فرم پیش بینی بازی ویارئال و پاناتینایکوس «لیگ اروپا، 9 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی ویارئال و پاناتینایکوس «لیگ اروپا، 9 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی ویارئال و پاناتینایکوس «لیگ اروپا، 9 آذر 1402» با دو امتیاز جدایی دو تیم، ویارئال و پاناتینایکوس روز پنجشنبه در دیدار حساس لیگ اروپا بـه مصاف هم خواهند رفت .تیم یونانی زمانی کـه دو طرف در ماه سپتامبر بـه مصاف هم رفتند، غنایم را بـه دست آورد و با استفاده کامل از برتری خانگی، پیروزی 2-0 مقابل زیردریایی زرد را بـه ثبت رساند.

 

پیش نمایش مسابقه

ویارئال در حال حاضر سومین سرمربی فصل خود اسـت، پس از این کـه مارسلینو در اوایل این ماه جانشین پاچتا شد، پس از تصمیم بـه اخراج سرمربی سابق رئال وایادولید، کـه در 12 بازی خود بر پنج پیروزی، سه تساوی و چهار شکست بازرسی داشت.

 

ماتزاری در دیدار با رئال مادرید UCL “نمی خواهم اوسیمن را زیاد کار کنم”.مارسلینو پس از پیروزی در وقت اضافه مقابل زامورای دسته چهارمی در کوپا دل ری، قبل از شکست 3-1 اوساسونا در آخر هفته، از شروعی کـه در دوران تصدی خود انجام داد راضی خواهد بود.

 

خوزه لوئیس مورالس در دیدار روز یکشنبه لیگ یک هت تریک کرد تا بـه زیردریایی زرد کمک کند تا نخستین برد خانگی خود در لیگ را پس از برتری مقابل آلمریا در سپتامبر کسب کند.

 

ویارئال اکنون توجه خودرا بـه مسائل اروپایی معطوف خواهد کرد، تیم اسپانیایی در حال حاضر با شش امتیاز در رده دوم قرار دارد و مدعی پیروزی هاي‌ متوالی برابر رن و ماکابی هیفا پس از شکست مقابل پاناتینایکوس در روز اول شده اسـت.

فرم پیش بینی بازی ویارئال و پاناتینایکوس «لیگ اروپا، 9 آذر »

زیردریایی زرد کـه یک بازی با رن و پاناتینایکوس پیش رو دارد، درصورت شکست رقیب یونانی خود و شکست ماکابی هیفا در دیگر دیدار گروه، میتواند با دو بازی دیگر راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شود.

 

پاناتینایکوس کـه در رده سوم قرار دارد، تنها یک برد از چهار بازی گروهی خود «1؛ 2 مساوی» را برده اسـت، اما برای صعود بـه مرحله حذفی باید کار انجام دهد، هرچند موقعیت فعلی آن ها برای سقوط بـه لیگ کنفرانس اروپا کافی اسـت.

پس از کسب امتیاز چهار امتیازی قابل احترام از دو بازی اول خود، امید انها برای پایان دادن بـه دو تیم برتر با شکست هاي‌ متوالی مقابل رن از بین رفته اسـت.

 

آن ها در روز سوم بازی با نتیجه 2-1 مغلوب شدند، قبل از این کـه در سفر خود بـه فرانسه با نتیجه 3-1 شکست بخورند و امید انها را برای رسیدن بـه دور حذفی این رقابت ها برای نخستین بار از فصل 10-2009 کاهش داد. بـه عنوان جام یوفا شناخته شد.

 

اگر چه پاناتینایکوس با پیروزی 1-0 مقابل کیفیسیا قبل از تعطیلات بین المللی برگشت، انها پس از شکست ناامیدکننده 2-0 مقابل آریس بـه اسپانیا سفر خواهند کرد کـه نشان دهنده دومین باخت آن ها در فصل سوپر لیگ یونان اسـت.

 

تیم ایوان یووانوویچ باید سریعاً این نتیجه را پشت سر بگذارد زیرا آن ها کاملاً آگاه خواهند بود کـه یک شکست دیگر در روز پنجشنبه بـه شانس آن ها برای کسب رتبه دوم در گروه F پایان میدهد.

 

اخبار تیم

ویارئال بدون تیم مصدوم متشکل از آیسا ماندی ؛ دنیس سوارز ؛ یرمی پینو و الکساندر سورلوث خواهد بود .ماتیا گابیا و فرانسیس کوکلین بـه تمرینات بازگشته‌اند، اگر چه باید دید کـه آیا این دومی پس از گذراندن یک دوره طولانی در کناره‌ها بـه دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی، در ترکیب روز بازی حضور خواهد داشت یا خیر.

 

انتظار میرود مورالس پس از بـه ثمر رساندن 5 گل در دو بازی اخیر رقابتی خود، جایگاه خودرا درکنار جرارد مورنو در دو خط جلو حفظ کند .در مورد طرف یونانی، آن ها هنوز نمی‌توانند از خدمات خوانکار ؛ هوردور مگنوسون و اریک پالمر-براون استفاده کنند .

 

جورجیوس واگیانیدیس ؛ مدافع این تیم در دو بازی اخیر لیگ از ترکیب خارج شده اسـت، اما این مدافع راست می‌تواند پس از شروع دو بازی اروپایی قبلی باشگاه بـه تیم بازگردد.روبن پرز ممکن اسـت برای کمک بـه تقویت خط هافبک بـه تیم بیاید، کـه قرار اسـت ویلیان آرائو و آدام گنزدا سرین نیز در ان حضور داشته باشند .

ترکیب احتمالی ویارئال:

یورگنسن; فویت، آلبیول، کوئنکا، پدرازا؛ آخوماچ، کاپو، پارجو، بائنا؛ مورنو، مورالس

 

ترکیب اصلی احتمالی پاناتینایکوس:

برینولی; واگیانیدیس، شنکلد، جدواج، ملادنوویچ؛ آرائو، پرز، گنزدا سرین; مانچینی، برنارد، یونیدیس

 

می گوییم: ویارئال 2-1 پاناتینایکوس

ویارئال هر یک از 8 بازی خانگی اخیر خود در لیگ اروپا را برده اسـت و ما فکر می‌کنیم کـه آن ها با کسب یک برد کم در برابر تیم پاناتینایکوس کـه تنها یک امتیاز از دو بازی خارج از خانه خود در گروه خارج کرده اند، بـه این رکورد چشمگیر ادامه خواهند داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل