نکونام کتباً نوشت و امضا کرد و ماندگار شد: در سه بازی آینده موفق نشدم، استعفا می دهم

پس از کش و قوس های فراوان حول سرمربی جدید استقلال، به نظر می رسد، مدیران ارشد هلدینگ (منظور شهریاری نیست) برای آخرین بار قصد دارند به جواد نکونام اعتماد کنند.

نکونام کتباً نوشت و امضا کرد و ماندگار شد: در سه بازی آینده موفق نشدم، استعفا می دهم

گفته می شود جواد نکونام در آخرین تلاش خود برای بقا روی نیمکت لرزان استقلال به صورت رسمی به مدیران هلدینگ اعلام کرده که 3 بازی آتی مقابل الغرافه، نساجی و پرسپولیس را به او و تیمش فرصت دهند و در صورت 3 برد در این سه مسابقه، اجازه دهند قرارداد سابق به قوت خود باقی بماند و او همچنان سرمربی استقلال باشد و در غیر این صورت، او با بخشش باقی مبلغ قراردادش، از سمتش استعفا خواهد داد.

البته این مذاکره یک طرفه نبوده و نکونام با عنوان کردن مصادیق کارشکنی آقایان تا این لحظه مدعی شده که به شرطی قول موفقیت در سه مسابقه آتی را می دهد که شرایط مدنظر او از جمله مازاد کردن زیلیکیچ، پشتیبانی مناسب از تیم فراهم شود.

ظاهراً هلدینگ با این شرایط موافقت کرده به شرطی که نکونام و استقلال از دیدار مقابل الغرافه موفق و با 3 امتیاز بیرون بیایند. در غیر این صورت بلافاصله پس از اتمام بازی و در صورت تساوی یا شکست مقابل الغرافه، نکونام به صورت رسمی از کارش برکنار خواهد شد.

ضمناً همه اعضای هیئت مدیره و کادر فنی تا پایان بازی حساس مقابل الغرافه از هرگونه مصاحبه تنش زا علیه یکدیگر منع شدند.

نکته دیگر اینکه با وروود مستقیم هلدینگ به موضوع، پرونده جذب پتف بلغار به صورت کامل بسته شد و به اعضای هیئت مدیره ابلاغ شد در صورت نیاز به جذب مربی جدید، حتماً با یک مربی با کارنامه و نام آشنا مذاکره شود. گفته می شود با توجه به علاقه هواداران استقلال به ساپینتو و نمایش دلپذیر ستقلال در زمان حضور او در استقلال، مذاکرات اولیه با او در حال انجام است اما محرومیت 4 ماهه این مری برای فعالیت در فوتبال ایران و همچنین موضوع بدهی باشگاه استقلال به او فعلاً باید حل شود که در حل مورد دوم، مشکلی وجود ندارد اما کاهش محرومیت 4 ماهه ساپینتو نیاز به رای جدید کمیته استیناف دارد.

حال باید دید این ماجراجویی جدید نکونام و تیمش به کجا می انجامد و انگیزه او و بازیکنانش برای موفقیت در این سه بازی، سبب خیر برای هواداران استقلال خواهد شد یا نه؟

پی نوشت: اینکه نکونام می تواند در بازی مقابل الغرافه از مهرداد محمدی استفاده کند، پوئن مثبتی برای او محسوب می شود چرا که مهرداد با سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر، به خوبی راه گلزنی مقابل تیم های قطری را بلد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل