فرم پیش بینی بازی اسرائیل و سوئیس «انتخابی یورو، 24 آبان»

فرم پیش بینی بازی اسرائیل و سوئیس «انتخابی یورو، 24 آبان»

 

فرم پیش بینی بازی اسرائیل و سوئیس «انتخابی یورو، 24 آبان» انتظار برای شروع گروه G سرانجام در روز پنجشنبه 24 نوامبر بـه اتمام رسید زیرا سوئیس و کامرون بـه مصاف هم خواهند رفت.این بازی کـه در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره در حال انجام اسـت، ساعت 10:00 بـه وقت گرینویچ «05:00 EST، 11:00 CET و WAT» آغاز می شود کـه برابر با 13:00 بـه وقت محلی اسـت.

 

بینندگان مستقر در بریتانیا می‌توانند مسابقه را در ITV با FS1 و Telemundo کـه ان را در ایالات متحده پوشش می‌دهند تماشا کنند. SRG SSR بازی را در سوئیس نشان می‌دهد در حالی کـه CRTV حق امتیاز را در کامرون دارد.

 

Facundo Tello داور این بازی اسـت. این بازیکن آرژانتینی در حالی بـه تورنمنت بزرگ خود میرود کـه اخیراً در فینال Trofeo de Campeones خبرساز شده اسـت. در پیروزی 2-1 وقت اضافه برای ریسینگ کلاب، او 10 کارت قرمز نشان داد.سوئیس در دیدار افتتاحیه گروه G روز پنجشنبه یک بر صفر کامرون را شکست داد.

 

اخبار تیم

سوئیس توانسته اسـت یک تیم نیرومند 26 نفره را معرفی کند کـه تنها غایبان قابل توجه کوین امبابو و استیون زوبر هستند.با این حال، مورات یاکین بـه دلیل مشکلات تناسب اندام یان سامر وادار بـه نام چهار دروازه بان شده اسـت. او بـه اندازه کافی برای حضور در تیم آماده تشخیص داده شده اسـت، اما ممکن اسـت پس از آسیب دیدگی مچ پا در ماه گذشته، بـه میدان نرود.

 

گرانیت ژاکا در پشت فرم عالی خود برای آرسنال، هدایت کشورش در قطر را بر عهده خواهد داشت.پس از از دست دادن کامل جام جهانی 2018؛ کامرون امسال با تیمی متشکل از چندین بازیکن معتبر از سراسر اروپا بـه صحنه جهانی بازگشت.

 

آندره اونانا، آندره فرانک زامبو آنگویسا و اریک ماکسیم چوپو موتینگ نام هاي‌ برجسته این تیم 26 نفره هستند اما انها تنها بازیکنانی نیستند کـه در قطر بـه انها توجه می‌کنند.Choupo-Moting پس از گلزنی عالی برای بایرن مونیخ وارد قطر شد «عکس: اولریک پدرسن/NurPhoto از طریق Getty Images»

ترکیب های پیش بینی شده

سوئیس «4-2-3-1» : کوبل، ویدمر، آکانجی، الودی، رودریگز. فریلر، ژاکا؛ شقیری، سو، وارگاس; آمبولو.

کامرون «4-2-3-1» : اونانا، فای، انکولو، کاستلتو، تولو؛ آنگویسا، نچام؛ Mbeumo، Choupo-Moting، Toko Ekambi; ابوبکر.

 

چه چیزی در خطر است؟

شروع مرحله گروهی جام جهانی با سه امتیاز همیشه مهم اسـت، بـه خصوص زمانی کـه شـما دریک گروه با تیم برگزیده مسابقات، یعنی برزیل مشترک هستید.خیلی ها کامرون را برای خروج از گروه G دوست ندارند، اما پیروزی مقابل سوئیس بـه انها سکوی عالی می‌دهد.

 

در مورد سوئیسی ها، انها احتمالاً با صربستان برای نایب قهرمانی در گروه مسابقه خواهند داد، بنابر این پیروزی مقابل کامرون حیاتی اسـت زیرا منطقی اسـت کـه بگوییم برزیل همه ی چیز را در مسیر خود راحت خواهد کرد.

 

گروه G مسلماً گروه مرگ تورنمنت اسـت، زیرا سه تیم غیر از برزیل همگی کاندیدای ان دسته از اسب‌هاي‌ تیره هستند کـه قبل از ضربه زدن بـه توپ انجام میشوند.

فرم پیش بینی بازی اسرائیل و سوئیس «انتخابی یورو، 24 آبان»

در حالی کـه انتظار میرود برزیل در صدر گروه باشد، باید نبرد سه جانبه بین صربستان ؛ سوئیس و کامرون باشد. هر امتیاز بـه حساب می آید و برای دو مورد آخر، هیچ‌کدام نمی خواهند بازی را جبران کنند، بنابر این ممکن اسـت سهم بزرگی از غنایم داشته باشیم.

 

سوئیس پس از یک پایان نیرومند در رقابت‌هاي‌ لیگ ملت‌ها کـه سه برد متوالی را بـه دست آورد ودر مقابل اسپانیا و پرتغال پیروز شد، بـه عنوان یک تیم فرم بـه جام جهانی آمد . هفته گذشته با شکست 2-0 مقابل غنا یک ضربه بـه زمین برگشت اما مورات یاکین سرمربی تیم از زمان ورودش در آگوست 2021 تاثیر مثبتی گذاشته اسـت و انتظار میرود ژاکا و ژردان شقیری جوان شده کلید موفقیت آن ها باشند.

 

کامرون تا حدودی تحت نظر بـه مسابقات میرسد و طرف هنوز بـه روش هاي‌ ریگوبرت سانگ از زمان انتصاب او در فوریه امسال عادت کرده اسـت.انها در جایگاه سوم خود در AFCON نشان دادند کـه تیم متعادلی هستند و استعدادهای هجومی مختلفی دارند و وینسنت ابوباکار از النصر ؛ کارل توکو اکامبی از المپیک لیون، برایان امبومو از برنتفورد و چوپوموتینگ از بایرن مونیخ انتظار می‌رود قدرت آتش را فراهم کنند. .

شرط بندی بازی اسرائیل و سوئیس

برنده شدن سوئیس: 63 درصد. کامرون برای برنده شدن: 15٪. قرعه کشی: 22 درصد

 

همه ی پیش‌بینی‌هاي‌ ما برای جام جهانی 2022 توسط Gracenote Nielsen انجام می شود، کـه از یک سیستم رتبه‌بندی اختصاصی فوتبال برای تخمین شانس نتایج مختلف برای هر مسابقه ممکن از طریق شبیه‌سازی‌هاي‌ گسترده استفاده کرده اسـت تا شانس هر تیم برای رسیدن بـه مراحل مختلف را محاسبه کند. مسابقات.

 

در حالی کـه انتظار نمیرود دراین جام جهانی خیلی جلو برود، سوئیس تیم واقعا جالبی دارد.افرادی مانند ژاکا، مانوئل آکانجی و شقیری در سراسر اروپا بسیار شناخته شده هستند، در حالی کـه بریل امبولو در خط حمله، با نوح اوکافور در ذخیره، بـه دلیل یک کمپین تورنمنت چشمگیر اسـت.

 

دفاع مستحکم، حمله هیجان انگیز و هافبک قوی از اجزای یک تیم موفق هستند.همانگونه کـه آن ها با پیروزی دراماتیک خود در ضربات پنالتی مقابل فرانسه در یورو سال گذشته نشان دادند، میتوانند هر یک از پسران بزرگ را زیر پا بگذارند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات