فرم پیش بینی بازی رئال مادرید و ختافه «لالیگا اسپانیا ،12 بهمن 1402»

فرم پیش بینی بازی رئال مادرید و ختافه «لالیگا اسپانیا ،12 بهمن 1402»

 

فرم پیش بینی بازی رئال مادرید و ختافه «لالیگا اسپانیا ؛12 بهمن 1402» ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جایی اسـت کـه رئال مادرید و ختافه در شب شنبه در رقابت‌هاي‌ پایتخت لالیگا بـه مصاف هم میروند.جود بلینگهام آخر هفته گذشته حالت قهرمان را روشن کرد تا لوس بلانکوس را بـه پیروزی 1-0 در سلتاویگو برساند.

 

رودریگو در اواسط نیمه دوم پنالتی را رد کرد، اما بازیکن انگلیسی چهارمین گل فصل خودرا بـه ثمر رساند تا بـه کارلو آنچلوتی دلداری دهد.مادرید بهای گزافی را در Baladios پرداخت زیرا وینیسیوس جونیور مهاجم برجسته با مصدومیت همسترینگ مواجه شد کـه میتواند وی را تا اوایل اکتبر دور بزند.

 

در حالی کـه ما در پیش‌نمایش فصل 2023/24 لالیگا از لوس مرنگس حمایت کردیم تا بارسلونا را از سلطنت خلع کنیم ؛ دوره طولانی این بازیکن برزیلی در اتاق درمان می تواند بازی را تغییر دهد.ختافه، کـه قهرمان اسپانیا را در هفته اول با تساوی 0-0 حفظ کرد، بـه دنبال بهره بردن از غیبت وینیسیوس برای ایجاد یک ناراحتی دیگر اسـت.

 

تیم ژوزه بوردالاس در دور قبل، با پنالتی دیرهنگام بورخا مایورال، الختا را بـه ثمر رساند ودر خانه بـه پیروزی 1-0 خانگی مقابل دپورتیوو آلاوس کـه بـه تازگی صعود کرده بود، رسید.قبل از شکست آلاوس، ختافه در دو بازی اول لیگ خود دراین فصل «تساوی 1؛ 1» موفق بـه ثبت گل نشده بود، از جمله باخت ترسناک 3-0 مقابل خیرونا در تنها سفر جاده اي خود تاکنون.

پیش نمایش مسابقه

هواداران برنابئو یک قهرمان جدید در بلینگهام دارند کـه قدرت گلزنی او در روزهای اولیه حضورش در اسپانیا باعث شده بود کـه هواداران خروج کریم بنزما را فراموش کنند.با رفتن این بازیکن فرانسوی و التیام وینیسیوس همسترینگ، این بازیکن 20 ساله در کانون توجه قرار خواهد گرفت زیرا لوس مرنگس تلاش می کند تا ختافه را در ششمین دیدار متوالی در لالیگا در خانه شکست دهد.

 

از زمان سقوط در فوریه 2008؛ قهرمانان اسپانیایی رکورددار تمام 14 بازی لیگ مقابل همسایگان خود در برنابئو را برده اند، در حالی کـه هیچ یک از پنج H2H برتر آخرین بازی خود «W4؛ D1» را از دست نداده اند.همه ی این ها امیدهای مادریدی ها برای شروع بازی خانگی خود در لالیگا 2023/24 پس از پایان فصل گذشته بدون شکست در پنج بازی متوالی لیگ خانگی «4 برد، 1 تساوی» اسـت.

 

بر اساس شروع سه بازی مختلط ختافه، مبارزه یک فصل دیگر در نیمه انتهایی جدول برای مردان بوردالاس کـه در هر یک از سه فصل گذشته در رده پانزدهم قرار گرفته اند، وجوددارد.آن ها در فصل گذشته با اختلاف اندکی از سقوط اجتناب کردند و تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت بـه وایادولید رده هجدهم فاصله داشتند و 34 گل دوم را در میان تیم هایي کـه بقا را تضمین کرده بودند بـه ثمر رساندند.

 

بیشتر بخوانید : شرط بندی بازی رئال مادرید و ختافه (لالیگا اسپانیا) جایزه میلیاردی

 

گل‌هاي‌ خارج از خانه برای ختافه در فصل 2022/23 بسیار عالی بود ؛ زیرا میانگین گل‌هاي‌ خارج از ورزشگاه آلفونسو پرز در هر بازی فقط 0.68 بود.از آنجایی کـه آخرین گل انها در لالیگا در برنابئو بـه مارس 2018 بازمی‌گردد، این احتمال وجوددارد کـه خشکسالی گل‌زنی آن ها در دو بازی خارج از خانه بعد از آخر هفته ادامه یابد.

 

اخبار تیم

غیبت وینیسیوس پس از از دست دادن دروازه بان اول تیم تیبو کورتوا و مدافع میانی قابل اعتماد ادر میلیتائو بـه دلیل مصدومیت در اوایل ماه اوت، ضربه بزرگ دیگری برای مادرید بـه شمار می‌رود.آردا گولر، خرید هیجان‌انگیز تابستانی، همان‌ گونه بـه دلیل مشکل زانو از زمین خارج اسـت، اما دنی سبایوس ممکن اسـت پس از بازگشت بـه تمرینات پس از مصدومیت ران، دوباره بـه تیم بپیوندد.

 

بازگشت انس اونال از یک مشکل طولانی مدت زانو نمی‌تواند بـه زودی برای ختافه رخ دهد ؛ اما آن ها باید اینکار را بدون طلسم خود در این جا انجام دهند.لوئیس میلا یکیدیگر از غایبان تیم میهمان اسـت، در حالی کـه مائورو آرامباری و خوزه آنخل کارمونا میتوانند از روی نیمکت شروع کنند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

«4-3-1-2»: Kepa Arrizabalaga; دنی کارواخال، آنتونیو رودیگر، دیوید آلابا، فران گارسیا؛ فدریکو والورده، اورلین چوآمنی، ادواردو کاماویگا؛ جود بلینگهام؛ ژوزلو، رودریگو.

 

ترکیب اصلی ختافه:

«4-4-2»: دیوید سوریا; دامیان سوارز، دومینگوس دوارته، استفان میتروویچ، گاستون آلوارز؛ خوان ایگلسیاس، نمانیا ماکسیموویچ، جنه، جیمی ماتا؛ بورخا مایورال، خوانمی لاتاسا.

 

ما می گوییم: رئال مادرید 1-0 ختافه

ختافه احتمالاً اتوبوس را در تلاشی ناامیدکننده برای ناکام گذاشتن خط مقدم بدون وینیسیوس مادرید «پارک می کند»؛ اما ما از لوس مرنگس حمایت میکنیم تا شروع عالی خودرا در لیگ حفظ کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل