ندا یاسی کیست؟ + ندا یاسی چگونه معروف شد؟

برخی از افراد کنجکاوند بدانند که ندا یاسی کیست و از جزئیات زندگی او مطلع شوند. به همین جهت ما سعی کردیم اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی و فعالیت های او در شبکه های مجازی برای شما خواننده عزیز ارائه دهیم و امیدواریم که مطالعه آن برای شما مفید باشد.

ندا یاسی کیست

ندا یاسی کیست؟

در رابطه با بیوگرافی ندا یاسی بهتر است بدانید که او متولد ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ می باشد. در رابطه با شهر و زادگاه او به طور دقیق اطلاعاتی ارائه نشده و بر اساس اطلاعاتی که خود ندا یاسی در لایوهایش اظهار داشته اصلیت او جنوبی است و پدرش از عرب های ایرانی شهرهای جنوبی می باشد. او در یک خانواده شلوغ و پرجمعیت به دنیا آمده و به جز خود هفت برادر و خواهر دیگر نیز دارد. از نظر مالی نیز ندا یاسی در یک خانواده تقریباً ثروتمند متولد شده و این طور به نظر می رسد که او از نظر مالی هیچ مشکلی نداشته است. ندا تحصیلاتش را در رشته مامایی تا مقطع لیسانس ادامه داد و پس از آن به دلایلی قصد مهاجرت از ایران کرد و در خارج از کشور اقامت یافت.

در برخی از سایت ها این طور اظهار شده است که او با شخصی که مورد علاقه ‌اش بوده و به دلایل مخالفت های خانوادگی تصمیم به فرار و خروج از ایران می گیرد. البته تمامی این موارد حدس و گمان هایی است که مطرح شده و تا کنون توسط خود او تایید یا تکذیب نشده است. ندا پس از مهاجرت ابتدا برای سرگرمی و تفنن وارد شبکه های اجتماعی می شود و کار خود را با فعالیت در شبکه فیسبوک آغاز می‌ کند. اما در ادامه با دیگر شبکه های یوتیوب و اینستاگرام نیز آشنا شده و به طور گسترده و با قصد شهرت فعالیت خود را در این شبکه ها ادامه می دهد. در حال حاضر نیز او به عنوان یکی از شاخ های مجازی شناخته می شود که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با او آشنا هستند.

ندا یاسی چگونه معروف شد؟

ندا یاسی ابتدا فعالیت خود را از طریق شبکه فیس بوک در شبکه های اجتماعی آغاز کرد. در ادامه او با دیگر شبکه های اجتماعی یعنی یوتیوب و اینستاگرام آشنا شد و به عنوان مدل آرایشگری فعالیت خود را آغاز کرد. اما در ادامه او به این نتیجه رسید که برای جذب فالوور بیشتر در این شبکه ها باید با جنجال و لایو های مختلف با دیگر شاخ های مجازی به هدف خود برسد. این گونه با شایعه ها و کلیپ های مختلف به شهرت رسید. به گونه ای که در بیشتر مواقع شاهد حضور این سلبریتی اینستاگرامی در شبکه های اجتماعی به صورت ویدیو کلیپ، لایو یا استوری هستیم.

به همین خاطر در شبکه های اینترنتی یاهو و شبکه خبری menafn ندا یاسی را یکی از کاربرهای فعال در شبکه های اجتماعی که طرفداران بی شماری دارد معرفی کرده اند. تاکنون کلیپ های جنجالی زیادی از این شخص منتشر شده است که یکی از معروف ترین آن ها، لایو او با امیر تتلو خواننده و رپر معروف ایرانی است که در ادامه بیشتر در رابطه با این لایو و جزئیات آن برای شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد.

مرگ ندا یاسی

ماجرای مرگ ندا یاسی چه بود؟

همان طور که گفتیم یکی از شگرد ها و روش های افرادی مانند ندا یاسی حاشیه و شایعه های مختلف در رابطه با خود و افراد معروف است. آن ها اینگونه سعی می‌ کنند با جلب توجه کاربران فعال در شبکه های اجتماعی آمار بازدیدهای پیج خود را افزایش دهند و این گونه روز به روز به تعداد فالوورهای آن ها افزوده خواهد شد. ماجرای مرگ ندا یاسی نمونه ای از همین شایعات است که مدتی در شبکه های اجتماعی مطرح شد.

به این صورت که مدتی این طور گفته می‌ شد که حال ندا یاسی وخیم است و او در بیمارستان بستری شده که در نهایت خبر از مرگ او می دهند. انتشار این خبر همزمان بود با نمایش کلمه Remembering”” واژه ای که برای درگذشتگان استفاده می شود، در پیج اینستاگرام او موجب شد که کاربران مطمئن شوند که ندا یاسی در گذشته است. خبری که خیلی زود مشخص شد تمام آن فقط شایعه بوده و او در حال حاضر در صحت و سلامت به سر می‌ برد.

ندا یاسی چه حاشیه هایی داشته است؟

در شبکه ‌های گسترده اجتماعی و پلتفرم های فضای هرچه کاربران طرفداران بیشتری داشته باشند و آمار بازدید پیج آن ها در این شبکه ها بیشتر باشد درآمد بیشتری به دست خواهند آورد. علاوه‌ براین برخی از این سلبریتی های ایرانی در کنار فعالیت در شبکه های اجتماعی، مدیریت سایت های شرط بندی را نیز برعهده دارد که لازمه موفقیت و فعالیت چنین سایت هایی ورود کاربران به آن ها است. بنابراین هرچه کاربران بیشتری به این سایت ها وارد شوند درآمد بیشتری نصیب این افراد خواهد شد. لذا شبکه های اجتماعی با میلیون ‌ها کاربر فعال در آن بهترین بستر برای تبلیغ و معرفی چنین سایت هایی است.

 بنابراین کسانی که به عنوان شاخ های مجازی شناخته می شوند و از این ویژگی هایی برخوردار هستند همواره سعی می کنند با حاشیه ها و شایعه سازی خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کنند و سر تیتر خبرها قرار گیرند. تا این گونه توجهات بیشتری را به خود جلب کنند و افراد بیشتری دنبال کننده آن ها در این شبکه ها باشند. ندا یاسی نیز همانند بسیاری از همین افراد از این شگرد برای جذب فالوور استفاده می کند در واقع او هنر و استعداد خاصی برای عرضه ندارد و در نهایت تنها وسیله کاربردی و قابل استفاده برای او حاشیه سازی است.

 او در ابتدای فعالیت در شبکه های اجتماعی همواره با توهین و اظهار نظر های بی ادبانه نسبت به ایران و مردم ایرانی اینطور بیان می ‌کرد که از مردم ایران متنفر است و اصلیت او دو رگه می باشد. بعدها مشخص شد که تمام این حرف ها فقط برای جلب توجه بوده و خانواده او در ایران زندگی می کنند. پس از مدتی خبر دستگیری ندا یاسی مطرح شد و مدتی هم این خبر منتشر شد که او خودکشی کرده و طرفداران او به دنبال اطلاع از دلیل خودکشی ندا یاسی بودند. البته تمامی خبر ها فقط شایعه و دروغی بیش نبود که با انگیزه و هدفی که در رابطه با آن صحبت کردیم مطرح شده بود. اینها تنها بخشی از حاشیه های مربوط به این شاخ اینستاگرامی است که به آن اشاره کردیم و باید بدانید که حاشیه های مربوط به این شخص در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است.

عکس های ندا یاسی را در کجا مشاهده کنیم؟

ندا یاسی به عنوان یک شاخ مجازی به روش های مختلف در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. گاهی اوقات با انتشار کلیپ و گاهی اوقات با انتشار عکس های مختلف شاهد حضور او در شبکه های اجتماعی هستیم. با توجه به اینکه شبکه اینستاگرام یک شبکه چند رسانه‌ ای است و افراد به روش های مختلف می توانند در آن فعالیت داشته باشند، تمامی عکس های این سلبریتی در هر دو پیج اینستاگرام او منتشر شده است.

اگر به این پیج ها وارد شوید و یا آن را دنبال کنید می توانید از جدیدترین عکس های ندا یاسی بازدید کنید و همچنین به عکس های قدیمی او نیز دسترسی داشته باشید. همچنین با جستجوی نام این سلبریتی مجازی در شبکه های اینترنتی عکس های مختلفی از او از منابع مختلف درج شده است و در اختیار کاربران شبکه های اینترنتی قرار دارد و شما به راحتی قادر به مشاهده این عکس ها خواهید بود.

عکس های ندا یاسی

پیج اینستاگرام این شاخ مجازی چیست؟

اینستاگرام یکی از اصلی ترین شبکه های محبوب برای بلاگر ها و شاخ های مجازی محسوب می شود چرا که به روش های مختلف امکان فعالیت و تبلیغ در آن وجود دارد. در واقع در این شبکه هم می توان عکس و کلیپ های مختلف را منتشر کرد و هم می توان مطالبی را به صورت ویس با کاربران به اشتراک گذاشت و در صورت تمایل نیز می ‌توان به صورت زنده به اجرای لایو پرداخت و با طرفداران و هر کسی که تمایل دارند به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند. بنابراین علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی تلگرام، یوتیوب و فیسبوک ندا یاسی اینستا را به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار داده و فعالیت گسترده ای در آن دارد.

بهتر است بدانید که ندا یاسی دارای دو پیج اینستاگرام است و جالب این که هر کدام از این پیج ها به تنهایی حدود ۲ میلیون نفر یا بیشتر دنبال کننده دارد. بنابراین او در این شبکه بسیار پرطرفدار است و کاربران زیادی علاقه مند دنبال کردن در این شبکه هستند. ندا تاکنون پست های زیادی را در قالب کلیپ و عکس در هر کدام از این پیج ها منتشر کرده است و علاقمندان با لایک و کامنت های مختلف از او حمایت می کند. برای اطلاع از پیج اینستاگرام این سلبریتی مجازی و دنبال کردن او تنها کافیست عنوان پیج اینستاگرام ندا یاسی را در گوگل جستجو کنید تا آیدی هر دو پیج اینستاگرام برای شما ارائه شود و با وارد شدن به هرکدام از آدرس ها می توانید این شخص را در شبکه دنبال کنید.

  • اینستاگرام ندا یاسی
دوست پسرهای ندا یاسی چه افرادی بوده اند؟

دوست پسرهای ندا یاسی چه افرادی بوده اند؟

اینطور به نظر می ‌رسد که این شاخ مجازی تا کنون با افراد زیادی در رابطه بوده و علت حتی مهاجرت او به خارج از کشور ازدواج با فرد مورد علاقه اش بوده است. چرا که او معمولاً در لایوهایی که اجرا می کند خاطرات زیادی از رابطه هایش تعریف می کند اما تاکنون از شخص خاصی اسم نبرده است. همچنین این طور گفته می شود که او تجربه یک ازدواج ناموفق نیز در زندگی خود داشته است. بنابراین نمی ‌توان با قطعیت در رابطه با دوست پسرهای ندا یاسی اظهارنظر کرد. با این حال با توجه به اشاره هایی که داشته و لایوهایی که اجرا کرده است می توان برداشت که با برخی از دیگر از سلبریتی ها رابطه داشته است که در ادامه این افراد را معرفی می کنیم:

امیر تتلو

امیر تتلو رپر و خواننده معروف ایرانی است که او نیز به عنوان یکی از سلبریتی های بسیار معروف در شبکه های مجازی شناخته می شود. امیر تتلو هزاران نفر دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد که از پست ها و مطالب مربوط او به بازدید می کنند. امیر تتلو نیز در شبکه های اجتماعی بسیار جنجال آفرین و حاشیه ساز می باشد و تا کنون اظهار نظرهای مختلفی را در رابطه با دیگر سلبریتی های فعال در شبکه های مجازی ابراز داشته است. او همچنین چندین بار با امیر تتلو لایو اجرا کرده است و این طور به نظر می رسد که برای مدتی این دو با یکدیگر رابطه دوستانه داشته اند.

پویان مختاری

پویان مختاری مدیر حضرات بت یکی دیگر از سلبریتی های مجازی است. او با ایجاد رابطه های مختلف و متعدد با بلاگر های فعال در اینستاگرام و ایجاد حواشی زیاد پیرامون این رابطه ها در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است. البته ناگفته نماند او نیز یک خواننده و رپر است که در سبک رپ بختیاری ترانه می خواند. پویان یکی از افرادی است که پویان مختاری با او در رابطه بوده ندا یاسی می باشد. البته در حال حاضر این دو رابطه چندان مناسبی با یکدیگر ندارند و به نوعی با هم درگیرند اما این طور به نظر می ‌رسد که آن ها را برای مدت کوتاهی با یکدیگر رابطه داشته اند.

ازدواج ندا یاسی

او قبلا در اینستاگرام خود در مورد رابطه ای عاشقانه و صمیمی با شخصی خاص صحبت کرده است و گفته این دو نفر قصد دارند با هم ازدواج کنند. اما علیرغم نامزد شدن این دو نفر با هم، رابطه شان به ازدواج کشیده نشده است. این جدایی موجب ایجاد حالت های روحی بد و افسردگی در او شده است. برخی هم می گویند او با این شخص ازدواج کرده است، اما مدت کوتاهی بعد از این ازدواج از هم طلاق گرفته اند.

درآمد ندا یاسی

درآمد ندا یاسی چقدر است؟

در رابطه با میزان درآمد و دارایی این سلبریتی اینستاگرامی نمی ‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد. چرا که تا کنون در رابطه با اینکه چقدر درآمد دارد هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده است. با این حال او به عنوان یک شاخ مجازی از منابع مختلف کسب درآمد می کند که از اصلی ترین این منابع می توان اشاره کرد به یوتیوب، معمولاً کلیپ های او در این شبکه از بازدید بسیار بالایی برخوردار می شود و او به عنوان یک یوتیوبر از این شبکه درآمد قابل توجهی کسب می کند. همچنین پیج اینستاگرام به دلیل تعداد زیاد فالوور برای تبلیغات بسیار مناسب است و همین موجب شده که مورد توجه برخی از برندها قرار گیرد و او با تبلیغ این محصولات نیز کسب درآمد می کند.

همچنین این طور که گفته می ‌شود که او مدیریت یک سایت شرط بندی را نیز بر عهده دارد و بهتر است بدانید که این سایت ها یک منبع درآمد خوب برای افراد است که معمولاً درآمد زیادی از طریق آن به دست می آورند. در کنار همه این ها او به عنوان یک شهروند کانادا که دارای مجوز اقامت می باشد ماهیانه حقوق مشخصی دریافت می کند و همه موارد گفته شده به عنوان روش های کسب درآمد ندا یاسی شناخته می شود. به طور کلی بخش زیادی از درآمد این شخص با فعالیت در شبکه های اجتماعی و اینترنتی ایجاد می شود و به همین خاطر موتور جستجوگر یاهو ندا یاسی کمدین و مدل معرفی کرده است.

این شاخ مجازی در کدام کشور سکونت دارد؟

همانطور که گفتیم ندا یاسی چندین سال قبل به دلایلی تصمیم می ‌گیرد برای ادامه زندگی به خارج از کشور سفر کند و حتی ماجرای سفر او نیز با حاشیه های مختلفی همراه بود. چرا که او برای اینکه بتواند اقامت بگیرد به دروغ خود را دو تابعیتی معرفی کرد به این شکل که پدرش عرب و مادرش اهل کشور افغانستان است. اما به دلیل اینکه اثر انگشت او با هویت ایرانی در کشور ایران ثبت شده بود این دروغ او لو رفت. اما او سناریوی جدیدی مطرح کرد به این شکل که مادرش افغانی است که توسط پدر ندا کشته شده و او برای در امان ماندن قصد اقامت دارد. به هر حال او موفق شد اقامت کشور ترکیه را کسب کند؛ اما پس از مدت کوتاهی زندگی در ترکیه به کشور کانادا مهاجرت کرد و در حال حاضر در شهر تورنتو کانادا زندگی می کند. او با کسب اقامت و ویزا از کشور کانادا در حال حاضر آزاد می ‌تواند به تمام کشورهای دنیا سفر کند و محدودیتی در این زمینه ندارد.

ندا یاسی در ترکیه چه می کند؟

ندا یاسی در ترکیه چه می کند؟

ندا یاسی اگرچه اقامت کانادا را دارد و بیشتر از 8 سال در این کشور زندگی می کرد، به تازگی مدت زیادی از سال را در استانبول ترکیه زندگی می کند. برای بسیاری از دنبال کنندگان او این سوال پیش می آید که او در ترکیه چه کار می کند؟ گویا ندا یاسی در واقع هیچ شغل خاصی در ترکیه ندارد و با انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامش درآمد کسب می کند. اما این بلاگر پر حاشیه زندگی در ترکیه را به زندگی در کانادا ترجیح می دهد. شاید او دوستانی در ترکیه دارد که زندگی در این کشور را برایش راحت تر می کنند.

ندا یاسی قبل عمل

با وجود شهرت و معروفیت زیادی که ندا یاسی در شبکه‌ های اجتماعی از آن برخوردار است، اما برخلاف بسیاری از افراد از انتشار عکس های قدیمی و قبل از عمل خود هیچ واهمه ای ندارد. طوری که تا کنون عکس های زیادی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود منتشر کرده است که در تمام این عکس‌ها شما چهره کاملا طبیعی و بدون عمل زیبایی او را مشاهده می کنید.

با این حال این طور به نظر می رسد که او همانند دیگر چهره های سرشناس در شبکه های اجتماعی برای زیباتر دیده شدن اقدام به چندین عمل زیبایی داشته است که از جمله می توان به عمل پروتز سینه پروتز لب و گونه اشاره کرد. به هر حال شما هم می توانید عکس های قبل از عمل این شخص را ببینید هم عکس هایی که بعد از عمل زیبایی از خود گرفته است را مشاهده کنید.

لایوهای ندا یاسی

یکی از مهمترین عوامل شهرت ندا یاسی ایجاد لایو های مختلف با افراد و کاربران حاضر در لایو او است. او تا کنون با افراد زیادی چه افراد سرشناس و معروف مانند امیر تتلو و چه کاربران معمولی و طرفداران او که در لایو حضور دارند اجرا کرده است. چیزی که سبب شهرت این لایو ها بوده محتوای بی شرمانه و مبتذل این گفتگو ها می باشد. به این خاطر که او معمولا در لایو های خود پیرامون موضوعات جنسی و غیر اخلاقی صحبت می کند و حتی بدون هیچ شرم و خجالتی به تعریف خاطرات جنسی خود برای کاربران که اکثراً جوانان و نوجوانان هستند می پردازد.

بهتر است بدانید که اغلب این لایو ها به صورت کلیپ در شبکه یوتیوب منتشر شده و در این شبکه نیز از بازدیدهای بالایی برخوردار بوده است. یکی از معروف ترین و جنجالی ترین لایوهایی که توسط این شخص برگزار شده لایو ندا یاسی و تتلو است که توانست رکورد بازدید اینستاگرام را بشکند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. در این لایو که بیش از ۶۰۰ هزار کاربر حضور داشتند پیرامون موضوعات جنسی خجالت آور و نامتعارف صحبت شد و به همین خاطر با حاشیه‌ های زیادی همراه بود.

بررسی اصالت ندا یاسی

بررسی اصالت ندا یاسی

گفته می شود ندا یاسی از مادری افغان متولد شده است و پدرش هم از عرب های جنوب ایران است. او خودش در ایران و در شهر شیراز متولد شده است. خود این فرد دقیقا برای دنبال کنندگان خود مشخص نکرده است که اصلیتش از کجاست. با اینکه این سوال توسط بسیاری از دنبال کنندگان او در لایوهای اینستاگرامش از او پرسیده می شود. او خود را هم افغان، هم عرب و هم ایرانی و هم شیرازی می داند. او در بیشتر حرف هایش از مردم افغانستان صحبت می کند و از آن ها حمایت می کند. علاوه بر این لهجه او هم کمی به افغان ها نزدیک است، به همین دلیل بیشتر کاربران فضای مجازی و دنبال کنندگانش اصالت او را به این کشور نسبت می دهند.

ماجرای دستگیری ندا یاسی چه بود؟

ماجرای دستگیری این شخص در شهر تورنتو کانادا اینطور به نظر می رسد که به خاطر اتهام به پولشویی بوده است. او که برای مدت کوتاهی هیچگونه فعالیت در شبکه های اجتماعی داشت پس از مدتی حضور دوباره این طور اعلام کرد که به علت پولشویی دستگیر شده است. البته تمام این ها اظهاراتی است که خود او مطرح کرده و با قطعیت نمی توان این گفته ها را تایید کرد. چرا که احتمال دارد این خبر نیز همانند دیگر گفته های او دروغی بیش نباشد که برای جلب توجه و جذب فالوور مطرح شده اند.

ماجرای دعوای ندا یاسی و امیر تتلو چه بود؟

تا کنون مشاجره و درگیری جدی بین این دو سلبریتی مجازی مشاهده نشده است. با این حال این افراد در برخوردها و لایو هایی که اجرا می کنند با کلمات رکیک و توهین آمیز با یکدیگر صحبت می کنند و حتی در میان صحبت هایشان با یکدیگر بر سر موضوعات مختلف درگیر هم می شوند. اما در حالت کلی درگیری و دعوای خاصی بین این دو نفر مطرح نبوده است.

افشاگری راز علیرضا jj توسط این اینستاگرامر

ندا یاسی قبلا در صحبت های خود از فردی به نام جی جی به عنوان دوست پسر و عشق خود یاد کرده است. گویا او عاشق آقای جی جی بوده است و مدتی با هم در ترکیه زندگی کرده اند. بسیاری از کاربران فضای مجازی فکر کردند که این شخص علیرضا جی جی، خواننده رپ فارسی است.

این فرد که ندا یاسی از او به عنوان فردی متجاوز و سوءاستفاده گر یاد کرده است، ارتباطی با علیرضا جی جی ندارد. چون ندا یاسی او را با نام جی جی خطاب کرده است، این سوء تفاهم برای برخی افراد ایجاد شده است که منظور او علیرضا جی جی است. اما علیرضا جی جی این موضوع را تکذیب کرده است و رابطه با این بلاگر و اینستاگرامر پر حاشیه را رد کرده است.

مصاحبه با ندا یاسی

ندا یاسی در یک ویدئو لایو که در اینستاگرام خود منتشر کرد و هم اکنون در یوتیوب هم موجود است، از ماجرای مصاحبه اش با بی بی سی فارسی صحبت کرد. او گفت که این شبکه مصاحبه ای با او ترتیب داده است و قرار بوده مبلغ کمی هم بابت آن از این شبکه دریافت کند. اما او گفت که گویا این شبکه بعد از ضبط مصاحبه نه تنها اصلا آن را پخش نکرده است بلکه پولی که قول داده بودند، را هم به او نداده است.

ندا یاسی همچنین اضافه کرد برای دریافت پولش از او اطلاعات شخصی حسابش را گرفتند، اما باز هم پولش را ندادند. البته او بارها در این ویدئو گفت که اصلا این پول برایش مهم نبوده است و موضوع اصلی اعتماد و قولی است که به او داده بودند. در ادامه ندا یاسی گفت که در روزی که قرار بوده مصاحبه او از این شبکه پخش شود به جای آن، مصاحبه امیر تتلو را پخش کردند. او این کار بی بی سی را عمل نکردن به قولش و به دلیل سیاست زن ستیزانه بی بی سی و تبعیض جنسیتی دانست.

تسلیت ندا یاسی

تسلیت ندا یاسی مربوط به ویدئویی است که او حدود سه سال پیش در یوتیوب یا اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن با حالت گریه گفت ایران تسلیت. این ویدئوی ندا یاسی بیشتر از اینکه حس همدردی او با مردم ایران را به کاربران القا کند، موجب خنده آن ها شد. فیلم تسلیت ندا یاسی بسیار کوتاه است و در یوتیوب می توانید آن را ببینید.

رفتن به کنسرت ابی توسط این اینستاگرامر

رفتن به کنسرت ابی توسط این اینستاگرامر

یکی از تفریحات این بلاگر جوان حضور در کنسرت خوانندگان معروف و عکس گرفتن با این خوانندگان مشهور است. اگر از دنبال کنندگان اینستاگرام ندا یاسی باشید، حتما هایلایت های مربوط به کنسرت خوانندگان را در پیج او دیده اید. او علاوه بر عکس ها و فیلم هایی که در این هایلایت از حضورش در کنسرت ها منتشر می کند، لایوهایی هم قبل از آماده شدن برای رفتن به کنسرت می گذارد. یکی از این کنسرت ها، کنسرت ابی است که تمام ویدئوها و عکس های حضور او در این کنسرت را می توانید در اینستاگرام او ببینید. 

تجاورز به ندا یاسی

این بلاگر ایرانی در برخی ویدئوهایش عنوان کرده که چند سال پیش مورد تجاوز قرار گرفته است. او همچنین گفته که به همین دلیل هم اقدام به خودکشی کرده است. با توجه به صحبت های این فرد در مورد مردها و تنفری که از آن ها در بین کلامش احساس می شود، احتمالا موضوع تجاوز به او صحت دارد. البته ندا یاسی در مورد خود صحبت های زیادی کرده است و کاربران فضای اجتماعی بسیاری از حرف های او را باور نمی کنند.

سوالات متداول

  1. یکی از مهمترین عواملی که سبب شهرت ندا یاسی شده چه بوده است؟

    یکی از مهمترین عوامل شهرت او لایو ندا یاسی است که به صورت کلیپ در یوتیوب نیز منتشر شده است.

  2. ندا یاسی کجاست؟

    اینطور به نظر می رسد که در حال حاضر این شخص ساکن شهر تورنتو کانادا می باشد.

  3. ندا یاسی در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟

    ندا یاسی معمولاً در اکثر شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده انجام می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات