همه چیز در مورد رازهایی در مورد بازی پوکر  + 10 راز در پوکر که عمرا به شما بگویند!! «+کاملا رایگان»

بازی پوکر یک بازی راز دار و بسیار سخت اسـت و عمرا تمام این بازی را شـما در بیاورید اما ما می‌خواهیم رازهایی از این بازی را بـه شـما بگوییم در ادامه با 10 راز در پوکر کـه عمرا بـه شـما بگویند!! «+کاملا رایگان» هاتم بت را دنبال کنید .

 

همه چیز در مورد رازهایی در مورد بازی پوکر 

برخی چیزها آن قدر در آداب پوکر گنجانده شده اند کـه بـه سختی ارزش نوشتن انها را دارد. مانند آداب و رسوم یک کشور خارجی، این ها چیزهایی هستند کـه اغلب برای هر شخصی کـه در فرهنگ غوطه ور اسـت بدیهی بـه نظر می‌رسد.

10 راز در پوکر که عمرا به شما بگویند!! «+کاملا رایگان»

با این حال، آن ها اغلب بیگانه بـه نظر میرسند و بـه اسانی میتوان انها را بـه طور تصادفی نقض کرد. این قوانین نانوشته پوکر برای تازه واردان بازی «و حتی گاهی اوقات، قدیمی ها» میتواند شـما را بـه دردسر بیاندازد. بنابر این در این جا ما ده مورد از انها را یادداشت کرده ایم تا بـه شـما کمک کند وادار نباشید این قوانین نانوشته پوکر را بـه روش سخت یاد بگیرید.

 

 

شات زاویه اي اصطلاحی برای هر تعداد از رفتارهای فریبنده اسـت کـه دقیقاً کلمه قوانین پوکر را نقض نمی‌کند اما روح ان را نقض میکند یا از ابهامات موجود در ان سوء استفاده میکند.

 

یک مثال از شات زاویه اي ممکن اسـت شامل قرار دادن تراشه هاي‌ بزرگ‌تر در جایی باشد کـه دیگر بازیکنان نتوانند آن ها را ببینند. دیگری این اسـت کـه افزایش مبلغ را بـه عنوان “چهار” اعلام میکند و قبل از این‌که تصمیم بگیرد منظور شـما “چهارصد” یا “چهار هزار” اسـت، منتظر واکنش بازیکن دیگری اسـت.

 

10 راز در پوکر که عمرا به شما بگویند!! «+کاملا رایگان»

هر از چند گاهی، قوانین پوکر بـه روز میشوند و این تخلفات نانوشته را بـه صورت مکتوب در می آورند. بـه عنوان مثال، قانون “حرکت رو بـه جلو” در بسیاری از اتاق‌ هاي‌ پوکر وجوددارد، و بـه طور صریح ممنوعیت شات زاویه‌ اي را ایجاد می‌ کند کـه در ان بازیکنان تراشه‌ ها را بـه جلو می‌ برند «اما نه کاملاً بـه وسط» تا واکنش سایر بازیکنان را دریافت کنند.

 

 

 

با ادب باشید مخصوصا با دیلر

این یکی باید واضح باشد. پوکر یک بازی اسـت، بـه معنای سرگرمی اسـت و باخت بهانه اي برای فراموش کردن آداب نیست. با سایر بازیکنان با احترام رفتار کنید و اگر از ان دسته افرادی هستید کـه با کارکنان خدمات بد رفتار می کنید، بـه بازی هاي‌ خانگی بسنده کنید. وظیفه دیلر این اسـت کـه بازی را روان نگه دارد.

اگر بازیکن یا دیلری مرتکب اشتباه شود یا بد رفتار کند، بازهم باید با احترام رفتار کنید. اگر اوضاع بـه نظر میرسد کـه ممکن اسـت تشدید شود، خودرا رها کنید و با مسئولان در کازینو صحبت کنید.

 

برخی از تصمیم‌ ها زمان می‌ برند و اگر دراین بازی تازه کار هستید، ممکن اسـت بـه یک دقیقه زمان نیاز داشته باشید تا در حین انجام کارها را بفهمید؛ کـه مشکلی نیست. با این حال، هدف شـما باید این باشد کـه هرچه سریع تر عمل کنید.

 

برای موقعیت‌ هاي‌ ساده پیش از فلاپ و شرط‌ بندی فلاپ‌ هاي‌ کوچک، باید از قبل بدانید کـه وقتی اکشن بـه دست شـما می‌ رسد، چه کاری انجام می‌ دهید. انجام دهید. حرکت کنید. بازی را نگه ندارید.

 

 

سریع باشید

از طرف دیگر، برای اعلام کردن زمان عجله نکنید. بـه خصوص اگر بازیکنی تازه کار باشد یا زمان زیادی را دراین جلسه سپری نکرده باشد. برای اکثر بازیکنان، چند تصمیم طولانی در هر جلسه اجتناب ناپذیر اسـت و بازیکنان باید اجازه داشته باشند تا زمان خودرا در حد معقول صرف کنند.

 

ساعت را برای بازیکنانی کـه بارها و بارها حضور داشته اند یا بـه نظر میرسد کـه از ساعت برای بازی با سیستم استفاده میکنند، رزرو کنید «مانند جهش پرداختی در مسابقات».

 

علاوه بر این‌که آداب معاشرت خوبی دارد، همچنین راه خوبی برای جلوگیری از این اسـت کـه بازیکنان از روی کینه ساعت شـما را اعلام کنند.

 

 

الکی رول را اروم نکنید

رول آهسته زمانی اسـت کـه باعث می‌ شوید بازیکن فکر کند برنده شده اسـت، قبل از این‌که دست برنده واقعی را برگردانید، وقت خودرا صرف کنید. احساس باخت را بدتر می‌کند و میتواند بازیکنان را در حالت شیب قرار دهد. بـه علاوه، با مراجعه بـه قانون نانوشته شماره 3؛ وقت بازیکنان دیگر اتلاف می‌شود.

رول کردن آهسته می‌تواند برای ایجاد تنش در صحنه فیلم عالی باشد ودر موارد نادر می‌تواند در زندگی واقعی خنده دار باشد. اما اگر فکر میکنید یکی از ان موقعیت‌ ها را دارید، توصیه‌ هایي را انجام دهید.اینکار را انجام ندهید. این همیشه بداخلاقی اسـت و باعث میشود بازی برای حریفان شـما کمتر سرگرم کننده باشد.

 

 

این را می‌توان بـه عنوان پیوست دیگری بـه قانون نانوشته شماره 3 درنظر گرفت. اگر بـه بازی توجه نکنید، سرعت همه ی چیز را کاهش میدهید. وقت دیگر بازیکنان را اتلاف می‌ کند و کار شـما برای ردیابی عملکرد را بـه بازیکنان دیگر یا دیلر واگذار می‌ کند.

 

توجه کنید. اگر نمی‌ توانید از تلفن خود استفاده کنید یا با بازیکنان چت کنید بدون این‌که ردیابی نوبت شـما را از دست بدهید، تلفن را خاموش کنید و صدا را قطع کنید.علاوه بر مودب بودن، اگر روی میز خود با اکشن هماهنگ باشید، متوجه خواهید شد کـه بازی شـما بسیار بهتر اسـت.

 

 

10 راز در پوکر که عمرا به شما بگویند!! «+کاملا رایگان»

بازی پوکر از دیلر در جهت عقربه هاي‌ ساعت حرکت می‌کند. این منجر بـه عدم تقارن اطلاعات کلیدی می‌شود کـه بخش عمده اي از استراتژی پوکر هر بازیکن مناسبی اسـت. هنگامی کـه حرکت خودرا قبل از نوبت خود اعلام می کنید، با از بین بردن برخی از مزیت هاي‌ اطلاعاتی خود، خودرا بـه ضرر خود می‌بینید.

مهمتر از ان؛ از نقطه نظر قوانین پوکر، شـما همچنین می‌توانید نحوه بازی یک دست را بـه شدت تغییر دهید زیرا حریفان شـما استراتژی خودرا با توجه بـه حرکت آینده شـما تنظیم می‌کنند.

 

 

اگر هنوز بازیکنانی در دست هستند، پس کارت هاي‌ خودرا بـه کسی نشان ندهید. این می‌تواند وسوسه انگیز باشد کـه یک دوست همراه با یک دست زنده بازی کند یا بعد از فولد کردن یک لي داون خوب را بـه نمایش بگذارد.

 

کارت هاي‌ سوراخ شـما بر دامنه احتمالی هر بازیکنی کـه در دست باقی میماند تأثیر میگذارد. قبل از فاش کردن هر چیزی در مورد کارت هاي‌ خود صبر کنید تا پات بـه طور قطعی برنده شود.

 

 

انواع اقدامات مهم بازی پوکر

ایکی دیگر از قوانین پوکر همین اسـت! ین یکی در واقع اغلب بـه عنوان “یک بازیکن در هر دست” نوشته میشود، اما بازیکنان اغلب همان‌ گونه سعی می‌کنند از ان دور شوند. اگر یک دست هنوز در حال بازی اسـت .

 

فرآیندهای فکری و ملاحظات استراتژیک خودرا برای خود نگه دارید. شـما هرگز نباید در حین اقدام توصیه کنید یا تقاضای کنید. این بیشتر برای خاطرجمعی از انصاف اسـت کـه هر کس با توانایی هاي‌ خود دست خودش را بازی میکند. با این حال، توانایی بازیکنان برای تبانی را نیز کاهش می‌دهد و بنابر این برای یکپارچگی بازی نیز مهم اسـت.

 

هنگامی کـه یک دست کامل شد، بازی منصفانه اسـت کـه از ان عبور کنیم. با این حال، حتی در ان زمان، بازیکنان ممکن اسـت کمی ناراحت شوند، اگر بـه کسی بگویید.

هیچکس نمی‌خواهد داستان بد بیت شـما را بشنود. همه ی ما حرف هاي‌ خودرا برای گفتن داریم. در حالی کـه پشت میز هستید، مهم نیست کـه شانس شـما چقدر سخت اسـت، تا دست بعدی فرصت دارید تا دست فعلی را پشت سر بگذارید.

 

 

ورود به سایت معتبر

احساسات خودرا بازرسی کنید. اگر ضربان شـما بالا رفت، استراحت کنید. این باعث می‌ شود کـه بازی برای بقیه راحت‌ تر شود و احتمال این‌که کل سرمایه خودرا با یک شیب انجام دهید کاهش می‌ دهد برای ورود. بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل