عکس های لختی از مدلینگ معروف برزیلی  + لخت شدن مدل برزیلی کنار ساحل

Caroline Werner کارولین ورنر یکی از مدلینگ هاي‌ سوپر خفن برزیلی می‌باشد کـه بـه دلیل عجیب و جالبی بـه صورت کامل کنار ساحل لخت شد در ادامه با لخت شدن مدل برزیلی کنار ساحل «+عکس و زندانی شدنش» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های لختی از مدلینگ معروف برزیلی 

بر اساس گزارشی، یک مدل برزیلی پس از دستگیری در اوایل سال جاری در حالی کـه سگ‌هایش را لخت راه می‌رفت، بـه‌خاطر بدحجابی عمومی دستگیر شد، سیستم حقوقی کشورش را بـه آتش کشید.

لخت شدن مدل برزیلی کنار ساحل «+عکس و زندانی شدنش»

 

کارولین ورنر، 37 ساله، در ماه مه پس از این کـه پلیس وی را بـه دلیل این کـه با سینه لخت بیرون از خانه بود، در حالی کـه در خیابان از ساحل در Balneário Camboriú، یک شهر ساحلی در جنوب برزیل، در حال راه رفتن بود، بازداشت کرد.

 

بر اساس گزارش G1 برزیل، اکنون ورنر در حال انتقاد اسـت کـه آیا قانون اساسی برزیل همان آزادی هایي را برای زنان بـه مردان تعمیم می دهد – کـه آزادند بدون پیراهن در ملاء عام باشند.

 

بیشتر بخوانید: عکس پارتی گرفتن لختی دختران و پسران در قزوین «حکم شلاق»

 

لخت شدن مدل برزیلی کنار ساحل

او بـه این نشریه گفت: «متاسفانه در کشور من، اگر چه قانون اساسی برابری جنسیتی را تضمین می کند، اما در عمل این اتفاق نمی‌افتد، من نمیتوانم همان آزادی را داشته باشم و احساس میکنم با این سیستم و تفسیر سرکوبگرانه قانون وادار بـه انجام اینکار هستم.» . انچه باید برای هردو جنس طبیعی باشد، در نهایت بـه شیوه اي خودسرانه و سرکوبگرانه از یکی از آن ها محروم می شود.»

 

ورنر گفت کـه تصمیم گرفت در حالی کـه سگ‌هایش را از یک روز در ساحل بـه خانه می‌رفت تاپش را در بیاورد و چند افسر بـه او نزدیک شدند و وی را دستگیر کردند، وی را دریک ون بار کردند و بـه ایستگاه پلیس بردند ودر آنجا بلوز بـه او دادند. خودش را بپوشاند

 

دستگیر شدن مدل برزیلی بخاطر لخت شدن در کنار ساحل

او ادعا می کند کـه پلیس با عدم اجازه تماس تلفنی با خانواده یا وکیلش، حقوق وی را نقض کرده اسـت.او گفت: «وقتی بـه پاسگاه پلیس رسیدم، آن ها مرا بـه یک سلول تاریک بردند.

 

جایی کـه بدون داشتن حق ارتباط با هیچ یک از اعضای خانواده، دوست یا وکیل، بـه نرده سلول دستبند زده شدم. من بیش از یک ساعت را در ان موقعیت گذراندم و نتوانستم با کسی صحبت کنم و – باوجود این کـه تقاضای کرده بودم – چندین بار از حق صحبت کردن با وکیلم محروم شدم.

 

ورنر، یک تاجر زن کـه خط بیکینی خودش را نیز دارد، گفت کـه بـه سرتاسر جهان سفر کرده اسـت و هیچ مشکلی برای لخت بودن نداشته اسـت – اما از این کـه دراین کشور آمریکای جنوبی بازداشت شده بود، وحشت زده بود.

 

دستگیر شدن مدل برزیلی بخاطر لخت شدن در کنار ساحل

ورنر گفت کـه پلیس پس از دستگیری حقوق وی را نقض کرده اسـت.او گفت: «در بسیاری از کشورها، این یک عمل کاملاً عادی اسـت. «بدن یک زن عینیت یافته و بیش از حد جنسی نیست.»

ورنر بـه دلیل ارتکاب یک عمل ناپسند احضاریه دریافت کرد و آزاد شد.ماده 233 قانون جزا در برزیل اتهام را بـه عنوان “انجام یک عمل ناپسند در مکان عمومی، اعم از باز یا در دسترس دید عموم” توصیف می کند، اما طبق G1؛ قانون تعریفی از “عمل ناپسند” ندارد.

 

بیشتر بخوانید: لباس لختی بازیگر معروف با اندام سکسی «+عکس»

 

تصاویر سکسی از زنان کنار ساحل لخت

او درصورت مجرم شناخته شدن ممکن اسـت با سه ماه تا یکسال زندان روبه‌رو شود.دفتر دادستانی ایالت سانتا کاتارینا در حال رسیدگی بـه این پرونده اسـت و بـه او پیشنهاد دادخواهی کرده اسـت، اما ورنر، کـه از ان زمان از بالنیاریو کامبوریو نقل مکان کرده اسـت، گفت کـه در جلسه دادگاه شرکت نکرد. وکیل او گفت کـه او از این جلسه مطلع نشده اسـت و خواستار یک تاریخ جدید اسـت.

ورنر گفت کـه کل ماجرا در فضای مجازی پخش میشود، جایی کـه ویدیوهای او در حال قدم زدن لخت‌پوش بود.او گفت: «انچه برای من اتفاق افتاد، سوء استفاده از اقتدار و قضاوت توسط جامعه، نشان میدهد کـه چگونه تفسیر قانون منعکس‌کننده رفتار جنسیتی اسـت کـه توسط فرهنگ مردسالارانه و خشونت‌آمیز در رابطه با بازرسی بدن زنانه دیکته شده اسـت.»

 

 

بیشتر بخوانید:‌ لباس سبز و سکسی کلویی فری لختی ویژه هالووین «+عکس»

 

کارولین ورنر با این کارش میخواسته برای خقوق زنان و ایجاد استقلال و ازادی قدمی برداشته باشد اما اینکار برای دولت برزیل خوش ایند نبود و وی را زندانی کردند همچنین تصاویر بیشتر این اتفاقات را می‌توانید در اینستاگرام این مدلینگ مشهور ببینید. لخت شدن مدل برزیلی کنار ساحل «+عکس و زندانی شدنش»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل