مسابقات سکس سوئد  + مسابقات رابطه جنسی در سوئد

مسابقات سکس سوئد 

در این پست، درمورد مسابقات سکس سوئد صحبت خواهیم کرد. در ژوئن 2023، رسانه های خبری متعددی در سراسر جهان، عمدتاً از هند، شایعاتی را منتشر کردند مبنی بر اینکه سوئد رسماً سکس را یک ورزش اعلام کرده است و اولین مسابقه رابطه جنسی اروپا را میزبانی می کند. چندین سازمان راستی‌آزمایی و منابع خبری معتبر این ادعا را تکذیب کردند و به فقدان شواهد و اعتبار آن اشاره کردند.

 

سپس اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شد. در رسانه‌های مختلف خبری و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اخباری مبنی بر «میزبان اولین مسابقه سکس در سوئد» و «سوئد رسماً سکس را به عنوان یک ورزش اعلام می‌کند» منتشر شد و ادعا می‌کرد که سوئد در حال برگزاری مسابقات قهرمانی جنسی است.

 

طبق این مقالات، رقابت ظاهراً شامل دسته‌های مختلفی مانند سکس دهانی، مقعدی و… بود و ادعا می‌کرد که شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان برای رقابت در سوئد گرد هم می‌آمدند. گزارش های اولیه در مورد رقابت جنسی توسط رسانه های خبری مانند Times of India، CNBC TV18، India Today، Marca، Greek City Times، و روزنامه کانادایی منتشر شد.

 

مسابقات رابطه جنسی در سوئد

گزارش هاب منتشر شده می‌گفتند: «انتظار می‌رود بیست نفر از کشورهای مختلف با هم رقابت کنند و برندگان رویدادها توسط هیئت داوران با امتیاز پنج تا ۱۰ و توسط مخاطبان محبوب تعیین خواهند شد.» رسانه های مختلف، بدون ارائه هیچ منبع قانونی، درباره اثبات چنین رقابتی، جزئیات آن را در مورد نحوه شرکت افراد در این رویداد منتشر کردند.

مسابقات سکس سوئد

مقاله گمراه‌کننده توجهات قابل توجهی را برانگیخت و بحث‌هایی را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به راه انداخت. و در پاسخ به این اخبار رقابت جنسی که اکنون افشا شده است، یک گروه هکر از بنگلادش به نام تیم اسرارآمیز بنگلادش که به سوء استفاده های سایبری خود معروف است، یک کمپین حمله سایبری با عنوان Operation OpSweden را اعلام کرد.

 

این حمله سایبری، بر دعوت از گروه های دیگر هکرها و تهدید بازیگران برای شرکت در این رقابت متمرکز است. پس از انتشار این مقاله گمراه‌کننده، چندین منبع معتبر حقیقت‌سنجی به بررسی این ادعاها پرداختند و آن‌ها را بی ارزش اعلام کردند. ولی در ژانویه 2023، دخالت یک فرد سوئدی به نام دراگان براتیک در این حرکت، فاش شد.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان

 

فدراسیون جنسی سوئد

براتیک، که مالک چندین باشگاه استریپ است، طبق گزارش‌ها، طبقه‌بندی فعالیت‌های جنسی را به عنوان یک ورزش دنبال می‌کرد. او درخواستی برای عضویت به کنفدراسیون ورزشی سوئد ارائه کرد و قصد داشت یک فدراسیون جنسی ایجاد کند. این درخواست توسط کنفدراسیون در ماه مه رد شد. او سپس گفت که: “ما کارهایی برای انجام دادن داریم.”

مسابقات رابطه جنسی در سوئد

کنفدراسیون ورزش سوئد تایید کرد که فردی که ادعا می کرد نماینده یک فدراسیون جنسی است، درخواست عضویت را ارائه کرده است. آنها با تاکید بر عدم وجود هرگونه وابستگی یا همکاری با هیچ سازمان جنسی، تصریح کردند که این درخواست پذیرفته نشده است. آنها همچنین تصریح کردند که سوئد سکس را به عنوان یک ورزش اعلام نکرده است.

 

با وجود رد، سازمان ثبت نشده براتیک، فدراسیون جنسی سوئد (SSF)، در مورد قصد خود برای ادامه مسابقات قهرمانی جنسی اعلامیه ای صادر کرد. از طریق یک بیانیه کتبی ارائه شده به DW (دویچه وله)، SSF از طریق منابع مستقل و تلاش های داوطلبانه، حمایت مالی خود از کل مسابقات قهرمانی سکس اروپا را اعلام کرد.

 

بیشتر بخوانید: عکس دختر 23 ساله انگلیسی که دو واژن دارد

 

چرا مسابقات سکس اروپا لغو شد؟

زمانی که این خبر منتشر شد که قرار است مسابقات سکس اروپا برگزار شود، همه ما شوکه شدیم. زمانی که سوئد سکس را به عنوان یک ورزش رسمی اعلام کرد و فدراسیون جنسی سوئد ایجاد شد. همه چیز از قبل با کشورهای شرکت کننده، نامزدهای آنها، آزمون های برگزار شده و حتی هیئت داوران مشخص شده بود.

مسابقات سکس اروپا

همه چیز بسیار پیشرفته بود و حتی مسابقات قهرمانی قرار بود در گوتنبرگ آغاز شود. جایی که همه شرکت کنندگان از جمله نماینده اسپانیا، سلوا لاپیدرا، قبلا جمع شده بودند. بازیگر و مدل OnlyFans از لحظه ورود به سوئد متوجه شد که در بین همکارانش تردیدها و ابهاماتی در مورد مسابقه وجود دارد و در نهایت لغو شد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک شان

 

حملات سایبری به سایت ثبت نام مسابقات جنسی سوئد

لاپیدرا دلایل لغو مسابقات سکس اروپا را فاش کرد: از روز پنج شنبه که پخش زنده به تعویق افتاد مشخص بود و بنابراین همه چیز به روز بعد موکول شد. اما روز جمعه هم چیزی دیده نشد و همه چیز به عنوان مشکلات فنی اعلام شد. هر روز خیلی به سایت حمله می کردند، دوربین ها گیر می کردند، وب سایت کار نمی کرد. فعالیت ها سازماندهی نمی شد، داورانی که باید آنجا بودند، نبودند…

 

خلاصه سازماندهی مسابقات صفر بود. نماینده اسپانیا همچنین گفت که یک هنرپیشه از عملکرد مسابقات قهرمانی شکایت کرده است و برگزار کننده، دراگان براتیک، رقصنده سوئدی، به او گفته است که آنجا را ترک کند. به علاوه به او گفته اند که هیچ پولی به او پرداخت نخواهد شد و حتی سعی کردند به او تعرض کنند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات