مادر زین مالک می گوید رابطه پسرش با جی جی حدید واقعا عجیب بود!

تریشا، مادر زین مالک فکر می ‌کند که «شرم‌آور» است که همه چیز بین او و جیجی حدید درست نشد.

ستاره سابق وان دایرکشن، 30 ساله، از سال 2015 تا 2020 با جیجی، 28 ساله قرار داشت و دختر دو ساله‌ای با خود دارد، اما مادرش تریشا اکنون فاش کرده است که در طول مدتی که با هم بودند، تنها یک بار به زادگاهش رفته است. و در حالی که داشتن یک سوپرمدل در خانه‌اش «عجیب» بود، اعتراف کرد که «دختری بزرگ» است و او را بسیار «رو به زمین» می‌دانست.

تریشا به MailOnline گفت: “جیجی زمانی که با زین بود فقط یک بار برای دیدن ما به برادفورد آمد و همه چیز بسیار ساکت ماند. وجود یک سوپر مدل در خانه کمی عجیب بود اما او بسیار متین است. دختر بزرگ، من هنوز خیلی او را دوست دارم و حیف است که همه چیز برای آنها درست نشد، اما زندگی همین است.”

تریشا اصرار داشت که پسرش – که پس از یک مشاجره ادعایی با مادرش یولاندا از جیجی جدا شد – اکنون “تمرکزش روی پدر خوبی بودن” است و او به این زودی ها به دنبال شروع یک رابطه جدید نیست زیرا پدرش است. همان چیزی است که در کنار کار موسیقی، “بیشترین لذت” را در زندگی به او می دهد.

او گفت: “انرژی زین روی این است که یک پدر خوب برای خای و کارش باشد و این به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. او پدری فوق العاده است، بسیار مراقب و دوست داشتنی است و زمان زیادی را به دخترش اختصاص می دهد. این چیزی است که به او می دهد. او بیشترین لذت را در زندگی دارد. “او پسر خوشتیپی است و زنان زیادی به او علاقه دارند، اما هیچ کدام از اینها در حال حاضر او را علاقه مند نمی کند. او حتی در بازی دوستیابی هم نیست. همه چیز در مورد خای و سپس کار او است.”

 

تاریخچه تریشا

تریشا که در برادفورد به دنیا آمد، قبلا به عنوان سرآشپز حلال در آشپزخانه یک مدرسه ابتدایی محلی کار می کرد اما پس از اینکه زین میلیون ها دلار با وان دایرکشن به دست آورد بازنشسته شد. ارزش او حدود 40 میلیون پوند تخمین زده می شود.

پدر و مادرش یک میخانه در شهر داشتند، اما با آشنایی و ازدواج با یاسر و مسلمان شدن زندگی او تغییر کرد.

زین 30 ساله و خواهران صفا، ولیهیا و دنیا توسط تریشا و پدر یاسر بزرگ شدند.

در دسامبر 2020، ستاره پاپ و پدرش به دلیل گذشته جنایتکارانه وی از شرکت در مراسم عروسی ولیهیه با جنید خان خودداری کردند.

MailOnline بلافاصله پس از آن فاش کرد که او قبلاً محکومیت پنج ساله خود را در زندان لیندهولم Doncaster به دلیل سرقت ماشین گذرانده بود و ویدیوهای جنجالی خود را در حال خندیدن و شوخی در پشت میله های زندان منتشر کرد.

تریشا گفت: جنید پسر دوست داشتنی است و او و ولیحی هر دو با هم ازدواج کرده اند. آنها در برادفورد زندگی می کنند و من مرتب آنها را می بینم. او یک قلب طلایی دارد، من یک کلمه بد در مورد او نمی شنوم و هیچ چیز منفی در مورد او ندارم.

“همه ما در گذشته زمانی که جوان بودیم اشتباهاتی مرتکب شدیم و هیچ کدام از آنها اکنون مهم نیست.”

در جای دیگری از چت، تریشا فاش کرد که پسرش مجرد می‌ماند تا روی دختر دو ساله‌اش Khai تمرکز کند، زیرا او با جیجی، 28 ساله، والدین دختر کوچک را تشکیل می‌دهند.

 

درباره زین مالک خواننده آمریکایی

زین مالک، یکی از خوانندگان برجسته آمریکایی است که با استعداد خود در دنیای موسیقی پا به عرصه ‌ای گذاشته که همچنان در حال رشد و توسعه است. در این مقاله، به بررسی زندگی و حرفه زین مالک پرداخته و به جزئیاتی درباره ‌ی او پرداخته خواهد شد.

 

زندگی زین مالک

آغاز مسیر زین مالک: زین مالک در تاریخ 12 ژانویه 1993 در برادفورد، انگلستان، متولد شد. او از خانواده‌ای پاکستانی و انگلیسی تبار به دنیا آمد و دارای تبار متنوعی است که به ویژه تاثیر بر آثار موسیقی او داشته است.

ورود به دنیای موسیقی: زین مالک از جوانی به دنیای موسیقی علاقه مند شد و در سنین نوجوانی به عنوان یک خواننده شروع به فعالیت کرد. او در این دوران به عنوان یک عضو از گروه موسیقی “وان دایرکشن” به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

حرفه‌ی تکناوت زین: با ترک گروه “وان دایرکشن” در سال 2015، زین مالک به عنوان خواننده مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. او با موسیقی‌های متنوعی از جمله پاپ و R&B مخاطبان خود را به خود جلب کرد.

موفقیت‌های بزرگ: زین مالک به عنوان یک خواننده و ترانه ‌سرا موفق در صنعت موسیقی شناخته می‌شود. او آلبوم‌های معروفی همچون “Mind of Mine” و “Icarus Falls” را منتشر کرده و تعداد بی‌ شماری از جوایز و افتخارات را به دست آورده است.

 

موسیقی و هنر زین مالک

طعم موسیقی: زین مالک با آهنگ‌ هایی پر از عاطفه و احساسات معروف است. وی در ترانه‌هایش موضوعاتی همچون عشق، دلتنگی و هویت فرهنگی را مطرح می‌کند. صدای قوی و معطوف او به گوش مخاطبان خود جلب کننده است.

موسیقی و پیام‌ های اجتماعی: زین مالک همچنین در موسیقی خود به مسائل اجتماعی نیز پرداخته و از فرصت‌ هایی برای افزایش آگاهی درباره‌ ی مسائل مانند تبعیض نژادی و تغییرات اقلیمی بهره ‌برده است.

تأثیر زین مالک: موسیقی زین مالک تأثیری بزرگ در دنیای موسیقی جهانی داشته و باعث شده تا او یکی از نمایان ‌ترین هنرمندان جوان دهه‌ های اخیر باشد. آثار او از لحاظ هنری و اجتماعی ارزشمندی دارند.

زین مالک به عنوان یک خواننده و ترانه‌ سرا موفق در صنعت موسیقی آمریکا شناخته می‌ شود. با آثاری که از عشق، هویت و مسائل اجتماعی مختلف خلق می‌کند، او توانسته است مخاطبان گسترده‌ ای را به خود جلب کند.

 

داستان جی جی حدید: مدل آمریکایی محبوب

در دنیای مدل‌ گری و صنعت فشن، همواره نام‌ های جدیدی به تابلوی مشهوریت آمده و جایگاه خود را پیدا کرده‌ اند. یکی از این نام ‌های ماندگار و پرطرفدار در دنیای مدل ‌گری، جی جی حدید است. او یک مدل آمریکایی با استعداد بالا و زیبایی خیره‌ کننده است که توانسته است به عنوان یکی از مشهورترین صورت ‌های این صنعت شناخته شود. در این مقاله، به زندگی و حرفه جی جی حدید خواهیم پرداخت و نگاهی عمیقتر به این مدل نام‌آشنا خواهیم انداخت.

زندگی زودهنگام: دوران کودکی و نخستین گام‌ ها: جی جی حدید که واقعیتاً با نام جرمین جویی حدید خوانده می‌ شود، در ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. او از خانواده‌ ای مشهور به دنیا آمد. مادر او، یولاندا فوستر، خود نیز یک مدل و بازیگر مشهور بود. این شرایط موجب شد که جی جی از کودکی با جذابیت‌ ها و فرصت‌ های مدل ‌گری آشنا شود. 

ورود به دنیای مدل‌ گری: جی جی حدید در سنین نوجوانی وارد دنیای مدل‌گری شد و در سن ۱۶ سالگی، قرارداد مدلینگ با شرکت IMG را امضا کرد. این گام اولیه، آغاز مسیر موفقیت او در دنیای فشن بود.

 

توانمندی‌ ها و ویژگی‌ های منحصربه‌فرد

زیبایی بی‌ نظیر: یکی از ویژگی ‌های برجسته جی جی حدید، زیبایی فراگیر او است. چهره‌ ای همچون آثار هنری، چشمان بزرگ و جادوآور او، او را به یکی از مدل‌ های برجسته جهان تبدیل کرده است.

استعداد در مدلینگ: جی جی حدید به عنوان یک مدل حرفه ‌ای شناخته می‌شود. او توانسته است در مدلینگ از تنوع و تعداد بالایی از فشن شوها و کمپین‌ها شرکت کند. همچنین، او به سرعت به عنوان یکی از مدل‌ های محبوب و پردرخواسته در دنیای مدل‌ گری شناخته شود.

موفقیت‌ های بزرگ: جلوه در معرض شهرت: جی جی حدید به عنوان یکی از مدل‌های مشهور جهان شناخته می‌شود و توانسته است در جلوه دوربین و در کنار نام‌ های معروف دیگر از خود نشان دهد. او در شوهای برجسته مانند Victoria’s Secret Fashion Show حضور داشته و به عنوان یک فشن آیکن محسوب می‌شود.

موفقیت در عرصه کسب و کار: علاوه بر مدلینگ، جی جی حدید به عنوان یک کسب ‌و کار زن هم فعالیت می‌ کند. او در زمینه طراحی لباس ‌ها و همچنین تبلیغات محصولات فشنی به موفقیت ‌های چشمگیری دست یافته است.

ختام: به عنوان یکی از مدل‌ های برجسته و صاحب زیبایی و استعداد منحصربه‌ فرد، جی جی حدید جایگاه ویژه‌ ای در صنعت مدل‌ گری دارد. او با استعداد، زیبایی، و کار ارزشمندش در دنیای مدل‌گری و فشن به عنوان یکی از نام‌ اشنا ترین نمایاندگان این صنعت شناخته می ‌شود.

 

زین مالک و جی جی حدید

 

چرا مادر جی جی حدید، یولاندا حدید از زین خوشش نمی آمد؟ 

یولاندا حدید، ستاره سابق Real Housewives of Beverly Hills (یولاندا فاستر سابق) به چند دلیل در یادها مانده است. او مادر دو سوپر مدل به نام‌های جیجی حدید و بلا حدید است. او همچنین یک پسر به نام انور حدید دارد. یولاندا به دختر گرسنه‌اش جیجی توصیه کرد که یک بادام بخورد.

او با علائم پزشکی جدی ناشی از بیماری لایم دست و پنجه نرم کرد. رابطه او با همسرش دیوید فاستر در بحبوحه بیماری اش از هم پاشید. این زوج طلاق گرفتند.

جیجی با زین مالیک، ستاره سابق وان دایرکشن آشنا شد. اما زین و یولاندا چشم به هم نزدند. گفته می شود بین این دو درگیری رخ داده است. بیایید نگاهی به جدول زمانی دشمنی زین مالک و یولاندا حدید بیندازیم.

به گزارش پیپل، این زوج برای اولین بار در یک مهمانی پس از جوایز موسیقی آمریکا در نوامبر 2015 با هم دیده شدند. زین جیجی را به عنوان بانوی اصلی خود در موزیک ویدیوی سکسی آهنگ خود، Pillowtalk انتخاب کرد.

این زوج سرانجام رابطه خود را در ماه مه 2016 در ووگ تایید کردند. زین را “دوست پسر واقعی جیجی” می نامیدند. من حدس می زنم که بهتر از دوست پسر جعلی او باشد.

جیجی دخترشان را در 19 سپتامبر 2020 به دنیا آورد. مادر جدید در اینستاگرام نوشت: «دختر ما این آخر هفته در کنار زمین به ما پیوست و او قبلاً دنیای ما را تغییر داده است. خیلی عاشق.»

زین هم با آمدن فرزند جدیدشان به همان اندازه تحت تأثیر قرار گرفت. 

تلاش برای بیان احساسات من در حال حاضر کار غیرممکنی است. عشقی که به این انسان کوچک دارم فراتر از درک من است.» “از اینکه او را می شناسم، مفتخرم که او را مال خودم می نامم، و سپاسگزار برای زندگی ای که با هم خواهیم داشت 

این زوج نام دختر مورد علاقه خود را خای گذاشتند.

به گزارش U.S Sun، دعوای زین مالیک و یولاندا حدید زمانی شروع شد که یولاندا ادعا کرد که زین در 28 اکتبر 2021 در مزرعه مزرعه گیجی و زین در پنسیلوانیا «او را زده است». ستاره سابق RHOBH ادعا کرد که زین او را به یک کمد هل داده است.

زین توییتر را زد تا طرف درگیری را نشان دهد. او از اینکه اخبار مربوط به این بحث “به مطبوعات درز کرده است” ابراز ناامیدی کرد.

او نوشت: «در تلاش برای محافظت از آن فضا برای او، موافقت کردم که ادعاهای ناشی از مشاجره‌ای که با یکی از اعضای خانواده شریکم که چندین هفته پیش در حالی که شریک زندگی من نبود، وارد خانه ما شد، رد نکنم. با این حال، امیدوارم برای همه کسانی که با کلمات تند به اشتراک‌گذاشته شده شفا پیدا کنند، و مهمتر از آن، برای محافظت از Khai و دادن حریم خصوصی که شایسته اوست، هوشیار باقی می‌مانم.»

یولاندا گزارش پلیس داد. در اسناد قانونی، یولاندا مدعی شد که پدر بچه جیجی او را یک هلندی متخلف خطاب کرده است. او همچنین به او گفته است که “از دخترم دوری کند.” روشی جذاب برای صحبت با مادربزرگ دخترتان.

زدن همچنین متهم به آزار و اذیت جیجی شد که در جریان حادثه حضور نداشت. ظاهراً زین طی یک تماس تلفنی فریاد زد: “چند توپ اف کینگ ببند و از شریک زندگیت در مقابل مادر اف کینگت در خانه من دفاع کن”. گفته می شود او همچنین سعی کرده با یک نگهبان درگیری کند.

در نتیجه، زین به چهار مورد آزار و اذیت متهم شد. اگرچه او این ادعاها را رد کرد، اما موافقت کرد که با اتهامات وارده علیه خود مخالفت نکند.

این ستاره پاپ باید 360 روز مشروط را بگذراند. زین همچنین باید دوره های مدیریت خشم را می گذراند. ما هنوز نمی دانیم دقیقاً در آن روز چه اتفاقی بین یولاندا و زین افتاد.

یکی از خودی ها در سال 2021 به U.S Sun گفت: “موضوع این است که یولاندا و زین مانند گچ و پنیر هستند و هرگز چشم در چشم ندیده اند.” یولاندا که همیشه در حرفه مدلینگ جیجی نقش داشته، از زین خواسته بود از او حمایت کند. یولاندا به زین پیشنهاد داد که درباره دوست دخترش در اینستاگرام پست بگذارد و با او روی فرش قرمز برود.

“این ایده زین از یک کابوس است. تقریباً مثل این بود که او دچار گناه شده بود، زیرا او همیشه به این موضوع اشاره می‌کرد که بی‌میلی زین برای بازی در بازی‌های نمایشی مانع از فعالیت حرفه‌ای جیجی شده است.»

 

هر آنچه جیجی حدید و زین مالک در مورد دخترشان گفته اند

زوج سابق جیجی حدید و زین مالک هنوز یک چیز مشترک دارند: عشق آنها به دخترشان خای. 

مدل حدید 28 ساله و مالک 30 ساله خواننده در سپتامبر 2020 از خای که اکنون تقریباً 3 ساله است استقبال کردند.

والدین مشترک درباره بزرگ کردن خای با هم صحبت کردند، آخرین مورد در مصاحبه مالک با «باباش را صدا کن».

در اینجا همه چیزهایی است که حدید و مالک در مورد پدر و مادر شدن دخترشان گفته اند.

حدید بارداری خود را در یک مصاحبه ویدیویی در مارس 2020 با جیمی فالون در “The Tonight Show” تایید کرد.

فالون به حدید بابت خبر نوزادش تبریک گفت.

او گفت: “خیلی ممنون.” “بدیهی است که ما آرزو می کنیم که می توانستیم آن را با شرایط خودمان اعلام کنیم، اما ما بسیار هیجان زده و خوشحالیم و قدردان آرزوهای خوب همه هستیم.”

حدید گفت که از گذراندن وقت با عزیزانش در دوران بارداری خود قدردانی می کند.

“این یک آستر نقره ای خوب است که بتوانیم در خانه و با هم باشیم و واقعاً آن را روز به روز تجربه کنیم.”

 

ژست حدید برای عکاسی بارداری

حدید مجموعه‌ای از پرتره‌های سیاه و سفید را منتشر کرد که برآمدگی نوزادش را در آگوست 2020 نشان می‌داد.

او یکی از پست ها را با چهره ای خندان شرح داد: “فرشته ای رشد کن”.

او در پست دیگری با مجموعه ای از عکس ها از تیم عکاسی خود تشکر کرد.

او گفت: “این زمان را گرامی می دارم. قدردان همه عشق و آرزوهای خوب هستم.”

حدید و مالک هر دو برای تولد خای در شبکه های اجتماعی پست گذاشتند

خای دختر مالک و حدید در 19 سپتامبر 2020 به دنیا آمد.

این زوج نام نوزاد خود را در زمان تولد او فاش نکردند.

مالک در توئیتر پیامی شیرین درباره تولد دخترش در کنار عکسی از دست در دست آنها منتشر کرد.

او نوشت: دختر بچه ما اینجاست، سالم و زیبا. تلاش برای بیان احساساتم در حال حاضر کاری غیرممکن خواهد بود. عشقی که به این انسان کوچک احساس می کنم فراتر از درک من است. از اینکه او را می شناسم، مفتخرم که او را مال خودم می نامم و سپاسگزارم برای زندگی که خواهیم داشت. x را با هم داشته باشید.”

حدید در 23 سپتامبر عکسی مشابه از مالک و خای در دست هم در اینستاگرام منتشر کرد.

“دختر ما این آخر هفته در کنار زمین به ما پیوست و او در حال حاضر دنیای ما را تغییر داده است. بنابراین عاشق.”

حدید نام دخترش را با به‌روزرسانی بیوگرافی اینستاگرام خود در ژانویه 2021 به نام «مامان خایی» به‌طور نامحسوس به اشتراک گذاشت.

 

حدید درباره مادری و داستان تولدش صحبت می کند

حدید در مصاحبه ای با Vogue در فوریه 2021 فاش کرد که در یک زایمان بدون دارو در خانه از خای استقبال کرده است و مالک در واقع خای را هنگام تولد گرفته است.

حدید گفت: «حتی کلیک نکرد که او بیرون بود. “من خیلی خسته بودم، و به بالا نگاه کردم و او او را در آغوش گرفته است. خیلی ناز بود.»

حدید همچنین در این مصاحبه به اشتراک گذاشت که او و مالک قصد داشتند خای را در مزرعه حدید در پنسیلوانیا بزرگ کنند.

او گفت: “من فکر می کنم او قطعاً در اینجا بزرگ خواهد شد.” فضای سبز و سبک زندگی در مزرعه شبیه به چیزی است که در کودکی به من احساس تمرکز می‌داد و فکر می‌کنم این برای من و زین بسیار مهم است.

او درباره چگونگی تغییر زندگی اش از زمان مادر شدن صحبت کرد.

او گفت: “شما یک بچه دارید و با هم در رختخواب دراز کشیده اید و به آن طرف نگاه می کنید و می گویید “خوب، حالا چی؟” «و شما از همه دوستانتان سؤالات یکسانی می‌پرسید، و همه پاسخ‌های متفاوتی دارند.»

او ادامه داد: «و آن موقع است که متوجه می‌شوی هر کسی خودش آن را تشخیص می‌دهد.» و شما این کار را به روش خودتان انجام می‌دهید و می‌توانید تکه‌هایی از مردم بگیرید، اما همیشه در نهایت این کار را خواهید کرد. کمی متفاوت است این راه ماست.»

او فاش کرد که می‌خواهد خای را تا حد امکان از انظار عمومی دور نگه دارد.

او گفت: «من دوستانی دارم که چهره‌های عمومی هستند و به همین ترتیب این کار را انجام داده‌اند، و می‌بینم که بچه‌های آنها واقعاً به شکل دیگری شکوفا می‌شوند.

 

مالک تجربه پدر شدن خود را به اشتراک می گذارد

در مارس 2021، مالک در برنامه «ولنتاین در صبح» از iHeartRadio درباره پدر بودن صحبت کرد.

“راستش، شگفت انگیز است. بسیاری از افرادی که من با آنها صحبت می کردم، واضح است که قبل از به دنیا آمدن او و غیره، می گفتند: “این یک تعدیل بزرگ است و یک تغییر عظیم و چیزهای دیگر خواهد بود.” اما صادقانه بگویم، او یک کودک شگفت انگیز است. برای من و جیجی واقعاً آسان بود، نمی‌دانم، فکر می‌کنم فقط به راحتی وارد آن شویم. او به نوعی کار را برای ما آسان کرد. او واقعاً خوب می‌خوابد، او عاشق شیرش است.»

او ادامه داد: “این فقط در لحظه غذا دادن و تعویض پوشک است.” من از آن لذت می برم، مطمئنا.”

او همچنین مهارت های فرزند پروری حدید را ستود.

“او یک مادر رور است. بدیهی است که او در همه چیز کمک بزرگی است. آره، او به خوبی کار می کند.”

مالک در پاسخ به این سوال که چه چیزی او را در مورد پدر شدن شگفت زده کرده است، فاش کرد که داشتن فرزند تمرکز او را تغییر داده است.

چیزهای زیادی وجود دارد که قطعاً شگفت‌انگیز هستند. من انتظار نداشتم که کاملاً به آن علاقه داشته باشم. من همیشه کار خودم را انجام می‌دادم – نوشتن، ضبط، ساخت موسیقی. من بسیار روی حرفه‌ام متمرکز بودم. زمان داشتم. روابط من هم همینطور، اما باز هم فقط به من مربوط بود.”

“این واقعیت که او خیلی راحت با آن سازگار شده است برای من تعجب آور بوده است، زیرا من فقط دوست دارم روزهایم را با او بگذرانم، با او معاشرت کنم، فقط کارهای آرامش بخش انجام دهم، برنامه های کودکانه را در تلویزیون تماشا کنم، قافیه های مهد کودک را یاد بگیرم، غلت بزنم. با او، برای او آواز می خوانم. این سرعت زندگی واقعاً متفاوت است، اما سازگاری با آن واقعاً آسان است.”

او همچنین به اشتراک گذاشت که برای خای لالایی می خواند.

او گفت: “گاهی اوقات او صداهایی را به من باز می‌گرداند که شگفت‌انگیز است.” “من فقط دوست دارم برای او آواز بخوانم.”

حدید در اولین روز مادرش در ماه مه 2021 ادای احترامی شیرین به خای منتشر کرد.

“شایعات درست است: بهترین دوست، هدف، موز، بزرگترین غرور و شادی من!” او گفت. “من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم و از بودن در مادرت الهام گرفته ام، خای من!! روح پیری پر از آفتاب، تو روزهای همه را روشن می کنی! متشکرم، متشکرم.”

او مجموعه‌ای از عکس‌های شیرین خود را در حالی که خای را در آغوش می‌گیرد به اشتراک گذاشت.

حدید در ژوئیه 2021 در مصاحبه ای با اکسس هالیوود بر رشد خای فوران کرد.

نکته برجسته که می‌توانم بگویم ساده‌ترین چیزها است. با دیدن او که هر روز چیز جدیدی یاد می گیرد، حتی اگر مانند برداشتن یک فنجان یا گذاشتن یک توپ در یک سوراخ باشد، فقط فکر می کنید که آنها بهترین و نابغه ترین چیزی هستند که تا به حال به دنیا آمده اند.”

 

جی جی حدید از عکاسان می خواهد که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند

در حالی که حدید به طور مکرر عکس های خای را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد، او مراقب است که چهره دخترش را آشکار نکند.

در ژوئن 2021، حدید بیانیه‌ای در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و از «پاپاراتزی‌ها، مطبوعات و حساب‌های طرفداران» درخواست کرد که عکس‌هایی را که صورت خای قابل مشاهده است منتشر نکنند.

حدید می‌گوید: «هنگامی که کودک ما بزرگ می‌شود، باید متوجه شویم که نمی‌توانیم آنطور که می‌خواستیم و می‌توانستیم از او در برابر همه چیز محافظت کنیم. “او عاشق دیدن جهان است! و اگرچه مقدار زیادی از آن را در نزدیکی مزرعه ما دریافت می کند، اما مکان های دیگری را نیز تجربه می کند – یک نعمت واقعی. در آخرین بازدیدهای ما از نیویورک، او شروع به خواهان سقف خورشیدی خود کرده است. چرخ دستی] بزرگ شده (چیزی که در خانه به آن عادت کرده است). او نمی داند که چرا باید در شهر پوشیده شود، یا از چه چیزی می خواستم از او محافظت کنم. من همچنین می خواهم که او شگفت انگیزترین شهر جهان را ببیند – آدم‌های زیبا و متنوعی که در خیابان‌های نیویورک قدم می‌زنند… یعنی بدون استرس سیرک رسانه‌ای که والدینی که چهره‌های عمومی هستند همراهی می‌کنند.»

من می‌دانم که قوانین دولت به ایالت تغییر می‌کنند، و برخی عکس‌های پاپاراتزی از بچه‌ها در نیویورک را دیده‌ام که صورت‌هایشان تار شده است اما، با پرسیدن از اطراف، معتقدم که این به صداقت عکاس، نشریه یا طرفداران تصاویر را به اشتراک می گذارند.” او ادامه داد.

او از مطبوعات و طرفداران خواست که به تلاش های او و مالک برای محافظت از هویت خای احترام بگذارند.

او گفت: «همه این ها را می نویسم تا بگویم: به پاپاراتزی ها، مطبوعات و حساب های طرفداران عزیز، می دانید که ما هرگز عمداً چهره دخترانمان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نمی گذاریم. “آرزوی ما این است که او بتواند انتخاب کند که چگونه وقتی به سن بلوغ رسید چگونه خود را با جهان به اشتراک بگذارد، و بتواند تا حد امکان در دوران کودکی عادی زندگی کند، بدون اینکه نگران تصویر عمومی باشد که انتخاب نکرده است. این به این معنی است که در حالی که دخترمان را برای دیدن و کاوش در نیویورک و جهان می بریم، اگر می خواهید لطفاً چهره او را از تصاویر محو کنید، اگر و زمانی که او در دوربین شکار می شود. من می دانم که این یک تلاش اضافی است – اما یک مادر جدید، من فقط بهترین ها را برای کودکم می خواهم، همانطور که همه والدین می خواهند… و امیدوارم این گفتگو بتواند برای محافظت از خردسالان در رسانه ها ادامه دهد، حتی اگر آنها از یک خانواده عمومی باشند.”

او از کسانی که به خواسته های او احترام گذاشته اند تشکر کرد.

“من می خواهم یک “متشکرم” بزرگ برای آن پاپاراتزی ها ارسال کنم که بسیار محترمانه بوده اند، زیرا از اولین سفرم به نیویورک با Khai از آنها خواسته ام فاصله خود را حفظ کنند، در حالی که با کالسکه راه می رفتم. قدردانش هستم.”

او گفت: “برای یک کودک، من می توانم تصور کنم که دیوانگی های نزدیک یا دراماتیک پاپاراتزی باید طاقت فرسا و سرگردان باشد… هنوز هم بزرگسالان آن را درک می کنند و اغلب با آن برخورد می کنند.” “از اینکه وقت گذاشتید و این را خواندید متشکرم و امیدوارم بتوانید بفهمید که من از کجا آمده ام.”

او این بیانیه را با گفتن «با عشق، جی» به پایان رساند.

 

مالک پس از جدایی از حدید بیانیه ای درباره والد شدن مشترک می دهد

این زوج در اکتبر 2021 در میان گزارش هایی مبنی بر درگیری مالیک با یولاندا حدید، مادر جیجی حدید، از هم جدا شدند.

مالک در 28 اکتبر بیانیه ای درباره وضعیت در توییتر منتشر کرد.

او نوشت: «همانطور که همه می‌دانید من یک فرد خصوصی هستم و بسیار می‌خواهم فضایی امن و خصوصی برای بزرگ شدن دخترم ایجاد کنم. جایی که مسائل خصوصی خانواده به خاطر آن در صحنه جهانی مطرح نشود. همه را به هم زدن و جدا کردن.»

او در این بیانیه به درگیری با یولاندا حدید اشاره کرد.

“در تلاش برای محافظت از آن فضا برای (خای) من موافقت کردم که ادعاهای ناشی از مشاجره ای را که با یکی از اعضای خانواده شریکم که چندین هفته پیش در حالی که شریک زندگی من دور بود وارد خانه ما شده بود، رد نکنم.”

او ادامه داد: «این یک موضوع خصوصی بود و هنوز هم باید باشد، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر اختلاف نظر وجود دارد و علی‌رغم تلاش‌های من برای بازگرداندن ما به یک محیط خانوادگی صلح‌آمیز که به من این امکان را می‌دهد تا دخترم را به روشی پدر و مادر کنم. که در آن سزاوار است، این به مطبوعات “درز” داده شده است.”

او در پایان گفت: «امیدوارم همه کسانی که با سخنان تند به اشتراک گذاشته شده شفا پیدا کنند، و مهمتر از آن، برای محافظت از خای و دادن حریم خصوصی که سزاوارش است، هوشیار هستم.»

 

جی جی حدید به ویلی گیست در مورد نقاط عطف خای می گوید

حدید در مصاحبه‌ای در سپتامبر 2022 در نشست یکشنبه ویلی گیست، در مورد خای صحبت کرد.

او خندید: “من فکر می کنم او یک نابغه است، اما این چیزی است که همه در مورد بچه خود می گویند.”

“خیلی سرگرم کننده است، هر چه بیشتر صحبت کند و بفهمد و به یاد بیاورد، بیشتر و بیشتر سرگرم کننده می شود و او یک نعمت است.

او به اشتراک گذاشت که خای “خیلی متحرک” است و به ویژه مهارت های حرکتی خود را صبح زود تمرین می کند.

 

جی جی حدید برنامه صبحگاهی “خیلی مامان” را به اشتراک می گذارد

حدید در مصاحبه ای در ژانویه 2023 با وال استریت ژورنال به اشتراک گذاشت که برنامه صبحگاهی او توسط خای دیکته می شود.

او گفت: “هر زمانی که او بیدار می شود، من بیدار می شوم.” “من یک روتین صبحگاهی بسیار مادرانه دارم.”

او همچنین هر چه خای برای صبحانه می خورد می خورد.

من هر روز برای او پنکیک و سوسیس درست می کنم. حدید گفت: برای کریسمس، او از من پرسید که قرار است از بابانوئل چه چیزی بخواهم و من گفتم که یک تابه پنکیک جدید می‌خواهم. «من از طریق بابانوئل، این تابه پنکیک باحال را سفارش دادم – هر پنکیک دایره‌ای کوچک حیوان متفاوتی است، بنابراین او می‌تواند پنکیک شیر یا پنکیک لاما داشته باشد. واقعا سرگرم کننده است.»

 

مالک در «باباش را صدا کن» درباره خای صحبت می کند

مالیک در مصاحبه ای نادر در ژوئیه 2023 به مجری برنامه «باباش را صدا کن»، الکس اسپنسر، درباره پیوند نزدیک خود با Khai گفت.

او گفت: “از آنجایی که من دخترم را دارم، مهمترین چیز در ذهن من این است که سعی کنم الگوی خوبی برای او باشم. به همین دلیل است که من حتی این مصاحبه را انجام می دهم، می دانید؟ اضطراب در مورد داشتن چنین مکالمه ای. و من می خواهم که او بتواند به من نگاه کند و بگوید: “پدرم این کار را می کند.”

او فاش کرد که او و حدید 50-50 حضانت خای را به اشتراک می گذارند.

او گفت: “من در هر فرصتی که می توانم با فرزندم همکاری می کنم.”

او ادامه داد: “زمانی که با او دارم بسیار مهم است زیرا احساس می کنم او خیلی سریع بزرگ شده است.” «وقتی با او هستم کار نمی‌کنم. من فقط یک روز کامل را با او می گذرانم و کارهایی را که او می خواهد انجام می دهم، مانند نقاشی، بازی دوه، این، آن، به پارک، رفتن به پارک موضوعی، رفتن به باغ وحش، مثل اینکه ما فقط سرگرم هستیم. ”

مالک مراقب بزرگ کردن خای در انظار عمومی است.

او گفت: «لزوماً سعی نمی‌کنم از او در برابر (زندگیم) محافظت کنم، زیرا او می‌داند، می‌دانی، به آن نقطه خواهد رسید. او سطح معینی از آگاهی را خواهد داشت، او می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. من فقط سعی می‌کنم یک گزینه به او بدهم، بنابراین برای او یک انتخاب است. اگر می‌خواهد از آن دور باشد، می‌تواند اینجا باشد.»

من احساس می‌کنم که او گزینه‌های زیادی خواهد داشت و هر کاری که می‌خواهد در زندگی‌اش انجام دهد، بدیهی است که از او حمایت خواهم کرد.»

برای مالک، داشتن خای دنیای او را درخشان کرده است.

«احساس می‌کنم از طریق او دوران کودکی‌ام را احیا کرده‌ام. من احساس می‌کنم به نقطه خاصی در زندگی بزرگسالی می‌رسیم که همه چیز مبهم، خاکستری و کسل‌کننده است، و او آن رنگ را بازگردانده است.”

 

 زندگی مشترک جی جی حدید و زین مالیک چگونه تمام شد؟

زندگی مشترک سلبریتی‌ها همواره موضوعی جذاب و مورد توجه است. از روابط پرجنب و جوش معروفان گرفته تا جدایی‌ ها و اتفاقات غیرمنتظره، همه ما به دنبال پیشرفت و تغییرات در زندگی این ستارگان هستیم. یکی از جدایی ‌هایی که همگان را متحیر کرد، جدایی جی جی حدید و زین مالیک بود. پیشینه‌ ی رابطه: جی جی حدید و زین مالیک دو نام معروف در دنیای مدلینگ و موسیقی بودند. آنها به عنوان یکی از جفت‌های مشهور هالیوود شناخته می‌ شدند و روابطشان همیشه مورد توجه واحتمالاً انتظار می ‌رفت.

علت ایجاد تحول در رابطه: تغییرات در روابط سلبریتی‌ها همواره موجب توجه می‌ شود. در مورد جی جی حدید و زین مالیک، دلایل جدایی به طور کامل مشخص نشده است. اما شایعات و گزارش‌ها برخی از عوامل ممکن را مطرح می‌ کنند. یکی از عواملی که مورد بحث بوده است، تنش‌ ها در رابطه آنها می‌ باشد. تنش ‌ها می‌ توانند ناشی از فشارهای مختلف، از جمله فشار رسانه‌ ای یا تنش‌ های شخصی، باشند که به طور غیرقابل جلوگیری به تدریج به سطح آب می ‌آیند.

تاثیرات جدایی: جدایی هر رابطه‌ ای تاثیرات زیادی بر روی طرفین دارد. در مورد جی جی حدید و زین مالیک، این تاثیرات به شکل‌ های مختلفی ممکن است ظاهر شوند. این تاثیرات می‌ توانند شامل تغییر در حالت روحی، کارآیی حرفه‌ ای و حتی روابط اجتماعی با دیگران باشند.

 

دلایل ممکن برای جدایی

تنش‌ های رسانه‌ ای: رسانه‌ ها همواره تحت عنوان رابطه جی جی حدید و زین مالیک بودند و این ممکن است فشار زیادی را بر روی رابطه آنها به وجود آورده باشد. خبرنگاران و تحلیل‌گران ممکن است به طور مداوم اخبار و شایعاتی در مورد آنها منتشر کرده باشند که می ‌تواند تنش‌ های زیادی را در رابطه ایجاد کند.

تغییرات حرفه ‌ای: هر دو جی جی حدید و زین مالیک در حوزه‌ های حرفه‌ ای خود بسیار موفق بودند. این ممکن است به معنای تغییر در تعهدات و شلوغی‌ های کاری برای آنها باشد. تغییرات حرفه‌ای می‌توانند به عنوان دلیل دیگری برای جدایی آنها مطرح شوند.

در نهایت، جدایی جی جی حدید و زین مالیک یکی از رویدادهای مهم در دنیای سلبریتی‌ها بوده است. این جدایی به دلایل مختلفی ممکن است رخ داده باشد، اما تاثیرات آن بر روی زندگی هر دوی آنها به مرور زمان مشخص خواهد شد. این جدایی نشان‌دهنده این است که حتی در دنیای پررنگ و جذاب سلبریتی‌ها، روابط نیاز به مراقبت و توجه دارند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات