فیلترشکن لنترن رایگان (فیلترشکن فانوس) با سرعت بالا و بدون قطعی

با گذاشتن تحریم ها بر روی فضای مجازی چاره ای جز دانلود یا خرید انواع فیلترشکن ها برای کسانی که منبع در آمد آن ها از دنیای مجازی بوده است؛ باقی نماند. بنابراین؛ آمار استفاده از وی پی ان در چند سال اخیر بسیار بالا رفته است. اما نمی توان تضمین کرد که همه وی پی ان های موجود در سایت ها ، پلی استور و بازار امن هستند و بد افزار نیستند. مثلا بعضی فیلترشکن ها مثل لنترن حتی به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز استفاده می شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به معرفی فیلترشکن لنترن یا همان فانوس با بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

معرفی فیلترشکن لنترن

لنترن VPN یا فیلترشکن لنترن یک اپلیکیشن برای عبور از سد فیلتر تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و سایر اپلیکیشن ها و سایت های مورد استفاده خارجی است. شکل آن یک فانوس در یک زمینه آبی است.

فیلترشکن لنترن محصول شرکت بریو نیو سافت ویر از شرکت های سد شکن درجه یک دنیا است. این اپلیکیشن با سرمایه ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و رو نمایی شده است و تا کنون مورد حمایت آمریکا قرار داد. مسلما این اپلیکیشن، کاربردی و عالی است که وزارت امور خارجه آمریکا بر روی آن سرمایه گذاری کرده است.

استفاده از فیلترشکن لنترن انی کانکت بر روی سیستم عامل های مختلف

این روز ها معمولا کاربران فیلترشکن هایی را استفاده می کنند که بر روی انواع سیستم عامل ها قابل استفاده باشد. فیلترشکن لنترن نیز برای هر نوع سیستم عاملی قابل استفاده بوده و می توان هر نسخه مربوط به آن را به راحتی تهیه کرد.

استفاده از lantern بر روی ویندوز

از این فیلترشکن برای ویندوز و انواع کامپیوتر ها می توان استفاده کرد. نسخه ویندوز این فیلترشکن از نظر کیفیت و کاربرد دقیقا مطابق نسخه های دیگر می باشد.

استفاده از lantern بر روی اندروید

معمولا اکثر فیلترشکن ها بر روی اندروید قابل اجرا هستند. فیلترشکن لنترن نیز بر روی این سیستم عامل استفاده می شود و اتفاقا کاربرد زیادی هم دارد.

استفاده از lantern بر روی مک و IOS

همان طور که می دانید انواع فیلترشکن ها بر روی این دو سیستم عامل قابل استفاده نمی باشند اما فیلترشکن لنترن بر روی مک و IOS اجرا می شود.

استفاده از lantern بر روی لینوکس

وی پی ان لنترن با این که در دسته فیلترشکن های قدیمی قرار دارد اما بر روی انواع سیستم عامل هایی چون لینوکس هم قابل نصب است که همین موضوع هم باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. از این رو توجه داشته باشید که این وی پی ان بهترین فیلترشکن برای لینوکس با توجه به قدمتی که این وی پی ان دارد، معرفی می شود.

خرید فیلترشکن لنترن چگونه ممکن است؟

آیا فیلترشکن لنترن به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

بله، این فیلترشکن همانند فیلترشکن شیر بت که به عنوان پر سرعت ترین وی پی ان در ایران شناخته شده است، سرعت دارد و به همین دلیل می تواند یک انتخاب مناسب بعد از فیلترشکن شیر بت باشد. دقت داشته باشید که شیر بت برتری دیگری که نسبت به این وی پی ان دارد، در ثابت بودن آی پی هایش می باشد که متاسفانه فیلترشکن لنترن هنوز به این درجه از ایده آل بودن نتوانسته است برسد.

ویژگی های استفاده از فیلترشکن لنترن در ایران چیست؟

ویژگی های استفاده از فیلترشکن لنترن در ایران چیست؟

این فیلترشکن ها لنترن خصوصیات و ویژگی های خود را دارد که با دیگر وی پی ان ها دارای تفاوت و برتری می باشد، به همین دلیل در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

دارا بودن سرور های متعدد این فیلترشکن

لنترن همانند بسیاری از فیلترشکن های معروف و قدیمی تعداد زیادی سرور دارد که می توان به راحتی به آن ها متصل شد و به انواع اپلیکیشن های فیلتر شده دسترسی پیدا کرد.

امنیت بالای فیلترشکن لنترن

قطعا یکی از مهم ترین نکات مربوط به هر فیلترشکن برای اندروید و هر سیستم عامل دیگری امنیت بالای آن می باشد که فیلترشکن لنترن نیز این قابلیت را دارد و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند چرا که تمام اطلاعات و داده هایشان رمز گذاری می شود.

عدم نیاز به ساخت اکانت برای استفاده از فیلترشکن لنترن

یکی از ویژگی های بسیار مهم فیلترشکن لنترن این می باشد که برای استفاده از آن بر روی هر نوع سیستم عاملی نیاز به ساخت اکانت مخصوص ندارد و می توانید به راحتی و بدون مشکل خاصی آن را نصب و اجرا کنید.

 آیا فیلترشکن لنترن معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن لنترن معتبر و مطمئن است؟

بهتر است این را به اطلاع شما عزیزان برسانیم که شرکت بریو نیو سافت ویر همواره برای مشتریان خود حریم خصوصی و پرایوسی را حفظ کرده و همیشه مدافع سیاست حریم خصوصی بوده است. پس؛ با آسودگی خیال از تولیدات و نرم افزار های این شرکت به ویژه فیلترشکن لنترن یا لنترن فانوس استفاده کنید. لنترن حتی با مشتریان خود ارتباط رمز گذاری شده برقرار می کند تا در صورت عدم استفاده کاربر باز هم امکان اتصال او را پویا و فعال نگه دارد؛ این نشان دهنده اهمیت فراوان شرکت brave new software به مخاطبان و مشتریان و حریم شخصی آن ها است.

آموزش نصب فیلترشکن لنترن

فیلترشکن لنترن نیز همانند بسیاری از وی پی ان ها طریقه نصب و اجرا خاص خود را دارد که می توانید از راه های مختلف آموزش ببینید. شما این امکان را دارید که از سایت های مربوطه توضیحات لازم را به دست آورید و یا این که از افراده مطلع در این زمینه کمک بگیرید. هم چنین می توانید با مراجعه به گوگل و یوتیوب ویدیو های آموزشی را مشاهده کنید.

ساخت سرور های فیلترشکن لنترن چگونه ممکن می شود؟

معمولا این سرور ها توسط افرادی ساخته می شوند که آگاهی و دانش لازم و کافی را دارند و هر کسی نمی تواند به طراحی و ساخت آن ها بپردازد و معمولا سرور های جدیدی که ساخته می شوند از نظر کیفیت و ویژگی آپدیت شده هستند و کاربران استفاده راحت تری از آن ها خواهند داشت. هم چنین هنگامی که بتوان به طور اختیاری این سرور ها را تغییر داد فیلترشکن برای تلگرام و یا هر نرم افزار فیلتر شده دیگری محبوبیت بیشتری به دست می آورد.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن لنترن قابل استفاده هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن لنترن قابل استفاده هستند؟

معمولا هر فیلترشکنی از تعداد زیادی سرور ساخته شده است که برخی از آن ها سرعت بیشتری برای دسترسی کاربر به اینترنت بین المللی دارند و برخی دیگر اما از کیفیت کم تری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند مورد از این سرور ها خواهیم پرداخت.

سرور Switzerland

این سرور معمولا یکی از پر قدرت ترین ها می باشد که در فیلترشکن لنترن هم وجود دارد و می توانید به راحتی آن را فعال کنید.

سرور Netherlands

این سرور نیز یکی از معروف ترین ها می باشد، به طوری که تمام کاربران لنترن هنگام اسفاده از آن این سرور را حتما فعال می کنند.

سرور Korea

قطعا همه می دانیم که این سرور در انواع فیلترشکن ها موجود می باشد و اتفاقا در وی پی ان لنترن هم بسیار کاربردی بوده و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

وی پی ان ها را می توان از سایت های مختلف با لینک مستقیم دانلود کرد؛ دانلود فیلترشکن لنترن فانوس اندروید با لینک مستقیم نیز از سایت های معتبر اینترنتی امکان پذیر است. همچنین دانلود و خرید فیلترشکن لنترن از سایت رسمی لنترن به آدرس getlantern.org/fa_IR یکی دیگر از دسترسی های شما دوستان گرامی برای دانلود و خرید اپ است. اما امکان دانلود لنترن از بازار وجود ندارد.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

این روز ها تعداد زیادی از وی پی ان های موثر و پر سرعت احتیاج به خریدن اکانت دارند. فکر نکنید که فعال کردن یک اکانت کار دشوار و سختی است بلکه؛ شما خیلی سریع و آسان و بدون اندکی آزار با مراجعه به کافینت ها و مراکز فروش وی پی ان می توانید اکانت این فیلترشکن را برای استفاده بیش تر با مدت زمان طولانی تر، دریافت کنید و بسته به اینکه چقدرهزینه می کنید؛ اشتراک یک ماهه، دوماهه حتی چند ماهه و یک سال خود را فعال می کنید.

ابتدا لازم است دانلود لنترن فانوس با لینک مستقیم از سایت های مفید را انجام دهید یا از طریق فروشگاه پلی این نرم افزار را برای صرفه جویی در هزینه هایتان دانلود کنید تا هنگام خریدن اکانت هزینه نصب لنترن برای شما محاسبه نشود. اکانت در زمان معین غیر فعال می شود و شما باید به کافینت یا هر فروشگاه مطمئن که مایلید بروید و دوباره آن را فعال کنید.

سرعت فیلترشکن لنترن چگونه است؟

شرکت brave new soft ware همیشه عنوان بهترین فیلترشکن را داشته و بهترین خدمات خود را برای کنار زدن فیلترینگ ها ارائه می دهد. همانطور که به اطلاع شما رساندیم فیلترشکن لنترن هم یکی از نرم افزار های این شرکت می باشد. پس باید سرعتی بی بدیل داشته باشد. این فیلترشکن در اپ استور چهار ممیز سه ستاره دارد و دویست و بیست و یک هزار نفر تا کنون نظرات خود را برای این اپلیکیشن ثبت کرده اند و این به معنی این است که این اپلیکیشن فن های زیادی دارد و بسیاری از مردم فیلترشکن لنترن را استفاده کرده اند. این اپلیکیشن را حداقل یک بار برای سد شکنی استفاده کنید تا شاهد امکانات و سریع السیر بودن آن از نزدیک باشید. مطمئن باشید با تنها یک بار استفاده از فیلترشکن لنترن دیگر استفاده از آن را کنار نخواهید گذاشت.

 آیا برای استفاده از فیلترشکن لنترن نیاز به وارد کردن سرور است؟

آیا برای استفاده از فیلترشکن لنترن نیاز به وارد کردن سرور است؟

با فعال کردن اکانت خود، شما می توانید از تمامی سرورهای لنترن نهایت استفاده را ببرید و تنها با زدن دکمه اتصال یا کانکت، یک سرور به صورت خودکار برای شما فعال می شود. اگر از سرعت سرور وصل شده رضایت ندارید با مراجع به قسمت سرور ها می توانید آرم کشور مورد نظر خود را پیدا و به سرور آن متصل شوید و به عبارتی سرور ها را جا به جا کنید یا می شود با زدن دیس کانکت یا قطع اتصال و دوباره زدن کانکت به صورت خودکار به سرور دیگری همانقدر راحت و آسان وصل شوید.

این وی پی ان رایگان است؟

با دانلود کردن این فیلترشکن برای مک و یا هر سیستم عامل دیگری در کل شاید ۲۰ مگا بایت یا کمتر نت شما مصرف شود. در این دوران که انواع و اقسام فیلترشکن ها بی تردید استفاده می شود و هر فیلترشکن رایگان تنها با تایم کوتاهی استفاده از کار می افتد و شما مجبور می شوید دوباره آن را حذف و نصب کنید و در آخر هم دیگر حتی ورژن کانکت آن فیلترشکن هم از کار می افتد؛ چرا برای آسایش و آرامش اعصابتان از فیلترشکن لنترن با پرداخت هزینه ای اندک استفاده نکنید؟

بی شک شما آسودگی و اینترنت گران خود را صرف هر فیلترشکن و بدافزاری نمی کنید، پس چه بهتر که اکانت لنترن وی پی ان خود را با پرداخت سی الی چهل دلار خریداری و اکتیو کنید و لانگ تایم از آن استفاده کنید. این فیلترشکن به هیچ وجه نت بسیاری از شما کسر نمی کند.

خرید فیلترشکن لنترن چگونه ممکن است؟

همان طور که گفته شد فیلترشکن لنترن جزو فیلترشکن های رایگان است و کاربران می توانند به راحتی و رایگان از سایت های مربوطه آن را تهیه کنند. اما این روز ها معمولا این وی پی ان را باید با پرداخت مبلغی خریداری کنید. برای این منظور می توان از سایت ها مختلف و یا فروشگاه های موبایل تهیه کنید.

قیمت فیلترشکن ها معمولا بسته به نوع و مدت زمان استفاده از آن ها متفاوت می باشد و می توان با انواع قیمت ها تهیه کرده و برای دسترسی به اپلیکیشن های فیلتر شده استفاده کنید.

 سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن لنترن چیست؟

آیا فیلترشکن لنترن دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

متاسفانه ما به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط کشور و خارج از کشور نمی توانیم با خیلی درگاه ها و برنامه های واجب کار کنیم. این روز ها وجود فیلترشکن هایی مانند لنترن که دارای اشتراک پریمیوم است؛ واقعا یک نعمت است. اشتراک پریمیوم فیلترشکن لنترن قابلیت دانلود نامحدود را آن هم با نت ناچیزی که خودش مصرف می کند، به شما می دهد و هم چنین دیگر تبلیغات نا مناسب و بی موقع برای شما به نمایش گذاشته نمی شود، این اشتراک به خصوص امنیت اتصال شما را افزایش و هیستوری سرچ شما را هم خصوصی نگه می دارد.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

آپدیت به علت بالا رفتن و به روز شدن روز به روز تمام وسایل هوشمند به ویژه موبایل که همراهی همیشگی است از واجبات و کارهای بسیار مهم است؛ که شرکت ها همه سال آن را در برنامه های خود قرار می دهند. برای شرکت بریو نیو سافت ویر هم همین گونه است آن ها حتما گزینه به روز رسانی را در سایت خود قرار می دهند تا مشتریان دائما از خدمات آن ها سود ببرند.

سوالات متداول

  1. شرکت سازنده فیلترشکن لنترن چه نام دارد؟

    شرکت بریو نیو سافت ویر سازنده فیلترشکن لنترن است.

  2. آیا فیلترشکن لنترن امنیت دارد؟

    شرکت بریو نیو سافت ویر که فیلترشکن لنترن را تولید کرده طرف دار پر و پا قرص حریم خصوصی است.

  3. از کجا فیلترشکن لنترن را دانلود کنیم؟

    دانلود فیلترشکن لنترن از پلی استور و سایت های معتبر به ویژه سایت خود شرکت بریو نیو سافت امکان پذیر است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات