فرم پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

فرم پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

 

فرم پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن «لیگ قهرمانان اروپا 2024» در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال سوسیداد در خانه میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. پیشبینی بازی این تیم ها توسط تحلیلگران Dailysports تهیه شده اسـت.

 

رئال سوسیداد

تیم ایمانول آلگواسیل دراین فصل دوران پرچالشی را سپری می‌کند. رئال سوسیداد در 9 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، تنها یک پیروزی را بـه دست آورده اسـت – برابر مایورکا در لالیگا در 18 دسامبر.

 

هفته گذشته برای تیم سن سباستین بسیار وخیم بود. رئال سوسیداد ابتدا در ضربات پنالتی در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب مایورکا شد و متعاقباً در خارج از خانه مقابل سویا با نتیجه 2-3 شکست خورد. پس از این نتایج، رئال سوسیداد در بهترین حالت میتواند امیدوار بـه اتمام در منطقه مقدماتی لیگ اروپا باشد.

پاری سن ژرمن «PSG»

در چارچوب پاری سن ژرمن، بحث ها بیشتر حول محور کیلیان امباپه اسـت کـه در تابستان بـه رئال مادرید منتقل خواهد شد. تیم تحت رهبری لوئیس انریکه در حال تطبیق با بازی بدون او اسـت. در حداقل دو بازی اخیر، سرمربی در جریان بازی، امباپه را تعویض کرد. امباپه در آخرین بازی مقابل موناکو «0-0» حتی بلافاصله پس از نیمه اول تعویض شد. باوجود تساوی برابر رن «1:1» در لیگ 1 قبل از رویارویی با موناکو، پاری سن ژرمن با خاطرجمعی در جدول رده بندی لیگ برتر اسـت.

 

حقایق جالب در مورد تاریخ بازی و رودررو

در دو فصل قبل، پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.در بازی رفت در پاریس، شاگردان لوئیز انریکه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند.رئال سوسیداد در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هرگز بـه مرحله یک چهارم نهایی صعود نکرده اسـت.

 

پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

پیروزی در سن سباستین برای هر تیمی کار سختی اسـت. هواداران رئال سوسیداد توانایی ایجاد فضایی فراموش نشدنی را برای همه ی حریفان دارند. با این حال پیشبینی میکنم پی اس جی دراین دیدار شکست نخورده و بـه دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

 

نکات پیش بینی و شرط بندی رئال سوسیداد در مقابل PSG

رئال سوسیداد در دیداری پرشور و هیجان‌انگیز، آماده اسـت تا روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف پاری سن ژرمن برود و هردو تیم مشتاق تثبیت برتری خود در صحنه اروپا هستند. از آنجایی کـه پاری سن ژرمن بـه دنبال تغییر تمرکز از جدایی اعلام شده کیلیان امباپه از باشگاه اسـت، همه ی نگاهها بـه توانایی آن ها برای دیدن این تساوی معطوف خواهد بود.

 

  • تاریخ: 05/03/2024
  • زمان شروع: 20:00
  • مکان: Anoeta

 

برای پاری سن ژرمن، لیگ قهرمانان نشان دهنده آزمون نهایی استعداد و جاه طلبی آن ها اسـت زیرا آن ها بـه دنبال تثبیت موقعیت خود بـه عنوان یکی از باشگاه هاي‌ برتر اروپا هستند. پاری سن ژرمن علیرغم تسلط داخلی خود، اغلب برای تکرار موفقیت خود در صحنه قاره تلاش کرده اسـت، با نمایش هاي‌ ضعیف و شکست هاي‌ غیرمنتظره بسیار آشنا.

 

تحت سرپرستی لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن نتوانسته اسـت انتظارات بالایی را کـه ازآن‌ها میشود برآورده کند، با عملکردهایی کـه اغلب با استعدادهای درون تیم مطابقت ندارد. حماسه جاری پیرامون ستاره کیلیان امباپه تنها بر حس عدم خاطرجمعی و بی ثباتی پیرامون باشگاه افزوده اسـت، با جدایی قریب الوقوع این مهاجم 25 ساله سایه اي بر آرزوهای پی اس جی دراین فصل انداخته اسـت.

 

در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیداد، پاری سن ژرمن با گل هاي‌ امباپه و بردلی بارکولا موفق شد با نتیجه 2-0 پیروز شود. علیرغم برتری نسبتاً آسان، PSG همان‌ گونه مراقب چالش هاي‌ رقیب اسپانیایی خود اسـت و بـه مبارزات اخیر خود در مراحل آخر رقابت توجه میکند.

 

با توجه بـه این کـه امباپه درکنار بازیگران مهمی مانند عثمان دمبله و راندال کولو موانی در خط مقدم قرار دارد، پاری سن ژرمن از قدرت و کیفیت لازم برای غلبه بر هر مانعی برخوردار اسـت. با این حال، انها باید از خود راضی بودن محافظت کنند و مطمئن شوند کـه با همان تمرکز و عزم بـه مرحله دوم نزدیک می‌شوند کـه در مرحله اول پیروز شدند.

فرم پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

در نقطه مقابل این طیف، رئال سوسیداد وارد جدال با پاری سن ژرمن شد کـه بـه خاطر فرم چشمگیرش در مرحله گروهی تقویت شده بود، جایی کـه انها بالاتر از فینالیست هاي‌ فصل گذشته اینترمیلان و بنفیکا در صدر گروه D قرار گرفتند. علیرغم بی تجربگی نسبی خود دراین سطح، سوسیداد ثابت کرده اسـت کـه یک نیروی نیرومند اسـت کـه میتواند در برابر نخبگان اروپایی مقاومت کند.

با این حال، بازی مقابل پاری سن ژرمن برای سوسیداد کـه در هفته‌هاي‌ اخیر پس از شروع نیرومند فصل، شاهد افت فرم خود بوده اسـت، بـه نقطه‌اي چالش برانگیز میرسد. علیرغم این کـه سوسیداد در رده هفتم لالیگا قرار دارد، آرزوهای سوسیداد برای موفقیت در لیگ قهرمانان کماکان باقی میماند و ایمانول آلگواسیل، سرمربی تیمش از تیمش میـــخواهد تا بـه این موقعیت دست یابد و عملکردی درخور استعداد و جاه‌طلبی خود ارائه دهد.

 

کلید امیدهای سوسیداد برای موفقیت، عملکرد مارتین زوبیمندی، هافبک دفاعی خواهد بود، کـه خونسردی و رهبری او در هدایت تیم در سختی رقابت هاي‌ اروپایی موثر بوده اسـت. با داشتن نمونه هایي مانند زوبیمندی درکنار استعدادهای هجومی میکل اویارزابال و تاکفوسا کوبو، لا رئال امیدوار اسـت کـه بازگشتی فراموش نشدنی داشته باشد.

 

اخبار تیم

اخبار تیم رئال سوسیداد:

رئال سوسیداد بـه همه ی میکل مرینو، رابین لو نورماند، هاماری ترائوره، میکل اویارزابال و تاکفوسا کوبو استراحت داد تا مطمئن شود کـه برای این دیدار تازه هستند، بنابر این انتظار دارید هر یک ازآن چهره ها بـه ترکیب اصلی بازگردند.

 

آندر بارنتسه آ برای تعیین حضورش با یک تست آمادگی جسمانی دیرهنگام روبه‌رو می شود، اما آیهن مونوز، کارلوس فرناندز، مارتین مرکولانز و آلوارو اودریوزولا همگی از دست میدهند.

 

اخبار تیم PSG:

مارکینیوس پس از از دست دادن بازی آخر هفته باید بـه ترکیب اصلی بازگردد در حالی کـه لایوین کورزاوا، دانیلو پریرا، پرسنل کیمپمبه، میلان اسکرینیار و سرخیو ریکو همگی از دست خواهند رفت.

 

کیلیان امباپه در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن توسط لوئیس انریکه اخراج شده اسـت، آخرین بازی در نیمه اول مقابل موناکو، کـه موضوع بحث هاي‌ زیادی بوده اسـت، اما بـه احتمال زیاد او در ترکیب اصلی این تیم ادامه خواهد داد. .

 

راهنمای فرم «پنج بازی آخر»

فرم پاری سن ژرمن در مجموع خوب اسـت زیرا انها در بیست بازی اخیر خود بدون شکست وارد این بازی شده اند ودر پنج بازی اخیر خود سه برد و دو تساوی داشته اند. آخرین بازی انها باعث شد کـه انها مقابل موناکویی کـه رتبه سوم را در اختیار دارد.

 

تساوی 0-0 داشته باشند. این یک بازی دو نیمه بود کـه در آن تیم میزبان بهتر از نیمه اول را دید، قبل از این کـه پاری سن ژرمن در نیمه دوم افزایش پیدا کرد و اکثر 45 دقیقه را در اوج سپری کرد، اما در نهایت هیچ یک از دو طرف بـه اندازه کافی برای بردن بازی تلاش نکردند.

 

این تساوی دومین بازی متوالی را رقم زد کـه در آن پاری سن ژرمن پس از کسب یک امتیاز در تساوی 1-1 مقابل رن در هفته قبل، با یک پنالتی دقیقه 97 توسط گونسالو راموس کـه در نهایت از روند شکست ناپذیری آن ها محافظت کرد، امتیازات را از دست داد.

 

در حالی کـه این بی شک قوی ترین حریفی اسـت کـه اخیراً خارج از خانه با آن‌ها روبه‌رو شده‌اند، آن ها در هفته‌هاي‌ اخیر در جاده خوب ظاهر شده‌اند، زیرا با چهار پیروزی از پنج بازی اخیر خارج از خانه پاریس وارد این بازی شده‌اند.

فرم پیش بینی رئال سوسیداد و پاری سن ژرمن

رئال سوسیداد دراین بازی بسیار نامرغوب اسـت و از 9 بازی اخیر خود تنها یک برد داشته اسـت، یک برد و 4 شکست از 5 بازی اخیر خود. سطح لا رئال از زمان کریسمس بـه طور قابل توجهی کاهش یافته اسـت و بـه نظر نمیرسد بـه این زودی ها دوباره بـه آن سطح برسند، بنابر این تیمی کـه در مرحله گروهی این رقابت دیدیم احتمالاً همان تیمی نیست کـه این جا خواهیم دید.

 

آن ها پس از شکست 3-2 خارج از خانه مقابل سویا وارد این بازی می‌شوند، با پنالتی آندره سیلوا و گل تسلی دیرهنگام بریس مندز کـه برای واژگونی یک گل یوسف آن-نیسیری و یک گل سرخیو راموس کافی نیست. . در حالی کـه آن ها بازی را باختند، لا رئال بـه 5 بازیکن استراحت داد کـه بـه احتمال زیاد در این جا شروع خواهند کرد، بنابر این تیم سوسیداد با قدرت کامل نبود.

 

سوسیداد طبق معمولً در خانه نیرومند اسـت، اما انها در حالی وارد این بازی می‌شوند کـه نتوانسته اند هیچ یک از هفت بازی اخیر خودرا در آنوئتا ببرند، و سه بازی آخر خودرا با شکست از دست داده اند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل