فواید برهنه خوابیدن چیست؟  + برهنه خوابیدن چه فوایدی برای بدن دارد؟

فواید برهنه خوابیدن چیست؟ 

فواید برهنه خوابیدن چیست؟ چند درصد از مردم دنیا برهنه می خوابند؟ یک چهارم مردم کشورهای پیشرفته برهنه می خوابند – و دلیل بزرگی وجود دارد که اگر این کار را بکنید خوب است. به نظر می رسد بسیاری از مردم دوست دارند لحاف را روی پوست خود در شب احساس کنند، طبق یک نظرسنجی جدید، کمتر از یک چهارم مردم کشورهای توسعه یافته، برهنه می خوابند.

 

یک متخصص می گوید، اگر این کار را انجام دهید یعنی لخت بخوابید، فوایدی نیز برای بدن شما دارد. یک نظرسنجی جدید نگاهی به عادات مردم جهان درکشورهای پیشرفته انداخته است. و به نظر می رسد که بسیاری از مردم دوست دارند لحاف را روی پوست خود در شب احساس کنند. زیرا مثلا کمتر از یک چهارم (24٪) بریتانیایی ها برهنه می خوابند.

 

تحقیقاتی که توسط SleepyPeople.com انجام شد، همچنین نشان داد که 31 درصد مردم نیز هنگام خواب، فقط لباس زیر می پوشند. با این حال، آیا بیرون انداختن لباس‌هایتان هنگام خواب مفید است؟ خوب به گفته یکی از متخصصان خواب، دلایل بزرگی وجود دارد که باعث محبوبیت لخت خوابیدن شده است.

 

بیشتر بخوانید: همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد و نمی توانم کاری کنم!

 

برهنه خوابیدن چه فوایدی برای بدن دارد؟

فروشنده تشک و تختخواب Happy Beds با متخصص خواب دکتر کاترین هال همکاری کرد تا به سؤالاتی که بریتانیایی ها می پرسند در مورد اینکه آیا خواب کاملاً استارتر برای ما خوب است یا خیر، پاسخ دهند. دکتر هال در مورد مزایای برهنه خوابیدن گفت: مطمئناً برهنه خوابیدن فوایدی دارد که شاید بزرگترین آنها این باشد که گردش خون را بهبود می بخشد.

فواید برهنه خوابیدن چیست

زمانی که می‌خوابید، گردش خون شما بدون توجه به آن افزایش می‌یابد، اما برهنه خوابیدن مانع از محدود کردن جریان خون هر لباسی مانند جوراب یا لباس خواب تنگ می‌شود. به یاد داشته باشید که گردش خون خوب برای قلب و ماهیچه های شما بسیار مهم است. علاوه بر این، ثابت شده است که برهنه خوابیدن می تواند دمای بدن شما را تنظیم کند، که همیشه در هنگام بیماری بالاتر است.

 

همچنین، برهنه خوابیدن می‌تواند شرایط را بین شما و همسرتان تقویت کند. زیرا تماس پوست روی پوست می‌تواند سطح اکسی توسین شما را افزایش دهد، که می‌تواند به مقابله با احساس SAD در زمستان کمک کند. برای کسانی که لباس زیر می پوشند، مهم است که هنگام خواب خیلی اذیت نشوند. زیرا پوشیدن لباس زیر تنگ، می تواند بر باروری مردان تأثیر بگذارد یا باعث عفونت در زنان شود.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه + عکس

 

علت دعوای زن و شوهرها در تختخواب چیست؟

علاوه بر برهنه خوابیدن، تحقیقات SleepyPeople.com همچنین نشان داد که بزرگ‌ترین شکاف‌های اتاق خواب بین زوج‌ها چیست. بر اساس تحقیقات ملی، دزدی لحاف بر اساس 61 درصد، علت اصلی دعوا در اتاق خواب بین زوجین است. به دنبال آن اختلاف نظر در مورد دمای اتاق خواب هم عامل دعوایی است که نیمی از زوج ها در مورد آن با هم بحث می کنند.

برهنه خوابیدن چه فوایدی برای بدن دارد

جایگاه سوم، داشتن فضای کافی در رختخواب (47%) بود و از هر ده زوج یک زوج (9%) نیز می گویند که بر سر داشتن حیوانات خانگی در تخت با هم بحث می کنند. شاید این زوج‌ها برای بالا بردن سطح اکسی توسین نیاز داشته باشند که از زمین خارج شوند. باید بگوییم که آمارهای بالا بیشترین رای را در نظر سنجی علت دعواهای زوجین در تختخواب آورده اند.

 

دیگر فواید لخت خوابیدن چیست؟

گرم شدن بیش از حد در شب خواب را مختل می کند. به همین دلیل، برخی افراد بر این باورند که برهنه خوابیدن می‌تواند به بدن شما کمک کند تا سریع‌تر به دمای پایین‌تری برسد و خواب بهتری داشته باشد. با این حال، محققان به طور مستقیم تأثیر خوابیدن برهنه بر خواب را مطالعه نکرده اند. اگر تصمیم دارید برهنه بخوابید، مطمئن شوید که رختخواب راحت دارید.

 

زیرا که مانند گرما، سرما نیز می تواند بر کیفیت خواب تأثیر منفی بگذارد. محققان دریافتند کسانی که نیمه برهنه می خوابند بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی با ارائه دسترسی به اطلاعات زیست پزشکی و ژنومی، علم و سلامت را ارتقا می دهد. برهنه خوابیدن ممکن است به جلوگیری از شکوفا شدن مخمر کاندیدا در واژن کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد + عکس

 

انواع فواید لخت خوابیدن

فواید برهنه خوابیدن چیست؟

خطر عفونت های قارچی اغلب با گردش ناکافی هوا افزایش می یابد. اجتناب از لباس زیر تنگ یا نامناسب هنگام خواب می تواند به سلامت کلی واژن کمک کند. خواب می تواند بر سلامت و ظاهر پوست شما تأثیر بگذارد. زمانی که خسته هستید و به اندازه کافی نمی خوابید، پوست شما بیشتر مستعد چین و چروک، افتادگی، تورم و سیاهی می شود.

 

برهنه خوابیدن به خواب بهتر شما کمک می کند، سلامت پوست شما را نیز بهبود می بخشد. خواب بیشتر به پوست شما فرصت می دهد تا هر گونه زخم را بازسازی و ترمیم کند و به شما کمک می کند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید. با این حال، هنوز هیچ مطالعه ای در مورد اینکه چگونه برهنه خوابیدن روی پوست تأثیر می گذارد، انجام نشده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات