اخیر این زوج در ایتالیا و کشور آلمان انجام داده اسـت.سانسوری و وست برای فشن شوی روز جمعه مووالولا SS24 در لندن، ظاهر سیاه و سفید خودرا تکان دادند.

 

استایل‌هاي‌ ظاهری و ظاهراً زیبای این زیبای استرالیایی، از لباس‌هاي‌ سوتین گرفته تا لباس‌هاي‌ بدن، کـه گهگاه برای محافظت از عفت او با بالش تزئین می شوند، متغیر اسـت.

 

اما همه ی از استثمارهای اروپایی غرب و سانسوری لذت نمیبرند. گفته می‌شود کـه این زوج توسط پلیس ایتالیا پس از یک لحظه ابرویی در ماه گذشته در ونیز تحت بازجویی قراردارند.

عکس سکسی لخت

همانگونه کـه صفحه شش قبلا گزارش شده بود، وست و سانسوری در حالی کـه سوار تاکسی آبی در شهر ایتالیا بودند دریک برخورد NSFW گرفتار شدند.

 

بیانکا سانسوری و کانیه وست عکس های داغ

خواننده رپ “Gold Digger” در حالی کـه قایق شروع بـه لنگر انداختن کرد با شلوار پایین دیده شد کـه باعث شد شرکت تاکسی آبی Venezia Turismo Motoscafi برای مادام العمر از “تخطی کنندگان” منع کند.

 

یک منبع مجری قانون در ان زمان بـه دیلی میل گفت: «تصاویر این زوج را بـه وضوح در حالت صمیمیت نشان می دهند، و اگر دادستان محلی تصمیم بـه طرح اتهام بگیرد، احتمالاً از طریق سفارت‌هاي‌ مربوطه، زوج را مطلع خواهیم کرد».جرم مورد رسیدگی اعمال منافی عفت عمومی اسـت کـه موجب مجازات اداری میشود.

بیانکا سانسوری و کانیه وست عکس های داغ

اگر چه وست عاشقانه پیش رفته اسـت، اما رابطه مشاجره‌آمیز او با همسر سابقش، 42 ساله، در فصل 3 مورد اشاره قرار گرفته اسـت. کارداشیان ها، کـه ماه گذشته نمایش داده شد.

 

عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست «+عکس»

هالیوود یک ؛ خانه غول پیکر اسـت. ،وگرافی خانواده ام را نابود کرد. من با اعتیاد مق، می کنم [and] اینستاگرام ان را تبلیغ می کند. وست در ان زمان نوشت: نمی گذارم این اتفاق برای نورثی و شیکاگو بیفتد. اکانت اینستاگرام وی از ان زمان غیرفعال شده اسـت.

 

«حتی باوجود همه ی دیوانگی‌ها – درباره همه ی چیزهایی کـه ک،ه درباره ما میگوید – من هرگز نظری نمیدهم. من هرگز پست نمی گذارم جنون آمیزترین روایت را از تو ساخته اسـت و [my ؛ tape] و ما سکوت می کنیم ما در برابر همه ی دروغ‌ها و همه ی چیزها سکوت میکنیم.» بنیانگذار SKIMS بـه مادرش گفت کریس جنر در طول پخش فصل وی را آن طور کـه می‌خواست دوست داشت. ک،ه وست و بیانکا سانسور اوایل امسال با مراسم ازدواجشان بـه تیتر خبرها تبدیل شد – و پیوند این دو تنها از ان زمان افزایش یافته اسـت.

 

عکس های لختی بیانکا سنسوری

بنیانگذار KKW Beauty بـه شعار اینستاگرامی برنده گرمی در سپتامبر 2022 اشاره کرد کـه در ان ادعا کرد کریس 67 ساله کارداشیان و کایلی جنر شلیک پلی بوی انجام دهید

همسر کانیه وست 


بیشتر بخوانید:‌ سینه های سکسی همسر خواننده معروف در حال لیس زدن بستنی «+عکس»


 

این خواننده رپ 46 ساله و استرالیایی 28 ساله، در ماه ژانویه با عشق خود در دسترس دید عموم قرار گرفتند ودر همان ماه متعهد شدند کـه یک عمر باهم داشته باشند.

 

یکیدیگر از افراد داخلی بـه طور انحصاری گفت: “ک،ه و بیانکا یک مراسم ازدواج کوچک داشتند، دوستان نمی‌دانند قانونی اسـت یا نه، اما برای انها بسیار واقعی اسـت.” ما در ان زمان، اشاره کرد کـه این رویداد دو ماه پس از قطعی شدن طلاق وست از او رخ داد کیم کارداشیان.

 

«دوران سابق – کـه دارای دختران نورث، 9؛ شیکاگو، 5؛ و پسران سنت، 7؛ و Psalm، 4 ساله هستند – درسال 2021 پس از بیش از شش سال زندگی مش،؛ ان را ؛ ،د».اگر چه این زوج سابق فراز و نشیب هاي‌ خودرا داشته اند، کارداشیان از رابطه جدید این طراح مد حمایت می کند.

 

عکس بیانکا سانسوری با پایین تنه لخت در کنار کانیه وست «+عکس»

او افزود: «فکر میکنم دراین مرحله، فقط فرض میکنم هر چیزی کـه بـه ک،ه پیام می دهم در اینترنت باشد. فکر کنم از پس هر کاری بر بیایم. من فقط از مادرم واقعاً دلم می‌شکند – کـه او وادار اسـت با این همه ی دست و پنجه نرم کند، از طرف‌هاي‌ مختلف افرادی کـه بـه او می آیند.»

 

یک منبع بـه طور انحصاری می گوید: “چیزها نمی‌توانند برای ک،ه و بیانکا بهتر از این باشند و آن ها در حال انجام شگفت انگیز هستند.” ما هفتگی. ک،ه احساس میکند بالا،ه با ،ي آشنا شده کـه واقعاً وی را جذب می کند و وی را بـه خاطر شخصی کـه هست دوست دارد.»

عکس های لختی بیانکا سنسوری

 


بیشتر بخوانید:‌ دوچرخه سواری کیم کارداشیان کاملا لخت جلوی آفتاب «+عکس داغ»


 

منبع اول می گوید: “بیانکا در سطوح بسیار زیادی مکمل ک،ه اسـت و او دوست دارد کـه بتوانند باهم در پروژه ها کار کنند و همکاری کنند.” ما. او از نظرات او قدرد، می کند و بـه انها احترام میگذارد، حتی اگر انها همیشه موافق نباشند. او واقعاً وی را ثابت نگه می دارد و او احساس بهتری از همیشه دارد.»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات