عکس هایی از گارسون های چاق و سکسی زنان  + عکس هایی از رستورانی با گارسون های سکسی

زنان چاق و سکسی برای کشور هاي‌ چینی یک نماد زیبایی لقب گرفته اسـت و یک رستوران چینی هم یک اگهی استخدام رونمایی کرد کـه نیازمند زنان چاق و سکسی هستند در ادامه با آگهی استخدام رستورانی برای زنان سکسی و چاق «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از گارسون های چاق و سکسی زنان 

کافه و رستوران جدیدی در توکیو ژاپن افتتاح شده اسـت کـه پیشخدمت هاي‌ خاصی دارد. بـه گزارش نازوب دراین کافه تمام پیشخدمت ها باید دختران جوان و زیبا و البته چاق باشند!

عکس هایی از گارسون های چاق و سکسی زنان 

مدیر این کافه می‌گوید دلیل اصلی من برای این کـه از دختران چاق استفاده کنم این اسـت کـه بـه مردم ژاپن بفهمانم کـه لاغر بودن و استفاده از رژیم هاي‌ غذایی سخت برای کاهش وزن ملاکی برای زیبایی نیست ، ما باید بـه تمام مردم با تمام ویژگی هاي‌ خوب و بد احترام بگذاریم.

 

بیشتر بخوانید: مایو سفید و سکسی مارگو رابی در کنار عشق جدیدش «+عکس»

 

عکس هایی از رستورانی با گارسون های سکسی

دراین رستوران از یک سرآشپز سرشناس ایتالیایی استفاده شده تا غذاها خاص و زیبا باشند.من تمام دختران چاق و آنهایی کـه اضافه وزن داشتند را استخدام کردم تا نشان دهم کـه باید همه ی این دختران احترام گذاشته و انها را دوست داشته باشیم و نگاه جنسی نداشته باشیم.

چرا استخدام زنان زیبا و سکسی ؟

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید کـه استخدام یعنی چه؟ استخدام توافق بین کارفرما و کارمند اسـت کـه طبق ان کارمند باید خدمات مشخصی را ارائه دهد؛ در عوض، کارفرما حقوق را بـه‌صورت ماهانه یا ساعتی بـه کارمند پرداخت میکند. اگر چه کارمندان میتوانند درباره موارد مشخصی در توافق استخدام مذاکره کنند، شرایط و ضوابط طبق معمول از قبل توسط کارفرما تعیین می شوند.

 

توافق استخدام برای کارمند می تواند کلامی، ایمیل نوشتاری یا نامه پیش‌نهاد کار باشد. پیش‌نهاد استخدام می تواند در گفت‌وگو داده شود یا در قرارداد رسمی نوشته شود.

 

بیشتر بخوانید: عکس سکسی خواننده معروف شما را ارضا میکند!! «بدون سانسور»

 

پس از آشنایی با تعریف استخدام بـه روند انجام ان می پردازیم.افق‌هاي‌ استخدام متفاوت هستند، زیرا ممکن اسـت دربردارنده تعهدهای زمانی و برنامه‌هاي‌ حقوق و دست‌مزد متفاوتی باشند. برای مثال، استخدام می تواند:

 

شغل ساعتی پاره‌وقت باشد کـه برای هر ساعت کار، میزان حقوق مشخصی درنظر گرفته شده باشد؛استخدام تمام‌وقت باشد کـه در ان افراد حقوق و مزایای مشخصی را از کارفرما در قبال انجام وظایف مقتضی ان شغل خاص دریافت میکنند؛

 

آگهی استخدام رستورانی نیازمند زنان سکسی و چاق «+عکس»

برنامه مشخصی کـه طبق ان کارمندان باید ۴۰ ساعت در هفته کار کنند و ۱ ساعت وقت ناهار و ۲ بازه زمانی ۱۵دقیقه‌اي، یکی صبح و دیگری عصر، وقت استراحت داشته باشند. «طبق قانون کار»

 

تا زمانی کـه کارفرما حقوق و دست مزد کارمند را بپردازد و اینکار را رأس تاریخ مقرر‌شده انجام دهد و کارمند تمایل داشته باشد کـه کارش را ادامه دهد، استخدام ادامه می یابد.

 

بیش‌تر روابط استخدامی بین کارفرما و کارمند با توجه بـه نیازهای کارمند، سودآوری و فلسفه مدیریت شکل می گیرند؛ همچنین، رابطه استخدامی تحت‌تأثیر معرض‌پذیری کارمند و انتظارات او قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: حرکات سکسی ایرینا شایک در حال تنیس بازی «+عکس داغ»

عکس هایی از زنان سکسی و چاق

استخدام دختران جوان و جذاب در استخدامی این شرکت و رستوران بسیار مشتریانش را زیاد کرد بـه صورتی کـه خیلی ها دلشان می خواست غذای چینی بخورند .آگهی استخدام رستورانی نیازمند زنان سکسی و چاق «+عکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل