فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس (جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر)

فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

 

فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر» منچستریونایتد با استقبال از کریستال پالاس در اولدترافورد در روز شنبهبه دنبال تقویت امیدهای خود در چهار تیم برتر لیگ برتر خواهد بود. دو تیم با 15 امتیاز و هشت رده در جدول رده بندی فعلی فاصله دارند و شیاطین سرخ در رده چهارم و ایگلز در رده دوازدهم قراردارند.

 

منچستر یونایتد تنها 90 دقیقه با کسب نخستین جام خود از سال 2017 فاصله دارد، زیرا بـه لطف پیروزی 5-0 مقابل ناتینگهام فارست در نیمه نهایی، جایگاه خودرا در فینال جام EFL بـه دست آورد.پس از کسب یک پیروزی آسان 3-0 خارج از خانه در بازی اول، شیاطین سرخ چهارشنبه شب بـه لطف دوبل سریع نیمه دوم آنتونی مارسیال و فرد ؛ و یک مسابقه ومبلی، در دیداری معکوس بـه پیروزی 2-0 خانگی دست یافتند. با نیوکاسل یونایتد در 26 فوریه، اکنون در برنامه انها ثبت شده اسـت.

 

تیم اریک تن هاگ بـه درستی در حال حاضر از روحیه بالایی برخوردار اسـت، با توجه بـه این کـه آن ها همان‌ گونه در همه ی جبهه ها رقابت میکنند، و تمرکز آن ها اکنون از جام EFL بـه لیگ برتر با درگیری روز شنبه مقابل پالاس و بـه دنبال ان رویارویی هاي‌ متوالی مقابل انها تغییر کرده اسـت. لیدز یونایتد در همین حال، موضوع کوچک بازی رفت لیگ اروپا در خارج از خانه برابر بارسلونا کمتر از دوهفته باقیمانده اسـت.

فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

منچستریونایتد در ماه‌هاي‌ اخیر در زمین خانگی عالی عمل کرده اسـت زیرا هر یک از 12 بازی اخیر خودرا در اولدترافورد در تمام رقابت‌ها، از جمله پنج بازی خانگی آخر خود در لیگ برتر پیروز شده اسـت – از ماه می تا دسامبر 2017 «هشت بازی» شیاطین سرخ در تئاتر رویاها برد طولانی تری در لیگ برتر داشتند.

 

با این وجود، تن هاگ و همکارانش وارد مسابقه شنبه می‌شوند تا از سومین بازی متوالی بدون برد لیگ برتر اجتناب کنند، پس از تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل پالاس در 18 ژانویه و تنها چهار روزبعد با شکست 3-2 خارج از خانه در لیگ دنبال شد. رهبر آرسنال در آخرین بازی خود در لیگ برتر.

یونایتد کـه با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد و با سه امتیاز اختلاف نسبت بـه تاتنهام هاتسپر در رده پنجم قرار دارد، در چند سال اخیر برای کسب نتایج مقابل پالاس با مشکل مواجه شده اسـت و از 5 دیدار اخیر خود در لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده اسـت. این آخر هفته ایگلز را ساده نگیرید.

 

کریستال پالاس در هیچ یک از 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده اسـت، اما پاتریک ویرا از تساوی منچستریونایتد و نیوکاسل در دو بازی اخیر خود، امتیازات مثبت زیادی کسب کرده اسـت.یک ضربه آزاد خیره کننده مایکل اولیز یک امتیاز را برای ایگلز در وقت هاي‌ اتلاف شده نیمه دوم مقابل شیاطین سرخ نجات داد، قبل از این کـه یک نمایش دفاعی انعطاف پذیر دوهفته پیش نیوکاسل را در بن بست بدون گل نگه داشت.

 

بازی‌هاي‌ چالش‌برانگیزتری برای پالاس در پیش اسـت، زیرا آن ها قرار اسـت در هفت بازی بعدی خود در لیگ برتر با یونایتد، برایتون اند هوو آلبیون، برنتفورد، لیورپول، استون ویلا، منچسترسیتی و آرسنال روبه‌رو شوند.

فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

مردان ویرا در حال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قراردارند و هفت امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند، اما اگر روند بدون بردشان درسال 2023 ادامه پیدا کند، ممکن اسـت وادار شوند در هفته هاي‌ آینده از روی شانه هاي‌ خود نگاه کنند.

 

بـه دست آوردن گل در جاده برای پالاس کـه در 6 بازی از 9 بازی اخیر خارج از خانه خود بـه تساوی کشیده شده اسـت، دشوار بوده اسـت. با این حال، عقاب‌ها میتوانند با خوش‌بینی بـه اولدترافورد بروند زیرا از چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد هفت امتیاز گرفته‌اند، از جمله برد 2-1 در آگوست 2019 و پیروزی 3-1 در سپتامبر 2020.

 

بیشتر بخوانید: پیش بینی بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

 

اخبار تیم

منچستریونایتد بـه دلیل مصدومیت مچ پا باید بدون کریستین اریکسن تا آوریل کنار بیاید، در حالی کـه دانی فن دی بیک و اسکات مک تومینای نیز بـه دلیل مشکلات زانو و عضلانی از بازی خارج خواهند شد.دیوگو دالوت همان‌ گونه از مصدومیت همسترینگ خود مراقبت میکند و همان‌ گونه مشکوک اسـت، بنابر این آرون وان-بیساکا قرار اسـت در پست دفاع راست ادامه دهد و بـه رافائل واران ؛ لیساندرو مارتینز و لوک شاو در چهار خط دفاعی بپیوندد.

 

انتظار می‌رود دیوید دخیا و مارکوس راشفورد هردو پس از شروع روی نیمکت بازیکنان تعویضی در اواسط هفته بـه ترکیب اصلی بازگردند و تام هیتون و آلخاندرو گارناچو راه خودرا باز کنند.

 

جیدون سانچو نخستین بازی خودرا از اکتبر بـه‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل فارست انجام داد ودر روز شنبه برای بازی مجدد در رقابت خواهد بود، در حالی کـه مارسل سابیتزر ممکن اسـت پس از انتقال قرضی‌اش از بایرن مونیخ، نخستین بازی خودرا برای شیاطین سرخ انجام دهد.

فرم آنالیز بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

در مورد کریستال پالاس، ویلفرید زاها ؛ وینگر سابق منچستریونایتد بـه دلیل مصدومیت همسترینگ تا 6 هفته از میادین دور اسـت و او بـه جیمز مک آرتور «کشاله ران» و ناتان فرگوسن «پا» در اتاق درمان می پیوندد.

 

یواخیم اندرسن پس از از دست دادن دو بازی اخیر بـه دلیل مشکل ساق پا، ممکن اسـت در موقعیتی باشد کـه بتواند بـه ترکیب روز بازی بازگردد، اگر چه بعید اسـت کـه دانمارکی مستقیماً بـه ترکیب اول بازگردد، بنابر این کریس ریچاردز و مارک گوهی قرار اسـت دراین بازی ادامه دهند. مدافع میانی

 

هردو اولیس، جفری شلوپ از ابرچی ازه می توانند در غیاب زاها از سه خط جلو شروع کنند، در حالی کـه نائویرو آهامادا و آلبرت سامبی لوکونگا برای نخستین حضور خود در خط هافبک میانی در رقابت خواهند بود.

فرم بازی منچستریونایتد و کریستال پالاس «جام اتحادیه انگلیس، 4 مهر»

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; وان بیساکا، واران، مارتینز، شاو؛ کازمیرو، فرد؛ آنتونی، فرناندز، راشفورد؛ Weghorst

 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس:

گوایتا; کلاین، ریچاردز، گوهی، میچل؛ Eze، Doucoure، Schlupp; اولیز، ادوارد، آیو

 

می گوییم: منچستریونایتد 2-0 کریستال پالاس

منچستریونایتد با از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر، از جمله دو امتیاز در بازی معکوس مقابل پالاس، اگر بخواهد جایگاهی در 4 تیم بالای جدول کسب کند، نمیتواند روند بدون برد خودرا ادامه دهد.

 

با این وجود، تیم تن هاگ مطمئن خواهد بود کـه این آخر هفته در زمین خانگی بـه راه هاي‌ پیروزی باز خواهد گشت و انها باید در برابر تیم خجالتی پالاس کـه ستاره و زاها بهترین گلزن را برای سفر بـه اولدترافورد از دست بدهد، مشکلات کمی داشته باشند.برای تجزیه و تحلیل داده هاي‌ محتمل ترین نتایج، امتیازات و موارد دیگر برای این مسابقه، لطفا این جا را کلیک کنید .

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات