واریز در وان ایکس بت با فوچرز یا ps Voucher

این پست درباره واریز در وان ایکس بت با فوچرز یا ps Voucher  ، پی اس ووچر ، شارژ حساب با ps Voucher ، شارژ حساب با پی اس فوچرز است. یکی از دلایل محبوبیت سایت وان ایکس بت پرداخت های بسیار سریع و آسان می باشد. سایت وان ایکس بت از چندین روش متنوع برای واریز در حساب کاربری پشتیبانی میکند. که یکی از آنها استفاده از روش فوچرز یا ps Voucher است. در این مقاله آموزشی نیز به طریقه واریز با فوچرز می پردازیم. با ادامه این پست با سایت همراه باشید.

روش واریز فوچرز در وان ایکس بت

روش واریز فوچرز در وان ایکس بت

برای اینکه بتوانید با روش فوچرز در سایت وان ایکس حساب خود را شارژ کنید. پس از خريد ps voucher یا فوچرز از بهترین صرافی های ایران کد رو کپی (copy) کرده وارد سايت وان ايكس بت شويد و از ميان روش هاى واريز ps voucher یا فوچرز را انتخاب كنيد. سپس در كادر مورد نظر، کد که شامل حروف و عدد هستش رو پیست (paste) کنید و روى تاييد نهایی بزنيد، حساب شما بلافاصله در سايت شارژ می شود.

وجه داشته باشید برای ثبت نام در سایت های صرافی برای شارژ حساب وان ایکس بت 1xbet احتیاج نیست حضورا در صرافی حاظر گردید بلکه این صرافی ها به صورت آنلاین می باشند. جالب است بدانید بیش از 87% درصد مردم ایران برای حساب شارژ خود از همین روش خرید ps voucher (فوچرز) استفاده می کنند چون دقیقا شبیه کارت به کارت هست.

⚽️ 🎯 پست پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات