عکس های داغ مت دیمون و همسرش + مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

مت دیمون بـه همراه همسرش با لباس لختی کنار  ساحل بـه تفریحات خود می‌رسند در ادامه با مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های داغ مت دیمون و همسرش

مت دیمون و همسرش، لوسیانا باروسو، در روز یکشنبه دریک روز ساحلی در میامی، هیکل خوش اندام خودرا بـه نمایش گذاشتند.از بازیگر «ویل هانتینگ خوب» و همسرش کـه تقریبا 20 سال سابقه داشت، در حال قدم زدن در آب‌هاي‌ گرم قبل از رفتن بـه یک آب‌تنی غیر رسمی عکس گرفتند.

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

این زوج برای گفتگو ایستادند در حالی کـه آب بـه زانو در آمد و بـه نظر می‌رسید کـه روحیه خوبی دارند و لبخند میزنند.این زوج نزدیک بـه 20 سال برای مدتی در ساحل اقیانوس گپ زدند.

 

ستاره «ویل هانتینگ خوب» اندام خوش اندام خودرا بـه نمایش گذاشت.مت دیمون و لوسیانا باروسو در حال قدم زدن در ساحلباروسو با بیکینی آبی خود نیز ظاهر مناسبی داشت.

عکس های داغ مت دیمون و همسرش

 


بیشتر بخوانید: زنی که به همسرش شیر میدهد !! «+عکس»


 

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

بازیگر 52 ساله «هوا» در حالی کـه ماهیچه هاي‌ خودرا دریک جفت مایو مشکی نشان می داد، ظاهر بسیار خوبی دارد. او یک گردنبند گشاد و سایه هاي‌ مشکی برای گردش اضافه کرد

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

آب بازی مت دیمون

از آنجایی کـه او پیراهن نمی‌پوشید، چندین خالکوبی او – از جمله نام پنج دختر و همسرش – بـه طور کامل بـه نمایش درآمد.در همین حال، باروسو 47 ساله نیز با بیکینی نوجوانانه آبی روشن، کلاه کامیونی سفید، گوشواره حلقه اي طلایی و عینک آفتابی هوانوردی خیره شد.

 

هنگامی کـه او در دو تکه خود نبود، یک تاپ تاپ سفید و یک جفت دونده سفید و آبی روشن را انتخاب کرد.چهار فرزند دیمون و باروسو – دخترخوانده او الکسیا، 24 ساله، و دختران بیولوژیکی آن ها ایزابلا، 17؛ جیا، 15 و استلا، 12 ساله – ظاهراً دراین سفر حضور نداشتند.

آب بازی مت دیمون

میامی برای بازیگر “مریخی” و همسرش معنای خاصی دارد، زیرا آن ها در آنجا ملاقات کردند، زمانی کـه او یک بارمن بودو او در شهر برای فیلم برداری فیلم “Stuck on You” درسال 2003 بود.

 

 

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

میامی جایگاه ویژه اي در قلب آن ها دارد، زیرا آن ها 20 سال پیش در یک‌بار در آنجا ملاقات کردند.بازیگر «رفتگان» در حالی کـه همسر آینده اش در حال بارتن بود بـه او نزدیک شد.

 

درسال 2018؛ باروسو بـه ووگ استرالیا گفت کـه دیمون پس از دیدن نوری کـه در کلوپ شبانه شلوغ بـه او می تابد بـه او نزدیک شد.او بـه یاد می آورد: «اما او شروع بـه شناسایی کرده بودو تقاضای عکس و امضا می کرد، و سپس بـه نوعی تهاجمی شد زیرا مردم مشروب می‌خورند و چیزهای دیگری مینوشند، بنابر این او آمد و پشت میله من پنهان شد.

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

 

عکس های سکسی مت دیمون همسرش

مادر چهار فرزند از او تقاضای کرد کـه برای میهمانان کوکتل تهیه کند، کـه او هم قبول کرد و حتی بـه او کمک کرد تا «ان شب یک هزار پول انعام بدهد»؛ زیرا «همه ی میخواستند بروند و وی را ببینند».لوسیانا باروسو در اقیانوس ایستاده اسـت.

 

او درسال 2018 بـه Vogue استرالیا رفت: «فقط میدانم کـه فکر می کنم هر دوی ما احساس میکنیم، واقعاً؛ واقعاً خوش‌شانس هستیم کـه یک دیگر را ملاقات کرده‌ایم، بنابر این این را بدیهی نمیدانیم». دو سال بعد، این زوج دریک مراسم صمیمی در دسامبر 2005 در شهر نیویورک گفتند “من می کنم”.

عکس های سکسی مت دیمون همسرش

 


بیشتر بخوانید: لباس توری براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»


 

او بـه این نشریه گفت: «فقط میدانم فکر می کنم هر دوی ما از این کـه یک دیگر را ملاقات کرده‌ایم، واقعاً واقعاً خوش شانس هستیم، بنابر این این موضوع را بدیهی نمیدانیم. «این زندگی و ازدواج اسـت، پس فراز و نشیب هایي وجوددارد کـه می‌دانید، اما در کل آسان و سرگرم کننده اسـت. و او خیلی پدر خوبی اسـت.»

 

او در ماه جولای بـه اینترتینمنت ویکلی گفت، در حالی کـه بـه نظر می رسد این دو از همیشه خوشحال‌تر هستند، دیمون اخیراً فاش کرد کـه برای مشاوره بـه زوج‌ها رفته‌اند و «مذاکره‌هاي‌ گسترده‌اي» در مورد استراحت او از بازیگری داشتند.

 

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

دیمون موافقت کرد اما گفت کـه “یک اخطار” او در صورتی بود کـه کارگردان کریستوفر نولان تماس بگیرد.مذاکرات پس از ان تمام شد کـه نولان در نهایت با دیمون تماس گرفت تا در فیلم پرفروش تابستانی او، “Oppenheimer” بازی کند.

 


بیشتر بخوانید:چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ «+عکس»


 

مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

لباس شنای لختی

«این [این] بدون دانستن این بود کـه آیا او روی چیزی کار می کرد یا نه – زیرا او هرگز بـه شـما نمی گوید. او فقط شـما را بیخود صدا میکند،” او بـه اشتراک گذاشت، در حالی کـه افزود کـه “لحظه اي درخانواده من بود.”

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات