فرم پیش بینی بازی خیرونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 14 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی خیرونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 14 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی خیرونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 14 دی 1402» خیرونا، اسپانیا، 18 دسامبر «EFE».- بسته شگفتی ساز خیرونا، روز دوشنبه با پیروزی 3-0 مقابل آلاوس در آخرین بازی خانگی خود درسال 2023؛ بـه صدر جدول امتیازی لالیگا اسپانیا بازگشت.

 

دوبل از آرتم داوبیک اوکراینی و یک گل از پورتو پیروزی قانع‌کننده‌اي را برای تیم میشل سانچز در استادیوم مونتیلیوی تضمین کرد زیرا این باشگاه بـه رویای قهرمانی غیرمنتظره لیگ یا حضور در لیگ قهرمانان درسال 2024 ادامه داد.

 

خیرونا با این برد با 21 بازی باقیمانده بـه رکورد 14 پیروزی دریک فصل در دسته اول برابری کرد و با 44 امتیاز اکنون تنها 5 امتیاز از انچه در کل فصل قبل کسب کرده بود فاصله داشت.

 

پر امتیازترین باشگاه لالیگا دراین فصل با 41 گل نیز برتری دو امتیازی را نسبت بـه رئال مادرید حفظ کرد ودر حال حاضر 9 امتیاز از همسایه کاتالونیایی و مدافع قهرمانی اسپانیا بارسلونا فاصله داشت.

 

رئال پس از پیروزی 4-1 یکشنبه مقابل ویارئال، برای لحظاتی با 42 امتیاز صدرنشین شد.Girona با 75 درصد مالکیت توپ، بر Alaves مسلط بودو در بیشتر موارد، تیم را پشت سر گذاشت.

 

شوت محکم داوبیک در دقیقه 8 باعث شد تا مدافعی بـه کرنر برخورد کند، اما او اشتباهی نکرد ودر دقیقه 23 با ضربه سر از روی ریباند گل نهمین گل خودرا بـه ثمر رساند. یان کوتو.

فرم پیش بینی بازی خیرونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 14 دی 1402»

خیرونا پس از گل از شدت بازی کاسته شد و بـه آلاوس اجازه داد تا چند ضدحمله انجام دهد، اما در دقیقه 42؛ محلی ها یکبار دیگر منابع فراوان خودرا بـه نمایش گذاشتند و کریستین پورتو گل دوم را بـه ثمر رساند و بازی را برای ویکتور تسیگانکوف مصدوم انجام داد.

میهمان با ضربه سر رافا مارین و شوت آندر گوارا بـه 2-1 نزدیک شد اما نتوانست موقعیت هاي‌ خودرا تبدیل بـه گل کند.کمی قبل از پایان ساعت، کوتو کـه همه ی جا حاضر بود با جاوی لوپز رقصید و مدافع کناری را وادار بـه دریافت پنالتی کرد و داوبیک دروازه بان سیورا را شکست داد و توپ را از وسط بـه داخل دروازه شلیک کرد.

 

خیرونا روز چهارشنبه با میزبانی از اتلتیکو مادرید در کاتالونیا بـه شکار غافلگیرکننده خود برای قهرمانی بالفعل افسانه اي لالیگا ادامه می‌دهد.رئال مادرید با رسیدن تقویم بـه سال 2024 در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد، اما خیرونا از نظر امتیازی با لوس بلانکوس برابری می‌کند و شانس واقعی برای رسیدن بـه تاج را دارد.

 

اتلتیکو مادرید در جایگاه سوم قرار دارد، اما در مسابقه‌اي کـه در حال حاضر دو اسب بـه نظر میرسد، هفت امتیاز فاصله دارد. تیم دیگو سیمئونه از نظر امتیاز با بارسلونا برابر اسـت، اما در اختلاف گل برتری دارد، و امیدوار اسـت در این جا یک ناراحتی ایجاد کند تا جایگاه خودرا مستحکم کند و بارسا را ​​بیشتر در بدهی قرار دهد.

 

علاوه بر این، دو مدعی کفش طلایی دراین مسابقه وجود دارند کـه امیدوارند بـه تور برسند. آرتم داوبیک با 11 گل پیشتاز قهرمانی سرگرم کننده خیرونا اسـت کـه دو پشت سر جود بلینگهام، رهبر لیگ قرار دارد. هم سطح با داوبیک، آنتوان گریزمان اسـت کـه از سال 2023 پربار و زیر رادار لذت برد.

 

پیش بینی خیرونا و اتلتیکو مادرید، شانس

پیشبینی امتیاز: خیرونا 3-1 اتلتیکو مادرید

خیرونا یک نیروی قابل ارزیابی اسـت و زمان ان رسیده اسـت کـه همه ی بـه مشروعیت خود در رقابت قهرمانی لالیگا احترام بگذارند. اتلتیکو مادرید بـه سادگی نقص‌هاي‌ زیادی دارد کـه نمیتواند با تیمی بـه فرم خوب خیرونا دیدار کند.

 

اتلتی در اواسط دسامبر 19 شوت بـه آلمریا داد و سپس 29 شوت افتضاح را در خانه مقابل ختافه در تساوی 3-3 بدرقه کرد. آن ها دفعه قبل یک تیم در حال فرورفتن سویا را خفه کردند، اما حتی در ان زمان نیز در فاصله 20 دقیقه مانده بـه اتمام، یک مرد را بـه زمین زدند. گلف دفاعی دیگو سیمئونه در لالیگا در حال لغزش اسـت و خیرونا موقعیت خوبی برای استفاده از ان دارد.

 

حقایق بازی خیرونا و اتلتیکو مادرید

  • تاریخ: چهارشنبه 3 دی
  • زمان شروع: 8:30 بعد از ظهر محلی «3:30 بعد از ظهر بـه وقت شرقی / 12:30 بعد از ظهر بـه وقت محلی»
  • مکان: Estadi Montilvivi «خیرونا، اسپانیا»
  • رسمی: الخاندرو خوزه هرناندز
  • آخرین دیدار: خیرونا 0-1 اتلتیکو مادرید «13 مارس 2023 | لالیگا»
  • بیشتر: آیا خیرونا می‌تواند قهرمان لالیگا شود؟ نگاهی بـه شانس ها و این کـه چگونه میتوانند بـه چیزهای باورنکردنی دست یابند

 

بهترین گزینه خیرونا مقابل اتلتیکو مادرید

این دو تیم تماماً دراین فصل بـه دنبال کارایی هستند، بـه این معنی کـه اگر چه ممکن اسـت تجهیزات شوت چندان سودآور نباشد، اما مطمئناً دراین مسابقه گل‌هایي وجود خواهد داشت. اتلتیکو مادرید و خیرونا با امواج تلاش روی دروازه حریفان را چکش نمی‌کنند، اما آن ها دو حمله برتر در لیگ برتر اسپانیا را دراین فصل بـه رخ میکشند کـه هر کدام یک امتیاز بسیار سالم 0.14 xG/شات را درسال گرد آوری میکنند.

 

حتی اگر فرصت‌هاي‌ زیادی دراین مسابقه وجود نداشته باشد، باید خروجی تهاجمی کافی وجود داشته باشد – و اشتباهات دفاعی کافی، بـه خصوص توسط اتلتی، کـه یکی از بدترین دیفرانسیل‌هاي‌ دفاعی لیگ رابا 17.84 xGOTA و 19 گل خورده «1.16-» دارد.

شرط بندی خیرونا و اتلتیکو مادرید

در حالی کـه آرتم داوبیک تیتر اخبار چالش کفش طلایی خود می‌شود، خیرونا یک آستین در آستین خود در کریستین استوانی دارد کـه تجسم ذهنیت فوق العاده فرعی و کلیدی برای قهرمانی باشگاه بوده اسـت.

 

کاپیتان 37 ساله این فصل در لالیگا تنها 5 بازی را شروع کرده اسـت «یک بازی از اواسط سپتامبر» و تنها 567 دقیقه بـه ثمر رسانده اسـت، اما 6 گل زده و 2 پاس گل داده اسـت. او در پیروزی 2-1 مقابل والنسیا در اوایل دسامبر، یک گل از روی نیمکت بـه ثمر رساند ودر همان بازی بعدی یک گل و پاس گل داد تا بارسلونا را متحیر کند.

 

تا حدی بـه لطف رهبری استوانی در اواخر بازی ها، خیرونا در نیمه دوم امسال 23 گل بـه ثمر رسانده اسـت کـه در لالیگا با بارسلونا در رده دوم قرار دارد و تنها با 25 گل رئال مادرید فاصله دارد. یک دقیقه بـه اتمام رسید، با 35 گل از 42 گل آن ها درسال جاری پس از ان نقطه.

اتلتیکو مادرید با 20 گل در نیمه دوم امسال، از جمله 17 گل بعد از 60 دقیقه، وضعیت بسیار مشابهی دارد. باید دراین مسابقه آتش بازی دیرهنگام برگزار شود تا مشخص شود چه کسی امتیاز دارد.

 

  • پخش زنده خیرونا و اتلتیکو مادرید، کانال تلویزیونی
  • منطقه کانال تلویزیون جریان
  • ایالات متحده ایالات امریکا ESPN Deportes Fubo ؛ ESPN+ ؛ WatchESPN
  • کانادا – TSN+
  • انگلستان Viaplay Sports 1؛ تلویزیون لالیگا Viaplay
  • انتخاب: نیمه با بیشترین گل – 2 ساعت

 

در ایالات متحده، تمام مسابقات لالیگا در طول فصل 2023/24 بـه زبان انگلیسی و اسپانیایی در ESPN+ برای مشترکین برتر پخش می‌شود. این بازی بین خیرونا و اتلتیکو مادرید برای پخش تلویزیونی بـه زبان اسپانیایی در ESPN Deportes انتخاب شده اسـت و ان کانال برای پخش از طریق Fubo در معرض اسـت .

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات