معرفی فعالیت های پردیس ورزشکاران خلاق با برند آی تی فوتبال

دپارتمان خبری آی تی فوتبال (اطلاعیه)

به گزارش رسانه آی تی فوتبال : در کشور این مجموعه در برگزاری دوره ها و کارگاههای تخصصی فوتبال به صورت غیرحضوری همزمان (آنلاین) و حضوری پیشرو بوده است و توانسته است در افزایش دانش مربیان فعال و نیز کادرفنی فوتبال به خوبی نقش آفرینی نماید ، آی تی فوتبال به عنوان یک سامانه آموزش و مشاوره فوتبال با توجه به نیاز افراد علاقه مند به فوتبال توانسته است پل ارتباطی بین مخاطبین و مربیان برجسته در زمینه های مختلف فوتبال باشد . از سوی دیگر این مجموعه نقش رسانه ای و اطلاع رسانی خود را به خوبی ایفا نموده و توانسته است علاقه مندان حوزه های مختلف فوتبال را به خود جلب نماید . پردیس ورزشکاران خلاق به دنبال رفع خلاءها و کمبودهای علمی و مهارتی فوتبال است و به دنبال تحقق و توسعه یک ورزش فوتبال کاملا علمی و دانش محور است که در باشگاهها و آکادمی های پیشرفته اروپا به آن پرداخته شده است .

دوره های آنلاین و حضوری پردیس ورزشکاران فکر خلاق

دوره های آنلاین و حضوری پردیس ورزشکاران فکر خلاق

 

دوره حضوری در شرکت پردیس ورزشکاران فکر خلاق کیش با برند آی تی فوتبال

 

برهمین منطق ، آی تی فوتبال در صدد جذب مربیان و مدرسان دانش محور و با تجربه فوتبال که دغدغه رشد و توسعه فوتبال برای دستیابی به آینده ای پررونق برای ورزشکاران این رشته را در سر دارند . بستر سازی نماید .

ارتقای جایگاه ملی و جهانی فوتبال ایران از آرمان های اصلی پردیس ورزشکاران خلاق است . و در این راه همواره پذیرای همکاری و همراهی همه دوستداران فوتبال می باشیم .


ارتباط‌‌با‌ما

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

شبکه‌های‌اجتماعی آی‌تی‌فوتبال :

کانال‌تلگرام itfootball_ir@ 

 اینستاگرام   itfootball.ir  

آپارات itfootball

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات