فرم پیش بینی بازی بارسلونا و سویا «لالیگا اسپانیا»

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و سویا «لالیگا اسپانیا»

 

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و سویا «لالیگا اسپانیا» شانس هاي‌ این مقاله در زمان نگارش صحیح بود، اما ممکن اسـت تغییر کند.در حالی کـه جمعه شب بارسلونا و سویا برای برتری می‌جنگند، همه ی نگاهها بـه ورزشگاه المپیک لوئیس شرکت خواهد بود. آیا سویا میتواند روند بدون برد خودرا در برابر حریفان امروزی شکست دهد یا این‌که برای میزبان عادی خواهد بود؟

 

نکات شرط بندی بارسلونا و سویا

این بازی برای جمعه 29 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده اسـت. زمان شروع ساعت 20:00 BST اسـت. همچنین می توانید پیشبینی هاي‌ بیشتر لالیگا را در این جا بیابید.

 

بارسلونا برنده شود در حالی که گل بخورد

بارسلونا در 6 دیدار اخیر این تیم ها 5 برد و یک تساوی کسب کرده اسـت. بارسلونا در 7 بازی اخیر خود 6 برد داشته ودر 11 بازی شکست نخورده اسـت.هردو تیم در 4 بازی از 6 بازی اخیر بارسلونا، 7 بازی از 9 بازی اخیر سویا، در برگه گل بودند. 10 بار از 12 سفر اخیر سویا بـه این ورزشگاه حداقل 3 گل بـه ثمر رسانده اسـت.

 

بارسلونا پرگل ترین تیم لالیگا دراین فصل بوده اسـت. تمام 6 بازی اخیر بارسلونا بالای خط 2.5 گل بوده اسـت.

تحلیل پیش بینی بازی بارسلونا و سویا «لالیگا اسپانیا، 7 مهر »

مقایسه شانس بارسلونا و سویا، آمار و اعداد h2h

با پیش‌بینی‌هاي‌ ما بارسلونا و سویا، می توانید عده اي از بهترین آمارهای این بازی را در این جا بـه همراه ابزارهای مناسب برای کمک بـه انتخاب بهترین شانس‌ها بیابید.

  • شانس بارسلونا : 4/11 «1.36» – 73.3%
  • شانس تساوی : 4/1 «5.00» – 20%
  • شانس سویا : 15/2 «8.50» – 11.8٪

 

در زمان نگارش این مقاله، بارسلونا در 4/11 «1.36» برنده مورد انتظار اسـت. تیم هایي کـه این شانس ها را دارند بـه طور کلی 73.3 درصد احتمال برنده شدن دارند. همچنین می توانید بازار «هردو تیم برای گلزنی» را بررسی کنید. گزینه BTTS را می‌توان در 3/4 «1.75» با احتمال ضمنی 57.1 درصد پشتیبانی کرد، در حالی کـه گزینه BTTS – no در 20/21 «1.95» با احتمال 51.2 درصد ارزش گذاری میشود.

 

این شانس‌ها از سوی شرکت‌هاي‌ شرط‌بندی مختلف می آیند، و بنابر این احتمالات همیشه بـه 100 درصد نمیرسد.

 

ترکیب بارسلونا مقابل سویا

بارسلونا

چند روز پیش با تساوی 2-2 مقابل مایورکا، روند پیروزی هاي‌ بارسلونا بـه اتمام رسید. انها قبل از ان تساوی شش بازی متوالی را برده بودند. جالب اینجاست کـه شاگردان ژاوی در 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها هیچ باختی نداشته‌اند و با دیدار سویا بـه دنبال افزایش این روند خواهند بود. فرنکی دی یونگ و پدری همان‌ گونه برای میزبان محروم هستند.

 

ترکیب پیشبینی شده: اشتگن، کانسلو، کونده، کریستنسن، آلونسو، گوندوگان، رومئو، گاوی، تورس، لواندوفسکی، فلیکس.

تحلیل پیش بینی بازی بارسلونا و سویا «لالیگا اسپانیا، 7 مهر »

سویا

سویا نیز مانند حریفان امروزی اخیراً نتایج جالبی کسب کرده اسـت. آن ها در حال حاضر در چهار مسابقه بدون شکست با دو برد و دو تساوی هستند. این یک بازی دشوار برای پسران خوزه لوئیس مندیلیبار خواهد بود، زیرا آن ها در برابر بارسلونا فرم گرفته اند. جالب اسـت کـه ببینیم آیا آن ها می‌توانند روند شکست ناپذیری خودرا در پایان این بازی حفظ کنند یا خیر. اولیور تورس، آلفونسو پاستور و ماریانو دیاز از جمله غایبان سویا هستند.

 

ترکیب پیشبینی شده: نایلند، سانچز، باده، گودل، پدروسا، جوردان، راکیتیچ، اوکامپوس، تورس، لوکباکیو، میر.

 

ترکیب های اولیه

ترکیب ها بلافاصله پس از اعلام بـه طور خودکار بـه روز می‌شوند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات