فرم پیش بینی بازی ناپولی و بارسلونا 02.21.2024 بونوس هدیه 

فرم پیش بینی بازی ناپولی و بارسلونا 02.21.2024 بونوس هدیه 

 

فرم پیش بینی بازی ناپولی و بارسلونا 02.21.2024 بونوس هدیه 21.02.2024 ناپولی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از ساعت 20 بـه مصاف بارسلونا خواهد رفت. قهرمانان ایتالیا پس از قهرمانی در سری آ در فصل گذشته و پیشرفت آن ها در لیگ قهرمانان، در خانه و خارج از خانه مقابل رئال مادرید شکست خوردند.

 

بارسلونا پس از رئال مادرید و خیرونا سومین لالیگا اسـت، اما این فصل برای کاتالان‌ها کـه در دو بازی گروهی نیز شکست خوردند، اما همان‌ گونه در صدر جدول گروه خود نسبت بـه پورتو قرار گرفتند، بـه سختی فصلی پرنور بوده اسـت. این دو تیم پیش از این چهار بار بـه مصاف هم رفته اند و بارسلونا در ان چهار بازی شکست نخورده اسـت.

 

ناپولی – بارسلونا: آنالیز فرم

ناپولی چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف بارسلونا میرود و احساس می کند فصل انها بـه این بستگی دارد کـه بتوانند غول کاتالان را شکست دهند و بـه مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

 

فصل ضعیف داخلی برای ناپلی ها در سالی کـه پس از قهرمانی در سری آ در فصل گذشته ناامید کننده بزرگی بودو افت فرم بـه قدری بود کـه تعداد زیادی از بازیکنان برتر انها مانند ویکتور اوسیمهن و کویچا کواراتسلیا، ناامید کننده بودند. با جدایی از باشگاه در پایان فصل مرتبط اسـت. این تیم از ابتدای فصل ناهماهنگ بوده اسـت و بـه نظر نمیرسد کـه بتواند نتایج قدرتمندی را درکنار هم داشته باشد.

 

بارسلونا وارد این بازی می شود کـه می داند این آخرین رقابت سرمربی ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا بـه عنوان سرمربی خواهد بود. اسطوره اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود کـه در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. مشکلات مالی دراین فصل بـه بارسلونا کمک نکرده اسـت، اما انها همان‌ گونه در رده سوم لالیگا باقی میمانند، اما با سرعتی کـه رئال مادرید در صدر جدول تعیین می کند، فاصله زیادی دارد.

فرم پیش بینی بازی ناپولی و بارسلونا

 

عملکرد انها در لیگ قهرمانان با دو شکست و چهار برد در مرحله گروهی، فرم لیگ آن ها را تکرار کرده اسـت. نکته نگران کننده این اسـت کـه روبرت لواندوفسکی دراین فصل تنها یک گل در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم کاتالانی بـه ثمر رسانده اسـت و هردو گلزن برتر آن ها دراین رقابت ها، فران تورس و ژائو فلیکس «هر کدام 3 گل» در حال حاضر مصدوم هستند.

 

آنالیز چهار تیم ناپولی و بارسلونا

ناپولی در تساوی 1-1 خانگی خود مقابل جنوا در آخر هفته از الکس مرت، دروازه بان اول تیمش استقبال کرد و این ملی پوش ایتالیایی احتمالا جای خودرا دراین تیم برای بازی چهارشنبه با بارسلونا حفظ خواهد کرد. ناتان نیز اخیراً از مصدومیت بازگشته اسـت و ویکتور اوسیمن باید پس از بازگشت از جام ملت هاي‌ آفریقا با نیجریه بـه تیم بازگردد.

 

در حالی کـه هیچ بازیکنی برای این بازی محروم نیست، والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی باید یک تیم کاملاً نیرومند برای انتخاب داشته باشد. بازگشت اوسیمن برای ناپلی ها با توجه بـه تلاش آن ها برای گلزنی در حالی کـه بهترین مهاجم آن ها نماینده کشورش در تورنمنت AFCON بوده اسـت، یک تقویت خوشایند خواهد بود. مهاجم نیجریه اي در 13 بازی فصل جاری سری آ 7 گل بـه ثمر رسانده ودر 4 بازی در لیگ قهرمانان نیز یک گل زده اسـت.

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، فهرست مصدومان طولانی‌تری در آستانه این سفر دشوار بـه ناپل دارد. مدافعان آلخاندرو بالده و سرجی روبرتو هردو برای مدت طولانی غایب هستند و همچنین هافبک جوان گاوی. مارکوس آلونسو، مدافع سابق چلسی، یکیدیگر از بازیکنانی اسـت کـه بـه دلیل مصدومیت از ناحیه کمر غایب اسـت و بازگشت او بـه اواسط ماه مارس درنظر گرفته شده اسـت.

 

برای هواداران بارسلونا نگران کننده اسـت کـه دو مهاجم کلیدی، فران تورس و ژائو فلیکس، هردو بازی را از دست خواهند داد، تورس پس از مصدومیت از ناحیه ران در مقابل اوساسونا، برای چند هفته دیگر غایب اسـت، در حالی کـه فلیکس چهار بازی قبلی بارسلونا را بـه دلیل مشکل مچ پا از دست داده اسـت.

 

او در تمرینات انتخاب شد و قرار نیست تا پایان فوریه زودتر بازگردد. رونالد آرائوخو و پدری علیرغم این کـه از بازی آخر هفته بارسلونا مقابل سلتا کنار گذاشته شدند، آماده خواهند بود. با این حال آرائوخو تنها یک رزرو با محرومیت در دور دوم بازی فاصله دارد.

 

ناپولی – بارسلونا کی پوینت

ناپولی، قهرمان فعلی سری آ، ناامیدکننده نهم جدول سری آ اسـت و 27 امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین اسـت. انها در گروه C مراحل لیگ دوم شدند و با 8 امتیاز کمتر از رئال مادرید، اما 6 امتیاز بالاتر از براگا بـه اتمام رسیدند.
بارسلونا با دو امتیاز کمتر از خیرونا در رتبه دوم و با 8 امتیاز کمتر از رئال مادرید کـه در صدر جدول قرار دارد، در رده سوم لالیگا قرار دارد. تیم کاتالان بـه دلیل رکورد بهتر رودرروی خود در مقابل اف سی پورتو با کسب 12 امتیاز از شش بازی خود در صدر گروه H قرار گرفت.

 

این دو تیم پیش از این چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف هم رفته اند. بارسلونا در دو بازی «3-1 و 4-2» پیروز شد و دو بازی دیگر 1-1 مساوی شد. در هر چهار بازی هردو تیم بـه گل رسیده اند.در ان چهار مسابقه قبلی بین دو تیم، بازی‌ها طبق معمولً 3.5 گل در هر بازی بوده اسـت.

 

ناپولی میانگین 1.83 امتیاز در هر بازی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا دارد، در حالی کـه بارسلونا در هر بازی خارج از خانه دو امتیاز دراین رقابت ها کسب می کند.

 

پیش بینی ناپولی و بارسل ما

بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی ناپولی و بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا دشوار اسـت. بـه نظر می رسد داده ها حاکی از پیروزی بارسلونا هستند و رکورد تاریخی بین دو تیم نیز از ان حمایت می کند. با این حال، ناپولی تیم سختی برای شکست دادن در خانه اسـت و والتر ماتزاری میداند کـه شکست در این جا باعث می شود.

 

ناپلی‌ها در طول فصل باقی‌مانده برای مبارزه با ان‌ها چیز کمی باقی بگذارند. دو بازی از چهار بازی قبلی بین دو تیم تمام ترکیبات را بـه اتمام رسانده اند، یکی در ناپل، یکی در بارسلونا، و بنابر این پیشبینی ما برای ناپولی و بارسلونا این اسـت کـه این بازی تماما بـه اتمام برسد.

پیش بینی و نکات شرط بندی ناپولی مقابل بارسلونا 21.02.2024

فرم پیش بینی بازی ناپولی و بارسلونا

 

روبرت لواندوفسکی «بارسلونا» هر لحظه گلزنی کند

جالب اسـت بدانید کـه روبرت لواندوفسکی دراین فصل فقط یک گل برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بـه ثمر رسانده اسـت، بـه خصوص اگر درنظر بگیرید کـه او در 116 بازی لیگ قهرمانان اروپا 92 گل بـه ثمر رسانده اسـت. با مصدومیت ژائو فلیکس و فران تورس، این وظیفه بر عهده ستاره لهستانی خواهد بود تا بتواند لبه حمله بارسلونا را فراهم کند و دومین نکته ما برای بازی این اسـت کـه از او برای گلزنی در هر زمان در بازی اول این تساوی حمایت کنیم.

 

مساوی و زیر 2.5 گل

ما قبلاً اعلام کرده‌ایم کـه احساس میکنیم این بازی مساوی خواهد بودو با توجه بـه فرم خانگی ناپولی و بازی‌هاي‌ اخیر بارسلونا در خارج از خانه، بـه نظر می رسد این بازی با تساوی کمتری همراه باشد. بـه این ترتیب، تساوی و کمتر از 2.5 گلی کـه در بازار بازی بـه ثمر می رسد، بـه عنوان سومین شرط ما برای این بازی، ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه میدهد.

 

بازی ناپولی و بارسلونا : سوالات متداول

 

کجا می توانم بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناپولی و بارسلونا را به صورت زنده تماشا کنم؟

 

در بریتانیا، TNT Sports این بازی را بـه صورت زنده در کانال TNT Sports 2 پوشش خواهد داد. شروع ساعت 20:00 در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در ناپل اسـت.

 

با این حال، اگر مالک ان کانال اشتراک پولی نیستید و همان‌ گونه می خواهید این اقدام را بـه صورت زنده دنبال نمایید، صفحه نتایج زنده ناپولی و بارسلونا را در SportyTrader بررسی کنید. در این جا با پیشرفت بازی بـه‌روزرسانی‌هاي‌ بی‌درنگ داده‌ها را دریافت میکنید، با متن‌هاي‌ برجسته تمام اطلاعاتی را کـه نیاز دارید بـه شـما منتقل می کند.

 

بازی ناپولی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را چه کسی قضاوت خواهد کرد؟

 

فلیکس زوایر آلمانی داور بازی چهارشنبه شب ناپولی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف بارسلونا خواهد رفت.او توسط یک تیم کاملا آلمانی شامل کمک داوران استفان لیپ و رابرت کمپتر و همچنین داور چهارم سون یابلونسکی حمایت خواهد شد. باستین دانکرت مسئول VAR خواهد بودو سورن استورکس دراین وظایف بـه او کمک می کند.

 

پیش بینی آب و هوا در زمان شروع بازی ناپولی و بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا چگونه است؟

 

چهارشنبه برای بازی ناپولی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا روز بسیار خوشی در ناپل شکل می‌گیرد.پیشبینی می شود هوا آفتابی و صاف و بیشینه دمای روزانه حدود 17 درجه سانتیگراد باشد.با این حال، تا شروع ساعت 9 شب بـه وقت محلی، دمای هوا بـه حدود 11 یا 12 درجه سانتیگراد کاهش مییابد، اگر چه باران یا باد قابل توجهی پیشبینی نمی‌شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات