لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش  + برهنه شدن بیلی آیلیش برای عکس گرفتن از تاتو جدیدش

لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش 

لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش، سوژه کاربران در شبکه هاي‌ اجتماعی شده اسـت. بیلی آیلیش یکی از جوان‌ترین و معروف ترین خواننده هاي‌ زن جهان می‌باشد. او یکی از رکورد داران جوایز گرمی اسـت و میلیونها هوادار از سرتاسر جهان دارد. این خواننده زندگی بسیار پرحاشیه اي داشته و این بار با لخت شدن خودش، حاشیه اي دیگری را بـه راه انداخته اسـت.

 

خانم بیلی آیلیش کاملاً لخت شد تا در نهایت از خالکوبی بزرگ خودش رونمایی کند. خالکوبی جدید بیلی آیلیش خواننده مشهور، پس از انتشار در شبکه هاي‌ اجتماعی، مدتی مورد بحث قرار گرفت. اما حالا آیلیش بالاخره این تاتو را بـه طور کامل نشان داده اسـت. البته قبل از این، شاهد بدن نمایی بیلی آیلیش نبوده ایم و بـه همین خاطر هم این امر باعث تعجب برخی از کاربران شد.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت سلبریتی ها بدون سوتین | از بریتنی اسپیرز تا بلا حدید

 

برهنه شدن بیلی آیلیش برای عکس گرفتن از تاتو جدیدش

بیلی آیلیش پس از بـه اشتراک گذاشتن تصاویری کـه مدت ها مورد انتظار بود، طرفدارانش غافلگیر کرد. این خواننده در حالی کـه روی میز خالکوبی خود دراز کشیده بودو آماده تاتو زدن می شد، کاملاً عریان شد. بیلی در حالی کـه با تکیه بر آرنج‌هایش دراز کشیده بود، تاتو پیچیده‌اي را کـه از پایین گردن تا پایین ستون فقراتش کشیده شده بود، نشان می‌داد.

لخت شدن بیلی آیلیش

آیلیش در اینستاگرام این عکس را در قالب یک پست برای فالوورهایش بـه اشتراک گذاشت کـه برای دیدن خالکوبی جدید او بسیار مشتاق شده بودند. باید بگوییم کـه بیلی قبلاً این تاتو را در اینستاگرام فقط با نشان دادن قسمت بالای ان بـه اشتراک گذاشته بود. همین امر هم، باعث شد کـه طرفدارانش تعجب کنند کـه این تاتو بیلی آیلیش چقدر بزرگ اسـت.

 

بیشتر بخوانید: باشگاه زنان لخت یا استریپ کلاب چیست ؟ همه چیز درباره Strip Club

 

واکنش کاربران به لخت شدن بیلی آیلیش

در کپشن این پست، بیلی یک ایموجی قیچی اضافه کرد. طرفدارانش هم عجله داشتند تا نظرات خودرا در مورد تاتو جدید نسبتاً منحصر بـه فرد او بـه اشتراک بگذارند. یکی از فالوورهای بیلی، این خالکوبی را “فای”؛ یک اصطلاح عامیانه بـه معنای “شگفت انگیز” نامید. دیگری نوشت: این تاتو باورنکردنی اسـت، همانگونه کـه یکیدیگر از طرفداران وی را “خیلی داغ” نامید.

عکس لخت بیلی آیلیش

کاربر دیگر هم، از آیلیش تقاضای کرد کـه «نسخه کامل خالکوبی خودرا بـه آن ها نشان دهد». در حالی کـه سایر طرفداران هم می‌خواستند تا داستان پشت این تاتوهای جدید بیلی را بدانند. انها حدس زدند کـه این الگو “می‌تواند یک داستان یا معنای واقعاً جالب در پشت خود باشد”. یک نفر اشاره کرد کـه این الگو «شبیه دانه در چوب اسـت» و دیگری گفت کـه شبیه «مواد همزیست ونوم» اسـت.

 

بیشتر بخوانید: پیاده روی زن لخت انگلیسی در انظار عمومی!

 

نکات جالب درمورد بیلی آیلیش

بیلی عاشق پست گذاشتن در اینستاگرام اسـت. وی میلیون‌ها دنبال کننده از سرتاسر جهان داشته یکی از داغ ترین و محبوب ترین سلبریتی هاي‌ جهان اسـت. وی چند سال پیش با انتشار موزیک Bad Guy بـه شهرت بالای جهانی رسید و جوایز گرمی را هم درو کرد. بیلی تهیه و ضبط موزیک هاي‌ خودش رابا برادر بزرگترش در خانه خودشان انجام می‌دهد.

برهنه شدن بیلی آیلیش

بیلی آیلیش، با نام کامل: بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل متولد 18 دسامبر 2001؛ خواننده و ترانه ‌نویس آمریکایی اسـت. او نخستین بار درسال 2015 ترانه «چشم‌هاي‌ اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یکسال بعد در یوتیوب منتشر کرد. پس از ان بـه‌ صورت رسمی توسط شرکت دارک ‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد.

 

این ترانه توسط برادرش فینیاس، کـه با او در موسیقی و برنامه‌هاي‌ زنده همکاری می کند نوشته و تهیه‌ شده ‌اسـت. نخستین ئی ‌پی او، بـه من لبخند نزن «2017» در بین 15 رتبه برتر جدول‌ هاي‌ فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت. باید بگوییم کـه برادر بیلی بهترین دوست و نزدیک ترین فرد خانواده بـه بیلی می‌باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات