عکس های ناجور از پارتی دختران و پسران در ایران + عکس پارتی گرفتن لختی دختران و پسران

پارتی گرفتن در قوانین اسلامی ایران طبق گفته دادرسان و قاضیان حکم شلاق دارد کـه در قزوین برای دختران و پسرانی اینکار انجام شد در ادامه با عکس پارتی گرفتن لختی دختران و پسران در قزوین «حکم شلاق» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های ناجور از پارتی دختران و پسران در ایران

سخنگوی قوه قضاییه درباره اجرای حکم شلاق تعدادی دختر و پسر در قزوین و نامه کروبی درباره تقاضای برگزاری دادگاه توضیح داد.معاون اول قوه قضاییه گفت: اجرای حکم شلاق تعدادی دختر و پسر در قزوین مطابق با آیین دادرسی بوده اسـت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌اي در جمع خبرنگاران در پاسخ بـه سئوالی مبنی بر این کـه در مورد اجرای حکم شلاق تعدادی دختر و پسر در قزوین برخی مدعی‌اند کـه تشریفات قانونی انجام نشده اسـت .

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سوشا مکانی و حاشیه ی او در پارتی تهران «+عکس»

 

لطفا در خصوص رسیدگی بـه این پرونده توضیح دهید، گفت: حکم صادره دراین رابطه منطبق با آیین دادرسی بوده اسـت و اگر کسی اعتراض دارد بگوید بـه چه چیز ان معترض اسـت.

 

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: عنوانی کـه تحت پارتی یاد می شود و عمدتا هم جوان و نوجوان شرکت می کنند شواهد و قرائنی هست کـه از هدایت این مجامع از جای دیگری خبر میدهند کـه نهادهای انتظامی این مساله را بررسی می کنند.

 

عکس پارتی گرفتن لختی دختران و پسران

وی افزود: برخی از جرائم باید مستقیما بـه دادگاه برود و قانون این مساله را ذکر کرده اسـت. برخی از جرائم منافی عفت بـه دادگاه می رود. اگر حکم صادر و بـه دادگاه رفته اسـت الزامی نیست کـه حتماً یک پرونده پروسه طولانی را طی کند.

 

محسنی‌اژه‌اي در پاسخ بـه سئوالی مبنی بر این کـه کروبی در نامه‌اي تقاضای برگزاری دادگاه را کرده بود آیا قوه قضاییه تمهیداتی برای برگزاری دادگاه انجام داده اسـت؟ گفت: تا زمانی کـه مصوبه شورای امنیت ملی بـه قوت خود باقی اسـت کاری نمیشود کرد. اصل این قضیه بنا بـه مصوبه شورای عالی امنیت ملی اسـت، مگر این کـه تصمیم دیگری گرفته شود.

عکس های ناجور از پارتی دختران و پسران در ایران

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ بـه سئوال دیگری مبنی بر چگونگی هدایت برگزاری برخی از پارتی‌هاي‌ شبانه نیز گفت: برخی شواهد حاکی از این اسـت کـه افرادی کـه در برگزاری پارتی ها دست داشتند در تهران و برخی استان‌هاي‌ دیگر از جمله مازندران و خراسان و … یکی بوده اند. بـه عنوان مثال بعضی از افراد با افرادی کـه از سفارتخانه اي آمده بودند صحبت کرده و آن ها را نشان می گرفتند و قرار و مدار را تحت پارتی می گرفتند.

 

وی افزود: یکی از افرادی کـه در پارتی سعادت آباد تهران بود در پارتی مشهد و مازندران بوده و این نشان میدهد کسی انها را هدایت می‌کرده، اما افراد مدعو از قشر مشخصی نبودند و شواهد حاکی از این اسـت کـه مسائل خلاف قانون از جمله مشروبات در ان‌ها استفاده می شده کـه خلاف شرع و قانون اسـت.

 

وی در مورد سفر رییس قوه قضاییه بـه استان تهران گفت: پس از بررسی نتایج سفر استانی رییس قوه قضاییه قرار شد کـه بـه صورت ویژه و فوق‌العاده از جهت تامین منابع انسانی اعم از جذب کارمند و قاضی امسال و سال بعد دادگستری استان تهران مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: مقرر شد کـه برخی از ساختمان‌ها از جهت تجهیز و تعمیر مورد توجه قرار گیرد.سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: همچنین مقرر شد کـه بـه طور ویژه کارگروهی در داخل زندان ها تشکیل شود و مسایل مربوط بـه زندان ها و زندانیان را بررسی کند.

 

بیشتر بخوانید: تولد پارتی دختر سلبریتی معروف در استخر «+عکس»

 

جرم انگاری پارتی گرفتن

آیا تصور شـما بر این اسـت کـه شرکت کردن در پارتی مختلط جرم اسـت؟

اساسا صرف برگزاری مهمانی و پارتی مختلط در قانون مجازات اسلامی ایران جرم انگاری نشده اسـت و اگر جمعی از جوانان در مهمانی مختلط حضور داشته باشند مرتکب جرم نشده اند و از این حیث مجازاتی بـه آن ها تحمیل نخواهد شد.مگر این کـه جرائمی از قبیل مصرف مشروبات الکلی ؛ استعمال دخانیات و رابطه نامشروع … و موارد مشابه رخ دهد.کـه در ادامه بـه آن ها می‌پردازیم.

جرم انگاری پارتی گرفتن

 

شلاق زدن و زندان برای پارتی گرفتن

1- جرم استعمال مشروبات الکلی:

مجازات مصرف مشروبات الکلی، هشتاد ضربه شلاق اسـت.

این مجازات جز جرایم حدی اسـت.

 

زیرا نوع، میزان و کیفیت اجرای ان در شرع مشخص شده اسـت.بنابر این امکان تخفیف مجازات، تبدیل مجازات، تعویق صدور حکم و تعلیق اجرای مجازات وجود ندارد. در واقع موارد گفته شده مخصوص تعزیرات اسـت.پس این مجازات قابل تغییر نیست و برخلاف تصور برخی شلاق ان قابل خرید و تبدیل بـه جزای نقدی نیست.

 

تهیه کننده مشروبات الکلی برای مهمانان در پارتی مختلط نیز بـه حبس تعزیری درجه شش از شش ماه تا یکسال و شلاق تعزیری تا 74 ضربه و همین طور پرداخت جزای نقدی محکوم میشود.

 

عکس پارتی گرفتن لختی دختران و پسران 

زمانی کـه ماموران وارد خانه اي می شوند ممکن اسـت با دو گروه مواجه شوند:کسانی کـه در مهمانی مختلط مشروبات الکلی / مواد مصرف کرده اند.کسانی کـه در مهمانی مختلط صرفا حضور داشته و مشروب و موادی استفاده نکرده اند.برخورد قانون با این دو گروه نباید بـه یک صورت باشد.

 

بیشتر بخوانید: پارتی گرفتن تیم فوتبال زنان اسپانیا به صورت برهنه بر روی قایق «+عکس»

 

تخلفات پارتی گرفتن

تخلفات پارتی گرفتن

کسانی کـه مصرف کرده اند کـه جدا از مسئله اند و با آن ها برخورد قانونی میشود.اما در مورد افرادی کـه مصرف نکرده‌اند ولی در آنجا حضور داشتند اصل را بر این میگذارند کـه مسائل منکراتی بوده مگر این کـه ثابت شود کـه جرمی از طرف افراد صورت نگرفته اسـت.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات