فرم پیش بینی بازی جنوا و رم «سری آ ایتالیا، 6 مهر»

فرم پیش بینی بازی جنوا و رم «سری آ ایتالیا، 6 مهر»

فرم پیش بینی بازی جنوا و رم «سری آ ایتالیا، 6 مهر» این مجموعه از مسابقات اواسط هفته سری A شامل بازی هاي‌ هیجان انگیز اسـت و این پیشبینی هاي‌ جنوا و رم شامل دو تیم اسـت کـه برای فرم تلاش میکنند. رم ژوزه مورینیو دراین فصل فقط یکبار در سری آ پیروز شده اسـت – و فقط یک امتیاز بیشتر از جنوا کسب کرده اسـت.

 

شانس جنوا در مقابل رم

1 – برد رم – 23/20

2 – رم زیر 2.5 کل گل – 2/13

3 – مجموع گل هاي‌ زده شده زیر 2.5 – 13/20

4 – گل نخوردن هردو تیم – 17/20

5 – برد رم 1-0 – 23/4

 

رم برای این بازی حیاتی میانه هفته سری آ بـه جنوا می رود، زیرا ژوزه مورینیو بـه دنبال بازگشت تیمش بـه مسیر بازی هاي‌ لیگ دراین فصل اسـت.

با شروع این بازی، رم در تمام رقابت‌ها پیشرفت کرده اسـت و تنها یک امتیاز از مسابقات لیگ افتتاحیه خود کسب کرده اسـت. بـه نظر میرسد پیروزی 7-0 در خانه امپولی در بازگشت بـه میادین از تعطیلات ملی سپتامبر آن ها را بـه زندگی بازگردانده اسـت. اما با تساوی آخر هفته گذشته در تورینو ؛ پیشرفت کند بوده اسـت .

 

اما آن ها بـه طور موجهی دراین مسابقه بر اساس افزایش فرم، مورد علاقه هستند. لغزش خود جنوا، با تنها یک امتیاز از سه بازی اخیر خود در لیگ، باعث شده تا آن ها هنوز دریک بازی خانگی در لیگ برتر این فصل پیروز نشده باشند.

فرم پیش بینی بازی جنوا و رم «سری آ ایتالیا، 6 مهر»

از آنجایی کـه مورینیو بـه دنبال تثبیت کشتی رم بوده اسـت، گل‌ها – بـه غیر از چکش‌کاری امپولی – با بیش از 1.5 گل تنها در یکی از چهار بازی دیگر آن ها در لیگ تا بـه امروز در فصل 2023-2024 بـه ثمر نرسیده اسـت.

 

این توانایی برای پیشبرد بازی ها بـه عنوان برد حتی اگر آن ها بـه طور منظم بـه گل نرسند، برای مورینیو و بازیکنانش در هفته هاي‌ آینده بسیار مهم خواهد بود.روملو لوکاکو، ستاره قرضی، مرد خوش فرم رم اسـت کـه دراین بازی حضور دارد، با این بازیکن بلژیکی کـه از زمان انتقالش از چلسی، در سه بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها سه گل بـه ثمر رسانده اسـت.

 

یک برد کم برای راضی نگه داشتن مورینیو کافی خواهد بودو بـه رم اجازه میدهد تا با سه امتیاز کلیدی جدول را آسان کند، پیش از میزبانی از فروزینونه در پایتخت ایتالیا در آخر هفته جاری.

 

نحوه پخش جریانی جنوا در مقابل رم

میتوانید عصر پنج‌شنبه بازی جنوا و رومالیو را از طریق استریم bet365 پخش کنید و مشتریانی کـه می توانند بازی کامل را از طریق یک حساب کاربری معتبر تماشا کنند. این شامل داشتن وجوه کافی در کیف پول شرط بندی شـما یا قرار دادن یک شرط جدید تا 24 ساعت قبل از شروع بازی اسـت.

 

ترکیب جنوا مقابل رم

جنوا «4-4-2»: مارتینز; دی وینتر، بانی، دراگوسین، واسکز; سابلی، استروتمن، بادلج، فرندروپ; رتگی، گودموندسون

رم «3-4-3»: پاتریسیو; مانچینی، یورنته، ندیکا؛ چلیک، کریستانته، پاردس، اسپینازولا؛ زالوسکی، بلوتی، لوکاکو

پیش بینی بازی جنوا و رم «سری آ ایتالیا، 6 مهر»

اخبار تیم جنوا

جنوا آرون مارتین مدافع خودرا در اختیار نخواهد داشت زیرا او بـه دلیل کارت قرمز در بازی آخر هفته گذشته مقابل لچه، یک بازی محروم شد. انتظار می رود یوهان واسکز جای گزین او در خط دفاعی تغییریافته شود و جونیور مسیاس بـه دلیل مصدومیت همان‌ گونه از میادین دور اسـت.

 

اخبار تیم رم

مورینیو تا ماه آینده بدون هافبک رناتو سانچس خواهد بودو تامی آبراهام و ماراش کومبولا نیز تا آغاز سال 2024 غایب خواهند بود. انتظار میرود کـه او گزینه‌هاي‌ خودرا قبل از بازی‌هاي‌ شلوغ با زکی چلیک، نیکولا زالوسکی و آندره آ تغییر دهد. 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات