فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 30 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 30 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی کریستال پالاس و برایتون «لیگ برتر انگلیس، 30 آذر» در هردو تیم’ بازی فینال لیگ برتر قبل از کریسمس، عقاب ها بـه دنبال نخستین برد خود در هفت مسابقه هستند در حالی کـه مرغ دریایی ها بـه دنبال پیروزی هاي‌ پشت سر هم در دربی هستند. نخستین بار در پنج فصل.

 

آماده سازی کاخ با شکست دادن دو گل با تساوی در برابر منچسترسیتی قهرمان، تقویت شد، در حالی کـه برایتون بـه سختی در شکست قاطع 2-0 روی آرسنال انگشت گذاشت. چه کسی برای کریسمس با صدای بلند امضا می‌کند؟

 

تاریخ، زمان شروع و محل برگزاری

بازی کریستال پالاس و برایتون در ساعت 8 بعد از ظهر بـه وقت گرینویچ در روز پنجشنبه 21 دسامبر 2023 برنامه ریزی شده اسـت.این دیدار در شهر سلهرست پارک در جنوب لندن برگزار خواهد شد.

کجا بازی کریستال پالاس مقابل برایتون را تماشا کنیم

کانال تلویزیونی: در بریتانیا، این بازی بـه صورت زنده در Sky Sports پخش خواهد شد و پوشش ان از ساعت 7 بعد از ظهر بـه وقت گرینویچ آغاز میشود.

 

جریان مستقیم: مشترکین همچنین می توانند مسابقه را بـه صورت آنلاین از طریق برنامه و وب‌سایت Sky Go مشاهده کنند.

 

وبلاگ زنده: میتوانید همه ی اقدامات را در روز مسابقه از طریق وبلاگ زنده Standard Sport دنبال نمایید ؛ با تجزیه و تحلیل کارشناسی از Dom Smith در زمین.

 

اخبار تیم کریستال پالاس و برایتون

ابریچی ایز در دقایق پایانی مقابل منچسترسیتی از روی نیمکت بیرون آمد تا بتواند در صف شروع باشد، در حالی کـه جردن آیو دوباره پس از محرومیت در معرض اسـت. دیوید اوزوه تاثیر گذار می‌تواند در خط میانی ادامه دهد.برایتون نگرانی جدیدی برای مصدومیت ندارد و با بازگشت ژائو پدرو و دنی ولبک از مصدومیت دفعه قبل، تقویت شد.

 

پیش بینی کریستال پالاس مقابل برایتون

برایتون علیرغم فرم ناهماهنگشان و رکوردی نه چندان چشمگیر در دربی مدرنش، مورد علاقه بازیکنان رزرو اسـت.گل‌ها ممکن اسـت بسیار عالی باشند، همان طور کـه در تمام فصل برای هردو تیم بوده اسـت، و این بازی‌ها بـه ندرت جشنواره گل هستند. کریستال پالاس شانس خودرا در مقابل هر شخصی زیر نور چراغ هاي‌ پارک سلهرست می‌خواهد، اما من بـه دنبال یک بن بست هستم.

تساوی 1-1.

 

تاریخچه سر بـه سر «h2h» و نتایج

  • برد کریستال پالاس: 38
  • تساوی: 30
  • برد برایتون: 41

شانس بازی کریستال پالاس و برایتون

  • کریستال پالاس: 12/5
  • تساوی: 5/2
  • برایتون: 23/10
  • شانس از طریق Betfair «مشروط بـه تغییر».

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل