ماهان تیموری کیست؟ + شروع به کار این بازاریاب چه گونه است؟

ماهان تیموری از پولدارترین سلبریتی های ایرانی است. او یک مرد خود ساخته است که از کودکی کار کرده و الان تجربه های خود را از هوش مالی در قالب دوره های آموزشی در اختیار دیگران قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید او را بهتر بشناسید تا ببینید او چطور و از چه راه هایی درآمد دارد تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

ماهان تیموری کیست؟

ماهان تیموری کیست؟

در این قسمت می‌خواهیم بیوگرافی ماهان تیموری را بگوییم. ماهان در دهه 60 در شهر اصفهان به دنیا آمده است، یک خواهر به اسم معصومه و یک برادر هم به اسم محسن دارد که هر دو از او کوچک تر هستند. خانواده مذهبی دارد. هر دو خواهر و برادر او نیز در زمینه سخنرانی های انگیزشی فعالیت می‌کنند.

ماهان تا اکنون 5 کتاب در زمینه های هوش مالی و تقویت حافظه و هم چنین مهارت تندخوانی نوشته است. هر 5 تا کتاب جزو پر فروش ترین ها بوده اند. او دوره های آموزشی خود را تحت عنوان هوش مالی پلاس به فروش می‌رساند. به طور دقیق هیچ جا نگفته است که مدارک تحصیلی و دانشگاهی او چیست ولی هر روز سمینار های زیادی در زمینه چگونه ثروتمند شوید، برگزار می‌کند.

شروع به کار این بازاریاب چه گونه است؟

با فروش تخم مرغ شانسی در مدرسه اولین درآمد خود را به دست آورد. او در ۱۵ سالگی در یک موبایل فروشی استخدام شد و با درآمد آنجا توانست یک موتور برای خود بخرد و در یک پیک موتوری مشغول شد. او هم چنین با کمک دوست خود یک سایت کتاب به اسم پیک کتاب راه اندازی کرده است.

همچنان مدیر عامل آنجا نیز می باشد. چند وقتی را نیز تورلیدری کرده است. در واقع شغل های مختلف را امتحان کرده است تا به اینجا رسیده است. او سپس راه خود را پیدا کرد و در زمینه سخنرانی به موفقیت رسید. با توجه به برگزاری سمینار ها و فروش سی دی ها و دوره های خود حدس زده می‌شود که ایشان در آمد میلیونی در ماه داشته باشد.

ویژگی های شخصیتی این شخصیت چگونه است؟

ماهان تیموری یکی از کار آفرین‌ های موفق اهل ایران است که با توجه به شخصیتی که دارد توانسته به این جایگاه برسد. حال در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های شخصیتی این کار آفرین بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سخت کوشی

ماهان فردی بسیار سخت کوش است و با این که در طول سال‌ ها فعالیتش چندین بار شکست خورده اما هیچگاه ناامید نشده است و با سخت کوشی دوباره به مسیرش ادامه داده است.

اعتماد به نفس بالا

ماهان از آن دسته از افرادی است که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است. او تا به اکنون در خیلی از صحبت‌ های خود بیان کرده است فردی که اعتماد به نفس خوبی داشته باشد می‌ تواند با تلاش به آن چیزی که می‌ خواهد برسد.

جسور

ماهان فردی جسور است و در این باره بیان کرده است که جسارت داشتن می‌ تواند کلید موفقیت در زندگی باشد و انسان‌ های جسور قادر به تصمیم گیری بهتر هستند.

ملاقات با شیطان ماهان تیموری

مدتی قبل دوره ای با عنوان (ملاقات با شیطان) توسط ماهان تیموری راه اندازی شد که هدف این دوره، ارائه راه حل هایی برای ترک عادت های یک انسان بی ثبات است. از نظر این دوره، انسان بی ثبات به شخصی گفته می شود که قالب فکری ندارد و برای انجام هر کاری می ترسد. بعضی از نکات بررسی شده در این دوره شامل: شیطان چگونه با استفاده از ترس، دیگران را کنترل می کند؟ می باشد.

جالب است بدانید که تیموری با توجه به این که یک عنوان جنجالی برای دوره خود انتخاب کرده است، به همین دلیل پس از این که نام این دوره در فضای مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد، توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد و خیلی از کاربران تمایل پیدا کردند تا در رابطه با این دوره اطلاعات بیشتری را بدست آورند.

این دوره توسط ماهان تیموری به صورت ویس منتشر شده است. مدرس دوره از فن بیان خوبی برخوردار است. به اصطلاح شمرده شمرده صحبت می‌ کند. البته با این حال برخی از افرادی که به خرید این دوره پرداخته اند در رابطه با آن بیان کرده اند که این دوره نه تنها مزایایی ندارد بلکه مکالمات لوس و محتوای ساده و پایه‌ ای دارد که این موضوع حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورده است. به هرحال برخی از نکات بررسی شده در این دوره عبارت اند از:

  1. شیطان چگونه با استفاده از ترس، دیگران را کنترل می کند؟
  2. چگونه با استفاده از دیکتاتور می توان انسان ها را کنترل کرد؟
  3. انسان بی ثبات کیست؟ عادت های یک انسان بی ثبات
  4. چرا چاپلوسی و تملق، ابزار خوبی برای کنترل افراد است؟

عکس های ماهان تیموری را در کجا می‌توان دید؟

تنها با سرچ نام و فامیل او در سایت ها می‌ توان تعداد زیادی از عکس های او را در کنار خانواده و یا برادرش یا خواهرش که گفته است اولین زن ایرانی است که سمینار های انگیزشی برگزار می کند و دوستان یا در همایش‌ ها و سمینار ها مشاهده کرد. شما می‌توانید به اینستاگرام او هم سری بزنید تا عکس های بیشتری از او ببینید.

دوره های ماهان تیموری چگونه است؟

ماهان تیموری mahanteymouri دوره های آموزش زیادی تحت عنوان هوش مالی پلاس و یا هوش بورسی ماهان تیموری به فروش می‌رساند. در واقع او در این دوره ها یاد می‌دهد چگونه نگرش و باور خود را نسبت به شغل خود عوض کنید تا دچار تحولی عظیم در کار و شغل خود شوید و در یک کلام رتبه یک را در کسب و کار خود بدست آورديد.

او می‌گوید انسان نباید برای پول کار کند بلکه این پول است که برای انسان کار می‌کند. او در این دوره های آموزشی بیشتر از 200 ساعت آموزش و سخنرانی دارد و پکیجش را با قیمت 2 تا 5 میلیون به فروش می‌رساند.

می‌توانید از سایت ماهان تیموری یا ماهان تیموری اپلیکیشن این دوره ها را خریداری کنید و استفاده کنید. یا با سرچ دانلود هوش مالی ماهان تیموری قسمتی از این سخنرانی ها را مشاهده کنید.

آیا ماهان تیموری کلاهبردار است؟

ماهان تیموری شیاد است یا ماهان تیموری دروغ می‌گوید، این جملات و جملاتی شبیه این، مدتی بود که فضای مجازی را پر کرده بود. ماهان دوره های آموزشی خود را بیشتر از طریق تبلیغات در اینستاگرام به فروش می‌رساند.

در یکی از همین تبلیغات عنوانی نوشت که اگر فقیر هستی من تو را ثروتمند می‌کنم. همین جمله باعث شد افرادی که هیچ کسب و کاری ندارند این دوره ها را بخرند و چون این دوره ها برای کسانی بود که کار ندارند و تنها می‌خواهند پیشرفت کنند زمزمه اینکه دروغگو است شروع شد.

نارسیس همسر ماهان تیموری چه شغلی دارد؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که ماهان با شخصی به نام نارسیس ازدواج کرده است در فضای مجازی منتشر شد. حال با توجه به این که ماهان تیموری از طریق پکیج‌ های خود توانسته به ثروت عجیب و هنگفتی برسد، به همین دلیل خیلی از مخاطبان او کنجکاو هستند تا بدانند که نارسیس همسر او چه شغلی دارد!

در این باره بهتر است بدانید که ماهان از آن دسته از افرادی است که تا به اکنون در مورد روابط شخصی خود با مخاطبان و طرفدارانش صحبتی نکرده است و از این رو اطلاعات دقیقی در مورد این که آیا او واقعا ازدواج کرده است و یا در حال حاضر مجرد می‌ باشد در دسترس نیست.

البته برخی از منابع در این باره بیان کرده اند که ماهان تا به اکنون ازدواج نکرده است و اخباری که در مورد همسر او نارسیس در فضای مجازی منتشر شده است، شایعه‌ ای بیش نمی‌ باشد که توسط عده‌ ای برای بالا بردن بازدید پیج شان منتشر شده است.

دعوای شاهین صمد پور و ماهان تیموری

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم با توجه به این که ماهان تیموری یک کار آفرین معروف و مطرح در ایران به شمار می‌ رود که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل هر چند وقت یکبار او به برنامه‌ های مختلفی دعوت می‌ شود و با مجریان این برنامه ها به گفتگو در مورد موضوعات مختلف می پردازد. به همین دلیل این کار آفرین در حال حاضر در میان مجریان و افراد معروف نیز شناخته شده است.

حال بهتر است بدانید مدتی قبل درگیری بین ماهان تیموری و شاهین صمدپور مجری و تهیه کننده معروف اهل ایران به وجود آمد. این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که به فضای مجازی کشیده شد. شاهین در یکی از کلیپ‌ های خود دست به افشاگری در مورد ماهان زد که این افشاگری بی‌جواب نماند و ماهان نیز در یکی از صحبت‌ های خود جواب شاهین صمدپور را داد.

کارخانه ماهان تیموری در قم

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ماهان تیموری در کمتر از دو سال توانست از طریق سایت فروش کتاب و لیدری به ثروت بسیار زیادی برسد. تا جایی که موفق شد کارخانه ای را در قم تاسیس کند.

سمینار میتوز این فرد در چه خصوصی بود؟

بهتر است بدانید ماهان تیموری علاوه بر دوره هایی که برگزار کرده است، در مدت فعالیتش 400 سمینار حضوری و 360 ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است. بیان شده است که هر روز افرادی که از این دوره‌ ها نتیجه گرفته‌ اند و توانسته‌ اند زندگی شان را متحول کنند، از خودشان ویدیو نتیجه گرفته و برای وی می فرستند.

حال در میان سمینار های متعددی که این شخصیت‌ تا به اکنون برگزار کرده است، یکی از سمینار های او سمینار میتوز بوده است که تیموری در این سمینار در مورد سرمایه‌ گذاری، کسب و کار، راه اندازی بیزینس‌ های کوچک، توسعه فردی و … صحبت کرده است.

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

وقتی صحبت ها و سمینارهای او را بشنوید او همیشه می‌گوید که از فقر کامل به این جایگاه رسیده است و حالا به مردم یاد می‌دهد که محدودیت های خود درباره پول را کنار بگذارد. او هم چنین در کنار پکیج های هوش مالی پکیج های تقویت حافظه و تند خوانی نیز دارد. عده ای گمان می کنند تمام این ها دروغگویی و کلاهبرداری است و ماهان تیموری و خواهر و برادرش هیچ تحصیلاتی در این زمینه ندارند.

او به واسطه چه کسی معروف شد؟

از طرفی می‌گویند ماهان به واسطه خواهرش به اینجا رسیده است و هیچ تجربه ای از هوش مالی ندارد. اما خوب تبلیغات گسترده انجام دادند و بسیاری از افراد ساده لوح که فکر می‌کند افرادی مثل ماهان تیموری می‌توانند به آنها کمک کنند و تحولی در کسب و کار خود ایجاد کند.

این دوره‌ها را می خرند تا به کسب درآمد خود کمک می‌کند در حالی که این دوره ها چیزی جز دروغ و شیادی نیست. این کار نیاز به تخصص و تحصیلات حرفه‌ای دارد و هرکس از راه رسید نمی‌تواند با چهار جمله انگیزشی مردم را فریب دهد.

دیدن دوره های رایگان ماهان تیموری فایده دارد؟

حال این موضوع را هم باید افزود که در کنار دوره‌ هایی که این شخصیت معروف به صورت پولی برگزار کرده است، برخی از دوره‌ های خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار مردم قرار داده است. این دوره‌ های رایگان در اینترنت و پلتفرم‌ های ویدیویی در دسترس می‌ باشند. در رابطه با این دوره‌ ها بیان شده است که علاقه مندان با مشاهده این دوره ها می‌ توانند ذهن خود را برای موفقیت و ثروت آماده کنند و باعث رشد و پیشرفت آن ها در زندگی می‌ شود.

حال افرادی که به مشاهده این دوره‌ ها پرداخته اند به دو دسته تقسیم شده اند، دسته‌ ای که از این دوره‌ ها راضی بوده اند و در این باره بیان کرده اند که با مشاهده این دوره‌ ها تغییراتی در زندگی آن ها به وجود آمده. دسته دیگر که بیان کرده اند این دوره ها هیچ فایده ای برای آن ها نداشته و بی محتوا بوده است.

دستگیری ماهان تیموری حقیقت دارد؟

بعد از خبر کلاهبرداری او در سایت ها، یک فیلم با عنوان اینکه او دستگیر شد منتشر شد، البته که صحت ندارد و بعضی فقط به دنبال حاشیه هستند. افرادی مثل ایشان هم از این حاشیه ها به نفع خود و بیشتر دیده شدن کار خود استفاده می کنند. هر کسی که نام او را سرچ کند اولین جملات درباره کلاهبردار بودن او است. باید اداره مالیاتی نظارت دقیقی بر روی درآمد این افراد داشته باشد چرا که ایشان هر روز هزینه بالایی را صرف تبلیغات سمینارها در تلگرام می‌کند.

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

اين اپلیکیشن مناسب کسانی است که می‌خواهند پیشرفتی در کسب و کارشان بکنند و محدودیت های خود را کنار بگذارند. این اپلیکیشن یاد می‌دهد که چگونه پول برای آنها خدمت کند. این اپلیکیشن در دو نسخه ios و اندروید در دسترس می باشد. افراد می توانند با دانلود این اپلیکیشن از آموزش ها به صورت شبانه‌ روزی استفاده کنند. این اپلیکیشن بیشترین آمار دانلود را در میان اپلیکیشن های مشابه هوش مالی داشته است و این نشان از موفقیت ماهان و هم چنین اعتماد مردم در این زمینه به او است.

بحث کردن علی ضیا و ماهان تیموری

مدتی قبل ماهان تیموری به برنامه علی ضیا دعوت شد و در این برنامه این دو شخصیت به گفتگو با یکدیگر پرداختند و ماهان در مورد موفقیت، رشد فردی، رشد کسب و کار، خواستن توانستن است و …. با علی ضیا شروع به صحبت و گفتگو کرد.

البته ناگفته نماند که گفتگوی این دو شخصیت معروف تا جایی ادامه پیدا کرد که بحث‌ هایی بین آن ها به وجود آمد که این بحث‌ ها باعث شد تا برنامه جذاب‌ تر و مهیج‌ تر شود. هم چنین خیلی از بینندگان بیان کردند که این برنامه با خون و خونریزی خاتمه یافت.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این برنامه جنجالی بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید و با یک جستجوی ساده به مشاهده کامل این برنامه بپردازید.

سوالات متداول

  1. ماهان تیموری کیست و در کجا به دنیا آمده است؟

    او متولد دهه 60 در شهر اصفهان می‌باشد که یک کارآفرین موفق در زمینه هوش مالی و کسب ثروت است.

  2. چرا به ماهان تیموری کلاهبردار گفتند؟

    زیرا هیچ گونه منبعی وجود ندارد که ثابت کند او تحصیلات دانشگاهی داشته باشد و او به وسیله خواهرش که او هم سمینار انگيزشی برگزار می‌کند به اینجا رسیده است.

  3. این دوره های‌ آموزشی او چقدر می‌تواند مفید باشد؟

    شاید در گذشته مردم گول این دوره‌های آموزشی را می‌خوردند و آنها را خریداری می‌کردند اما امروزه این دوره‌ها را چیزی جز سیاه‌ بازی و دروغ نمی‌دانند.

  4. ماهان تیموری چه ارتباطی با خواهرش معصومه تیموری دارد؟

    بسیاری معتقدند که ایشان به واسطه خواهرش و در کنار خواهرش در این سمینار های او شرکت می کرده و اکنون توانسته خود به صورت مستقل سمینار هایی را برگزار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل