پویان مختاری سایت شرطبندی

معرفی پویان مختاری

پویان مختاری با اصالت لر، متولد خوزستان است. او در سال 69 متولد شد. در رشته نقشه کشی صنعتی، از دانشگاه اصفهان فعالیت کرد و مدرک خود را دریافت کرد.

او دارای یک خواهر و یک برادر است و برای مدت زیادی با نیلی افشار، بلاگر پر حاشیه اینستاگرام در رابطه بود. پویان مختاری بعد از اتمام تحصیلاتش در زمینه موسیقی فعالیت خود را شروع کرد. سبک پاپ را رای شروع و در ادامه، سبک موسیقی سنتی و لری را پیش گرفت.

او در نهایت وارد سایت های شرطبندی و قمار شد. مسئولیت و تبلیغات سایت حضرات به او سپرده شد. وی مچبور به ترک ایران و مجاجرت به ترکیه و سپس اسپانیا گرفت.

پویان مختاری اکنون در اسپانیا افامت دارد و همچنان به واسطه پیج اینستاگرام خود، سایت را تبلیع میکند.

حضرات
حضرات

کازینوی پویان مختاری؛ سایت حضرات

سایت حضرات، تقریبا میتوان گفت جزو معروف ترین و کامل ترین سایت های شرطبندی است. این سایت با تلاش های زیاد تیم پشتیبانی خود و همچنین تبلیغات افرادی مثل پویان مختاری، نیلی افشار، مونتیگو و … توانست محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند.

این سایت به علت فعالیت های زیاد، به سرعت فیلتر میشود. شما میتوانید لینک بدون فیلتر سایت را از طریق پشتیبانی و یا پیج های فن با اصلی سایت در فضای مجاری دریافت نمایید.

ویژگی های حضرات

سایت حضرات دارای ویژگی های مثبت زیادی است. از جمله آن ها میتوان به پشتیبانی سریع و حرفه ای اشاره کرد. اگر شما مشکلی داشته باشید با پیام دادن به پشتیبانی سایت، به سرعت شما را راهنمایی خواهتد کرد.
از دیگر ویژگی های سایت حضرات، بونوس های روزانه و شارژ ها اضافی آن است. شما میتوانید هتگام شارژ اکانت خود در زمان های مفرر شارژ اضافی دریافت خواهید کرد.

انواع بازی های سایت حضرات

شما میتوانید انواع و اقسام بازی های روز مانند پوکر، تخته، پاسور و همچنین پیش بینی انواع بازی های ورزشی روز، مانند بازی های روزانه فوتبال در انواع لیگ ها و همچنین لیگ ایران، بازی های والیبال، شنا ، اسب سواری و …

لینک بدون فیلتر سایت حضرات

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات