عکس هایی از لخت شدن زنان موقع اعتراضات  + اعتراضات این زن به شیوه لخت شدن در خیابان ها «+عکس داغ»

یک زنی در اروپا برای اعتراضات بـه دولت و حقوق شهروندی زنان عکس هاي‌ خودرا بـه صورت لخت و نمایان شدن بدن خود در خیابان لخت و برهنه میکند در ادامه با اعتراضات این زن بـه شیوه لخت شدن در خیابانها «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از لخت شدن زنان موقع اعتراضات 

ویکتوریا انسانی سرکش و معترضی اسـت کـه بیشتر اوقات باروش برهنگی بـه سیاست هاي‌ عمومی اعتراض می کند. بیتمن چنین توضیح میدهد کـه وقتی مردم مرا برهنه میبینند میگویند:عجب احمقی اسـت، حتماً دیوانه اسـت و عقلش را از دست داده، و من در برابر آنه میگویم: من واقعا موجود اندیشنده و متفکری هستم.

اعتراضات این زن به شیوه لخت شدن در خیابان ها «+عکس داغ»

 

پشت هر زن برهنه اي موجود اندیشنده اي هست!اما اعتراض بـه روش برهنه شدن موضوع مناقشه برانگیزی اسـت.او می‌گوید عرضه و تبلیغ آخرین کتابش در شبکه آمازون ممنوع شد و بـه دلیل این‌که تصویر جلد ان برجسب تحریک کننده جنسی خورد!.

 

 

بیشتر بخوانید: راه رفتن جولیا فاکس کاملا لخت در خیابان !!! «عکس»

 

 

اعتراضات این زن به شیوه لخت شدن در خیابان ها «+عکس داغ»

ویکتوریا بتمن، استاد دانشگاه کمبریج، برای نشان دادن اعتراض خود نسبت بـه طرح برکسیت، در اقدامی غافلگیرکننده و بـه دور از شئونات اخلاقی کاملا لخت در جلسه اساتید تمام دانشکده‌هاي‌ کمبریج کـه حدود 30 کارشناس اقتصادی در ان حضور داشتند، شرکت کرد.

 

بـه گزارش هاتم بت، ویکتوریا بتمن مقاله‌اي پژوهشی درباره اقتصاد اتحادیه اروپا تهیه کرده بودو درحالیکه بر روی بدن خود نوشته بود: برکسیت، انگلیس را برهنه می کند” دراین نشست 2 ساعته شرکت کرد.

 

زمانیکه “نایجل نایت،” مدیر مطالعاتی در دانشکده چرچیل، بـه عنوان رئیس نشست متوجه ویکتوریا بتمن شد، بـه دستیار خود گفت زمانی را برای صرف قهوه اختصاص دهند تا شاید بتواند تصمیمی درباره این استاد بدون لباس بگیرد. اما در نهایت ویکتوریا بتمن تا پایان جلسه بر روی صندلی خود نشست.

 

عکس هایی از لخت شدن به شیوه اعتراض گرایی

ویکتوریا بتمن پیش از این نیز با نوشتن مقاله‌اي برای پایگاه خبری بلومبرگ، مخالفت قطعی خودرا با طرح جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا ابراز کرده بود. بتمن دراین مقاله کـه “نتایج قابل توجه برکسیت” نام داشت نوشته بود:

عکس هایی از لخت شدن زنان موقع اعتراضات 

اگر قرار باشد کسری بودجه پیش‌بینی شده فقط از طریق کاهش هزینه‌هاي‌ خدمات عمومی جبران شود، درآمد خانواده‌ها بـه کمتر از 5 هزار و 542 پوند درسال کاهش مییابد و این موضوع باید تا سال 2020 ادامه پیدا کند تا کسری بودجه بـه طور کامل برطرف شود.

 

حتی اگر قرار باشد بودجه خدمات رفاهی فقط یک چهارم کاهش یابد، خانواده‌هایي کـه در ان ها فقط یکی از والدین مشغول بـه کار هستند و یک فرزند دارند، حدود هزار و 146 پوند درآمد را درسال از دست میدهند.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر لخت شدن مجری ها و شرکت کنندها در برنامه های تلویزیونی «18+»

 

لخت شدن استاد دانگشاه انگلیس

این استاد دانشگاه انگلیسی از یک نقاش تقاضای کرد پرتره لخت او را نیز نقاشی کند.توسل بـه اصول و شیوه هاي‌ غیراخلاقی نظیر برهنگی در انظار عمومی برای نشان دادن اعتراض، در غرب رواج یافته اسـت. برخی از منتقدان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز از این روش غیراخلاقی برای نشان دادن مخالفت خود با این نامزد تندرو استفاده می کنند.

لخت شدن استاد دانشگاه انگلیس

برهنه‌گرایی چیست ؟

یا نودیسم پدیده‌اي اسـت کـه در شکل جدید ان از دهه‌ها پیش در بین افرادی در کشور های غربی رواج یافته و این افراد دربخش‌هاي‌ ویژه‌اي از ساحل‌ها و یا در محوطه‌هاي‌ اختصاصی در طبیعت گرد هم آمده و مدتی را درکنار هم بدون پوشیدن لباس بـه زندگی روزمره و عادی ادامه می دهند.

عکس هایی از لخت شدن به شیوه اعتراض گرایی

 

بیشتر بخوانید: عکس کاملا لخت بیلی آیلیش | واقعیت باورنکردنی در مورد او «بدون سانسور»

 

برهنه‌گرایی چیست ؟

اعتراضات این زن به شیوه لخت شدن در خیابان ها 

از این پدیده گاه برای اعتراض‌هاي‌ سیاسی و اجتماعی نیز استفاده می شود و بـه همین خاطر برخی از ان بـه عنوان یک «جنبش اجتماعی و سیاسی» یاد میکنند.این هفته چند تن از میهمانان برنامه «نگاه تازه» رادیو فردا، در مورد این پدیده برای ما توضیحاتی می دهند.نخست از ایوو ییراسک، استاد دانشگاه پالاتسکی در اولوموتس، یکی از شهر های جمهوری چک، در مورد این پدیده می‌پرسیم:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات