مایلی سایرس کیست؟ زندگی شخصی و روابط و بهترین آهنگ ها + مایلی سایرس (Miley Cyrus) کیست؟

مایلی سایرس کیست؟ زندگی شخصی و روابط و بهترین آهنگ ها

مایلی ری سایرس با نام کامل دستنی هپ سایرس خواننده ، ترانه نویس و بازیگر اهل آمریکا است ، عمده علت شهرت مایلی سایرس نقش آفرینی در سنین نوجوانی در سریال هانا مونتانا می باشد.از او با عنوان  آفتاب پرست پاپ یاد می شود ، زیرا تنوعی که در کار خود ایجاد می کند ستودنی و قابل توجه است . در این مقاله به شرح زندگینامه و حواشی مایلی سایرس می پردازیم.

نام مایلی ری سایرس
محل تولد تنسی-آمریکا
سن 30
حرفه خواننده-ترانه نویس-بازیگر
قد 165Cm
سال های فعالیت از 2001 تاکنون

مایلی سایرس (Miley Cyrus) کیست؟

مایلی ری سایرس در شهر نشویل در ایالت تنسی در 23نوامبر سال 1992 بدنیا آمد ،پدرش بیلی ری سایرس خواننده و نوازندهٔ سبک کانتری است ، همچین خواهر و برادران مایلی نیز در زمینه هنر فعالیت می کنند، مایلی زمانی که 8 ساله بود بدلیل کار فیلمبرداری سریال  پدرش داک  به تورنتو نقل مکان کره بودند، و او برای اولین بار در این سریال نقش دختری به نام کایلی را بازی کرد.

پس از آن در سال 2003 در فیلم «ماهی بزرگ» به کارگردانی «تیم برتون» در نقش «روثی» جوان نقش آفرینی کرد. در سن 12 سالگی موفق به نقش آفرینی در سریال هانا مونتانا در نقش اصلی شد ، وخیلی سریع مایلی به یک الگو برای نوجوانان  مبدل شد. به دنبال موفقیت‌های سریال هانا مونتانا، در سال 2007 مایلی یک آلبوم با دوسی دی شامل موسیقی متن هانا مونتانا و آلبوم خودش به نام مایلی را منتشر نمود و بدنبال موفقیت آلبوم تور برگزار کرد . در سال 2008 دومین آلبوم استودیویی خود را به نام بریک اوت روانه بازار کرد که این آلبوم نیز پرفروش بود و به جدول بیلبورد 200 راه پیدا کرد. در سال 2020 آلبوم قلب های پلاستیکی را منتشر نمود که این آلبوم نیز عملکرد خوب و موفقی داشت.

درآمد مایلی سایرس

درآمد مایلی سایرس در سال 2008 25 میلیون دلار بود. او در مجله فوربزدر بین100 سلبریتی رتبهٔ 35 را از آن خود کرده‌است. به گفتهٔ مجله پرید او ثروتمندترین سلبریتی نوجوان است و در آخر سال2008 کل فرانشیز وی حدود یک میلیارد دلار برآورد شده بوده است. در فاصله ژوئن 2010 تا ژوئن 2011  مایلی سایرس 54 میلیون دلار درآمد داشته‌است.مایلی برای هر قسمت هانا مونتانا 15000 دلار دریافت می کرده است.در سال 2019 ارزش خالص مایلی 300 میلیون دلار توسط تایم تخمین زده شد. مجله تایم مایلی را جزو 100 نفر پرنفوذ جهان معرفی کرد. در انتها سال 2009، مجله بیلبورد مایلی را به عنوان بهترین خوانندهٔ زن در رتبهٔ چهارم معرفی کرد و همچنین رتبهٔ پنجم برای پر فروش‌ترین خواننده. در سال 2009 او با 16 سال، جوان‌ترین خواننده‌ای بود که دارای 4 آلبوم با رتبهٔ 1 بوده است..

 

حتما بخوانید:  بیوگرافی مدونا خواننده، زندگی شخصی و همسران و ثروت

 

زندگی شخصی مایلی سایرس

گرایش جنسی مایلی سایرس

مایلی سایرس زمانی که 14 ساله بود، همه‌جنس‌گرا بودنش را به مادرش اعلام‌کرد ، در دسامبر سال 2007 عکسی از اکانت خصوصی  مایلی لو رفت که ژستی شبیه به بوسیدن یک دختر داشت و شایعات همجنس‌گرا بودن مایلی سر زبان‌ها آمد و به یک سوژه داغ برای پاپاراتزی ها تبدیل شد، و سرانجام در ژوئن سال 2015 مجله تایم بصورت رسمی اعلام کرد که او همه جنس گرا است.

حواشی اعتیاد به الکل و ماری جوانا مایلی سایرس

مایلی سایرس ازسن 17 سالگی ماری‌جوآنا مصرف می‌کرد اما در سال 2017 اعلام کرد که مصرف ماری‌جوآنا و الکل را کنار گذاشته و می‌خواهد آدم متمرکز و سالمی باشد.البته مایلی عقیده دارد که اینترنت و فضای مجازی از الکل ،دراگ و مواد مخدر سمی تر است ، و به همین خاطر برای سلامت روان خود زمان آنلاین خود را محدود کرده است.

همچنین یک بار در لایو اینستاگرام  سلینا گومز و مایلی سایرس درباره یک تابو به نام بیماری های روانی و نحوه تعامل با دیگران گفتگو کردند، این دو پیش از اینکه به چنین شهرت بزرگی دست پیدا کنند ، با یک دیگر دوست صمیمی بودند.

 

روابط شخصی و عاشقانه مایلی سایرس

مایلی سایرس درسال 2009 9 ماه با خواننده جاستین گاستون خواننده رابطه داشت ، پس از آن  درهمان سال در طول فیلمبرداری فیلم آخرین آهنگ با بازیگر استرالیایی لیام همثورث آشنا شد ، مایلی و لیام پس از فراز و نشیب های فراوان در سال 2018 در یک مراسم خصوصی در فرانکلین ، تنسی باهم ازدواج کردند اما تنها پس از گذشت 8 ماه  از هم جدا شدند.

پس از آن، مایلی با کیتلین کارور وارد رابطه عاشقانه‌ای شد که این رابطه دوامی بیش از 2 ماه نداشت. مایلی از اوایل سال 2019 با خواننده استرالیایی، کودی سیمپسون به مدت 10 ماه رابطه داشت.

روابط شخصی و عاشقانه مایلی سایرس

مایلی سایرس و مادرش

تیش فینلی مادر مایلی سایرس ، در سال 2022 از پدر مایلی جدا شد و پس از 4 ماه نامزدی با دومنیک پرسل ،ستاره سریال محبوب فرار از زندان ازدواج کرد، مایلی در مراسم ازدواج مادرش بعنوان شاهد حضور داشت و از شادی مادرش بسیار احساسی شده بود.

 

سوالات متدوال

  • مایلی سایرس کیست ؟

مایلی سایرس، خواننده ، بازیگر و ترانه نویس آمریکایی است.

  • گرایش جنسی مایلی سایرس چیست؟

مایلی سایرس اعلام کرده است که همه جنس گرا است.

  • مایلی سایرس چگونه به چنین شهرتی رسیده است؟

نقش آفرینی مایلی سایرس در سریال هانا مونتانا موجب شهرت بسیار وی شده است.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی نیک جوناس بازیگر و خواننده، زندگی شخصی و ازدواج

بیوگرافی کامل شان مندز خواننده و لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی مرلین مونرو بازیگر، علت مرگ و زندگی شخصی و همسران

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات