پارمیس راز کیست؟ + آدرس پیج اینستاگرام پارمیس راز چیست؟

یکی از شاخ های اینستاگرام که شهرت اش را از طریق روابط با افراد مختلف در اینستاگرام بدست آورده است؛ پارمیس راز است؛ او از پر حاشیه ترین سلبریتی های اینستاگرام است که قرار است مطالب جالبی را در رابطه با او قرار دهیم.

پارمیس راز کیست؟

پارمیس راز کیست؟

این روزها یکی از سوالات متداولی که برای اکثر افراد به وجود می‌ آید، این است که اینستاگرام پارمیس مدل کیست؟ به همین دلیل در این قسمت قرار به بیوگرافی پارمیس راز بپردازیم.

در این باره باید بگوییم که او متولد ماه فروردین 1375 در تهران است و سن پارمیس مدل 25 سال است. این روزها به دلیل این که دنبال کنندگان زیادی را در اینستاگرام به دست آورده است از او به عنوان یکی از شاخ های مجازی و هم چنین یکی از مدل های اینستاگرامی یاد می‌ شود.

آدرس پیج اینستاگرام پارمیس راز چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام پارمیس راز چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های کاربردی است که این روزها برخی از افراد با فعالیت در این شبکه علاوه بر این که به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند، توانسته اند یک منبع درآمد عالی نیز برای خود به وجود آورند که این موضوع شامل وی نیز می‌ باشد.

امروزه پارمیس راز اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و پست های متعددی را در صفحه خود منتشر می‌ کند. حال برای پیدا کردن آدرس پیج پارمیس راز و هم چنین آدرس پیج دوم اینستاگرام پارمیس راز مدل کافیست تا به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را به انگلیسی سرچ کنید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس یوتیوب پارمیس راز نیز می توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این برنامه مراجعه کنید.

  • علاوه بر اینستاگرام او می توانید به سایت بازی انفجار که او تبلیغ می کند از طریق گزینه “ورود به سایت” وارد شوید.

کلاب هاوس پارمیس راز

بهتر است که بدانید این چهره معروف در کلاب هاوس نیز فعالیت می‌ کند و توانسته مخاطبان زیادی را در این پلتفرم نیز به دست آورد. حال باید افزود که او هر از گاهی در کلاب هاوس به گفتگو با مخاطبان خود می پردازد. برای پیدا کردن آدرس کلاب هاوس او کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

راز صاف بودن موهای پارمیس راز چیست؟

اگر عکس ها و کلیپ های این چهره معروف را مشاهده کرده باشید، متوجه موهای لطیف و ابریشمی او شده اید. در رابطه با راز صاف بودن موهای پارمیس باید بگوییم که او مدتی قبل در یکی از لایوهای خود در این باره بیان کرد که از کراتینه و ویتامینه مو استفاده می کند و راز موهای پارمیس در مراقبت های او و کراتین می باشد.

دابسمش پارمیس دوست دختر هزینه

دابسمش پارمیس دوست دختر هزینه

این چهره معروف برای این که در اینستاگرام دیده شود، فعالیت‌ زیادی در این شبکه انجام می‌ دهد. هم چنین باید افزود که او دابسمش های جذاب و جالبی را نیز در پیج خود منتشر می‌ کند که اکثر این دابسمش ها با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است.

این شاخ اینستا هم اکنون با چه کسی در رابطه است؟

مدتی قبل وی با داوود هزینه در رابطه بوده است و او از طریق دوستی با داوود به شهرت زیادی رسید. هم چنین باید افزود که او در حال حاضر با یک شخص مرموز در رابطه است و در مورد دوست پسر جدیدش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است.

پارمیس چه سالی به ترکیه مهاجرت کرد؟

او توانست با کمک داوود اقامت کشور ترکیه را به دست آورد، با این که او سال‌ های زیادی در ایران زندگی کرده است اما بعد از دوستی با این شاخ مجازی ساکن ترکیه شده است. بیان شده است که حدود 5 الی 6 سال است که او به ترکیه مهاجرت کرده است. به محض مهاجرت، او درگیر بازی انفجار شد و این خود دلیلی بر حضور او در ترکیه بود.

او هم اکنون ساکن کجاست؟

او هم اکنون ساکن کجاست؟

بهتر است که بدانید وی در حال حاضر ساکن ترکیه و شهر استانبول می باشد و به فعالیت های خود می پردازد.

خبر حاملگی پارمیس راز واقعی است؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که این چهره معروف باردار است در شبکه‌ های مجازی منتشر شد. اما در این باره باید بگوییم که تمام این اخبار شایعه ای بیش نیست و او باردار نمی باشد.

پارمیس راز قبل از عمل چه شکلی بود؟

او عمل زیبایی بینی انجام داده است و هم چنین تزریق ژل به چانه، گونه و لب نیز انجام داده است و حتی برخی از افراد بر این باورند که او عمل پیکرتراشی نیز انجام داده است. به هر حال می توانید عکس های قبل از عمل جراحی این چهره معروف را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

عکس های پارمیس راز را در کجا ببینیم؟

عکس های پارمیس راز را در کجا ببینیم؟

اگر تمایل دارید تا عکس های پارمیس را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که به اینستاگرام او مراجعه نمایید، چرا که او عکس های جذابی از خود را در صفحه اینستاگرامش برای مخاطبان خود منتشر می‌ کند.

درآمد پارمیس راز چقدر است؟

این روزها این چهره معروف از طریق فعالیت در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد. هم چنین بیان شده است که او برای هر تبلیغاتی که در صفحات مجازی خود به اشتراک می گذارد، مبالغ هنگفتی را دریافت می‌ کند.

چه حواشی برای پارمیس به وجود آمد؟

تا به اکنون حواشی متعددی برای این چهره معروف به وجود آمده است که از مهم ترین آن ها می توان به موضوعاتی مانند: رابطه اش با داوود هزینه، هک شدن پیج پارمیس دوست دختر هزینه، مهاجرتش، خبر بارداری او و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

پارمیس راز در استخر

پارمیس راز در استخر

این روز ها همه از تاثیر زیادی که اینستاگرام بر زندگی مردم دنیا گذاشته است با خبر هستیم چرا که در ابتدا تنها برای سرگرمی از این برنامه ها استفاده می شد. اما کم کم با افزودن خدمات و ویژگی های مختلف به این اپلیکیشن افراد توانستند با انتشار پست و استوری از زندگی شخصی و یا استعداد ویژه ای که دارند فالوورهای زیادی جذب کنند و به شهرت برسند.

یکی از این سلبریتی ها و افراد معروف در اینستاگرام پارمیس راز می باشد که از طریق انتشار عکس های خود به عنوان مدل تا کنون دنبال کننده های زیادی به دست آورده است. ما تا کنون شاهد تصاویر زیادی از این خانم در محیط های مختلف بوده ایم که برخی از آن ها در کنار استخر می باشد.

این عکس ها به نوعی تصاویری حرفه ای و ادیت شده می باشد که توسط عکاس های مختلف گرفته می شود. پارمیس راز که سلیقه دنبال کننده های خود را می شناسد همیشه سعی دارد که در همین راستا پست و استوری منتشر کند و بعد از این که با داوود هزینه وارد رابطه شد افراد زیادی جذب پیج آن شدند و وی بیشتر دیده شد.

در ادامه بیشتر به این خانم و زندگی اش خواهیم پرداخت تا اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

آیا یوتیوب پارمیس راز فعال است؟

یوتیوب یکی دیگر از اپلیکیشن هایی چون اینستاگرام می باشد که حدود یک سال است از طرف افراد معروف و سلبریتی ها بیشتر به آن توجه می شود؛ چرا که این برنامه به افرادی که بازدید و کامنت زیادی دریافت می کنند مبلغی پرداخت می کند و هرچه این بازدید ها بیشتر باشد دریافتی کاربران نیز بیشتر خواهد بود.

این موضوع در بین سلبریتی های فضای مجازی بیشتر دیده می شود و همه آن ها در یوتیوب چنل خود را دارند. از جمله این افراد می توان به پارمیس راز اشاره کرد که گاهی در این فضا نیز فعالیت می کند. محتوای چنل یوتیوب این خانم معمولا شامل ولاگ هایی در رابطه با سفرهای او دوره همی های دوستانه و مهمانی هایش می باشد.

هم چنین گاهی با دوستان خود مسابقات و برنامه های خاصی به عنوان سرگرمی برای مخاطبان خود منتشر می کند. البته باید گفت که پارمیس راز هم چون یک یوتیوبر حرفه ای عمل نمی کند؛ اما باز هم این اواخر شاهد فعالیت های بیشتر او در این فضا بوده ایم.

در واقع باید بگوییم بلاگری در فضای مجازی این روزها موفق است که در همه برنامه ها فعال و موفق عمل کند تا بتواند از این طریق همه نوع سلیقه ای را جذب خود کند بنابراین این گونه افراد نباید از تاثیر خوب یوتیوب بر روی دیده شدن خود غافل شوند.

پارمیس راز و داوود هزینه

پارمیس راز و داوود هزینه

داوود هزینه یکی از سلبریتی های اینستاگرامی می باشد که یک شبه با انتشار ویدیویی به شهرت رسید و افراد زیادی او را دنبال کردند. داوود هزینه بعد از این که در اینستاگرام دیده شد ایران را ترک کرد و برای همیشه به ترکیه رفت. وی در طی این سال ها با خانم های زیادی وارد رابطه شد به طوری که همه آن ها را به فالوورهای خود نشان می داد.

تا این که تصمیم گرفت پارمیس راز را به عنوان پارتنر خود معرفی کند. این دو مدتی با هم در رابطه بودند، در ابتدا رفتار داوود هزینه با پارمیس زیاد مناسب نبود؛ اما این اواخر سعی داشت بهتر با او برخورد کند. پارمیس با شروع این رابطه بیشتر در فضای مجازی دیده شد اما در نهایت این دو از هم جدا شدند و داوود دوباره رابطه جدیدی را شروع کرد.

پارمیس راز اما هنوز سینگل می باشد و تا کنون فردی را به عنوان پارتنر جدید خود معرفی نکرده است. پارمیس شخصیتی به شدت آرام و مودب دارد که در طول این مدت با وجود رفتار نا مناسب داوود هیچ گاه همانند او عمل نکرد و تنها فعالیت های او در اینستاگرام مبنی بر انتشار عکس های حرفه ای و در برخی موارد دابسمش می باشد.

پارمیس و مادرش

پارمیس راز یکی از سلبریتی های اینستاگرامی می باشد که همیشه در این فضا تصاویری را کنار مادر خود منتشر می کند. وی حتی بار ها در قالب استوری از علاقه ای که به مادرش دارد صحبت کرده است. او می گوید یکی از افرادی که همیشه چه در سختی و چه در خوشحالی کنارم بود مادرم می باشد.

او همیشه و همه جا کنار من است و حتی هنگامی که می خواستم برای همیشه از ایران مهاجرت کنم مشوق من بود. پارمیس راز معمولا از آن دسته سلبریتی هایی است که تصاویر زیادی در کنار دیگر افراد منتشر نمی کند و بیشتر محتوای پیج آن در رابطه با خودش است؛ اما با این وجود ما بار ها شاهد عکس های مادرش در صفحه شخصی او بوده ایم.

پارمیس راز هنگامی که از داوود هزینه جدا شد کمی شرایط نا مناسبی داشت، چرا که این جدایی به درخواست پارمیس نبود و داوود این تصمیم را گرفته بود. در این بین اما او بارها از مادر خود تشکر کرد که همیشه کنارش هست. وی می گوید وقتی که حتی خودم حوصله خودم را ندارم این مادرم است که از من مراقبت می کند و باعث می شود دوباره دلم بخواهد زندگی را دوست داشته باشم و امید پیدا کنم.

افشاگری ها در خصوص این بلاگر

افشاگری ها در خصوص این بلاگر

اگر از آن دسته افرادی باشید که وقت خود را زیاد در اینستاگرام می گذارید حتما می دانید برخی از پیج ها در این فضا وجود دارد که کار آن ها تولید محتوا در خصوص سلبریتی های اینستاگرامی می باشد و سعی می کنند که افشاگری هایی در رابطه با آن ها انجام دهند.

گاهی این افشاگری ها اعتبار سلبریتی ها را نیز از بین می برد و گاهی نیز از طرف خود آن فرد هیچ توجهی نمی شود. پارمیس راز به عنوان یک بلاگر تا کنون بار ها سوژه افشاگری این پیج ها قرار گرفته است.

به عنوان مثال یکی از این افشاگری ها مربوط می شود به رابطه او و داوود هزینه چرا که در ابتدا همه فکر می کردند این خانم با داوود وارد رابطه شده که بتواند وارد حوزه سایت های شرط بندی بشود. عده ای معتقد بودند هیچ احساسی بین این زوج وجود ندارد و به این دلیل رابطه خود را علنی کردند تا با ابجاد حاشیه بیشتر دیده شوند و فالوورهای زیادی جذب کنند.

که البته در خصوص هیچ کدام از این موارد ما واکنشی از سمت پارمیس راز ندیده ایم. نا گفته نماند که گاهی داوود با این گونه پیج ها برخورد می کند ولی در همه آن ها از طرف خود صحبت کرده و در هیچ کدام از این ویدیوها پارمیس حضور نداشته است.

خبر خودکشی پارمیس راز حقیقت دارد؟

پارمیس راز چه زمانی که با داوود رابطه داشت و چه زمانی که از او جدا شد همیشه با حواشی و شایعات زیادی رو به رو بود. در واقع این زوج بعد از حدود یک الی دو سالی که با هم رابطه داشتند ناگهان از هم جدا شدند و هیچ کدام توضیحی در این خصوص نداشتند، اما مدتی بعد اخباری مبنی بر خبر خودکشی پارمیس راز منتشر شد.

برخی از پیج ها مدعی بودند که این خانم به دلیل علاقه زیادی که به داوود هزینه دارد بعد از جدایی تصمیم به خودکشی گرفته است. این حواشی ادامه داشت تا این که پارمیس استوری منتشر کرد و در آن در این خصوص توضیح داد که من تا کنون خودکشی نکردم و هیچ وقت هم دست به چنین کاری نمی زنم.

رابطه من با داوود تمام شده و اکنون هر دو ما نه ناراحت هستیم و نه مشکلی داریم بنابراین همه این اخبار شایعه است و من کاملا سالم هستم. بعد از مدتی با انتشار خبر ازدواج داوود با خانمی دیگر، دوباره این حواشی بیشتر از پیش ادامه داشت اما پارمیس این بار دیگر صحبتی نکرد. به هر حال این مسائل برای تمام افرادی که به شهرت می رسند و مرکز توجه هستند وجود دارد.

وی هم اکنون به چه کاری مشغول است؟

وی هم اکنون به چه کاری مشغول است؟

پارمیس راز از آن دسته سلبریتی های اینستاگرامی می باشد که از لحاظ مالی شرایط مناسبی دارد و به شغل خاصی مشغول نیست و تنها فعالیت او در اینستاگرام به عنوان مدلینگ می باشد چرا که عکس های زیادی به صورت بسیار حرفه ای در این فضا منتشر می کند. هم چنین گاهی برای انواع برندها و بیزینس ها تبلیغاتی انجام می دهد و از این طریق مبالغ خوبی دریافت می کند.

البته ناگفته نماند پارمیس از آن دسته افرادی است که زیاد در رابطه با زندگی شخصی و فعالیت هایی که می کند توضیحی نمی دهد بنابراین به احتمال زیاد بیزینس ها و فعالیت های دیگری هم دارد اما صحبتی در رابطه با آن ها نمی کند.

طبق برخی خبر رسانی ها می گویند که این خانم در کشور ترکیه چندین خانه دارد که از طریق اجاره دادن این ملک ها هزینه های زیادی به دست می آورد. جالب است بدانید پارمیس با وجود رابطه ای که با داوود هزینه داشته است تا کنون فعالیتی در خصوص با سایت شرط بندی و تبلیغات آن نداشته است. البته بیان می شود تنها دلیل این مورد این بوده که وی قصد احداث سایت شرط بندی شخصی اش را دارد.

توییتر پارمیس راز چه نام دارد؟

پارمیس راز یک نام آشنا می باشد چون او یکی از چهره های فعال فضای مجازی می باشد و از هر راهی برای شهرت بیشتر استفاده می کند. او همچون دیگر بلاگر هنر خاصی ندارد و به واسطه دوستی با داوود هزینه معروف شده است و افراد زیادی را جذب خود کرده است. باید توجه داشت که در برنامه های پر مخاطبی همچون اینستاگرام، یوتیوب و توییتر فعالیت گسترده دارد و در بخش های تولید محتوا کارهای زیادی انجام می دهد که باعث شده تا بیشتر از قبل به شهرت برسد.

او در توییتر اعتبار زیادی دارد و اکانتی که دارد با نام لاتین خودش ساخته شده است که توسط خود او اداره می شود و پست های جدید را به اشتراک می گذارد پس برای پیدا کردن او در این برنامه پر مخاطب بهتر است نام این چهره را جستجو کنید تا در دسترس شما قرار گیرد.

آیا پیکرتراشی کرده است؟

آیا پیکرتراشی کرده است؟

این روزهای چهره های معروف مجازی برای جذب دنبال کننده ها کار های مختلفی همچون عمل های مختلف زیبایی را انجام می دهند تا بدون نقص باشند و مورد توجه قرار گیرند. از آن جایی که پارمیس راز یکی از خوش چهره ترین افراد می باشد و جذاب و خوش هیکل می باشد باید توجه داشت که او عمل های مختلفی را برای رسیدن به این ظاهر انجام داده است و یکی از مهم ترین جراحی هایی که در مورد او در سایت های مختلف و وبلاگ ها صحبت شده است عمل پیکر تراشی می باشد.

گذشته این بلاگر ایرانی کاملا عادی و با ظاهری معمولی بوده است؛ اما اکنون او به عنوان یک چهره پر مخاطب بخشی از درآمد خودش را صرف انجام کارهای زیبایی می کند تا در مقایسه با بلاگرهای دیگر عالی به نظر برسد. پارمیس راز جراحی پیکر تراشی را در سال های گذشته انجام داده است؛ او اکنون مدت زیادی از عمل این چهره می گذرد و در منابع مختلف صحبت زیادی راجع به آن نمی شود چون این چهره هر روز در حال تغییر می باشد و همان طور که گفته شد جراحی های مختلفی را انجام می دهد تا از نظر خودش ایده آل باشد.

رژیم غذایی خاص پارمیس راز

این چهره مشهور یکی از خوش استایل ترین افراد می باشد که بخشی از محبوبیت خودش را به این واسطه به دست آورده است و هنوز هم برای مردم جالب می باشد. او برای بدنی که دارد رژیم غذایی خاصی دارد که سال های زیادی است آن را انجام می دهد و به یک روتین در زندگی او تبدیل شده است. او ورزش و عادات غذایی سالم و درستی دارد چون یک فرد شناخته شده می باشد و باید همیشه در بهترین حالت ممکن باشد. او به سالم خوری و استفاده از منابع غذایی مفید علاقه مند می باشد و توجه زیادی به این موضوع دارد.

آیا پارمیس راز دنسر است؟

به طور کلی شغل پارمیس راز در مدلینگ و تبلیغات لوازم آرایش برند و مدیریت سایت های شرط بندی خلاصه می شود و اوقات خودش ا با انجام این کارها می گذراند. اما بخشی از علاقه و استعداد او در دنسر بودن می باشد که مدتی است مشغول به انجام آن می باشد و کلیپ هایی را در این زمینه ظبط کرده است که مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است. او دنسر حرفه ای نیست اما سعی می کند در کارهایی که مورد توجه و مورد علاقه مردم می باشد حضور پیدا کند و فعالیت داشته باشد.

آیا پارمیس سایت شرط بندی دارد؟

آیا پارمیس سایت شرط بندی دارد؟

پارمیس راز یکی از افراد پر حاشیه این روزها می باشد که به واسطه دوستی با یکی از چهره های جنجالی و رابطه با آن معروف شد و در همان زمان رابطه ای که داشت به دنیای شرط بندی مراجعه کرد و با کمک دوستان خود سایتی ایجاد کرد که هنوز هم در حال فعالیت می باشد و به یکی از معروف ترین سایت های انفجار تبدیل شده است. سایت شرط بندی پوکو بت با مدیریت پارمیس راز دوست دختر و زیر مجموعه داوود هزینه می باشد که همچون سایت های مشهور دیگر درآمد زایی از این طریق را تبلیغ می کند و تا حد زیادی موفق نیز بوده است.

در حال حاضر سایت های مختلفی توسط چهره های مشهور ایرانی طراحی و ایجاد شده اند که برای استفاده عموم و شروع این کار آماده به خدمت هستند. باید توجه داشت که یکی از این موارد مربوط به پارمیس می باشد که وقت زیادی برای آن صرف کرده است و در حال گسترش آن می باشد چون موفقیت زیادی کسب کرده است و قصد دارد این مسیر را بیشتر از قبل ادامه دهد و زیر مجموعه های خودش را وارد این عرصه کند.

آیا این بلاگر می تواند به ایران برگردد؟

آیا این بلاگر می تواند به ایران برگردد؟

پارمیس راز در حال حاضر شرایط بازگشت به کشور ایران را دارد و می تواند به کشور ورود کند اما به دلیل شرایط کاری که در برنامه های مجازی دارد. او همچنین فعالیت های غیر اسلامی و کار هایی که برای سایت شرط بندی انجام داده است مورد اتهام قرار خواهد گرفت. او اگر به ایران مهاجرت کند قطعا مورد بازجویی قرار می گیرد و این اتفاق می تواند برای او دردسر ساز باشد پس قطعا چنین فردی با سابقه کاری که دارد برای بازگشت هیچ فکری ندارد و تحت هیچ شرایطی اقدام به این کار نمی کند.

او عکس های منشوری و محتویات غیر اخلاقی زیادی منتشر کرده است که در برنامه های مختلف وایرال شده و توسط همه مردم دیده شده است. پس قطعا یک فرد قانون شکن می باشد که نمی تواند در کشور ایران زندگی کند چون همان طور که می دانید کشور ما یک کشور اسلامی با چهارچوب های مشخص می باشد که افرادی همچون پارمیس راز و دوست پسرش نمی توانند. این اصول را به درستی رعایت کنند چون آن ها در کشور های مختلف جهان کارهای دلخواه خود را در هر زمینه بدون هیچ محدودیتی انجام می دهند و از نظر مدیران و مسئولان قطعا ساختار شکن می باشند.

سوالات متداول

  1. پارمیس راز کیست؟

    او متولد سال 1375 در ایران است که مدتی است با فعالیت در شبکه های مجازی توانسته به شهرت زیادی برسد و این روزها از او به عنوان شاخ مجازی یاد می شود.

  2. چگونه می توان عکس های این چهره معروف را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های این چهره معروف کافیست تا به شبکه های مجازی او و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

  3. منبع درآمد او چیست؟

    منبع درآمد این چهره معروف از طریق فعالیت گسترده ای که در شبکه های مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام انجام می‌ دهد، می باشد.

  4. آیا پارمیس راز باردار است؟

    مدتی قبل اخباری در رابطه با بارداری او در شبکه مجازی منتشر شد، اما در این باره باید بگوییم که او باردار نمی باشد و تمام این اخبار شایعه است.

5/5 – (2 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات