عکس هایی از زنی که خودش را میفروشد  + عکس هایی از دختری که خود را با ارزدیجیتال ب فروش میرساند

یک دختر اروپایی که اندام و صورت بسیار زیبایی دارد بدن و عشق خودرا بـه مزایده اینترنتی گداشت در ادامه با دختر سکسی که خودش را بـه فروش اینترنتی گذاشت! «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از زنی که خودش را میفروشد 

او عشق خود را به صورت ارز دیجیتالی بـه یک مشتری ناشناس فروخته اسـت. این اولین بار اسـت که یک دختر عشق خود را به صورت دیجیتالی بـه فروش می رساند. او گفته اسـت که عشق خود را به قیمت 250 هزار دلار فروخته اسـت.پس از این رویداد کاربران Social networks شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی نشان داده اند. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم.

دختر سکسی که خودش را به فروش اینترنتی گذاشت! «+عکس داغ»

NFTها در حال تبدیل‌شدن بـه دومین مسئله مهم در بازار ارز دیجیتال هستند. هرروزه سرمایه‌گذاران بیشتری بـه پروژه‌های این حوزه وارد میشوند.

 

برخی توکن‌های غیر قابل تعویض «NFT» که بـه فروش گذاشته شده‌اند موفقیت زیادی کسب کرده‌اند. این توکن‌ها بیشتر در حوزه هنر دیده میشوند اما در زمینه‌های متنوع دیگری نیز از ان ها استفاده میشود.

 

بیشتر بخوانید: سکسی ترین زن حامله دنیا با اندامی باورنکردنی «+عکس»

 

با گسترش تجارت NFTها در بازارهایی مانند شاپیفای برخی شرکت‌ها مانند کوکاکولا هم با همکاری تافی قصد رونمایی از اولین مجموعه از توکن‌های غیر قابل تعویض خودرا پیدا کرده‌اند.

اما یکی از جالب‌ترین استفاده از این توکن‌ها تا کنون مربوط بـه یک اینفلوئنسر ۲۶ ساله بنام مارتا رنتل اسـت. این اینفلوئنسر لهستانی اعلام کرده عشقش را به‌صورت آنلاین بـه‌عنوان یک NFT فروخته اسـت.

 

عکس هایی از دختری که خود را با ارزدیجیتال ب فروش میرساند

این NFT با قیمت ۲۵۰۰۰۰ دلار بـه فروش رفته و خریدار خوشبخت حالا می‌تواند با این اینفلوئنسر قرار بگذارد. وی توضیح داده که عشق جسمانی‌اش را نفروخته و تنها عشق شخصیت آنلاین خودرا ارائه کرده اسـت. این اینفلوئنسر که ۶۰۰۰۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد و با نام مارتی رنتی فعالیت میکند توضیح داده که قصدش از این کار این بوده که اولین نفری در جهان باشد که احساسات را توکنیزه میکند.

 

این اینفلوئنسر اینستاگرامی لهستانی حالا اولین نفری اسـت که عشق خود را به صورت اینترنتی به عنوان یک توکن غیر قابل معاوضه «NFT / non-fungible token» فروخته اسـت. از این فروش ۲۵۰ هزار دلار نصیب او شده اسـت. مارتا رنتل ۲۶ ساله روز ۱۳ ژوئیه دارایی «عشق دیجیتال» را به خریداری ناشناس فروخت. رنتل پس از تکمیل تراکنش با این خریدار بـه یک قرار شام خواهد رفت.

 

توکن غیر قابل معاوضه بـه دارایی های دیجیتالی ذخیره شده بر روی فناوری بلاک چین اطلاق می‌شود، همان فناوری ای که رمزارزهایی همچون بیت کوین را ممکن می سازد. ایده ی پشت ذخیره ی اطلاعات بر روی بلاک چین این اسـت که این کار ویرایش یا حذف اطلاعات را تقریباً غیر ممکن می سازد. این بدان معنی اسـت که با خرید یک توکن غیر قابل معاوضه، سند خریدتان تا ابد در یک دفتر دیجیتال قرار می‌گیرد.

 

خود فروشی از طریق ارزهای دیجیتال

رنتل می گوید چیزی که میـــخواهد از آن مطمئن شود این اسـت که دیگران می توانند مارتا رنتل که یک شخص حقیقی اسـت را از شخصیت مجازی اش که عشق آن را فروخته، تمیز دهند. او میگوید: «هیچ چیزی در اینترنت فیزیکی نیست. این هم بخشی از شخصیت مجازی مـن اسـت.» طبق آن چه در وبسایت مارتا رنتل آمده، این فلسفه در مورد فعالیت اینفلوئنسری او هم صدق می‌کند.

در این وبسایت آمده: «مـن مارتی رنتی هستم. البته این اسم واقعی ام نیست. نسخه ی دیجیتال ان اسـت. بـه دنیای موازی ای تعلق دارد که در ان اینترنت صحنه ی فعالیت مـن اسـت.» رنتل بیش از ۶۵۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او میگوید می خواست با بدل کردن یک احساس بـه یک توکن بـه چیز خاصی دست یابد.

 

 

دختر سکسی که خودش را به فروش اینترنتی گذاشت! «+عکس داغ»

او هم چنین تصمیم گرفته توکن های غیر قابل معاوضه ی دیگری هم از طریق وبسایت خود بفروشد. مثلاً مالکیت اختصاصی عکس های اینستاگرام و ویدئوهای یوتیوبش. او می گوید ایده ی این کار را از یک هنرمند ایتالیایی بنام سالواتوره گارائو الهام گرفته که در ماه مه یک مجسمه ی نامرئی بنام «مـن هستم» را به قیمت ۱۸؛۳۰۰ دلار فروخت.

 

بیشتر بخوانید: فرو کردن 3 باتری دکمه ای تو سوراخ آلت تناسلی یک مرد «+عکس»

 

رنتل میگوید فروش عشقش چیزی بیش از تنها یک روش نامتعارف برای کسب درآمد یا ثبت نامش در تاریخ بوده. او معتقد اسـت این کار پیامی برای زنان دیگر درباره ی استقلال شان دارد. او میگوید: «به نظر مـن فروش عشق دیجیتال برای زنان قدرت بخش اسـت. چون اینطوری می توانیم بدون کوتاه آمدن از آزادی و فردیت مان عشق بورزیم.»

 

«عشق دیجیتال تراکنشی اسـت. اما مگر ازدواج با یک مرد، صرفاً بخاطر این که ثروتمند و قابل اتکا اسـت هم همینطور نیست.» رنتل هم چنین میگوید بـه دنبال یک مؤسسه خیریه مناسب می‌گردد.

 

او می خواهد بخشی از پولی که نصیبش شده را به ان اهدا کند. رنتل امیدوار اسـت اینفلوئنسرهای بیشتری از او الهام بگیرند. ان ها باید در مورد چیزهایی که بـه دنبال کنندگان خود در فضای مجازی ارائه می دهند خلاقانه عمل کنند.

 

آيا عشق الکی هم داریم؟

با توجه بـه ماهیت رمز ارز، رنتل میگوید می دانست که تا زمانی که پرداخت انجام نشود هویت خریدار ناشناس باقی خواهد ماند. رنتل در پاسخ بـه این سؤال که آیا فکر میکند که ممکن اسـت.

این تراکنش دیجیتال بـه یک عشق True love واقعی بیانجامد، میگوید احتمالش هست که ان خریدار مرموز یک زن یا یک بچه ی بسیار ثروتمند باشد.

 

بیشتر بخوانید: پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس»

 

دختر سکسی که خودش را به فروش اینترنتی گذاشت! «+عکس داغ»

با این وجود رنتل در وبسایت خود مثبت اندیش اسـت. او در اینباره نوشته: «اگر بتوانم عشق دیجیتالم را با موفقیت بسازم و نیمه گمشده ام را پیدا کنم، چرا نباید احساسات و عواطف دیگری بـه دنبالش بیاید این دختر جوان لهستانی با فروش اندام و عشقش با ۲۵۰ هزار دلار ارز دیجیتال تبدیل بـه یک سوژه شده اسـت و خیلی ها نظرات عجیبی داده اند . دختر سکسی که خودش را بـه فروش اینترنتی گذاشت! «+عکس داغ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل