مجری زیبای ایتالیایی هواداران اینتر را طرفدار آث میلان کرد!  + زیباترین هواداران تیم آث میلان

مجری زیبای ایتالیایی هواداران اینتر را طرفدار آث میلان کرد! 

مجری زیبای ایتالیایی هواداران اینتر را طرفدار آث میلان کرد! جوزی ملونی، مجری ورزشی ایتالیایی، به لطف ظاهر خیره کننده اش، هواداران اینتر را به طرفداران آث میلان تبدیل می کند. جوزی به عنوان مجری در برنامه ورزشی تلویزیونی ایتالیایی La Domenica Sportiva کار کرده است. ما در ادامه اطلاعات جالبی را درمورد این مجری ورزشی زیبا و جذاب را به اشتراک گذاشته ایم.

 

خانم ملونی، همچنین مجری برنامه “Milan Talk” بوده است – برنامه ای که به پوشش ثروت تیم های مردان و زنان آث میلان اختصاص دارد. این مجری زیبای ایتالیایی مرتبا بینندگان را شگفت زده می کند و عکس های خیره کننده ای را در شبکه های اجتماعی برای 307000 دنبال کننده اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچستر یونایتد 

 

زیباترین هواداران تیم آث میلان

جوزی، 24 ساله، عکس های جذاب زیادی در لباس های زیبا منتشر می کند و گاهی اوقات اطلاعات جالبی هم از نقش خود به عنوان مجری به اشتراک می گذارد. در اوایل امسال، این هوادار بزرگ میلان از میزبانی جشن 20 سالگی بنیاد میلان لذت برد. او بیش از یک بار با روسونری کار کرده است و مورد علاقه هواداران میلان است.

زیباترین هواداران تیم آث میلان

اما محبوبیت او فراتر از مرزهای باشگاه است و طرفداران باشگاه های رقیب محبت خود را برای این زن زیبا به اشتراک می گذارند. یکی از فالوورهای او گفت: اگر از یووه حمایت می‌کردی، عالی بودی. دیگری هم نوشت: تو باعث می‌شوی که فکر کنیم بیش از این هوادار اینتر باشم یا نه. البته خانم جوزی به عنوان بازیگر نیز کار کرده و در سال 2022 در فیلم Corro da te بازی کرده است.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچسترسیتی

 

بیوگرافی جوزی ملونی

خانم جوزی ملونی در 29 اکتبر 1998 در رم، ایتالیا به دنیا آمد. او از کودکی به فوتبال علاقه داشت و در دوران دبیرستان به عنوان خبرنگار ورزشی فعالیت می کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به عنوان مجری تلویزیون در شبکه های ورزشی ایتالیایی مشغول به کار شد. ملونی به دلیل زیبایی و جذابیت خود به سرعت به شهرت رسید.

جوزی ملونی

این چهره، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به عنوان مجری تلویزیون در شبکه های ورزشی ایتالیایی مشغول به کار شد. وی اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2020 در برنامه “Top Calcio 24” در شبکه Sky Sport Italia تجربه کرد. ملونی علاوه بر مجریگری، در چند فیلم و سریال تلویزیونی نیز بازی کرده است. او اولین حضور سینمایی خود را در سال 2022 در فیلم “Ciao, ciao, baby” تجربه کرد.

 

بیشتر بخوانید: کیم شیله جذاب ترین هوادار تیم دورتموند

 

فعالیت های جوزی ملونی

او در شبکه های اجتماعی نیز بسیار فعال است و بیش از 300 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. ملونی علاوه بر مجریگری، در چند فیلم و سریال تلویزیونی نیز بازی کرده است. او همچنین به عنوان مدل نیز فعالیت می کند و با چند برند معروف همکاری داشته است. در ادامه برخی از فعالیت های اخیر جوزی ملونی آورده شده است:

جوزی ملونی مجری ایتالیایی ،مجری زیبای ایتالیایی هواداران اینتر را طرفدار آث میلان کرد

مجری برنامه تلویزیونی “Top Calcio 24”

بازیگر فیلم “Ciao, ciao, baby” (2023)

مدل تبلیغاتی برای برندهای “Nike” و “Guess”

 

جوزی ملونی یکی از محبوب ترین مجریان فوتبالی ایتالیایی است. او با زیبایی و جذابیت خود توجه بسیاری از طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید که ملونی همچنین به عنوان مدل نیز فعالیت می کند و با چند برند معروف همکاری داشته است. او در سال 2023 به عنوان مدل تبلیغاتی برای برندهای “Nike” و “Guess” انتخاب شد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ماریا گواردیولا دختر پپ گواردیولا

 

نکات جالب درمورد جوزی ملونی

نام کامل: جوزی ملونی

تاریخ تولد: 29 اکتبر 1998

محل تولد: رم، ایتالیا

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته ارتباطات از دانشگاه رم

حرفه: مجری تلویزیون، بازیگر، مدل

طرفدار تیم فوتبال آث میلان است.

عاشق سفر است و به کشورهای زیادی سفر کرده است.

در حال حاضر در رم زندگی می کند.

آی دی پیج اینستاگرام: giusymeloni@

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات