فرم پیش بینی بازی لیون و استراسبورگ «جام حذفی فرانسه، 27.02.2024»

فرم پیش بینی بازی لیون و استراسبورگ «جام حذفی فرانسه، 27.02.2024»

 

فرم پیش بینی بازی لیون و استراسبورگ ،در نخستین مرحله یک چهارم نهایی کوپه دو فرانس ؛ لیون و استراسبورگ برای نخستین بار از سال 2010 روز سه شنبه در استادیوم گروپاما دراین رقابت ها بـه مصاف هم خواهند رفت.Les Gones بـه لطف پیروزی 2-1 مقابل لیل در اوایل این ماه بـه مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در حالی کـه Le Racing با پیروزی 3-1 در برابر لو هاور بـه این مرحله راه یافت.

 

برای ششمین بار متوالی در کوپه دو فرانس، لیون بـه یک چهارم نهایی راه یافت و دو بازی قبلی خود دراین تورنمنت رابا نتیجه 2-1 برد.تحت هدایت پیر ساژ ؛ بـه نظر می‌رسد کـه یک کمپین داخلی کـه در اوایل از ریل سقوط کرد، بـه مسیر برگشت بازگشته اسـت، با میانگین امتیاز OL 1.9 در هر بازی در لیگ 1 از ابتدای دسامبر، تنها با پاری سن ژرمن «2.6»؛ برست «2.2» » و رن «2.1» در ان دوره عملکرد بهتری در داخل کشور داشتند.

 

این یک چرخش سریع برای تیمی اسـت کـه زمانی کـه سیج در اواخر نوامبر جای گزین فابیو گروسو شد، در انتهای جدول قرار داشت و L’OL در حال حاضر پس از پیروزی 2-1 مقابل متز در روز جمعه در رده دهم قرار دارد.

 

المپیک لیون در حال حاضر در 5 بازی پیروز در تمامی رقابت ها با رکورد 100 درصدی دراین ماه اسـت کـه هر یک از ان دیدارها رابا یک گل برنده شده اسـت.

فرم پیش بینی بازی لیون و استراسبورگ «جام حذفی فرانسه، 27.02.2024»

لیون با پیروزی خود در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها در چهار بازی خانگی پیاپی در کوپه دو فرانس پیروز شده و از مرحله یک چهارم نهایی 2021 مقابل موناکو «2-0» دریک بازی خانگی دراین تورنمنت شکست نخورده اسـت.

لیون از زمان شکست نیمه نهایی خود مقابل پاری سن ژرمن «5-1» درسال 2020؛ هنگام زدن گل ابتدایی، از یک ماجرای کوپه دو فرانس حذف نشد ودر ان موقعیت پنج گل بی پاسخ خورد.این یک مبارزات داخلی سخت درسال 2024 برای استراسبورگ بوده اسـت، بدون این کـه امسال پس از پیروزی در سه بازی آخر لیگ درسال 2023؛ قهرمان لیگ 1 شود.

 

مردان پاتریک ویرا هر یک از بازی هاي‌ داخلی خودرا دراین ماه شکست داده اند، بـه ویژه ماه فوریه سخت اسـت و سه گل در سه دیدار پیاپی در لیگ برتر دریافت کرده اند.با این حال، کوپه دو فرانس دراین فصل بسیار بهتر پیش رفته اسـت و تیم آلزاس برای نخستین بار از فصل 18-2017 بـه جمع یک هشتم نهایی صعود کرده اسـت.

 

از زمان پیروزی دراین رقابت در می 2001؛ شاهد پیشروی Le RCS از دور یک چهارم نهایی نبودیم و دو بازی آخر خودرا دراین مرحله از مسابقات باخت.استراسبورگ سه بازی از چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در کوپه دو فرانس را برده اسـت، اما از زمان بازگشت بـه لیگ برتر فرانسه در فصل 18-2017؛ هرگز یک تیم خارج از خانه در لیگ 1 را دراین تورنمنت شکست نداده اسـت.

 

آن ها فصل گذشته برای نخستین بار دراین قرن دریک بازی خارج از خانه مقابل لیون در لیگ برتر پیروز شدند «2-1» و آخرین باری کـه دراین مرحله از کوپه دو فرانس با انها روبه‌رو شدند، استراسبورگ با نتیجه 3-3 بـه میدان رفت. 0 پیروزی خانگی، در نهایت چند ماه بعد قهرمان شد.

 

اخبار تیم

L’OL بـه دلیل رگ بـه رگ شدن زانو، یوهان لپنانت را برای این مسابقه غایب خواهد کرد ؛ کورنتین تولیسو دچار کشیدگی همسترینگ اسـت و هنریکه با مصدومیت نامعلومی دست و پنجه نرم می‌کند کـه انتظار می‌رود هر کدام در اوایل ماه مارس بازگردند.

 

ماکسنس کاکرت ؛ مالیک فوفانا و رایان چرکی تنها سه بازیکن لیون بودند کـه در مرحله 32 نهایی درگیری خودرا آغاز کردند تا جایگاه خودرا در 11 بازی ابتدایی شانزدهم نهایی خود حفظ کنند.چرکی برنده را در برابر لیل ثبت کرد تا آن ها را بـه مرحله یک چهارم نهایی برساند و گل ابتدایی انها توسط Gift Orban بـه ثمر رسید .

فرم پیش بینی بازی لیون و استراسبورگ «جام حذفی فرانسه، 27.02.2024»

لبو موتیبا و جرمی سباس بـه دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در روز سه شنبه برای استراسبورگ در معرض نخواهند بود، در حالی کـه مویس ساحی با کشیدگی کشاله ران دست و پنجه نرم می‌کند و پیشبینی می‌شود کـه همه ی آن ها ماه آینده بازگردند.

 

توماس دیلین و دیلن باکوا شکست آخر هفته خود مقابل برست «3-0» را بـه دلیل محرومیت از دست دادند، اما هردو واجد شرایط بازی دراین بازی خواهند بود.باکوا در 16 پیروزی اخیر خود در برابر لو هاور، گل اول را بـه ثمر رساند و سایر گل ها توسط امانوئل امگا و ماروین سنایا انجام شد .

ترکیب اصلی احتمالی لیون:

لوپس; کومبدی، اوبراین، لوورن، تاگلیافیکو؛ Caqueret; چرکی، مانگالا، آکوکو، فوفانا; لاکازت

 

ترکیب اصلی احتمالی استراسبورگ:

بلاروش; گیلبرت، پرین، سیلا، دیلین؛ موانگا، سیسوکو، دیارا؛ باکوا، امگه، گامیرو

 

می گوییم: لیون 2-0 استراسبورگ

این طرف ها در جهت مخالف حرکت میکنند و ما بـه تجربه و کیفیت لیون بسیار بیشتر از استراسبورگ اعتماد داریم کـه با شرایط فشاری مانند این نسبتاً ناآشنا خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل