نکونام با وعده “بیا تو اوج استعفا بده و برو” به استقلال برگشت

هواداران استقلال این روزها دچار سردرگمی عجیبی هستند. آنها از یک سو با متن خداحافظی (و نه استعفا) جواد نکونام مواجه شدند و از سوی دیگر شاهد حضور نکونام روی نیمکت تیمشان مقابل السد هستند!

نکونام با وعده “بیا تو اوج استعفا بده و برو” به استقلال برگشت

گفته می شود نکونام استعفای خود را تقدیم مدیرعامل کرده اما شهریاری و سمیعی با مراجعه به منزل نکونام و مطرح کردن 3 مورد، او را مجاب کرده اند تا در بازی مقابل السد روی نیمکت تیم استقلال بنشیند. ظاهراً کادر مدیریت استقلال تصمیمی برای برکناری نکونام نداشته است و فشار هواداران و اختلافات داخل تیم باعث شده تا نکونام دیگر امیدی به موفقیت با استقلال در ادامه راه نداشته باشد.

1. با پیروزی مقابل السد پرستاره، با موفقیت استقلال را ترک کن تا به عنوان یک چهره بازنده استقلال را ترک نکرده باشی و استقلال را به عنوان صدرنشن لیگ نخبگان به مربی بعدی تحویل بده(اگر اصرار به رفتن داری)

2. اجازه نده برچسب وحشت از مصاف با تیم های پر ستاره عربی روی پیشنانیت زده بشه و جلوی اتفاقاتی که در فولاد رخ داد و همه کاسه کوزه ها بر سر تو شکسته شد را بگیر

3. شاید بعد از بازی و کسب یک نتیجه خوب، جو هواداری علیه کادر فنی فعلی تعدیل شد و نظرت در خصوص رفتن عوض شد.

 

ظاهراً نکونام با شنیدن این صحبت ها متقاعد شده تا بار دیگر روی نیمکت استقلال بنشیند و از شانس پیروزی خوب مقابل السد برای عوض کردن نظر هواداران تیم، استفاده کند. گفته می شود مدیرت استقلال به او قول داده تا در صورت عوش شدن نظرش برا رفتن، یک دستیار خارجی خوب به زودی جذب تیم شود. هیئت مدیره استقلال هم به همین منظور پذیرش یا عدم پذیرش استعفای نکونام را به بعد از مصاف با السد موکول کرده است تا اگر این دیدار حساس با پیروزی استقلال همراه شود و نظر نکونام برای رفتن تغییر کند، اعلام عدم پذیرش استعفا رسانه ای شود اما در صورت شکست استقلال، به شکل خودکار استعفای نکونام مورد پذیرش قرار خواهد گرفت چرا که اگر هم او استعفا نمی داد، با قبول شکست مقابل السد برکنار می شد.

 

با شناختی که از روحیات نکونام داریم و اختلافاتی که در داخل تییم شکل گرفته، او قصد دارد با یک پیروزی خوب مقابل السد، استقلال را به عنوان صدرنشین لیگ نخبگان در پایان هفته دوم، به مربی بعدی تحویل دهد و قصدی برا ادامه همکاری با استقلال ندارد. با توجه به ساده ودن مصاف هفته بعد استقلال مقابل قعرنشین لیگ نیز مدیران استقلال این فرصت را دارند تا با مربی بعدی مدنظر خود مذاکره کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل