فرم پیش بینی بازی چلسی و استون ویلا «5 بهمن 1402»

فرم پیش بینی بازی چلسی و استون ویلا «5 بهمن 1402»

 

فرم پیش بینی بازی چلسی و استون ویلا «جام حذفی انگلیس، 5 بهمن 1402» چلسی – استون ویلا – لیگ برترچلسی و استون ویلا روز جمعه در جام حذفی بـه مصاف هم خواهند رفت چلسی روز جمعه در استمفوردبریج در دیداری هیجان انگیز از دور چهارم جام حذفی پذیرای استون ویلا خواهد بود.

 

آبی ها در اوایل ماه جاری با پیروزی 4-0 مقابل پرستون نورث اند، جایگاه خودرا دراین دور کسب کردند. ویلا در دور قبل میدلزبورو را 1-0 شکست داد و متی کش در دقیقه 87 گل برتری را بـه ثمر رساند.

 

میزبان دو برد متوالی از جمله پیروزی 6-1 مقابل میدلزبورو در بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو در روز سه شنبه بـه ثبت رسانده اسـت. کول پالمر بـه فرم خوب خود با دو گل ادامه داد و اکسل دیاسی تنها گل دوم خودرا برای باشگاه پایتخت بـه ثمر رساند.

 

میهمان در سه بازی اخیر خود شکست نخورده اسـت و تقریبا دوهفته پیش با تساوی بدون گل مقابل اورتون در لیگ برتر متوقف شد. انها برای سفر بـه لندن استراحت خوبی دارند و بـه دنبال بهتر شدن آبی ها هستند.

 

چلسی و استون ویلا رودررو و شماره های کلیدی

این دو تیم یک رقابت دیرینه دارند و 163 بار در تمام رقابت ها شاخ زده اند. میزبان با 68 برد برتری را در کارنامه رودرروی خود دارد. میهمان با 60 برد و 35 بازی با تساوی فاصله چندانی ندارد.آن ها تا کنون 9 بار در جام حذفی، از جمله بازی هاي‌ تکراری، بـه مصاف هم رفته اند.

میهمان دراین دیدارها با برتری 5-3 در برد و یک بازی با تساوی کارنامه بهتری دارند. با این وجود، چلسی در چهار دیدار اخیر خود در جام حذفی مقابل میهمان شکست نخورده اسـت.چهار دیدار از پنج دیدار اخیر دو تیم کمتر از 2.5 گل بـه ثمر رسیده اسـت.

 

استون ویلا در 21 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها تنها دو باخت متحمل شده اسـت کـه هردو در بازی هاي‌ خارج از خانه حضور داشته اند.دو تیم در ماه سپتامبر در لیگ برتر در استمفوردبریج بـه مصاف هم رفتند. ویا یک برد خارج از خانه را 1-0 بـه ثبت رساند و بـه دنبال تکرار این موفقیت خواهد بود.

 

پیش بینی بازی چلسی و استون ویلا

آبی‌ها در روز سه‌شنبه در جام کارابائو با شکست 6-1 میدلزبورو، بزرگ ترین برد فصل خودرا بـه ثبت رساندند و بـه دنبال تقویت این فرم هستند. همچنین این هشتمین برد انها در 9 بازی خانگی بود کـه نویدبخش خوبی برای آنهاست. جالب اینجاست کـه آن ها در دو دیدار اخیر خانگی خود مقابل میهمان شکست خورده اند ودر عین حال نتوانسته اند بـه گل برسند.

 

مائوریسیو پوچتینو غایب جدیدی برای این مسابقه ندارد اما احتمالاً تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد خواهد کرد زیرا بـه نظر می‌رسد پیش از دیدار چهارشنبه هفته آینده در لیگ برتر مقابل لیورپول از اضافه وزن جلوگیري کند.ویلان در دو بازی خود درسال 2024 تا کنون شکست نخورده اسـت ودر هردو دروازه خودرا بسته نگه داشته اسـت. آن ها امسال فقط خارج از خانه بازی کرده اند، بنابر این مطمئن هستند کـه دراین دیدار نتیجه مثبتی کسب خواهند کرد.

 

مردان Unai Emery برای نخستین بار در دوهفته دیگر بازی خواهند کرد، اما این زمان برای تایرون مینگز، امی بوندیا و لوکاس دیگن کافی نیست تا از مصدومیت خود خلاص شوند. پائو تورس در دوران ریکاوری خود بهتر عمل کرده اسـت، اما هنوز شک اسـت.

 

با توجه بـه فرم خانگی چلسی و چند غایب کلیدی برای استون ویلا، انتظار میرود آبی ها بـه یک برد کم دست پیدا کنند.

 

پیشبینی: چلسی 2-1 استون ویلا

نکات شرط بندی چلسی مقابل استون ویلا

نکته 1: نتیجه – چلسی برنده میشود

نکته 2: گل ها – بیش از / کمتر از 2.5 گل – بیش از 2.5 گل

نکته 3: حداقل یک گل در نیمه دوم بـه ثمر برسد – بله

نکته 4: کول پالمر برای گلزنی یا پاس گل در هر زمان – بله

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل