پریناز ایزدیار کیست؟ + عکس پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشه ایرانی می باشد، او با بازی در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. او با بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیکن زن در سال 1394 شد. او 37 سال سن دارد و از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی به حساب می آید. او در سال 1385 تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده است.

پریناز ایزدیار کیست؟

پریناز ایزدیار کیست؟

پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی که در سینما تلویزیون و تئاتر ایفای نقش می کند؛ می باشد. او متولد هشتم شهریور ماه ۱۳۶۴ می باشد او نیز در بابل متولد شده است. او به خاطر راضی نبودن پدر و مادرش به رشته بازیگری مجبور شد که رشته تجربی را در دبیرستان ادامه دهد و در پیش دانشگاهی تغییر رشته به هنر داد.

پدر او یکی از مخالفان سرسخت رشته او بود و پدر او دوست داشت که در رشته وکالت تحصیل کند و مادر او نیز دوست داشت او پزشک شود. او در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد یک شهر تست داد و به صورت کاملا اتفاقی قبول شد. وی از آن سال به بعد فعالیت خود را آغاز کرد. او در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. او با بازی در سریال زمانه بسیار دیده شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عکس پریناز ایزدیار

اگر بخواهیم عکس های پریناز ایزدیار را مشاهده کنیم می توانیم با سرچ کردن نام او در صفحه مرورگر تلفن همراهمان تعداد کثیری از عکس های این هنرپیشه معروف را مشاهده و در صورت تمایل دانلود کنیم. همچنین می توان با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او نیز عکس هایی را که او همواره به اشتراک می گذارد را مشاهده و ذخیره کرد او نیز در صفحه اینستاگرامش عکس های متعددی را به اشتراک میگذارد.

همسر پریناز ایزدیار کیست؟

همسر پریناز ایزدیار کیست؟

در این مورد که او ازدواج کرده است شایعه های زیادی به وجود آمده است و در سایت های زیادی نام پریناز ایزدیار را به همراه حسین مهری آورده اند. این دو را زن و شوهر اعلام کرده اند که تمام این ها شایعه ای بیش نیست. او نیز در مورد ازدواج کردن گفته است که بسیار دوست دارد که ازدواج کند و بچه دار شود و علاقه زیادی به بچه داشتن دارد. اما گفته است که هنوز اون پختگی و آمادگی برای ازدواج را ندارم.

پیج اینستاگرام پریناز ایزدیار چیست؟

اینستاگرام به یک نرم افزار جهانی پربازدید تبدیل شده است که افراد عادی و سرشناس در این نرم افزار فعالیت می کنند و در میان مردم جایگاه خاصی را پیدا کرده است. این نرم افزار جهانی که همه روزه از خود عکس هایی را به اشتراک می گذارند و با لایک کردن و کامنت هایی که طرفدارانشان می گذارند مورد توجه قرار می گیرد که از جمله پریناز ایزدیار در اینستاگرام فعالیت نسبتا خوبی دارد و همواره عکس‌ های زیادی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و آدرس اینستاگرام پریناز ایزدیار Parinaz izadyar می باشد.

پریناز ایزدیار فعالیت خود را در حیطه بازیگری از چه سالی آغاز کرده است؟

پریناز ایزدیار فعالیت خود را در حیطه بازیگری از چه سالی آغاز کرده است؟

پریناز ایزدیار که به عنوان یکی از جذاب ترین سلبریتی های ایرانی می باشد؛ از سال ۱۳۸۵ تا کنون فعالیت خود را در حیطه بازیگری آغاز کرده است. او در اولین فیلم خود را در سال ۱۳۸۵ به نام یک مرد یک شهر ايفای نقش کرده است و بعد از این فیلم سینمایی در سریال زمانه بازی کرد که در آن سریال بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت. او با بازی در این سریال در بین مردم بسیار دیده شد و از آن سریال به بعد در تله فیلم ها و سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی را بازی کرده است که او نقش خودش را بسیار عالی بازی می کند.

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار کدامند؟

پریناز ایزدیار فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده است این بازیگر بسیار زیبا و عالی نقش خود را ایفا می کند. در اینجا چند مورد از بهترین فیلم های این بازیگر را معرفی می کنیم که از جمله بهترین فیلم های این بازیگر به شمار می آیند.

متری شیش و نیم

متری شیش و نیم به کارگردانی و نویسندگی آقای سعید روستایی است و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جمال ساداتیان بوده است این فیلم در یازدهمین جشنواره فجر نامزد بهترین کارگردانی را دریافت کرده است.

سرخ پوست

سرخ پوست نیز جز بهترین فیلم های پریناز ایزدیار به شمار می آید کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده نیما جاویدی قرار داشت و تهيه کننده این فیلم آقای مجید مطلبی بوده است فیلم سرخ پوست مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

ابد و یک روز

ابد و یک روز جز بهترین و ماندگارترین فیلم های سینمای ایران به شمار می آید کارگردان و نویسنده این فیلم سعید روستایی بوده و سعید ملکان تهیه کننده این کار بوده است این فیلم بسیار در میان مردم مورد توجه قرار گرفت.

یک روز بخصوص

یک روز بخصوص فیلمی به کارگردانی نویسندگی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان است این فیلم توانست مورد توجه زیاد مردم قرار می‌ گیرد و پریناز ایزدیار در این فیلم بسیار زیبا ایفای نقش کرده است.

اولین فیلم پریناز ایزدیار چه نام داشت؟

اولین فیلم پریناز ایزدیار چه نام داشت؟

اولین فیلمی که پریناز ایزدیار یار در آن ایفای نقش کرده است فیلم یک مرد یک شهر می باشد. این اولین کار حرفه ای او بوده است. او نیز در همان کار برای تست آمده بود که در همان مرحله اول قبول شد و در این فیلم بازی کرد. او توانست نقش خود را به خوبی بازی کند و بعد از آن فیلم او با بازی در سریال زمانه بسیار دیده شد و توانست فیلم های زیادی را بازی کند.

جدید ترین فیلم پریناز ایزدیار کدام است؟

جدیدترین فیلم پریناز ایزدیار که با نام سه گام حبس در سینما به نمایش درآمده است که کارگردان این فیلم سامان سالور نام دارد. این فیلم سینمایی بسیار جالب و دیدنی می باشد که این فیلم جز بهترین فیلم های این بازیگر مشهور قرار گرفته است این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر به نمايش درآمده است.

آیا پریناز ایزدیار بیماری خاصی دارد؟

پریناز ایزدیار هیچ گونه بیماری خاصی ندارد وی حتی از سلبریتی های گیاهخوار می باشد. فقط او در سر صحنه فیلم خود دل درد شدیدی گرفت و به بیمارستان رفت آپاندیس خود را عمل کرد. یک دو تا عمل زیبایی هم نیز او انجام داده است که از جمله افتادگی پلک بوده است. ولی در عین حال او در صحت کامل می باشد و هیچ گونه بیماری خاصی ندارد و اینکه او بیماری خاصی دارد همه این ها شایعه ای بیش نیست.

دانلود فیلم های پریناز ایزدیار

اگر بخواهیم فیلم های این بازیگر مشهور را تماشا کنیم می توانیم از نرم افزار یوتیوب استفاده کنیم فقط تنها مشکلی که این نرم افزار دارد فیلتر بودن این نرم افزار است که تنها با نصب یک فیلترشکن ساده می توانیم به تمام فیلم های این بازیگر دست پیدا کنیم. با سرچ کردن نام هر کدام از آن ها می توان فیلم های این بازیگر را با بهترین کیفیت مشاهده کرد یوتیوب از نظر کیفیت فوق العاده بالا می باشد و برای دیدن فیلم ها و سریال ها بسیار عالی می باشد.

آیا پریناز ایزدیار فرزند دارد؟

پریناز ایزدیار نیز هنوز ازدواج نکرده است و بچه ای نیز ندارد ولی او نیز گفته است که بسیار فرزند دوست دارد. ولی هنوز به اون درجه از پختگی نرسیده است که بخواهد ازدواج کند. او از علاقه شدید خود نسبت به بچه صحبت های زیادی کرده است.

بچه دار شدن پریناز ایزدیار حقیقت دارد؟

بچه دار شدن پریناز ایزدیار حقیقت دارد؟

اخیرا خبرهای زیادی در مورد بچه دار شدن پریناز ایزدیار منتشر شده است. در این باره بهتر است بدانید که پریناز هم اکنون در 33 سالگی قرار دارد و تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. او در بسیاری از مصاحبه های خود بیان کرده است که علاقه زیادی به ازدواج کردن و بچه دار شدن دارد، اما هنوز موقعیتش برای او به وجود نیامده است.

او که علاقه زیادی به بچه ها دارد بیان می کند که افرادی که تصمیم گرفته اند که بچه دار نشوند، روزی از این تصمیم خود پشیمان خواهند شد. او در مورد ازدواج کردن خود می گوید، که با فردی ازدواج خواهم کرد که با کار من هیچ مشکلی نداشته باشد و اطمینان زیادی به من داشته باشد و هر لحظه نگران این موضوع نباشد که من کجا هستم و یا در چه ساعتی کار می کنم.

او تصاویری از فیلم جیران ساخته حسن فتحی را منتشر کرد که در آن با پسر بچه ای که در فیلم به عنوان فرزند او حضور داشت، عکس گرفته بود. بسیاری عنوان کرده بودند که این پسر بچه شباهت زیادی به او دارد و امکان دارد که فرزند او باشد، اما این خبرها فقط حواشی پیرامون این بازیگر می باشد. ویدئوهای مختلفی از عروسی پریناز ایزدیار منتشر شده است که مربوط به فیلم هایی است که پریناز در آن ها حضور داشته و در سکانسی نقش عروس را بازی کرده است. می توانید در سایت های مختلف این ویدئوها و تصاویر را تماشا کنید.

پریناز ایزدیار چه حاشیه هایی داشته است؟

پریناز ایزدیار چه حاشیه هایی داشته است؟

پریناز ایزدیار هم مانند تمام بازیگران و افراد مشهور حاشیه های زیادی را دارد که او با بازی در فیلم سرخ پوست به خاطر تغییر چهره خودش در این فیلم در صفحه اینستاگرام اش حاشیه های زیادی برای او به وجود آمد. او هیچ علاقه ای به توجه کردن به حاشیه ها ندارد و هیچ توجهی به این گونه حاشیه ها نمی کند.

ماجرای رقص پریناز ایزدیار چیست؟

ماجرای رقص پریناز ایزدیار چیست؟

در فیلم جیران، سکانسی گرفته شده است که بهرام رادان که در نقش ناصر الدین شاه حضور داشت، با جیران تنها بوده و برای او ترانه ای را می خواند. این شور و شعف به دلیل این بود که جیران خبر بارداری خود را به ناصر الدین شاه می دهد و ناصر با تمام وجود خود عاشق جیران بوده است، از خود بی خود می شود و شروع به خواندن و رقصیدن می کند. در این سکانس بهرام رادان شروع به رقصیدن و چرخیدن به دور جیران می کند و جیران نیز او را همراهی می کند.

این ویدئو با عنوان رقص پریناز ایزدیار منتشر شده است. البته ویدئوهای دیگری مانند سیلی خوردن پریناز ایزدیار از این سریال منتشر شده است که در آن قسمت جیران به دلیل عزادار بودن فرزند خود، با لحن بسیار بدی با ناصر سخن می گوید و در نهایت سیلی می خورد و از قصر بیرون انداخته می شود.

پریناز ایزدیار چه جوایزی تا به امروز کسب کرده است؟

پریناز ایزدیار یکی از موفق ترین بانوان ایرانی است که در زمینه بازیگری توانسته است جوایز و افتخارات بسیاری را به دست آورد. در سال 1401 در جشنواره فیلم بین‌ المللی پزارو برای بازی در فیلم سه کام حبس و از نظر انجمن منتقدان فارسی‌ زبان برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی، در سال 1396 در جشنواره بین‌ المللی فیلم داکا برای ایفای نقش در فیلم تابستان داغ برنده بهترین بازیگر زن شد.

پریناز ایزدیار در سال 1402 در جشنواره بین‌ المللی فیلم IMAGO ایتالیا برای فیلم مغز استخوان توانست برنده بهترین بازیگر نقش اول زن شود. البته پریناز در جشنواره بین‌ المللی آکادمی افسانه زندگی برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی بهترین بازیگر سال نیز معرفی شد. او در جشن تهیه‌ کنندگان سینمای ایران به عنوان پر مخاطب ترین بازیگر زن در تمامی فیلم هایش شناخته شد. البته این تعدادی از جوایز و عناوین این بازیگر توانا است. پریناز بارها به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن نیز معرفی شده است.

پریناز ایزدیار در چه سریال هایی بازی کرده است؟

پریناز ایزدیار در چه سریال هایی بازی کرده است؟

پریناز تا کنون در فیلم ها و سریال های بسیاری حضور داشته است. او یک بازیگر توانمند است که به خوبی می تواند هر نقشی را ایفا کند و نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب کند، در ادامه قصد معرفی چند سریال محبوب از این بازیگر را داریم.

جیران

سریال جیران یک مجموعه ایرانی بود که در ژانر عاشقانه تاریخی تولید شده بود. حسن فتحی کارگردان این مجموعه بود که در سال 1402 منتشر شد، این فیلم در مورد ناصر الدین شاه قاجار بود و از عاشقانه های جیران و او الهام گرفته بود. جیران یک سریال طولانی و پر بیننده بود که علاوه بر بینندگان ایرانی، توسط کشورهای دیگر نیز ترجمه و منتشر شده بود.

پریناز ایزدیار در نقش خدیجه خانم تجریشی حضور داشت که ناصرالدین شاه در یک نگاه عاشق او می شود و به دلیل چشم های درشتی که دارد، نام او را جیران صدا می زند. بهرام رادان، امیر حسین فتحی، مریلا زارعی، مهد پاکدل، رعنا آزادی ور و غزل شاکری تعدادی از بازیگران معروف این سریال بودند. می توانید به اینترنت مراجعه نمایید و عکس عروسی پریناز ایزدیار و همسرش ناصر الدین شاه را در سریال جیران تماشا کنید.

شهرزاد

شهرزاد مجموعه ای بسیار زیبا است که در سه فصل تولید شد. اولین فصل آن در سال 1394 و دومین فصل در سال 1396 و فصل آخر هم در سال 1397 منتشر شد. حسن فتحی کارگردانی این مجموعه را برعهده داشت و محمد امامی هم تهیه کننده آن بود. ترانه علیدوستی، یوسف زمانی، علی نصریان، شهاب حسینی و امیر حسین فتحی تعدادی از بازیگران این مجموعه بودند.

سریال شهرزاد به عنوان یکی از پر مخاطب ترین و پر فروش ترین سریال های نمایش خانگی معرفی شده است. ماجرای این سریال مربوط به زمان دکتر مصدق می باشد که شهرزاد یک دانشجوی پزشکی است و فرهاد یک روزنامه نگار می باشد وعاشق یک دیگر هستند، اما با به وجود آمدن مشکلات متعددی نمی توانند با یک دیگر ازدواج کنند. شهرزاد مجبور می شود با مرد متاهلی ازدواج کند تا بتواند برای او فرزندی به دنیا بیاورد و پریناز ایزدیار در نقش همسر اول این مرد، ایفای نقش می کند.

سوالات متداول

  1. پریناز ایزدیار کیست؟

    پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی که در سینما تلویزیون و تئاتر ایفای نقش می کند. او متولد هشتم شهریور ماه ۱۳۶۴ می باشد و در بابل متولد شده است و او نیز به خاطر راضی نبودن پدر و مادرش به رشته بازیگری مجبور شد که رشته تجربی را در دبیرستان ادامه دهد.

  2. همسر پریناز ایزدیار کیست؟

    پریناز ایزدیار هنوز ازدواج نکرده است و همسری ندارد شایعه های زیادی در این باره که او ازدواج کرده است به وجود آمده است.

  3. اولین فیلم پریناز ایزدیار کدام است؟

    اولین فیلمی که پریناز ایزدیار بازی کرده است به نام یک مرد یک شهر است که او اولین بازی خود را در این سریال انجام داده است.

  4. آیا پریناز ایزدیار فرزند دارد؟

    این بازیگر هیچ فرزندی ندارد و هنوز ازدواج هم نکرده است؛ اما او گفته است به داشتن فرزند علاقه زیادی دارد.

1/5 – (2 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات