پارک شین هه کیست؟ + کنسرت و شو های پارک شین هه

پارک شین هه متولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۰یکی از خوانندگان کره ای است. وی به دلیل ایفای نقش در ملودرام‌ های پلکانی به سوی بهشت در سال ۲۰۰۳، درخت بهشتی در سال ۲۰۰۶ به شهرت رسیده‌ است. او در فهرست سلبریتی های قدرتمند کره توسط فوربز در رتبه ۳۳ در سال ۲۰۱۷ در رتبه ۱۲ در سال ۲۰۲۱ در رتبه‌ ۴۰ قرار گرفته‌ است. برای آشنایی بیشتر با او تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پارک شین هه کیست؟

پارک شین هه کیست؟

پارک شین‌ هه مدل، رقصنده، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی می‌ باشد؛ که با ایفا نقش‌ هایش در درام تلویزیونی وارثان و دکترکرش به شهرت رسید. وی توانسته جایگاه مناسبی به‌ عنوان یکی از پرکار ترین بازیگران زن امروزی برای خود بدست آورد و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند.

در ادامه به معرفی بیشتر از بیوگرافی پارک شین هه خواهیم پرداخت. پارک از کودکی بیشتر به جنبه‌ های فعالیت‌ های هنری علاقه‌ مند بوده و وقتی کلاس ششم بود به گروه موسیقی خواننده پاپ لی سونگ هوان راه یافت و آموزش‌ های آواز، رقص، نوازندگی گیتار و کیبورد را فرا گرفت. وی ۱۸ فوریه ۱۹۹۰ در گوانگجو کره‌ جنوبی متولد شده و در دانشگاه چونگ انگ تحصیلات بازیگری را ادامه داده و اکنون در حیطه‌ های بازیگری و خوانندگی فعال می‌ باشد.

کنسرت و شو های پارک شین هه

کنسرت و شو های پارک شین هه

پارک شین هه علاوه بر این که به عنوان بازیگر شناخته می‌ شود، یکی از خوانندگان مشهور اهل کره جنوبی حتی در زمینه رپ کیپاپ هم می‌ باشد که تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است و در عرصه خوانندگی هم توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. حال بهتر است بدانید که شین هه در طول سال کنسرت‌ ها و شو های متعددی را برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار می‌ کند که تا به اکنون تمام کنسرت‌ های او مورد استقبال خیلی از مخاطبان و طرفدارانش نیز قرار گرفته اند.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده ویدیو کنسرت‌ ها و شو های این خواننده اهل کره بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت و یا یکی از شبکه‌ های اجتماعی همچون یوتیوب و یا آپارات مراجعه نمایید.

طلاق این سلبریتی حقیقت دارد؟

با توجه به این که شین هه یکی از سلبریتی های مشهور کره به شمار می‌ رود. به همین دلیل همیشه حاشیه‌ هایی در پیرامون زندگی شخصی او مشاهده می‌ شود. حال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که این سلبریتی معروف طلاق گرفته است، در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد.

البته در این باره بهتر است بدانید که شین هه طلاق نگرفته است. به همین دلیل تمام اخباری که در رابطه با طلاق او منتشر شده دروغی بیش نمی‌ باشد. این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر او با چویی ته جون در رابطه می‌ باشد.

عکس های پارک شین هه

عکس های پارک شین هه

پارک از جمله بازیگرانی است که عکس‌ های فراوانی از وی در فضای مجازی و اینترنت یافت می‌ شود. عکس‌ های وی با توجه به حرفه‌ او یعنی بازیگری و خوانندگی بیشتر عکس‌ های هنری و یا عکس‌ هایی است که با همکاران خود در این زمینه گرفته‌ است. بیشتر عکس‌ های او را عکس‌ های هنری در منزل یا فضای باز تشکیل می‌ دهند که این عکس‌ ها دارای کیفیت خارق‌ العاده و به‌ وفور در سطح اینترنت یافت می‌شود.

خانه پارک شین هه

بهتر است بدانید شین هه یکی از ثروتمند ترین سلبریتی‌ های کره جنوبی به شمار می‌ رود که با توجه به فعالیتش در حرفه خوانندگی، بازیگری و مدلینگ توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به ثروت هنگفتی نیز رسیده است.

حال مدتی قبل او از آپارتمان لوکس و لاکچری‌ اش در یکی از مناطق گران قیمت کره جنوبی رونمایی کرد. بیان شده است که این آپارتمان میلیون دلاری شین هه دارای امکانات بسیار زیادی است.

پارک شین هه و همسرش

پارک شین هه و همسرش

یکی از سوالات مهم این است که آیا پارک ازدواج کرده است در این خصوص می توان گفت که پس‌ از موفقیت فیلم وارثان در سال ۲۰۱۴، رسانه‌ های کره‌ ای ادعا کردند که پارک با لی مین هو روابط عاشقانه‌ ای دارد. اما هر ۲ بازیگر جداگانه تکذیب کردند و سپس سال ۲۰۱۵ با انتشار عکس‌ های عاشقانه وی با لی جونگ سوک در فیلم پینوکیو گمانه‌ زنی‌ ها از روابط این ۲ کلید زده شد. آن ها گفتند دوست معمولی هستند و در نهایت در سال ۲۰۱۷ رابطه پارک با چویی ته جون تأیید شد و این ۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

این خواننده فرزندی دارد؟

در تاریخ 7 مارس 2018 تایید شد که شین هه از اواخر سال 2017 با بازیگر چوی ته جون در ارتباط بوده است. حال در تاریخ 23 نوامبر 2021 اعلام شد که پارک باردار است و برای ازدواج با چوی آماده می شود. در نهایت آن ها در 22 ژانویه 2022 در یک مراسم کلیسایی در سئول با یکدیگر ازدواج کردند. در حال حاضر این خواننده یک فرزند پسر دارد.

میکاپ های بی نقص پارک شین هه

میکاپ های بی نقص پارک شین هه

اگر تا به اکنون تصاویر و یا ویدیو های پارک شین هه را مشاهده کرده باشید، متوجه صورت زیبای او شده اید. حال ناگفته نماند که یکی از دلایل چهره زیبای این بازیگر کره‌ ای آرایش بی‌ نقص و ملایم او می باشد. این بازیگر کره ای علاقه بسیار زیادی به آرایش‌ های ملیح دارد و اولویت او در آرایش شفاف بودن پوستش می‌ باشد، به همین دلیل از بهترین کرم پودر ها استفاده می کند. هم چنین او معمولا از رژ های ملایم و سایه چشم های روشن استفاده می‌ کند.

پارک شین هه قبل از عمل

جراحی زیبایی یکی از اتفاقاتی است که امروزه همه افراد مشهور دنیا به آن می‌ پردازند و سعی در تغییراتی در ظاهر به‌ خصوص اندام‌ های صورت تغییراتی را انجام می‌ دهند. پارک نیز از جمله بازیگران و هنرمندان مشهور است که با استفاده از عمل جراحی بر روی صورت خود بر روی قسمت فک، بینی و گونه چهره جذاب‌ تری را برای خود ساخته‌ است. همه مخاطبان وی معتقدند که وی بعد از عمل بسیار زیبا تر و جذاب‌ تر از قبل از عمل خود شده‌ است.

پارک شین هه و لی مین هو بهترین زوج سال

پارک شین هه و لی مین هو بهترین زوج سال

لی مین هو بازیگر مرد و خواننده اهل کره جنوبی می‌ باشد وی متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۸۷ است. او در سریال‌ های زیادی از سال ۲۰۰۶ به بعد فعالیت کرده‌ است و تحصیلات خود را در دانشگاه کن کوک و با تحصیلات هنری به پایان رسانده‌ است. در خصوص رابطه وی با پارک شین هه می‌ توان گفت که این ۲ در ۱ مراسم حضور داشته‌ اند؛ اما هیچ گونه رابطه ای با یک دیگر ندارند.

ثروت پارک‌ شین هه چقدر است؟

امروزه بازیگران یکی از قشرهای پر درآمد و ثروتمند جامعه هستند در خصوص مبلغ خالص ثروت و درآمد پارک شین هه اطلاعاتی در دست نیست. ولی می‌ توان گفت وی آن‌ قدر ثروتمند است که در کار های خیریه شرکت می‌ کند. از جمله کار های خیریه می‌ توان به اهدای چند لباس شویی به مبلغ ۴۰ هزار دلار به کارکنان شرکت آتش‌ نشانی می‌ باشد که از طرف شرکت ال جی نیز اهدایی هایی صورت گرفته‌ است.

همین می‌ تواند درآمد زیاد پارک شین‌ هه را نشان دهد. وی در بخش‌ هایی غیر از بازیگری مانند خوانندگی و مدلینگ و رقص نیز فعال می‌ باشد. او از آن‌ ها نیز درآمد دارد. شین هه امروز یکی از افراد شاخص در زمینه تبلیغات کره جنوبی می‌ باشد و وی یکی از بهترین مبلغان تلویزیونی به شمار می‌ رود.

این خواننده در چه فیلم هایی بازی‌ کرده است؟

این خواننده در چه فیلم هایی بازی‌ کرده است؟

در خصوص فیلم پارک شین هه می توان گفت که وی تا کنون در ۱۳ فیلم بازی کرده‌ است. اولین فیلم وی را در سال ۲۰۰۶ به نام عشق هراس می‌ توان نام برد. وی در سال ۲۰۰۷ به نام دو قلو های شیطانی در سال ۲۰۱۰ در ۲ فیلم به نام آژانس سیرانو و روز های سبز، در سال ۲۰۱۲ در فیلم در انتظار جانگ جون هوان، در سال ۲۰۱۳ در فیلم معجزه در سلول شماره هفت، همچنین یک‌ روز عالی، در سال ۲۰۱۴ در فیلم خیاط، در سال ۲۰۱۵ در فیلم زیبای درون، در سال ۲۰۱۶ در فیلم برادر بزرگ تر، در سال ۲۰۱۷ در فیلم قلب تیره و در سال ۲۰۲۰ در دو فیلم زنده و تماس ایفای نقش کرده است.

پارک شین هه و جان کیون سوک از بازیگران مطرح کره می باشند. که هر دو در تو زیبایی نیز ایفای نقش کرده اند. همه منتظر سریال وی در سال 2019 بوده اند ولی باید گفت سریال جدید پارک شین هه 2019 یک دروغ است و وجود ندارد.

اینستاگرام پارک شین هه

اینستاگرام یکی از فضا های مجازی است که امروزه هنرمندان، بازیگران و دیگر افراد در آن به فعالیت می‌ پردازند و فضایی برای تبلیغات برای آن‌ ها فراهم کرده‌ است. Park Shin-hye یکی از کاربران اینستاگرام می‌ باشد که با آیدی ssinz7 فعالیت می‌ کند و تصاویری را از جمله تصاویر کاری، هنری و همچنین تصاویری با مخاطبان و همکاران خود را در صفحه شخصی‌ اش در اینستاگرام منتشر می‌ کند. پارک شین هه اینستا را فضای مناسبی نمی داند.

یوتیوب پارک شین هه

مدت‌ ها قبل این سلبریتی معروف اهل کره یک چنل در یوتیوب برای خود راه‌ اندازی کرد و در حال حاضر در چنل یوتیوب خود ویدیو های متعددی در رابطه با حرفه‌ اش آپلود می‌ کند که تمام ویدیو های او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند.

شین هه در حال حاضر سابسکرایب‌ های بسیار زیادی در یوتیوب دارد و به یکی از چهره‌ های معروف یوتیوب تبدیل شده است. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب او و هم چنین فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که شین هه ویدیویی را در یوتیوب خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

مصاحبه با پارک شین هه

مصاحبه با پارک شین هه

بازیگران از جمله افرادی هستند که امروزه سر تیتر خبر ها را به خود اختصاص داده‌ اند و مورد هجوم گزارشگران و خبرنگاران قرار می‌ گیرند تا بتوانند اطلاعاتی را در فضای رسانه منتشر کنند. پارک شین‌ هه نیز از این اتفاق مستثنی نیست و با وی در خصوص شغل حرفه هدف کودکی و همچنین فیلم‌ ها و فعالیت‌ های او مصاحبه‌ هایی صورت گرفته است. وی خندان به هر کدام از این سوال‌ ها پاسخ می‌ دهد.

حاشیه های این خواننده

امروز خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران و اصحاب رسانه یکی از دلایل پیشرفت شان ورود حواشی و پرداختن به حواشی زندگی افراد مشهور و مهم می‌ باشد. ولی وی را می‌ توان از این امر مستثنی دانست وی از جمله بازیگرانی است که بسیار متنفر از حواشی می‌ باشد. تا کنون هیچ‌ گونه حاشیه‌ ای نداشته‌ است و در خصوص روابط عاشقانه‌ وی نیز او را وارد حاشیه‌ هایی کرده‌ اند که خود او همه آن‌ ها را تکذیب کرده‌ است.

این خواننده با چه کسانی همکاری داشته است؟

پارک شین هه مدتی است که به عنوان خواننده هم فعالیت خود را شروع کرده است و تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را چه به تنهایی و چه با همکاری سایر خوانندگان کره ای خوانده و منتشر کرده است که تمام آهنگ‌ های او تا به اکنون مورد استقبال خیلی از طرفدارانش قرار گرفته است.

کلاب هاوس پارک شین هه

کلاب هاوس یکی دیگر از نرم‌ افزار های فضای مجازی می‌ باشد. که امروزه توانسته سرو صدایی را در دنیای رسانه به پا کنند و افراد معروف و مشهور نیز در این نرم‌ افزار حضور داشته و نسبت‌ به برخی از مسائل بحث‌ ها انتقادات و صحبت‌ هایی را داشته‌ اند. ولی تا کنون هیچ اثری از حضور او در کلاب هاوس مشاهده نشده‌ است؛ با توجه به صفحه اینستاگرام وی می‌ توان گفت که او علاقه زیادی به فضای مجازی و این‌ گونه مباحث ندارد و از قبل نیز نداشته‌ است.

جوایز و افتخارات این خواننده محبوب

جوایز و افتخارات این خواننده محبوب

او در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام برای فیلم پلکان بهشت را به دست آورد. او همچنین با بازی در درام وارثان که یکی از موفق‌ ترین فعالیت‌ های او می‌ باشد. توانست جوایز بسیاری را از آن خود کند از جمله ۳ جایزه درام sbs، و ۱ جایزه‌ محبوبیت مجله ستاره K و ۲ جایزه سالانه درام همچنین وی در سال 2015 به دلیل مشارکت در راه هالیو در ششمین جشنواره فرهنگ و هنر محبوب کره، جایزه نخست‌ وزیر را دریافت کرد.

در نهمین جشنواره بین‌ المللی تبلیغات بوسان در سال ۲۰۱۶ نیز پارک به‌ عنوان بهترین سخنگوی کره در چین معرفی و انتخاب گردید. برای درام دکتر کرش در سال ۲۰۱۶ جایزه بهترین هنرمند در جشنواره افتتاحیه هنرمندان آسیا را از آن خود کرد و همچنین وی در سال ۲۰۱۷ توانست عنوان دوازدهم را از لیست افراد مشهور کره در مجله فوربز را از آن خود کند.

بهترین آهنگ های پارک شین هه

پارک شین هه یکی از خوانندگان محبوب کره‌ ای تبار است و تا کنون توانسته آهنگ‌ های بسیاری را بخواند که طرفداران و هنرمندان زیادی را به خود جذب کرده‌ است در ادامه این بحث به معرفی سه‌ تا از آهنگ‌ های وی خواهیم پرداخت.

آهنگ lovely day

این آهنگ که در خرداد ماه ۱۳۹۸ منتشر گردیده است یکی از آهنگ های محبوب پارک می باشد که طرفداران زیادی دارد این آهنگ که به سبک پاپ خوانده شده است زمینه و محتوایی عاشقانه دارد.

آهنگ تو زیبا هستی

این آهنگ یکی از آهنگ های انگیزشی و پر طرفدار پارک شین هه می باشد که با هنرمندی دو هنرمند دیگر یعنی سوپر جونیور و اکسو‌ خوانده شده است سبک و متن این آهنگ طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

آهنگ عزیز من

این آهنگ به سبک پاپ می باشد که در زمینه ای عاشقانه سروده و توسط پارک شین هه خوانده شده است. این آهنگ نیز از جمله آهنگ های پرطرفدار پارک می باشد که هر شنونده ای مجذوب آن می‌ گردد.

رقص پارک شین هه و لی مین هو

لی مین هو یکی از خواستگاران پارک شین هه می باشد که در یکی از مجالس کره جنوبی از پارک‌ خواستگاری کرده است؛ ولی تا کنون هیچ فیلم یا تصویری از رقص این دو هنرمند در دسترس نیست و فقط کلیپ هایی می باشد که طرفداران با میکس کردن ساخته اند.

احساس پارک شین هه درباره بوسه لی مین هو

پارک، لی مین هو را یکی از طرفداران خود خواند ولی بیان کرده است که او قصد ازدواج ندارد و اگر بخواهد ازدواج کند در رسانه اعلام خواهد کرد و در خصوص روابط شخصی و خصوصی اش هیچ چیز بیان نخواهد کرد. رابطه لی مین هو و پارک شین هه یک رابطه معمولی بوده است.

عکس پارک شین هه بدون ارایش

عکس پارک شین هه بدون آرایش

اکثر تصاویری که از هنرمندان وجود دارد اکثرا با آرایش می باشد پارک نیز از این اتفاق مستثنی نیست و تمام عکس های او دارای آرایش یا گریم فیلم‌ می باشند.

برادر پارک شین هه کیست؟

پارک شین هه برادری به نام پارک شین وون دارد. برادر وی نیز خواننده و بازیگر و همچنین عضو گروه بین‌المللی کراس جین می‌ باشد. برادر او نیز در سریال‌ های تلویزیونی به نام پسر سبزی‌ فروش، بزرگ و افسانه دریای آبی به ایفای نقش پرداخته است او در ۲۳ اکتبر ۱۹۹۰ در سئول کره جنوبی بدنیا آمد او نیز مانند خواهرش به گیتار علاقه‌ مند بوده و از سال 2011 تا کنون نیز فعالیت‌ هایی در زمینه هنر مانند خوانندگی یا بازیگری انجام می‌ دهد.

  • برای دنبال کردن ویکی پدیا Park Shin hye می توانید از این لینک کمک بگیرید.
  1. پارک شین هه اهل چه کشوری است؟

    او اهل کره جنوبی می باشد.

  2. شاخص ترین فیلمی که پارک در آن بازی کرده است چه نام دارد؟

    وارثان شاخص ترین فیلمی می باشد؛ که او در آن نقش آفرینی کرده است.

  3. نام برادر پارک شین هه چیست؟

    پارک شین وون نام برادر وی می باشد.

  4. پارک شین هه در چه سالی بدنیا آمده است؟

    او در سال 1990 به دنیا آمده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات