ناراحتی پرسپولیسی ها رادیکال از برد 4 گله تیم ملی مقابل قطر با قلعه نویی

نتیجه به دست آمده در بازی تیم ملی کشورمان مقابل قطر فراتر از انتظار بسیاری از کارشناسان بود. نتیجه ای که می توانست دو برابر باشد. نمایش درخشان ملی پوشان ایران به هدایت امیر قلعه نویی مقابل قطر جای هرگونه انتقادی را نسبت به مدعوین به تیم ملی بست.

ناراحتی پرسپولیسی ها رادیکال از برد 4 گله تیم ملی مقابل قطر با قلعه نویی

یکی از افرادی که به شدت از پیروزی تیم ملی مقابل قطر ناراحت بود و سعی داشت عقده درون خود را با متلک به بازیکنان و کادر فنی خالی کند کسی نبود جز گزارشگر ضعیف صدا و سیما یعنی جناب سیانکی که ارادتش به پرسپولیس و ضدیتش با استقلال و استقلالی ها پیشتر ثابت شده بود!

او که سعی داشت مدام این مورد را القا کند که تیم ملی بد بازی می کند و مهره چینی اولیه قلعه نویی اشتباه بوده، با گل اول قطر به یکباره عنان از کف داد و خود را در حد گواردیولا قلمداد کرد و به کادر فن تیم ملی توصیه های فنی می کرد!

اما با ادامه مسابقه و نماش درخشان تیم ملی و زدن 4 گل (بیش از 4 گل دیگر نیز به ثمر نرسید) در افق محو شد. حس و حال او پس از این بازی حس و حال بسیاری از هواداران افراطی پرسپولیس بود که با دیدگاه رنگی به تیم ملی نگاه کرده و می کنند و در هر بازی منتظر ثبت یک نتیجه ضعیف توسط قلعه نویی هستند تا با فشار انتقادات او را بکوبند و تیم ملی را به حاشیه بکشانند.

خوشبختانه ملی پوشان ایرن و شخص قلعه نویی هوشیار تر از این هستند که در دام چنین افرادی بیفتند. امروز خبری از خداداد عزیزی ها و … در تریبون های رسمی صدا و سیما نیست که به صورت مستمر سبک باز تیم ملی را نکوهش می کردند. امروز مشخص شده که صدا و سیما با قصد و غرض قبلی به برخی افراد معلوم الحال تریبون می دهد.

تا دیروز سبک دفاعی کیروش مورد انتقاد بود و امروز وقتی اقتدار تیم ملی با سبک هجومی که قلعه نویی در پیش گرفته نتیجه داده، برخی به دنبال سوراخ موش می گردند و برای خالی نبودن عریضه انتقادی ولو ناوارد به تیم ملی وارد می کنند. مزید اطلاع آقایان که در همان مسابقه ایران و قطر در نیمه نهای جام ملتهای آسیا نیز تیم ایران شایسته پیروزی بر حریف بود و تنها بدشانسی و گل نشدن موقعیت ها مانع از فینالیست شدن تیم قلعه نویی شد.

مردم فرق فوتبال با کیفیت و فوتبال بی کیفیت را و همچنین بازیکن در اوج و بازیکن در افت را متوجه می شوند نیازی به گل واژه های آقایان با کلید واژه کارشناسی بازی نیست.

آقایان دلشان برای مربی ضعیفی همچون برانکو که معروف به ناهار دادن به برخی بود، تنگ شده که با تیم ملی چین ضعیف ترین نتایج تاریخ این تیم ملی را کسب کرده و از اینکه مهره خاصی از پرسپولیس در تیم ملی فعلی ایفای نقش نمی کند، در آستانه انفجار هستند.

افکار عمومی هنوز فراموش نکرده که این باند رسانه ای فاسد چطور در کار کارلوس کیروش سنگ انداز می کردند. این طیف از هواداران پرسپولیس که در رسانه های مهم نیز تریبون دارند، اگر تیم ملی با عوامل پرسپولیسی (مدیر، سرپرست، سرمربی، بازیکن) به این موفقیت رسیده بود، امروز را جشن عمومی اعلام می کردند اما با نگاهی به تیترها رسانه ها ایشان به سادگی می توان متوجه نگاه سرد و منفعلانه ایشان به پیروزی درخشان تیم ملی مقابل قطر پی برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل