پویان مختاری آهنگ

پویان مختاری آهنگ های محبوب زیادی دارد. پویان مختاری یکی از خوانندگان موسیقی پاپ و رپ بختیاری است که با تلفیق این دو توانست بسیار به شهرت برسد. آقای مختاری فعالیت هنری خود را با اجرای یک قطعه استارت زد که همین قطعه کوتاه باعث رشد و معروفیت پویان شد. پویان با اجرای کنسرتی در ایران که آن زمان سی هزار نفر تماشاچی داشت توانست که خیلی زود به شهرت برسد. آقای مختاری پله های ترقی را خیلی سریع بالا رفت و طرف داران زیادی را در فضای مجازی پیدا کرد. تمام کارهای ترانه سرایی و موسیقی های پویان را خود مختاری انجام می داد و بسیار در ترانه سرایی مهارت داشت. ترانه ها و آهنگ های زیادی از پویان در کارنامه هنریش است. در ادامه همین مطلب در مجله با برخی از ترانه ها و آهنگ های پویان بیشتر آشنا شوید.

پویان مختاری آهنگ
پویان مختاری آهنگ

آهنگ های معروف پویان مختاری

پویان با تلفیق کردن پاپ و رپ بختیاری توانست ترکیبی از دو موسیقی را برای مردم ارائه دهد و بسیار در این کار موفق شد. بیشتر اهنگ های را که پویان اجرا می کند را خودش می سازد و وقت زیادی را روی کلمات و اشعار خود می گذارد. آهنگ خیلی عشقی، چه حالیه، بخند دیونه، آهای گل از آهنگ های خوب و زیبا پویان به شمار می رود. آهای گل پویان یکی از برترین و معروف ترین موزیک ویدئو آقای مختاری است که در اینستاگرام بازدید های زیادی را رقم زد. تمام آهنگ های پویان را کاربران می توانند در اینستاگرام، یوتیوب و آپارات دانلود کنند و این آهنگ های زیبا را بارها گوش دهند.

آهنگ های جدید پویان مختاری

پویان آهنگ لوکا لوکا را در مرداد هزار و چهارصد و دو منتشر کرد که با استقبال خوبی از طرف کاربران اینستاگرام خودش روبه رو شد. آهنگ مثل قبلی شو و هشتگ پشمک نیز از آهنگ های جدید آقای مختاری به حساب می آید. آهنگ های کونگ فو و سالار تویی را که از جدید ترین آهنگ های پویان است را در شهریور هزار و چهارصد و دو منتشر کرد. هوادارن زیادی در اینستاگرام دنبال جدیدترین آهنگ های پویان هستند و بازخورد های زیادی را به دنبال دارد. آهنگ مرسی و رپ لری نیز از آهنگ های به روز پویان به شمار می آید. آقای مختاری نه تنها یک خواننده خوب و معروف است بلکه یک سلبریتی مشهور به نام در اینستاگرام است که فالوورهای میلیونی پویان را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال می کنند.

موزیک ویدئو های پویان مختاری

آقای مختاری با منتشر کردن موزیک ویدئو های از خود و آهنگ هایش توانست بسیار در دل کاربران و هواداران خود در اینستاگرام بنشیند. موزیک ویدئو های پویان در اینستاگرام بازتاب های زیادی را به همراه دارد. جذابیت این موزیک ویدئو ها در اینستاگرام بسیار دیدنی است که هر فالوری بارها برای دیدن موزیک ویدئو اقدام به دانلود آهنگ می کند. رقص ها و ترانه ها در کلیپ های مختاری بسیار زیبا و دیدنی است. موفقیت این سلبریتی معروف در اینستاگرام بسیار زبانزد کاربران واقع شد که چکونه می تواند یک جوان خواننده به سرعت معروف و مشهور شود.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات