وی پی ان آمریکا چیست؟ + بهترین وی پی ان های آمریکا کدامند؟

با وجود اتفاقات اخیر کشور شاهد فیلتر شدن سایت ها و برخی از اپلیکشن ها هستیم و کاربران فضای مجازی و دنیای اینترنت به دنبال یک راه چاره هستند. ما در این محتوا قصد داریم درباره بهترین فیلترشکن حال حاضر یعنی وی پی ان آمریکا صحبت کنیم. از اینکه ما را تا انتهای مطالب همراهی می کنید سپاس گذاریم.

وی پی ان اتریش برای دسترسی به اینترنت آزاد در اختیار شما قرار داده ایم.

وی پی ان آمریکا چیست؟

وی پی ان آمریکا چیست؟

واژه وی پی ان مخفف کلمه Virtual Private Network است. به این معنا است که یک مکانی را برای شما فراهم می کند تا دستگاه خود را از یک فضای نا امن و شلوغ دور و در بستر یک تونل امن به یک شبکه خصوصی دیگر در اینترنت متصل کنید. بر فرض مثال برای ورود به یک شبکه داخلی شما باید برای ورود به سایت دانشگاه یا مدرسه باید یک نام کاربری و گذرواژه داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید وارد شبکه شوید. اما فرض کنید شما این اطاعات را کامل وارد کردید و اتصال به وی پی ان به یک خط ارتباطی میان کاربر و فیلترشکن ایجاد می شود که هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشند. وی پی ان آمریکا دقیقا همین عملکرد را با بالاترین سرعت برای شما انجام می دهد.

بهترین وی پی ان های آمریکا کدامند؟

ممکن است هنگام استفاده از نرم افزار فیلترشکن VPN با اسم سرور مجازی روبرو شوید و شاید برایتان سوال پیش بیاید که سرور مجازی به چه معناست؟! این سرور نوعی میزبان است که دیتا سنتر آن در کشور آمریکا قرار دارد. به زبان ساده تر می توانیم بگوییم یک آی پی از کشور آمریکا در اختیار شما قرار می دهد. امروزه با توجه به تحریم ها و محدودیت های بسیاری که در کشور ایران وجود دارد بسیاری از کاربران ایرانی این سرور را خریداری می کنند. خریداران این وی پی ان اصولا افرادی هستند که مدیریت کسب و کار هایی با مخاطبان خارجی دارند. وی پی ان هایی که در این قسمت معرفی می شوند، دارای بهترین سرور آمریکا فری فایر می باشند که در ادامه توضیحات بیشتر قرار خواهیم داد.

شیر بت

شیر بت

فیلترشکن شیر بت بهترین وی پی ان ایرانی است که دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی می باشد. از این رو دقت داشته باشید که شما می توانید از طریق این وی پی ان به سرور مجازی آمریکا وصل شوید و در ایده آل ترین شرایط کانکتی خود را برای نرم افزار هایی مانند تلگرام و اینستاگرام انجام دهید. توجه داشته باشید که دانلود و نصب این فیلترشکن از طریق وب سایت شرط بندی شیر بت نیز امکان پذیر می باشد.

فیلترشکن آرگو وی پی ان

فیلترشکن آرگو وی پی ان از دیگر مواردی است که سرور مجازی آمریکا را دارد و شما می توانید از طریق دسترسی به این فیلترشکن بهترین فعالیت ها را با سرعت و امنیت بالا داشته باشید.

داشتنن پینگ بالا برای وی پی ان آمریکا به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از موارد مهم در بازی های گیمر ها پینگ می باشد چرا که در واقع نشان دهنده سرعت گیمر ها می باشد و هر چه پینگ پایین تری داشته باشند سرعت بیشتر و در نتیجه احتمال پیروزی آن ها بیشتر است. به طور کلی بهترین پینگ بین صفر تا 40 ms می باشد و پینگ بالای 300 ms بیشترین مقدار و نامطلوب ترین است.

مقدار این پینگ ها در هر آی پی و هم چنین وی پی ان آمریکا به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل وجود نویز های زیادی است که در خط اینترنت وجود دارد که باید با راه کار های مختلف آن را از بین ببرید. مورد بعدی شلوغ بودن بیش از حد سرور است که این مورد را در برخی از بازی های بسیار محبوب مشاهده می کنیم.

هم چنین کیفیت پایین خط اینترنتی و Isp و هم چنین استفاده از vpn نیز در بالا رفتن پینگ بسیار موثر می باشد که برای پایین آوردن آن راه های زیادی وجود دارد. به هر حال معمولا در ایران و برخی کشور ها که اینترنت ضعیفی دارند و یا این که مجبور هستند از فیلترشکن استفاده کنند گیمر ها با پینگ بالایی می توانند بازی خود را انجام دهند.

بررسی ویژگی های وی پی ان آمریکا

بررسی ویژگی های وی پی ان آمریکا

این روز ها در برخی از کشور هایی مانند ایران که بسیاری از شبکه های اجتماعی فیلتر هستند از فیلترشکن استفاده میکنند. هم چنین از زمانی که برنامه هایی چون اینستاگرام و واتساپ هم فیلتر شدند مردم در این کشور بیشتر جذب وی پی ان های قوی چون وی پی ان آمریکا شدند چرا که دارای ویژگی ها و امکانات بسیاری می باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

امنیت بالای وی پی ان آمریکا

در واقع یکی از ویژگی های مهمی که وی پی ان آمریکا و دیگر فیلترشکن های قوی دارند این می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هنگامی که کاربران از آن ها استفاده می کنند تمامی اطلاعاتشان رمز گزاری می شود و می توانند با خیال راحت به کار های خود رسیدگی کنند.

تعداد سرور های زیادی که وی پی ان آمریکا دارد

هم چنین می توان گفت یکی دیگر از مباحثی که یک فیلترشکن را محبوب می کند دارا بودن تعداد سرور های متعدد می باشد و باید بگوییم که وی پی ان آمریکا سرور های بسیار زیادی دارد که می توان به راحتی به هر کدام وصل شد.

vpn آمریکا به صورت رایگان

از بهترین شرایط این وی پی ان، رایگان در دسترس قرار گرفتن برای کاربر ها نیز می باشد، دقت داشته باشید که نسخه رایگان آن نیز دارای سرعت ایده آلی می باشد و شما می توانید برای سایت های مختلف از این سرور استفاده کنید.

قابلیت نصب و اجرا وی پی ان آمریکا بر روی انواع سیستم عامل ها

یکی دیگر از موارد مهم وی پی ان آمریکا این می باشد که بر روی انواع سیستم عامل هایی چون اندروید، ios و ویندوز نیز قابل نصب و اجرا می باشد و کاربران می توانند در هر شرایطی و با هر امکاناتی از آن ها استفاده کنند.

استفاده از وی پی ان آمریکا بر روی موبایل هم ممکن است؟

همان طور که تا این جای مقاله توضیح دادیم این وی پی ان بر روی انواع سیستم عامل ها قابل استفاده می باشد و افراد می توانند بر روی موبایل خود نیز نصب کنند که همه این موارد باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. در ادامه نحوه استفاده از این وی پی ان برای سیستم عامل های مختلف را بیان می کنیم.

وی پی ان آمریکا برای اندروید

از این وی پی ان می توانید به راحتی برای موبایل خود یا سیستم عامل اندروید استفاده کنید و به دلیل سرعت خیلی خوبی که دارد راحت به کار های خود بپردازید چرا که فیلترشکنی بسیار قوی و بدون قطعی برا اندروید می باشد.

برای دسترسی به این وی پی ان برای اندروید می توانید از طریق سایت های مربوطه فیلترشکن آمریکایی رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا این که بخرید.

وی پی ان آمریکا برای آیفون

همه می دانیم که انواع وی پی ان ها برای سیستم عامل ios آیفون قابل اجرا نمی باشند و کم تر فیلترشکنی مانند فیلترشکن اسپید وی پی ان این قابلیت را دارد. اما وی پی ان آمریکا برای آیفون نیز استفاده می شود و هر روز ما شاهد نسخه جدیدی از آن هستیم که نشان دهنده ارتقا وی پی ان است. به طوری که بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده و افراد زیادی از این فیلترشکن استفاده می کنند.

فیلترشکن آمریکا تنها به صورت ssh ارائه می شود؟

در واقع یکی از نکات مهم که در محبوبیت وی پی ان آمریکا بسیار تاثیر گزار است این موضوع می باشد که به صورت ssh ارائه می شود چرا که این پروتکل بسیار امن و ایمن می باشد و داده های کاربران را کد گذاری می کند. البته هنگامی که می خواهید با پروتکل ssh بر روی ویندوز به وی پی ان آمریکا وصل شوید نخست باید برنامه ای واسط به نام PuTTY را داشته باشید.

البته باید بگوییم که فیلترشکن آمریکا به صورت VMESS و VLESS هم رائه شده است. در رابطه با VMESS می توان گفت که اصلا امن نیست و زمانی که طراحی و اجرا شد زیاد مورد استقبال قرار نگرفت چرا که یکی از نکات منفی آن نداشتن امنیت بود و کاربران نمی توانستند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

کم کم نسخه جدید آن تحت عنوان پروتکل VLESS ارائه شد اما این بار مورد استقبال بود چرا که این پروتکل همانند SSH بسیار امن بوده و ویژگی های زیادی دارد. هم چنین می توان گفت قابلیت های منحصر به فرد آن باعث می شود که شما امنیت کار خود را بالا ببرید و برای دور زدن فیلترینگ بسیار راحت تر عمل کنید.

از VPN آی پی ثابت آمریکا برای چه بازی هایی می توان استفاده کرد؟

آی پی ثابت آمریکا برای بازار فارکس مناسب می باشد؟

آی پی ثابت ترید آمریکا یکی از معروف ترین و معروف ترین ها در این زمینه می باشد و بسیاری از تریدر های بازار های مالی برای این که بتوانند با صرافی های خارج از کشور ارتباط بر قرار کنند از سرویس آی پی ثابت ترید در فارکس و رمز ارز ها استفاده می کنند. آی پی آدرس آمریکا با این که نسبت به کشور های اروپایی پینگ بالا تری دارد اما گزینه مناسب تری نیز می باشد.

هم چنین برای فریلنسر هایی که می خواهند در سایت های فریلنسری خود را شهروند آمریکا نشان دهند نیز وی پی ان آمریکا گزینه بسیار خوبی می باشد. علاوه بر این نیز اگر کار هایتان در ارتباط با دیگر سایت های آمریکایی است و نیاز مند آی پی می باشید که کم ترین مشکلات و بیشترین پایداری را داشته باشد حتما از آی پی ثابت آمریکا استفاده کنید.

قیمت خرید vpn آمریکا چقدر است؟

شما می توانید از VPN آمریکا به صورت رایگان استفاده کنید. مهلت استفاده شما مگابایتی مشخص دارد و می توانید دو اشتراک پولی بخرید و استفاده کنید. برنامه های فیلترشکن با سرعت بیشتر و بدون تبلیغ ارائه می شوند. این برنامه بسیار ارزان است البته به نسبت به سایر فیلترشکن ها! توجه داشته باشید در زمانی که قصد دارید اشتراک خریداری کنید از بیت کوین استفاده نکنید زیرا پشتیبانی نمی کند. خرید فیلترشکن آمریکا با IP ثابت را می توانید از سایت های معتبر انجام دهید.

معرفی 5 وی پی ان کشور هلند با سرورهای قوی و بدون مشکل هم در دسترس شما عزیزان می باشد.

وی پی ان آمریکا شامل چه شهر هایی می باشد؟

همان طور که می دانید در یک سری از مسائل استفاده از وی پی ان بسیار مهم است و شما باید حتما آن را دانلود کنید. همچنین شما باید شهر هایی که زیر شبکه هر فیلترشکنی هستند را بشناسید.

سیاتل

یکی از شهر های کشور آمریکا سیاتل است که سروری در محل مطمئن و دارای کد زنجیره ای ایجاد می کند. همچنین پهنای باند نامحدود دارد و با پشتیبانی خوب مشتری ها را راهنمایی می کند.

نیویورک

یکی از بهترین قسمت هایی که در کشور آمریکا بهترین سرویس دهی را دارد شهر نیویورک می باشد. این سرور رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه برای آن ندارید.

لس آنجلس

حتما تاکنون شنیده اید که این شهر چقدر سرویس دهی و پشتیبانی عالی دارد! پس در انتخاب آن شک نکنید. دقت داشته باشید که این سرور در نسخه ویژه آن نیز رایگان در اختیار تان قرار می گیرد.

لاس وگاس

یکی از شهر های پشتیبان گیر کشور آمریکا لاس وگاس است که دارای مزیت های همچون موارد زیر می باشد.

  • اگر راضی نبودید می توانید پول اشتراک خودتان را پس بگیرید
  • امکان اتصال به کشور آمریکا

تگزاس

یکی بهترین شهر های سرویس دهنده شهر تگزاس است که آی پی شما رو هم تغییر نمی دهد و شما می توانید از طریق خود نرم افزار به راحتی به آن وصل شوید.

وی پی ان آمریکا را چگونه دانلود کنیم؟

وی پی ان آمریکا را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود و نصب این وی پی ان می توانید از طریق نرم فازر های مختلفی که در تلفن همراه تان برای دانلود آپ ها وجود دارد استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از طریق روش های دیگر مانند سایت های مختلف اقدام کنید و به راحتی و بدون پرداخت هزینه این وی پی ان را دانلود نمایید.

آیا سرور های این کشور برای استفاده در از ایران مناسب هستند؟

بله شما می توانید از سرور های این کشور در ایران استفاده کنید و بدون هیچ گونه مشکلی از جمله کندی سرعت و… استفاده کنید و لذت ببرید. با این فیلترشکن بدون هیچ ترسی بازی های رایانه ای فیلتر را شرکت کنید زیرا هیچ گونه قطعی ندارد.

آیا خرید ip اختصاصی آمریکا ممکن است؟

این فیلترشکن به شما اجازه ساخت اکانت را می دهد. فیلترشکن دسترسی به شبکه های خانگی از هر مکانی فراهم می کند و شما می توانید به دیگران اجازه بدهید تا از سرور هایی که در شبکه خانگی شما هست استفاده کنند.

از VPN آی پی ثابت آمریکا برای چه بازی هایی می توان استفاده کرد؟

از VPN آی پی ثابت آمریکا برای چه بازی هایی می توان استفاده کرد؟

از آی پی آمریکا همانند بسیاری از دیگر آی پی ها برای انواع بازی ها می توان استفاده کرد و وجود این آی پی ها برای گیمر ها بسیار مهم می باشند چرا که از این طریق می توانند بازی های خود را پیش ببرند. از جمله بازی هایی که می توان با آی پی ثابت آمریکا انجام داد عبارتند از Doom Eternal، Rocket League، Final Fantasy 14 و Elden Ring که بسیار هم محبوب می باشند.

هم چنین پیشنهاد می شود که به عنوان یک گیمر برای انجام بازی های خود از آی پی ثابت وی پی ان آمریکا استفاده کنید چرا که آی پی عمومی خطرات زیادی دارد. افرادی که با آی پی ثابت آمریکا به انجام بازی می پردازند هیچ گاه مورد حمله هکر ها قرار نمی گیرند اما استفاده از آی پی عمومی آمریکا ممکن است شما را با این حمله ها رو به رو کند.

علاوه بر این ها جدای از چند بازی که در بالا معرفی کردیم تعداد زیادی بازی دیگر نیز وجود دارد که با آی پی ثابت آمریکا می توان به آن ها وصل شده و بازی کنید که برخی از آن ها زیاد معروف نیستند و برخی دیگر اما در سر تا سر دنیا طرفداران خود را دارند.

معایب استفاده از آی پی آمریکا چیست؟

تمامی آی پی ها علاوه بر مزیت ها و امکاناتی که برای کاربران دارند دارای یک سری معایب نیز هستند که حتما باید حواستان به آن ها باشد. آی پی امریکا نیز چنین می باشد و افرادی که از آن استفاده می کنند باید بدانند که ممکن است با مشکلاتی نیز رو به رو شوند و به همین خاطر در ادامه معایب را کمی توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم ترین موارد وی پی ان آمریکا این است که ممکن است هکر ها به سیستم شما حمله کنند و تمامی اطلاعاتتان را در اختیار خود قرار دهند. هم چنین ممکن است شما را به سایت هایی هدایت کنند که جعلی هستند و این بسیار برای فرد مضر می باشد.

یکی از نمونه های این حمله ها را می توان در رابطه با گیمر ها مثال زد. به عنوان مثال یک هکر وقتی سیستم فردی را هک می کند در مدت زمان کوتاهی می تواند فرد را با بسته های مختلف داده از آدرس های متفاوت بمباران کند تا ارتباط حریف را با بازی مختل کرده و خودش برنده بازی شوند.

آیا وی پی ان های آمریکا قانونی هستند؟

اکنون که شما قصد خرید وی پی ان را دارید باید بدانید اکثر شرکت های ارائه دهنده سرور های مجازی به کاربران پیشنهاد می‌دهند که با توجه به منابع سخت افزاری خودشان خرید کنند. بسیاری از شرکت‌ های ارائه دهنده سرور به صورت جداگانه این خدمت را ارائه می کنند. این شرکت ها شما را به صرافی های مورد نظر وصل می کنند.

سوالات متداول

  1. آیا این سرویس به صورت آدرس آی پی اشتراکی ارائه می شود؟

    خیر به هیج وجه شما نمی تواند از آی پی اشتراکی استفاده کنید.

  2. آیا این فیلترشکن مناسب استفاده روزانه است؟

    اگر قصد دارید آن را به عنوان روزمره استفاده کنید یکی از مناسب ترین فیلترشکن همین گزینه است.

  3. آیا بر هر گوشی این فیلترشکن نصب می شود؟

    بلی این امکان وجود دارد. بعد از خرید ، اطلاعات سرویس همراه فایل آموزشی و همچنین نرم افزار های مورد نیاز برای اتصال بر روی گوشی از طریق تیکت و ایمیل ارسال خواهد شد.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات