فرم پیش بینی بازی میلان و دورتموند «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

فرم پیش بینی بازی میلان و دورتموند «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

 

فرم پیش بینی بازی میلان و دورتموند «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر» میلان و بوروسیا دورتموند روز سه شنبه در یکی از حساس ترین گروه هاي‌ لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف هم میروند .ایتالیایی ها در حال حاضر در رده سوم قراردارند، اما دورتموند رابا برد در سن سیرو تنها با سه امتیاز جدایی از بالا و پایین، پشت سر خواهند گذاشت.

 

اما برای انجام اینکار، آن ها باید تیم آلمانی را کـه در فرم خوبی دراین گروه بوده‌اند، شکست دهند، زیرا نیوکاسل میتواند پس از بردهای متوالی مقابل ژئوردی‌ها بـه ان بپیوندد.میلان با پیروزی 1-0 خانگی مقابل فیورنتینا در آخر هفته خودرا برای تساوی گرم کرد و همان‌ گونه با رهبران سری آ و حریف اینترمیلان در تماس اسـت.

 

BVB پس از باخت هاي‌ متوالی در بوندسلیگا – از جمله شکست 4-0 از بایرن مونیخ – با شکست 4-2 بروسیا مونشن گلادباخ در روز شنبه بازگشت .اما انها در حال حاضر ده امتیاز از بایرلورکوزن کـه صدرنشین شوکه کننده لیگ هستند عقب هستند و قهرمانی حتی دراین مرحله نیز مانند یک امید ناامید بـه نظر میرسد.

 

با این حال، آن ها در لیگ قهرمانان یک حیوان متفاوت بـه نظر می‌رسند و نتایج خوبی بـه دست آورده اند.و میلان اگر بخواهد در مسیر پیشرفت باقی بماند، باید در ایتالیا بهتر از آن ها شود.

 

چگونه کتابداران به آن نگاه می کنند

آث میلان در این جا با برتری خانگی برتری دارد. انها اکثراً درحدود 19/20 هستند، اگر چه میتوانید با پدی پاور عده اي از ان‌ها را یکنواخت کنید .بوروسیا دورتموند را می‌توان در 11/4 با 888sport حمایت کرد. قرعه کشی 11/4 با bet365 اسـت .

فرم پیش بینی بازی میلان و دورتموند «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

سر به سر اخیر

این تیم ها در ماه گذشته در کشور آلمان با تساوی بدون گل بازی کردند. فصل گذشته زمانی کـه انها دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند یک برد خارج از خانه داشتیم.

 

بازیکنان برای تماشا

روبن لوفتوس چیک ستاره سابق چلسی شروع بـه تثبیت خود دراین تیم کرده اسـت ودر این فصل برای این باشگاه مقابل کالیاری گلزنی کرده اسـت. او در روز سه شنبه با UniBet 19/2 بـه نت رسیده اسـت .

 

نیکلاس فولکروگ مهاجم ملی پوش آلمانی دراین فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشته و 9 گل از جمله برای کشور آلمان مقابل ترکیه در هفته گذشته بـه ثمر رسانده اسـت. او با bet365 3/1 زمان گلزنی دارد .

 

چیز دیگری جلب توجه می کند؟

همان طور کـه دورتموند دراین رقابت ها انجام داده اسـت، شـما باید میلان را دوست داشته باشید تا بیش از حد داشته باشد ودر شرایطی کـه باید یک ماجرای پرتنش باشد، برد مورد نیاز خودرا بدست آورید.دفاع دورتموند اخیراً گلهای زیادی دریافت کرده اسـت – 10 بازی در سه بازی اخیر خود در بوندسلیگا.

 

و اگر چه انها بازی خودرا بالا برده اند، ایتالیایی هاي‌ بی رحم میتوانند از ان سوء استفاده کنند. با یونی بت، میزبان را بـه دو گل یا بیشتر در 19/20 برگردانید .این بازی لیگ قهرمانان اروپا بین آث میلان و بروسیا دورتموند در تاریخ 28 نوامبر 2023 و از ساعت 20:00 آغاز خواهد شد. بهترین پیش‌بینی میلان و بوروسیا دورتموند را در زیر بررسی کنید. همچنین می توانید از بخش پیش‌نمایش شرط‌بندی اختصاصی ما برای بـه‌روزترین پیش‌نمایش‌ها دیدن کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات