معرفی بازی کوری ران به صورت کامل + نظر یوتیوبرها در مورد این بازی

به تازگی بازی جدیدی با نام کوری ران منتشر شده که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. یکی از موضوعاتی که توجهات را به بازی کوری ران جلب کرد، سازنده و منتشر کننده بازی کوری ران می باشد. چندی پیش خبراتی مبنی بر انتشار و تولید یک گیم توسط یکی از رپرهای نسل 3 فارسی منتشر شد که توانست نگاه ها را به سمت خود بکشاند. پس از آن مشخص شد که کوروش وانتونز، یکی از خوانندگان و اعضای گروه وانتونز دست به تولید و انتشار این گیم کرده است و تا کنون تبلیغ زیادی هم در رابطه با بازی خود انجام داده است. حال با توجه به این موضوع قصد داریم تا در این مقاله شما را با بازی کوری ران که توسط کوروش وانتونر منتشر و تولید شده است آشنا کنیم پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی کوری ران به صورت کامل

معرفی بازی کوری ران به صورت کامل

بازی کوری ران که توسط کوروش نجفی یا همان کوروش وانتونز منتشر و ساخته شده است یکی از بازی های محبوب به سبک تفننی می باشد که در مدت زمان کوتاهی که از انتشار آن گذشت توانست طرفداران زیادی در بین کاربران ایرانی پیدا کند. این بازی جدید و محبوب تا کنون بیشاز 10 هزار کاربر در سرتاسر جهان پیدا کرده است. در بازی “کوروش و انتونز” یا همان “کوری ران”، شما با شخصیت جذاب کوروش نجفی که کاراکتر اصلی بازی می باشد، آشنا خواهید شد و ماجراجویی‌ های هیجان‌ انگیزی را تجربه خواهید کرد.

در بازی KooriRun، شما با ماجراجویی‌ های جذاب و چالش‌ های بی‌ پایان در سبک دویدنی روبرو خواهید شد. افکت‌ های صوتی جذابی با صدای کوروش و آهنگ‌ های او در این بازی طراحی شده است. فضا و محیط بازی کاملاً با الهام از کاراکتر محبوب این خواننده ایرانی طراحی شده است. شما ماجراجویی‌ های خود را در خیابان‌ های سرد زمستانی شروع خواهید کرد و باید الماس‌ ها را جمع‌ آوری کنید تا رکورد ویژه خود را ثبت کنید و بهترین بازیکن در KooriRun تبدیل شوید. با جمع‌ آوری الماس‌ ها، می‌ توانید آیتم‌ های مختلف و متنوع برای شخصی‌ سازی کاراکترها در این بازی دریافت کنید.

نظر یوتیوبرها در مورد این بازی

پس از انتشار اولیه گیم پلی بازی کوری ران، واکنش ها کم کم به این بازی زیاد شد و پس آن که این بازی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت توانست در مدت زمان اندکی طرفداران زیادی پیدا کنید. گیم پلی اولیه این بازی توسط خود کوروش وانتونز در چنل یوتیوبش منتشر شد و بعد از آن بسیاری از یوتیوبرهای دیگر از گیم پلی این بازی، ویدیوهای زیادی در چنل های یوتیوب خود منتشر کردند. اکثر یوتیوبرها از این بازی، به عنوان یک بازی جذاب و خارق العاده یاد کرند و این بازی را برای سایر کاربران خود پیشنهاد دادند.

در مورد این بازی جذاب تا کنون نظرات مختلفی ثبت و با واکنش های زیادی هم همراه بوده است. اکثر نظرات و واکنش ها نسبت به این بازی مثبت بوده و باعث جلب نظر سایر کاربران شده است. در حال حاضر گیم پلی و ویدیوهای زیادی از این بازی در شبکه های مجازی منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست و در صورت علاقه نیز، می توانید از طریق سایت های معتبر این بازی را به راحتی دانلود و از آن لذت ببرید.

آموزش بازی کوری ران

آموزش بازی کوری ران

بازی KooriRun یک بازی دویدنی سرگرم‌ کننده است که به شما این امکان را می‌ دهد تا به عنوان کاراکتر کوروش، خواننده محبوب ایرانی، در خیابان‌ های سرد زمستانی دویده و الماس‌ ها را جمع‌ آوری کنید. هدف اصلی شما در بازی KooriRun جمع‌ آوری الماس‌ ها است. با جمع‌ آوری الماس‌ ها، می‌ توانید امتیاز بالاتری کسب کنید و آیتم‌ های مختلف برای شخصی‌ سازی کاراکترها دریافت کنید. در طول دویدن، باید از موانع مختلف مثل ستون‌ها یا پلکان‌ها عبور کنید زیرا در صورت برخورد با این موانع، بازی تمام خواهد شد. هدف شما در بازی KooriRun ثبت رکورد بالاتر است. سعی کنید الماس‌ های بیشتری جمع‌ آوری کنید و رکورد خود را بهبود ببخشید.

صحبت های کوروش وانتونز در مورد بازی kooriRun

پس از انتشار این بازی توسط کوروش وانتونز، وی صبحت های مختلفی در رابطه با این بازی در چنل تلگرامی خودش منتشر کرد. ابتدا او توضیحاتی در رابطه با نوع و شیوه بازی به کاربران ارائه داد. برخی دیگر از صحبت های کوروش وانتونز در رابطه با جوایز این بازی بود که در قسمت بعد به آن اشاره خواهیم کرد. کوروش وانتونز همچنین اعلام کرد نسخه رسمی این بازی تنها از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

جایزه بازی koori run چیست؟

جایزه بازی koori run چیست؟

کوروش در چنل تلگرامی خود اعلام کرد که این بازی دارای جوایز مختلفی خواهد بود. این جوایز بر اساس تعداد الماس های کاربران خواهد بود که شامل کنسول بازی، آیفون 13، جوایز نقدی و سایر جوایزات خواهد بود که در چنل تلگرامی کوروش مشخص شده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات