فرم پیش بینی بازی برنلی و منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس، 1 مهر)

فرم پیش بینی بازی برنلی و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 مهر»

 

فرم پیش بینی بازی برنلی و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 مهر» منچستریونایتد وقتی چهارشنبه شب در اولدترافورد از برنلی پیشتاز چمپیونشیپپذیرایی میکند، بـه دنبال کسب جایگاه خود در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه اروپا خواهد بود. شیاطین سرخ با پیروزی 4-2 مقابل استون ویلا بـه این مرحله از رقابت ها صعود کردند، در حالی کـه برنلی در تورنمنت این فصل شروزبری تاون و کرالی تاون را شکست داده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

منچستریونایتد از 13 نوامبر کـه با پیروزی 2-1 مقابل فولام در لیگ برتر بـه ثبت رسید و آلخاندرو گارناچو در دقیقه 93 گل برتری را بـه ثمر رساند، در رقابت‌ها حضور نداشته اسـت .این نتیجه باعث شد شیاطین سرخ در رده پنجم جدول لیگ برتر با سه امتیاز کمتر از تاتنهام هاتسپر در رده چهارم قرار بگیرند. تیم اریک تن هاگ در 27 دسامبر بـه بازی هاي‌ لیگ مقابل ناتینگهام فارست بازخواهد گشت، اما تمرکز فوری آن ها روی جام EFL اسـت.

 

منچستریونایتد در آخرین دور این رقابت ها با نتیجه 4 بر 2 برابر استون ویلا پیروز شد و برای پنجمین بار در تاریخ خود دراین فصل تلاش می کند تا جام EFL را بـه دست آورد.20 بار قهرمان انگلیس آخرینبار درسال 2017 با غلبه بر ساوتهمپتون جام را بالای سر برد و شکی نیست کـه تن هاگ این رقابت ها را جدی خواهد گرفت، زیرا او در نخستین فصل خود پیشنهاد ارائه ظروف نقره اي را دارد.

فرم پیش بینی بازی برنلی و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 مهر»

شیاطین سرخ با پیروزی 3-1 مقابل برنلی در فصل گذشته دو تیم در اولدترافورد لیگ برتر را شکست دادند، اما امتیازات در تساوی 1-1 در تورف مور در فوریه بـه اشتراک گذاشته شد.برنلی مبارزات خودرا در 11 دسامبر در برابر کوئینز پارک رنجرز از سر گرفت و 3-0 بر تیم پایتخت پیروز شد ودر روز شنبه 3-1 بر میدلزبورو پیروز شد.تیم وینسنت کمپانی با کسب 47 امتیاز از 23 بازی ابتدایی خود، صدرنشین چمپیونشیپ اسـت کـه شش امتیاز با شفیلد یونایتد رده دوم فاصله دارد.

 

برنلی برای رسیدن بـه این مرحله از جام EFL باید دو بازی را می‌برد ودر 23 آگوست یک پیروزی 1-0 بر شروزبری تاون ثبت کرد و آخرینبار کرالی تاون را 3-1 شکست داد.جام لیگ یک رقابت اولویت دار برای کلارتز دراین فصل نیست، و تمرکز اصلی این تیم بر قهرمانی اسـت، زیرا آن ها تلاش میکنند تا بازگشت بـه لیگ برتر را برای فصل 2023-24 تضمین کنند.

برنلی در واقع هرگز جام لیگ را فتح نکرده اسـت، اما انها جام حذفی را در فصل 1913-1914 بالای سر بردند، و پیروزی بر منچستریونایتد در روز چهارشنبه مطمئنا آن ها رابا اعتماد بـه نفس کامل راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد کرد.

 

اخبار تیم

منچستر یونایتد دوباره بـه دلیل مصدومیت بدون خدمات اکسل توانزبه خواهد بود، در حالی کـه دیوگو دالوت بـه دلیل مشکل همسترینگ کـه در زمان نمایندگی پرتغال در جام جهانی برایش بـه وجود آمد، تردید دارد.جیدون سانچو نیز یک شک بزرگ اسـت، زیرا اخیراً دریک برنامه آمادگی جسمانی انفرادی حضور داشته اسـت، زیرا مرد انگلیسی برای اردوی زمستانی تیم بـه اسپانیا سفر نکرده اسـت، کـه شامل دیدار با کادیز و رئال بتیس بود.

 

رافائل واران و لیساندرو مارتینز بـه دلیل حضور در فینال جام جهانی یقیناً از این مسابقه غایب هستند، اما انتظار می رود بازیکنانی دراین مسابقه حضور داشته باشند کـه از چهارشنبه آغاز می شود.یکی از ان‌ها میتواند هری مگوایر ؛ کاپیتان باشگاه باشد ؛ کـه ممکن اسـت بـه دلیل عدم وجود گزینه‌هاي‌ تن هاگ در ان منطقه از زمین، عجله کند، در حالی کـه تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن نیز می توانند بـه میدان بروند.

 

آرون وان بیساکا ممکن اسـت در پست دفاع راست بـه میدان برود، در حالی کـه آنتونی الانگا ؛ دانی ون دی بیک ؛ گارناچو و آنتونی مارسیال نیز میتوانند در یازده نفر باشند.در مورد برنلی، اسکات تواین در حالی کـه بـه عنوان یک تعویض دیرهنگام مقابل میدلزبرو ظاهر شد، مصدوم شد، بنابر این این هافبک برای انتخاب در اولدترافورد در معرض نخواهد بود.

 

ضمناً کانر رابرتز مقابل بورو اخراج شد کـه با محرومیت وی را از این بازی محروم خواهد کرد. کمپانی تغییراتی را از تیمی کـه در آخر هفته در لیگ آغاز کرده بود، ایجاد می کند، با اشلی بارنز ؛ چارلی تیلور ؛ بیلی پیکوک-فارل از جمله بازیکنانی کـه قرار اسـت بـه فهرست 11 بیایند.

فرم پیش بینی بازی برنلی و منچستریونایتد «لیگ برتر انگلیس، 1 مهر»

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; Wan-Bissaka، Maguire، Lindelof، Malacia; مک تومینای، اریکسن؛ الانگا، ون دی بیک، گارناچو؛ رزمی

 

ترکیب اصلی احتمالی برنلی:

طاووس فارل; تیلور، هاروود-بلیس، بیر، مااتسن؛ کالن، باستین؛ مانوئل، براونهیل، چورلینوف؛ بارنز

 

می گوییم: منچستریونایتد 2-1 برنلی

با توجه بـه این کـه منچستریونایتد تعدادی از بازیکنان مهم خودرا از دست خواهد داد، برنلی شانس خودرا برای ایجاد ناراحتی در این جا تصور می کند و ما انتظار یک بازی بسیار نزدیک را داریم. تن هاگ همان‌ گونه می تواند یک تیم باکیفیت بالا را بـه میدان بفرستد، و ما از تیم میزبان حمایت میکنیم تا یک برد کم را کسب کنیم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات