فرم پیش بینی بازی ویارئال و کادیز 4 فوریه 2024 جایزه ویژه

فرم پیش بینی بازی ویارئال و کادیز 4 فوریه 2024 جایزه ویژه

 

فرم پیش بینی بازی ویارئال و کادیز 4 فوریه 2024 جایزه ویژه ،ویارئال در بعداز ظهر یکشنبه با ادامه مبارزات خود در خانه مقابل کادیز کـه در معرض خطر سقوط قرار دارد، بـه دنبال پیروزی هاي‌ متوالی در لیگ برتر اسپانیا خواهد بودزیردریایی زرد پس از پیروزی 5-3 مقابل بارسلونا وارد این رقابت خواهد شد، در حالی کـه آخرین بازی کادیز دراین سطح از فوتبال شاهد تساوی بدون گل اتلتیک بیلبائو بود.

 

پیش نمایش مسابقه

از این واقعیت کـه فصل 2023-2024 لالیگا برای ویارئال ناامیدکننده بوده اسـت، دوری وجود ندارد و این تیم در حال حاضر با 23 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

 

زیردریایی زرد حدود 24 امتیاز از چهار تیم برتر و همچنین 13 امتیاز از شش تیم برتر فاصله دارد، بنابر این تلاش فوق‌العاده‌اي برای انها لازم اسـت تا خودرا بـه رقابت اروپایی در لیگ برتر اسپانیا بکشانند.

 

ویارئال بـه دور حذفی لیگ اروپا راه یافته اسـت، کـه نشان دهنده بهترین شانس آن ها برای تضمین فوتبال اروپا برای فصل آینده اسـت، در حالی کـه انها امیدوارند کـه برد هفته گذشته مقابل بارسلونا سکوی پرشی برای انها در لالیگا باشد.

 

در واقع، تیم مارسلینو در آخرین بازی خود با نتیجه 5-3 بر قهرمانان فعلی پیروز شد و اکنون بـه دنبال هفتمین برد خود در لالیگا دراین رقابت خواهد بود.ویارئال کـه فصل گذشته در لیگ برتر اسپانیا پنجم شد، در واقع در اوایل این فصل در دیدار معکوس 3-1 بـه کادیز باخت، اما آن ها در فصل گذشته بازی مشابه را 2-0 بردند.

پیش نمایش: ویارئال مقابل کادیز – پیش بینی، اخبار تیم، ترکیب

مائوریسیو پلگرینو آخر هفته گذشته بـه عنوان سرمربی کادیز شروع مثبتی داشت و این مربی 52 ساله این تیم را بـه تساوی بدون گل در خانه اتلتیک بیلبائو هدایت کرد.

بردها نام بازی برای پلگرینو در هفته هاي‌ آینده خواهد بود، اما بن بست با تیمی کـه بـه دنبال پایان لیگ قهرمانان اسـت بـه عنوان یک نتیجه مثبت از بین خواهد رفت و علیرغم این کـه دراین مرحله در منطقه سقوط قرار دارد، ال سابمارینو رده هجدهم. آماریلو تنها با یک امتیاز از سلتاویگو در رده هفدهم فاصله دارد.

 

کادیز بـه اسانی کم گل ترین گلزنان در لیگ برتر اسپانیا دراین فصل اسـت و تنها در 15 بار موفق بـه گلزنی شده اسـت، اما انها موفق شدند خوانمی مهاجم با استعداد را بـه صورت قرضی در روز نقل و انتقالات از رئال بتیس بیاورند و امیدوارند کـه او بتواند بتواند. یک تفاوت ایجاد کن.

 

تیم اندلسی سومین بدترین رکورد خارج از خانه در لالیگا دراین فصل را دارد و تنها 4 امتیاز از 11 بازی کسب کرده اسـت، اما ویارئال نیز در خانه با مشکل مواجه شده اسـت و تنها سه برد از 11 بازی بـه ثبت رسانده اسـت.

 

کادیز از ابتدای سپتامبر کـه از قضا پیروزی خانگی 3-1 مقابل ویارئال بود، طعم پیروزی در لیگ برتر اسپانیا را نچشیده اسـت.

 

اخبار تیم

ویارئال می‌تواند خرید جدیدی از برتراند ترائوره ​​را برای این دیدار داشته باشد، با این بازیکن 28 ساله کـه دوران حضور خود در استون ویلا را بـه اتمام رساند تا بتواند بـه تیم مارسلینو برود.زیردریایی زرد بدون تعدادی بازیکن باقی می‌ماند، اما آلفونسو پدرازا ؛ رامون تراتس ؛ دنی پارخو ؛ رائول آلبیول ؛ خوان فویت ؛ یرمی پینو و دنیس سوارز همگی مصدوم شدند.

 

گونکالو گوئدس در حال رقابت برای شروع بازی نیرومند خود از روی نیمکت مقابل بارسلونا اسـت، اما در نهایت ممکن اسـت وادار شود یک‌بار دیگر نقش تعویضی را بپذیرد، زیرا ایلیا آخوماچ ؛ الکس بائنا ؛ جرارد مورنو و الکساندر سورلوث همگی در فرمی چشمگیر مقابل قهرمان هستند. .

 

در مورد کادیز، فده سن امتریو ؛ لوئیس هرناندز ؛ جاوی هرناندز ؛ داروین ماچیس و راجر مارتی بـه دلیل مشکلات مصدومیت از دست خواهند داد.در همین حال، فالی و روبن آلکاراز در تساوی بدون گل مقابل اتلتیک آخرینبار کارت زرد گرفتند و بنابر این برای انتخاب در معرض نخواهند بود.

 

خوانمی پس از آمدنش از رئال بتیس در رقابت برای بازی اسـت، در حالی کـه آیهام اوسو در روز مهلت مقرر از اسلاویا پراگ بـه باشگاه رفت و او همچنین میتواند در این جا در ترکیب حضور داشته باشد.

فرم پیش بینی بازی ویارئال مقابل کادیز - پیش بینی، اخبار تیم، ترکیب

ترکیب اصلی احتمالی ویارئال:

یورگنسن; Femenia، Bailly، Cuenca، A Moreno; آخوماچ، کومسانا، کوکلین، بائنا؛ جی مورنو، سورلوث

 

ترکیب اصلی احتمالی کادیز:

لدسما; Carcelen، Mari، Chust، Pires; آلخو، الکس، اسکالانته، ناوارو؛ برادرزاده، راموس

 

می گوییم: ویارئال 1-0 کادیز

رکورد دفاعی کادیز دراین فصل با توجه بـه موقعیت آن ها در جدول قوی اسـت و ما انتظار نداریم کـه ویارئال بـه اسانی این آخر هفته بـه پیروزی برسد. با این حال، میزبان با موفقیت خود در برابر بارسلونا تقویت خواهد شد و میتوانیم شاهد کسب سه امتیاز حیاتی دیگر در روز یکشنبه باشیم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات