معنی تاتو طرح اژدها در جاهای مختلف بدن + طرح خام + معنی طرح تاتو اژدها

معنی تاتو طرح اژدها در جاهای مختلف بدن + طرح خام

از گذشته تاکنون در سراسر کشر های جهان طرح تاتو اژدها یک طرح محبوب مخصوصا میان آقایان بوده است زیرا این طرح به معنای قدرت و توانایی است طرح  تاتو اژدها از فرهنگ آسیای شرقی گرفته شده است و تا کنون نیز از طرح های محبوب محسوب می شود اکنون این طرح با ترکیب با طرح های دیگر به صورت های مختلف بزرگ ، کوچک و مینیمال زده می شود و از طرح های ترند نیز محسوب می شوددر ادامه با معانی مختلف این طرح بیشتر آشنا خواهیم شد .

 

فهرست مطالب

معنی طرح تاتو اژدها

معنای طرح تاتو اژدها در فرهنگ های مختلف

تاتو طرح  اژدها بر روی بازو تا مچ دست

تاتو طرح اژدها بر روی پشت

تاتو طرح اژدها کوچک و مینیمال

معنی تاتو طرح اژدهای ژاپنی

معنی تاتو طرح اژدهای چینی

معنی تاتو طرح ماه و اژدها

معنی تاتو طرح اژدها و گل

معنی طرح تاتو اژدها

طرح تاتو اژدها یکی از تاتو هایی است که در سنین مختلف و در بین زنان و مردان طرفداران خود را دارد این طرح از گذشته تا کنون استفاده می شده است و در گذشته معمولا آقایان از این طرح بیشتر استفاده می کردند  معنای جهانی و عمومی این تاتو قدرت ، توانایی ، شجاعت و تنوع است ودر فرهنگ های مختلف کمی این معنی متفاوت است.

معنای طرح تاتو اژدها در فرهنگ های مختلف

طرح تاتو اژدها از فرهنگ چینی برگرفته شده است اژدها در فرهنگ چین یک نماد مهم است که معمولا در گذشته برای نشان دادن قدرت خانواده سلطنتی از آن استفاده می شده است که به معنی قدرت و توانایی آن ها بوده و این تصور وجود داشته است که خون اژدها در رگ خانواده سلطنتی وجود داشته است نماد اژدها در کشور چین بسیار محبوب است و از گذشته تا کنون نماد قدرت و توانایی و خوش شانسی بوده است این نماد از 2000 سال پیش در کشور چین وجود داشته و در قرن 17 به غرب نیز منتقل شده است . در فرهنگ ژاپنی نیز طرح اژدها به عنوان تاتو بسیار محبوب است و نمادی از شجاعت و قدرت است این تاتو در فرهنگ ژاپنی در بین یاکوزا های ژاپن که گروهی مافیایی هستند بسیار محبوب است به طوری که یاکوزاها این طرح را بارنگ و جزئیات فراوان مانند یک بوم نقاشی بر روی پشت خود هک می کنند و این کار در بین آن ها یک سنت محسوب می شود .طرح تاتو اژدها در فرهنگ غربی هم وجود دارد که طرحی هنری محسوب می شود و تاتو آن به معنی تنوع و تغییر است .جالب است بدانید تاتو اژدها در بین مایا ها نشانه ای از آینده و پیشرفت می باشد و در فرهنگ بومی های هاوایی این تاتو به معنی قدرت دریا شناخته می شود.

تاتو طرح اژدها بر روی بازو تا مچ دست

طرح تاتو اژدها معمولا در اندازه های بزرگ زده می شود و معمولا افراد این طرح را روی یک دست کامل از بازو تا مچ می زنند و این طرح به طوری زده می شود که پیچ تاب های بدن اژدها روی دست ها به زیبایی  دیده می شود و دست را می پوشاند .

تاتو طرح اژدها بر روی پشت

تاتو اژدها در پشت بدن معمولا در اندازه بسیار بزرگ با جزئیات زیبا زده می شود و معمولا کسانی که این طرح را انتخاب می کنند جسارت زیادی به خرج می دهند .

تاتو طرح اژدها کوچک و مینیمال

اگر به تاتو طرح اژدها علاقمند هستید اما نمی خواهید تاتو بزرگی بزنید و یا تحمل درد شما کم است می توانید از طرح های کوچک و مینیمال این طرح استفاده نمایید که این روز ها بسیار ترند می باشد .

معنی تاتو طرح اژدها ژاپنی

طرح تاتو اژدها ژاپنی به معنای قدرت روح های مهربانی هست که در آب و باران وجود دارند و از انسان ها مراقبت می کنند .

معنی تاتو طرح اژدها چینی

در چین اژدها معنای خوش شانسی وقدرتمندی دارد و طرح تاتو اژدهای چینی نیز همین معنی را می دهد و به معنای قدرت توانایی و خوش شانسی می باشد .

 

معنی تاتو طرح ماه و اژدها

امروزه طرح های مختلف تاتو با یکدیگر ترکیب می شوند تا معنا و شکلی زیبا تر به خود بگیرند طرح تاتو ماه و اژدها در کنار یکدیگر به معنی تحولی قدرتمند و زیبا است که توانایی فرد را در کنترل زندگی خود نشان می دهد .

معنی تاتو اژدها و گل

طرح تاتو اژدها و گل که معمولا توسط زن ها استفاده می شود به این معنی است که فرد در عین ظرافت و زیبایی بسیار قدرتمند است و فردی توانا است .

 

ایده و طرح خام اژدها برای خالکوبی

سوالات متداول

  • طرح تاتو اژدها از چه فرهنگی گرفته شده است ؟

این طرح از فرهنگ آسیای شرقی و کشور های چین و ژاپن گرفته شده است .

  • طرح تاتو اژدها نماد چیست ؟

این تاتو به معنی قدرت توانایی و تنوع می باشد

  • پدر فرهنگ چینی تاتو اژدها به چه معناست ؟

در فرهنگ چینی طرح تاتو اژدها به معنی قدرت و توانایی است .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو طرح عنکبوت برای زنان و مردان + طرح خام

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل