عکس های سکسی لوردس لئون + لباس سکسی سلبریتی معروف روی فرش قرمز

لوردس لئون یکی از سلبریتی هاي‌ مشهور می‌باشد کـه با لباسی مجلسی براق و بـه شدت بدن نما روی صحنه حاضر شد در ادامه با لباس توری و براق لختیط بازیگر مشهور در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس» همراه سایت هاتم بت باشید .

 

عکس های سکسی لوردس لئون

لوردس لئون دریک رویداد در مادرید خیره کننده بـه نظر میرسید. دیشب، لئون در حالی کـه لباسی براق بر تن داشت، روی فرش قرمز فشن نایت اوت ووگ عکاسی شد.لوردز لئون در مراسم ویکتوریا سیکرت با یک لباس مینی شفاف و جسور توجه را بـه خود جلب کرد.

لباس توری و براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»

لوردس لئون ادای احترام شیرینی بـه مادر مدونا در بین بهبودی از ترس سلامتی بـه اشتراک می گذاردلورد لئون با زنجیر و چرم در کمپین جدید فک‌آمیز ژست میگیرد

 

عکسها لئون را در لباسی شفاف با راه راه هاي‌ سیاه و سفید نشان می دهند. این لباس دارای الگوهای حیوانی از جمله اژدها و پرندگان بود. او این ظاهر رابا کیف کلاچ، گوشواره هاي‌ حلقه اي و مقداری آرایش چشمگیر کـه چشمانش را بیرون آورده بود، ست کرد. موهایش را بلند و صاف کرده بود.

 


بیشتر بخوانید: لباس باربی با سینه های 85 مدلینگ معروف در زمین گلف «+عکس»


 

عکس های سکسی لوردس لئون

لباس سکسی سلبریتی معروف روی فرش قرمز

لئون یکی از مهمانان اصلی این رویداد بود کـه سی و پنجمین سالگرد Vogue España را جشن گرفت. او در مجله مورد بحث قرار گرفت و درباره موسیقی و حرفه اش صحبت کرد. فکر می کنم هنوز در حال یادگیری هستم، سعی می کنم ان نقطه شیرینی را پیدا کنم کـه بتوانم تمام سبک‌ها و عناصری را کـه بـه عنوان یک هنرمند دوست دارم، مانند موسیقی، رقص و چیزی با عنصر بصری معرفی کنم.»

 

در گذشته لئون بـه وضوح گفته بود کـه باوجود این کـه عاشق مدلینگ اسـت، می خواهد تصویری را کـه مردم از مدل‌ها دارند بـه چالش بکشد. او بـه مجله Interview گفت: «من میخواهم دنیایی ایجاد کنم کـه در ان مدل‌ها اختیار بیشتری نسبت بـه کاری کـه انجام می دهند داشته باشند، و آن ها فقط قفسه‌هاي‌ لباس ساکت نباشند. این عصری اسـت کـه ما در دنیای مد وارد ان میشویم: مدل ها بـه عنوان شخصیت ها و هنرمندان.

لباس سکسی سلبریتی معروف روی فرش قرمز

 

لباس توری و براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»

لوردس لئون بازیگر، مدل و طراح مد آمریکایی اسـت. او دختر مدونا نوازنده مشهور اسـت. او درسال 1996 درخانواده مدونا و دوست پسرش کارلوس لئون بـه دنیا آمد. وقتی مدونا اعلام کرد کـه یک بچه باردار اسـت، دنیا در جنون فرو رفت زیرا او مسلماً “معروف ترین زن در کل جهان” در ان زمان در اواسط بود. دهه 90 در اواخر سال 1998؛ مدونا نخستین عکس‌هاي‌ دخترش را در مجله Vanity Fair منتشر کرد و کل جهان گرفتار وسواس لوردز کوچک شد. همانگونه کـه لوردز بزرگ شد، پیوسته در کانون توجه قرار داشت.

 

در اواخر سال 2000؛ مدونا با گای ریچی کارگردان انگلیسی ازدواج کرد و لورد رابا خود بـه لندن برد ودر آنجا بـه همراه برادر ناتنی خود روکو دریک مدرسه فرانسوی ثبت نام کرد. لوردز کـه هنوز بچه بود، بـه طور فعال با مادرش در چندین رویداد ظاهر می شد.

 

لوردس بـه عنوان طراح مد، بازیگر و مدل لباس کار کرده اسـت. در حال حاضر، او در رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه معتبر میشیگان تحصیل کرده اسـت و رابطه سالمی با هردو والدین بیولوژیکی خود دارد. درسال 2016؛ لوردز نخستین مدلینگ خودرا با حضور در کمپین تبلیغاتی عطر «پاپ» انجام داد.

 

دوران کودکی لوردس لئون

در 14 اکتبر 1996 در لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا درخانواده مدونا و دوست پسرش کارلوس لئون بـه دنیا آمد. مدونا هنگام فیلم برداری فیلمی در آرژانتین متوجه باردار شدنش شد. او زمانی کـه لوردس را بـه دنیا آورد در اوج موفقیت خود بودو این خبر بین المللی شد. مدونا در چندین گفت‌وگو گفت کـه با بـه دنیا آمدن فرزندش احساس خوشبختی میکند و این احساس یک زندگی جدید برای او اسـت.

دوران کودکی لوردس لئون

یکسال پس از تولدش، مدونا از دوست پسرش کارلوس جدا شد و وی را بـه عنوان یک مادر مجرد بزرگ کرد. اما او روابط خوبی با کارلوس داشت و بـه او اجازه داده شد هر زمان کـه لورد کوچک را می خواهد ملاقات کند.

 


بیشتر بخوانید: لباس نمایان بازیگر فیلم های پورن در خیابان سوژه عکاسان شد «+عکس»


 

این برای مدت طولانی ادامه داشت و حتی در حال حاضر، کارلوس رابطه بسیار خوبی با دخترش دارد. کارلوس بـه عنوان بازیگر کار می کند و بـه خاطر بازی در فیلم هایي مانند “لبوفسکی بزرگ” شهرت دارد.

 

مدونا معایب سبک زندگی افراد مشهور را می‌دانست و از این رو، او میخواست دخترش از کانون توجهات دور بماند و بـه دنبال شغلی در حقوق یا حسابداری باشد. اما علاقه لورد بـه همه ی چیزهایی بود کـه مادرش بـه ان شهرت داشت، بـه ویژه بازیگری و مد. در کودکی، او مدونا را در چندین رویداد همراهی کرد کـه وی را با بزرگ شدن بیشتر مورد توجه قرار داد.

لباس توری و براق و لختی

لباس توری و براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»

مدونا با گای ریچی، کارگردان باس انگلیسی، رابطه برقرار کرد ودر سال 2000 با او ازدواج کرد. پس از ازدواج، با دخترش لوردس بـه لندن نقل مکان کرد و لوردس یک برادر ناتنی بـه شکل روکو گرفت. در آنجا لورد بـه همراه برادرش شروع بـه تحصیل دریک مدرسه فرانسوی کرد و بـه این زبان مسلط شد.

 


بیشتر بخوانید: لباس لختی بازیگر معروف با اندام سکسی «+عکس»


 

او تمام نشانه هاي‌ یک بچه بسیار باهوش بودن را از زمانی کـه کوچک بود بـه نمایش گذاشت. مدونا علیرغم تصویری کـه از او بـه عنوان یک هنرمند روشنفکر داشت، مدعی شد کـه مادری بسیار سختگیر اسـت. لوردس قبل از 18 سالگی اجازه نداشت بـه تنهایی بیرون برود و همچنین اجازه نداشت دوست پسری داشته باشد. این سخت گیری والدین باعث شد کـه لوردز بـه یک زن جوان با نظم و سخت کوش تبدیل شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات