فیت پوتک و تراویس اسکات واقعیت دارد؟ + در آهنگ این دو رپر کانیه وست هم حضور دارد؟

چندی قبل اخباری در رابطه با انتشار فیت پوریا پوتک و تراویس اسکات در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد. البته هنوز نمی‌ توان این اخبار را به طور رسمی تایید کرد و باید منتظر ماند.

فیت پوتک و تراویس اسکات واقعیت دارد؟

فیت پوتک و تراویس اسکات واقعیت دارد؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با آهنگ فیت پوتک و تراویس اسکات همچون بمب در فضای مجازی منتشر شد. این اخبار حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد و باعث کنجکاوی خیلی از افراد گردید. البته هنوز این اخبار توسط منبع معتبر تایید نشده است تنها پوتک در طی چند ماه اخیر چند بار به این موضوع به صورت غیر مستقیم اشاره کرده است. اما با این حال هیچگونه منبع رسمی به تایید این اخبار نپرداخته است. البته لازم به ذکر است که فیت این دو خواننده دور از انتظار و غیر ممکن نیست. چرا که این دو رپر رابطه خوبی با یکدیگر دارند حتی در بیت‌ سازی با یکدیگر همکاری داشته اند.

به هر حال باید منتظر ماند تا پوریا پوتک رپر مشهور ایرانی از طریق فضای مجازی اطلاعات بیشتری را در این باره با مخاطبان و طرفداران خود به اشتراک بگذارد. به هر حال این رپر مشهور ایرانی هنوز به این اخبار منتشر شده واکنشی نشان نداده و آن را تایید و یا تکذیب نکرده است.

در آهنگ این دو رپر کانیه وست هم حضور دارد؟

حال پس از این که اخباری در رابطه با فیت این دو رپر در فضای مجازی منتشر شد شایعاتی در رابطه با این که کانیه وست رپر مشهور آمریکایی نیز در این آهنگ حضور دارد در فضای مجازی منتشر شد. اما با این حال بهتر است بدانید که به نظر نمی‌ رسد که کانیه وست در این آهنگ حضور داشته باشد. این شایعات تنها توسط عده‌ ای برای بالا بردن بازدید پیج شان منتشر شده و واقعیت ندارد. البته با توجه به این که کانیه وست یکی از رپرهای مشهور و پرطرفدار در سراسر دنیا به شمار می‌ رود. به همین دلیل خیلی از کاربران امیدوارند که او نیز در این آهنگ حضور پیدا کند تا این آهنگ جهانی شود.

ری اکشن ها به فیت پوتک و تراویس اسکات

ری اکشن ها به فیت پوتک و تراویس اسکات

زمانی که شایعه فیت پوتک و تراویس اسکات در فضای مجازی منتشر شد. این شایعه که به نظر خیلی از افراد واقعیت دارد ری اکشن‌ های بسیار جالبی را در دنیای رپ فارسی به وجود آورد. خیلی از افراد بیان کردند که پوتک رپر قابلی است و اگر با تراویس اسکات فیت دهد توجهات زیادی به رپ فارسی جلب می‌ شود. حال این موضوع برای کسانی که در رپ فارسی فعالیت می‌ کنند بسیار خوب است و شاید سایر رپرها هم فرصت همکاری را با رپرهای خارجی داشته باشند. اما در مقابل برخی دیگر بیان کردند که قطعاً این اخبار منتشر شده شایعه است و برای این که این شایعات تکذیب شود تمایل دارند تا به مشاهده کلیپ فیت پوتک و تراویس اسکات بپردازند.

به هر حال ری‌ اکشن‌ های جالبی در رابطه با فیت این دو رپر در فضای مجازی و در میان علاقمندان به رپ مشاهده می‌ شود. حال اگر تمایل دارید تا در این باره اطلاعات بیشتری را به دست آورید و یا حتی به مشاهده ری‌ اکشن سایر افراد به فیت این دو رپر بپردازید. پیشنهاد می‌ کنیم تا برخی از پیج‌ هایی که در رابطه با رپ فارسی در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند را دنبال کنید.

صحبت های کوروی وانتونز در مورد این خبر

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم زمانی که این اخبار در فضای مجازی منتشر شد واکنش کاربران به این اخبار بسیار متفاوت بوده است. چرا که برخی به این اخبار واکنش مثبت و برخی دیگر به این اخبار واکنش منفی دادند. حال جالب است که بدانید در این میان برخی از رپرها نیز به این اخبار واکنش نشان دادند. به عنوان مثال چندی قبل کوروش وانتونز رپر مشهور ایرانی و رهبر گروه وانتونز در یکی از ویدیوهای یوتیوب خود به این موضوع واکنش نشان داد.

البته واکنش کوروش به این اخبار منفی بوده و کوروش به حالت تمسخر در رابطه با این فیت صحبت کرده است. این صحبت های کوری ری اکشن‌ های متفاوت را در بر داشته و باعث عصبانیت و ناراحتی فن‌ ها و طرفداران پوریا پوتک شده است. به هر حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این ویدیو کوروش وانتونز در مورد این خبر بپردازید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب کوروش مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که این ویدیو در اینترنت هم موجود می‌ باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات