فلوید می ودر بوکسور آمریکایی + همسر فلوید می ودر

فلوید می ودر Floyd Mayweather یک بوکسور حرفه ای آمریکایی است در تمام مسابقاتی که تا کنون شرکت کرده، پیروز بوده است. فلوید متولد بیست و چهار فوریه ی ۱۹۷۷ است. مجلات معروف همیشه از او به عنوان بهترین بوکسور یاد می کنند. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره ی این ورزشکار و زندگی اش صحبت کنیم تا برای فعالیت در سایت شرط بندی بوکس به مراتب شرایطی جدید را تجربه کنید.

فلوید می ودر بوکسور آمریکایی

فلوید می ودر بوکسور آمریکایی

فلوید می ودر با نام کامل فلوید می ودر جونیور یکی از بهترین بوکسور های آمریکایی است که با قد یک متر و هفتاد و سه توانسته اسمش را به عنوان یک بوکسور شکست ناپذیر به ثبت برساند. فلوید چهل و سه سال دارد و در گرندرپیدز میشیگان به دنیا آمده است. مادر او دبورا سینکلیر و پدرش، فلوید می ودر سینیور و همچنین عمو های او جف می ودر و راجر می ودر بوکسورهای معروفی بودند که می توان گفت فلوید این مهارت را از خانواده اش به ارث برده است. او با نام های پسر خوشگل، مانی و تی بی ای در دنیای بوکس شناخته شده است.

همسر فلوید می ودر

فلوید می ودر مجرد است و ازدواج نکرده است. اما با افراد زیادی رابطه داشت. او مدتی با جوزی هریس، ملیسا بریم و شانتل جکسون رابطه داشته است. او اکنون دارای چهار فرزند است.

بزرگترین دستاورد های فلوید می ودر

بزرگترین دستاورد های فلوید می ودر

این بوکسور حرفه ای فعالیت خود در این رشته ورزشی را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرد. از بزرگ ترین مشوق های او را می توان پدرش دانست؛ زیرا که او نیز در همین صنعت فعالیت می کرده است. فلوید به واسطه قدرت بدنی بالا و استفاده از تکنیک های انحصاری، توانست به افتخارات بی نظیری در سال های فعالیت خود دست پیدا کند.

او همچنین به عنوان ثروتمند ترین بوکسور جهانی شناخته می شود. به گونه ای که یکی از القاب او را می توان مانی می ودر عنوان کرد. وی تا کنون چندین بار گفته که عاشق پول است و در نهایت توانسته به این آرزوی خود دست پیدا کند. در ادامه چندین مورد از دستاورد های بزرگ او را شرح خواهیم داد.

دستیابی به عنوان بهترین مشت زن سال

یکی از بزرگ ترین دستاورد های این چهره ورزشی را می توان دستیابی به لقب بهترین مشت زن سال، عنوان کرد. او تا کنون بار ها این لقب را در رقابت های مختلف خود کسب کرده و توانسته نام خود را در بین قدرتمند ترین فایتر های جهانی به ثبت برساند.

کسب جایزه اسپی برای ۶ بار

ای اس پی ان، یکی از بزرگ ترین شبکه های برنامه های ورزشی و تفریحی آمریکایی است که تا کنون تمام رقابت های این چهره را پوشش داده است. این شبکه که توسط شرکت والت دیزنی مدیریت می شود که تا کنون ۶ بار فلوید می ودر را به عنوان برنده جایزه اسپی معرفی کرده است.

اسپی، جایزه بهترین ورزشکار بین المللی است که در سال های ۲۰۰۷ الی ۲۰۱۴ به این بوکسور حرفه ای اختصاص یافت. این امر را می توان بزرگ ترین و مهم ترین دستاوردی دانست که فلوید موفق به ثبت آن در رزومه کاری اش شد.

کسب مدال برنز در بازی های المپیک تابستانی ۱۹۹۶

اگر به دنیای ورزش علاقه داشته باشید، قطعا با بازی های المپیک تابستانی ۱۹۹۶ یا همان بازی های المپیاد بیست و ششم آشنا هستید. فلوید می ودر به عنوان یکی از حرفه ای ترین و نام آور ترین ورزشکاران جهانی، تنها یک بار در بازی های بوکس این رویداد تاریخی شرکت کرد. او توانست در اولین و آخرین حضور خود، مدال برنز را کسب کند. این افتخار علاوه بر ارزشمند تر کردن کارنامه ورزشی این چهره، مبلغ بالایی را به عنوان جایزه برایش به ارمغان آورد.

مبارزه فلوید می ودر و حبیب

حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک وزن یو اف سی در اظهارات خود در رابطه با مبارزه با فلوید می ودر گفت: بیشتر از قبل خوشحال خواهد شد ک در مبارزه‌ای که ام ام ای و بوکس را با هم مخلوط کنند، شرکت کند. حبیب درباره اینکه چه کسی مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار را به فلوید می ودر پرداخت خواهد کرد گفت: چه کسی این پول را به او می دهد؟ من هم نیستم. فکر نمی‌کنم که دینا، ۶۰۰ میلیون دلار به او بدهد تا خواسته‌های فلوید را برآورده کند. تا زمانی که این مبارزه برای ۱۲ راند ادامه داشته باشد، با کمال میل و خوشحالی با فلوید خواهد جنگید.

حبیب در ادامه افزود: اگر فلوید علاقه مند باشد، ممکن است ما کاری کنیم که پدرم قبلاً درباره آن صحبت کرده است، مثل ۱۱ راند بوکس و یک راند ام ام ای. ۱۱ راند سه دقیقه ای بوکس و دور آخر، پنج دقیقه ام ام ای. اگر او قبول کند، من می توانم بجنگم. ماگومدوف با بیان اینکه فلوید ،از نظر فیزیکی قادر به ناک اوت کردن او در ۱۱ راند بوکس نیست، افزود: فکر نمی‌کنم بتواند در عرض ۱۱ راند مرا ناک اوت کند. می‌خواهم او را پایین بکشم و به او حمله کنم. البته، در مسابقه بوکس، او بسیار خوب است. اما من فکر نمی‌کنم که او بتواند مرا ناک اوت کند.

مبارزه فلوید می و در و کانر مک گرگور

مبارزه فلوید می و در و کانر مک گرگور

فلوید می ودر بوکسور شکست ناپذیر در چهل سالگی، در بیست و ششم آگوست سال ۲۰۱۷ در لاس وگاس با کانر مک گرگور، قهرمان مسابقات یو اف سی، مسابقه داشت و این گونه به دنیای بوکس بازگشت. او همان طور که انتظار می رفت توانست با ناک اوت در راند دهم کانر مک گرگور را شکست دهد. در حالی که تیم فلوید می ودر همواره از سخت کوشی و تمرینات سخت فلوید برای مبارزه با کانر می گفتند، خود فلوید مدعی شد که روند آماده سازی برای مبارزه با کانر سبک تر بود.

فلوید می ودر و لوگان پاول

رقابت جالب و هیجان انگیز فلوید و لوگان پاول، باری دیگر شکست ناپذیری این بوکسور آمریکایی را به رخ کشید. البته جالب است بدانید که رقابت این دو چهره با نتیجه ای حیرت انگیز همراه بود و در نهایت، بدون مشخص شدن برنده به پایان رسید. هرچند مهارت های لوگان پاول به اندازه فلوید می ودر نبود، اما توانست با وزن بدنی و حجم عضلات خود، عملکرد بی نظیری را در دفاع، نشان دهد.

به گونه ای که پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، فلوید او را تحسین کرد و شگفت زدگی را می شد از چهره وی مشاهده نمود. وی معتقد است که لوگان بهتر از انتظارش عمل کرده و می تواند در آینده، به یکی از شکست ناپذیران این عرصه تبدیل شود. جالب است بدانید که این رقابت، تنها مسابقه ای بود که برای فلوید نتیجه مساوی را به همراه داشت.

وی پس از انجام این رقابت، برای مدتی شرکت در مسابقات بوکس را کنار گذاشت که همچنان دلایل اصلی آن نامشخص است. البته گفته می شود که او نیاز به ریست بدنی داشته و به دلیل تحمل وزن لوگان پاول، صدمات شدیدی دیده است. او پس از گذشت چند ماه، قدرتمند تر از همیشه پا به عرصه بوکس گذاشت و در نهایت در سن ۴۹ سالگی خود را بازنشسته اعلام کرد.

فلوید می ودر و مایک تایسون

فلوید می ودر و مایک تایسون

رابطه جنجالی و ناخوشایند فلوید می ودر و مایک تایسون، بر هیچکس پوشیده نیست. این دو چهره، از قهرمانان ویژه بوکس در جهان هستند که رقابت های متعددی را با یکدیگر پشت سر گذاشته اند. فلوید می ودر، از جمله بوکسور های شناخته شده آمریکایی است که با پیروزی در ۵۰ رقابت، به عنوان یکی از شکست ناپذیر ترین مبارزان جهان شناخته می شود. جالب است بدانید که او تنها در ۵۱ رقابت شرکت کرده که در یکی از مسابقه هایش توانست نتیجه مساوی را به ارمغان آورد.

وی به دلیل نداشتن هیچ باختی در رزومه ورزشی اش، خود را از محمد علی کلی و مایک تایسون برتر می داند. وی پس از به زبان آوردن این جملات، با واکنش های متعددی رو به رو شد که یکی از آن ها به مایک تایسون اختصاص دارد. مایک تایسون، فلوید را یک متوهم خطاب کرد و عنوان نمود که شخصی با ۵۰ برد، نمی تواند خود را بزرگ ترین بوکسور تاریخ بداند.

از آن زمان تا کنون رابطه این دو چهره شناخته شده، مکدر است و به دنبال بهانه ای برای قطع رابطه هستند. علاوه بر این، در سال ۲۰۰۳، مایک تایسون متهم به آزار جنسی شد. وی برای دفاع از خود، این اتهام را نقشه شومی از طرف فلوید دانست. البته با این که روابط میان این دو نفر همچنان مکدر است، اما جلوی دوربین ها حفظ ظاهر می کنند.

فلوید می ودر بوکسور شکست ناپذیر

فلوید می ودر در مدت زمان زندگی ورزشی خود در رشته بوکس هرگز شکست نخورد و رکوردی به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای نسل خود به جا گذاشت. او در تمام این مدت فقط پنج بار به صورت جدی مشت خورد اما به این وجود باز هم پیروز شد.

ثروت خالص فلوید می ودر

ثروت خالص فلوید می ودر چقدر می باشد؟

می ودر دارای یک باشگاه بوکس به نام باشگاه بوکس می ودر واقع در لاس وگاس است. او بیشتر اوقات تعطیلات خود را در دبی سپری می کند. او در سال ۲۰۱۵ برای چهارمین بار از طرف مجله ی فوربس، پر درآمد ترین سلبریتی دنیا انتخاب شده است. فلوید می ودر تا اکنون سه بار بعد از رونالدو، مسی، کوبی برایت و لبرون جیمز، به عنوان پر درآمد ترین ورزشکار سال معرفی شده است.

این بوکسور آمریکایی با آخرین قهرمانی خود، ثروتمند ترین ورزشکار جهان شناخته شد. فلوید می ودر ثروتمند ترین ورزشکار جهان است، و در یک ساعت و بیست دقیقه بیشتر از چهارصد هزار دلار دریافت می کند که نشان از درآمد بالای او دارد. در بزرگ ترین مسابقه ی بوکس جهان که از آن به عنوان نبرد قرن نام می برند، فلوید توانست مانی پاکیایو را شکست بدهد و جایزه ی بزرگ صد و هشتاد میلیون دلاری را از آن خود کند و به نفر بودم صد و بیست میلیون دلار رسید.

فلوید می ودر در ‌شهر های لس آنجلس جدید ترین خودرو های روز دنیا را در اختیار دارد. نکته ی جالب درباره‌ی خودرو های او این است که تمام ماشین های او در شهر لاس‌وگاس به رنگ سفید و در شهر لس آنجلس مشکی هستند تا او متوجه شود که در کدام‌ شهر است. او در اینستاگرام بیش از ۱۵۰ میلیون دنبال کننده دارد. سال گذشته فلوید با گذاشتن عکسی از جت شخصی اش در اینستاگرام خود در حالی که تمام اتومبیل های گران قیمتش مقابل جت شخصی پارک شده بود، بسیار مورد انتقاد واقع شد.

علاوه بر این او در صفحه ی اینستاگرامش عکس هایی منتشر می کند و پول های زیاد خود را به نمایش می گذارد. در این عکس ها نشان داده می شود چگونه پر درآمدترین ورزشکار جهان پول هایش را برای مسافرت آماده می کند.

این فایتر چند بچه دارد؟

این فایتر چند بچه دارد؟

زندگی شخصی این چهره، همیشه جزو یکی از پرطرفدار ترین مباحث بوده است. او بر خلاف بسیاری از هم دوره ای هایش، از امکانات کامل زندگی در دوران کودکی برخوردار بود و هیچگاه طعم فقر را نچشید. البته او سال ها با اعتیاد مادرش درگیر بود و همچنین نتوانست یک رابطه عاطفی پایدار را تجربه کند. وی در طول زندگی خود چندین ازدواج کوتاه مدت داشته که حاصل آن ها را می توان ۲ دختر و ۲ پسر معرفی کرد.

۲ دختر این چهره به نام های جیرا و آیانا و ۲ پسر او، زئون و کورون نام دارند. وی همچنین مدتی با جوزی هریس در رابطه عاطفی قرار داشت که ۳ فرزند او حاصل ازدواج آن ها هستند. در واقع جوزی را می توان یکی تاثیر گذار ترین اشخاص زندگی فلوید دانست. زیرا که در زمان ازدواج با او، توانست به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

البته جالب است بدانید که فلوید در سال ۲۰۱۰ به ۳ ماه حبس خانگی به دلیل ضرب شتم جوزی محکوم شد. با این حال یکی دیگر از فرزندانش را می توان حاصل ازدواج او با ملیسا بریم دانست. وی همچنین با شانتل جکسون نیز برای مدتی رابطه عاطفی داشته، اما هیچ فرزندی از او ندارد.

شدید ترین مصدومیت فلوید می ودر چه بود؟

فلوید می ودر تا کنون چندین بار دچار پارگی پلک شده و شکستگی های جزئی را تجربه کرده است. با این حال شدید ترین مصدومیت او را می توان در رقابت با لوگان پاول دانست. لوگان از نظر جثه ای، بسیار بزرگ تر از فلوید بود و در طول رقابت، از وزن بالای خود علیه حریفش استفاده کرد. این امر موجب شد تا رباط های شانه این بوکسور آمریکایی، دچار کشیدگی و پارگی مویرگ شوند.

بررسی مبارزات فلوید می ودر

بررسی مبارزات فلوید بوکسور حرفه ای

فلوید می ودر قهرمان سابق ۵ وزن در مسابقات بوکس است. او در سال ۲۰۱۵ با کسب پنجاه پیروزی و بدون هیچ شکستی در کارنامه ی خویش بازنشسته شد و یکی از بهترین مشت زن های تاریخ شد. مبارزه ی فلوید با با مک گرگور یکی از مبارزات بحث برانگیز شد چون او بعد از بازنشستگی این مسابقه را انجام داد و دلیل آن نیز بسیار واضح بود؛ قرار بود به هر یک از طرفین مسابقه صد میلیون دلار جایزه بدهند و همین فلوید را به رینگ مسابقه کشاند.

فلوید می ودر بعد از مبارزه ای که در آن آندره برتون را در سپتامبر ۲۰۱۵ شکست داد، به طور رسمی اعلام کرد که حرفه ی من به پایان رسیده است و الان زمانش رسیده که بقیه ی زندگی خود را در کنار فرزندانم بگذرانم. مبارزه ی او با مک گرگوری یکی از بهترین مسابقات او بود زیرا که مک در حالی برای این مبارزه آمده بود که نه به صورت حرفه ای و نه به صورت آماتور تجربه ی بوکس نداشت اما اجازه شرکت در مسابقه را گرفت. هر دو طرف این مبارزه در شبکه های اجتماعی بسیار بهم توهین کردند.

تعداد بازی های این بوکسور چقدر می باشد؟

فلوید در طول زندگی ورزشی خود، پنجاه بار مسابقه داده است که هر پنجاه بار آن ها را برده است و هیچ باختی در کارنامه ی خود ندارد و بیست و شش بار با ناک اوت برده است و در آخرین مبارزه اش که با کانر مک گرگور بود توانست رکورد پنجاه بازی بدون شکست خود را ثبت کند.

تعداد ناک اوت های این مبارز

اگر به ورزش بوکس علاقه داشته باشید، قطعا با اصطلاح ناک اوت آشنا هستید. ناک اوت که در زبان عامیانه با عنوان ضربه فنی نیز شناخته می شود، منجر به بیهوشی حریف خواهد شد. یکی از دیگر دلایلی که فلوید را به یکی از شکست ناپذیر ترین بوکسور های جهان تبدیل کرده است را می توان تعداد ناک اوت های او دانست. همان طور که در ابتدا اشاره شد، او تا کنون در ۵۱ رقابت حضور داشته است که در ۲۶ مسابقه، توانسته حریف خود را ناک اوت کند.

سوالات متداول

  1. فلوید می ودر چند سال سن دارد؟

    فلوید متولد سال ۱۹۷۷است و اکنون ۴۳ دارد.

  2. فلوید قبل از بازنشستگی با چه کسی مبارزه کرد؟

    او قبل از باز نشستگی با مک گرگور مبارزه کرد و توانست او را شکست دهد.

  3. آیا فلوید می ودر ازدواج کرده است؟

    خیر او ازدواج نکرده است اما صاحب چهار فرزند از دوست دخترانش است.

  4. ثروت فلوید می ودر چقدر است؟

    او آنقدر پولدار است که چندین بار در مجلات اسمش هم ردیف افراد پولدرای مانند رونالدو و مسی قرار گرفته است.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات