لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل  + لخت شدن برای تامین هزینه تحصیل در رشته حقوق

لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل 

مدل جوان از لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل و دانشگاهش در شبکه های اجتماعی صحبت کرده است. او می گوید: من در حال تحصیل برای وکیل شدن هستم – حرفه جذاب من در Playboy همه چیز را تامین کرده است. امیلی کوچا، 20 ساله، به سختی درس می خواند تا در دنیای حقوق پا بگذارد، و به لطف مدلینگ حرفه ای برای پلی بوی، توانسته هزینه آن را بپردازد.

 

این مدل جوان توضیح می دهد: زنان می توانند همه چیز را داشته باشند و یک مدل متین بودن، آن را ثابت می کند. خانم امیلی کوچا، 20 ساله، از لس آنجلس، در حال حاضر در حال تحصیل در رشته علوم تصمیم گیری و مدیریت بازرگانی است. هدف او این است که به دانشکده حقوق برود و – به لطف حرفه‌ی مدلینگ او – ممکن است این اتفاق بیفتد.

 

بیشتر بخوانید: شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد + عکس

 

لخت شدن برای تامین هزینه تحصیل در رشته حقوق

امیلی کوچا مشتاق حمایت از حمایت‌های قانونی برای زنانی است که از پلتفرم‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. و همچنین علاقه‌مند به دنبال کردن فرصت‌های مختلف در دانشگاه است. امیلی گفته که در اوقات فراغت خود نیز از لخت شدن جلوی دوربین لذت می برد. این وکیل جوان همچنین کارآموز و خالق Playboy است – و او پس از الهام گرفتن از جسیکا هان به این پلتفرم پیوست.

لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل 

خانم کوچا توضیح داد که جسیکا در دهه 1980 توسط یک تبلیغ کننده تلویزیونی فوق العاده قدرتمند قربانی شد. هنگامی که او سعی کرد داستان خود را به صورت عمومی منتشر کند، هیچ کس به جز Playboy اهمیتی نمی داد که این راز را با او در میان بگذارد. و از آن زمان به بعد هم او به این شرکت، همراه با تمام کارهای حمایتی دیگرش، احترام گذاشته است.

 

بیشتر بخوانید: زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود + عکس

 

فروش عکس های سکسی هزینه تحصیل من را تامین کرده است

باید بگوییم که امیلی وقتی دید که فرصتی برای خرگوش شدن وجود دارد، به خودش گفت، چرا که نه؟ امیلی از پیوستن به پلی بوی به وجد آمده بود، بنابراین همان جا وارد این حوزه شد. پلی بوی معمولا عکس های لخت از دختران زیبا را در مجلات خود منتشر می کند که از قدیم الایام طرفداران زیادی داشته است. امیلی گفت: من در ششمین سال حضور در رسانه های اجتماعی هستم.

فروش عکس های سکسی

همیشه از منظر آکادمیک مجذوب آن بوده ام و بهترین ها را تشخیص داده ام. روش تحقیق درباره مکانیسم‌های درگیر این است که: خودم از برنامه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی استفاده کنم تا بتوانم آنها را بهتر درک کنم. درآمدی که از خرگوش پلی‌بوی به دست آورده‌ام، به طور کامل هزینه تحصیل من را تامین کرده است. مدل پلی بوی بودن بودن به نوعی مانند زره پوشیدن است.

 

من واقعاً احساس می‌کنم عضوی از خانواده پلی‌بوی هستم، و این با احساس امنیت همراه است که با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. او عمدتاً محتوایی تولید می‌کند که بر زندگی روزمره‌اش تمرکز می‌کند، و وقت خود را صرف وبلاگ‌نویسی، سلفی گرفتن و ارسال عکس‌های بیکینی می‌کند. البته با اینکه او می تواند همه چیز را متعادل کند، ولی اینکار گاهی اوقات می تواند “بسیار دشوار” باشد.

 

بیشتر بخوانید: اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی

 

کار کردن با مجله پلی بوی بسیار جذاب است

گاهی اوقات او فقط می خواهد به جای اینکه یک دانش آموز با شغل تمام وقت باشد، مانند بقیه همسالان خود یک دانش آموز معمولی باشد. او افزود: وقتی به اتاق خوابگاهم نگاه می‌کنم یا وارد کلاس می‌شوم، و به یاد می‌آورم که در کالج رویایی‌ام هستم و به یاد می‌آورم که چرا اینقدر سخت کار می‌کنم. و به یاد دارم که چرا ارزشش را دارد.

مدل های پلی بوی

بهترین بخش در مورد کار با Playboy آگاهی از این است که من در ساختن چیزی که به مردم کمک می کند، کمک می کنم. پلت فرم سازنده پلی بوی هنوز بسیار جذاب است، و در دوره کارآموزی من، در شکل دادن به نحوه رشد آن نقش توسعه دهنده را دارد. این واقعاً مایه خرسندی است که بدانم کار من می تواند به زنان دیگر کمک کند تا به اهدافشان برسند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات