معرفی بازی اسم ترانه رو حدس بزن + این بازی چه قوانینی دارد؟

در حال حاضر بازی اسم ترانه رو حدس بزن به یکی از بازی ها محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است که از آموزش و قوانین ساده ای برخوردار است و تنها شرکت کنندگان باید ادامه آهنگ پلی شده را حدس بزنند. این بازی جدیدا در سایت شرط بندی ارائه شده و توجه زیادی را جلب کرده است.

معرفی بازی اسم ترانه رو حدس بزن

معرفی بازی اسم ترانه رو حدس بزن

به احتمال زیاد تا به اکنون نام بازی حدس ادامه آهنگ را شنیده باشید. در رابطه با حدس بزن آهنگ بهتر است که بدانید این بازی با توجه به این که از آموزش و قوانین ساده و آسانی برخوردار است و در کنار آن بسیار مهیج و جذاب می‌ باشد، به همین دلیل در حال حاضر در بین مردم سراسر دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. روش این بازی به این گونه است که افراد باید آهنگی که به یکباره قطع می‌ شود، ادامه آن را حدس بزنند و بخوانند.

این بازی بیشتر در جمع‌ های دوستانه و خانوادگی که نفرات زیادی حاضر هستند، انجام می‌ شود و به این گونه افراد می‌ توانند لحظات مهیجی را برای خود به وجود آورند. هم چنین ناگفته نماند که گاهی اوقات شرکت کنندگان قبل از شروع بازی مبالغی را به عنوان جایزه در نظر می‌ گیرند تا به این گونه جذابیت و هیجان بازی را افزایش دهند.

این بازی چه قوانینی دارد؟

وجود قوانین در بازی باعث می شود تا جذابیت بازی افزایش یابد. هم چنین بازیکنان با رعایت این قوانین می‌ توانند احتمال بردشان را افزایش دهند. حال این بازی نیز دارای یکسری قوانین می باشد، البته ناگفته نماند که قوانین این بازی بسیار آسان و راحت می باشد. یکی از مهم ترین قوانین این بازی، این است هنگامی که شرکت کننده در حال بازی است و باید ادامه آهنگ قطع شده را حدس بزند، نباید هیچ کدام از شرکت کنندگان دیگر صحبت کنند و یا این که ادامه آهنگ را بخوانند. هم چنین این بازی از محدودیت زمانی برخوردار است. یعنی شرکت کننده باید طی زمان تعیین شده، ادامه آهنگ را حدس بزند در غیر این صورت از دور بازی حذف خواهد شد.

آموزش بازی اسم ترانه رو حدس بزن

آموزش بازی اسم ترانه رو حدس بزن

خیلی از افراد می خواهند تا به آموزش این بازی بپردازند و آن را در جمع های دوستانه و خانوادگی انجام دهند. در این باره بهتر است که بدانید این بازی از بازی های دورهمی بسیار ساده و آسان می باشد و از آموزش خاصی برخوردار نیست. تنها کافیست تا شرکت‌ کنندگان این بازی آهنگ های زیادی را حفظ باشند. این بازی به این گونه است که برای هر شرکت کننده یک آهنگ پلی می‌ شود و پس از مدتی آهنگ قطع می شود، حال شرکت کننده باید ادامه آهنگ را حدس بزند و آن را بخواند و این کار را باید در زمان تعیین شده انجام دهد.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

به طور معمول هر بازی با تعداد نفراتی انجام می‌ شود، حال برخی از بازی ها با وجود یک تعداد بازیکن مشخص انجام می‌ شوند. اما با این حال بهتر است که بدانید برای انجام این بازی هیچگونه محدودیتی در تعداد نفرات وجود ندارد و افراد می توانند با هر تعداد این بازی جذاب را انجام دهند. هم چنین ناگفته نماند که این بازی با دو نفر هم انجام می شود. البته به طور معمول این بازی در شب نشینی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه که تعداد نفرات بیشتری وجود دارند انجام می‌ شود تا به این گونه جذابیت بازی برای شرکت کنندگان افزایش یابد.

این بازی شرایط سنی دارد؟

برای برخی از افراد سوالی که به وجود می آید، این است که آیا این بازی دارای شرایط سنی است؟ در این باره بهتر است که بدانید این بازی هیچگونه شرایط سنی ندارد و هر شرکت‌ کننده ای با هر رده سنی می تواند در این بازی جذاب و مهیج شرکت کند و لحظات خوبی را برای خود به وجود آورد.

زمان لازم برای انجام بازی اسم ترانه رو حدس بزن چند دقیقه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، یکی از مهم ترین نکاتی که در بازی مسابقه آهنگ شرکت کنندگان باید به آن توجه داشته باشند زمان لازم برای انجام این بازی می باشد، چرا که بازی حدس خواننده و آهنگ، دارای یک محدودیت زمانی می باشد که قبل از اجرا توسط شرکت کنندگان تعیین می شود. به طور معمول شرکت‌ کنندگان زمان این بازی را بین ۱ الی ۳ دقیقه در نظر می‌ گیرند و در این زمان فرد شرکت کننده باید آهنگ مورد نظر که برای او پلی و قطع شده است را حدس بزند و ادامه آن را بخواند تا به این گونه برنده آن دور بازی شود، در غیر این صورت از دور بازی حذف خواهد شد.

چگونه می توانیم این بازی را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم این بازی را دانلود کنیم؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به دانلود بازی مسابقات آهنگ خوانی و یا دانلود حدس آهنگ رپ بپردازند؟ در این باره بهتر است که بدانید روش‌ های متعددی برای دانلود نرم افزار این بازی وجود دارد.

به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه کنید و نام نرم افزار این بازی را جستجو نمایید، با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های بازی متعددی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید با توجه به سیستم عامل گوشی خود به دانلود این بازی و یا حتی دانلود نرم افزار های بازی جایزه دار واقعی بپردازید و آن را بر روی گوشی نصب و اجرا نمایید.

سوالات متداول

  1. بازی اسم ترانه رو حدس بزن به چه صورت است؟

    در این بازی برای هر شرکت‌ کننده یک آهنگ پلی می شود و بعد از مدتی به یکباره آهنگ قطع می شود و شرکت کننده باید ادامه بازی را حدس بزند و آن را بخواند.

  2. آیا نرم افزار بازی اسم ترانه رو حدس بزن وجود دارد؟

    با توجه به این که این بازی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل مدتی است که نرم افزار این بازی ساخته و منتشر شده است.

  3. بازی اسم ترانه رو حدس بزن دارای محدودیت زمانی است؟

    این بازی دارای محدودیت زمانی است که قبل از شروع توسط شرکت کنندگان تعیین می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات